Takodje, bilo bi lepo da ako kupis 32bit verziju OS-a mozes besplatno da predjes na 64bit.. ali nazalost to nije moguce.
Kruze glasine da ce Ballmer da dobije nogu iz MS u 2010 i da mozemo ocekivati popravljanje MS imidza posle njegovog odlaska.
Ti ocigledno ne razumes neke osnovne pojmove u vezi API-ja i igara! To sto neka igra podrzava razlicite API-je, ili zargonski "rendering path-ove" ne znaci da nije DX10 ili DX11!Dirt2 je DX9 igra sa nekoliko DX11 efekata... Na danashnji dan ne postoji nijedna DX10 only igra, a kamoli DX11. Kada se setim pochetka DX9, kada su se pojavljivale DX9 only igre - to je, po meni, bilo zlatno doba DX-a...
U pravu si! Gotovo sav profi softver je presao na 64bita. M$-ov Exchange server postoji iskljucivo u 64bita! Gomila "obicnog" softvera postoji u 64bita! Nazalost tri bitna softvera za Peru Perica ne postoje - Flash, Divx i Total Commander i apsolutno nema oprvdanja, ma sta developeri govorili! Jer ako ljudi mogu da isprogramiraju "nosac aviona" kakav je 3DSMax u 64bita, vala mogu i tri gore pomenuta softvera! 'ajd za onog lika iza TC-a imam razumevanja, jer ga je on razvijao u Delphiju, a oni fantomi ni u novi Delphi 2010 nisu stavili 64bit compiler - bruka!Pa nije bash da nema x64 softvera - dosta profesionalnog softvera za 3D grafiku vec odavno podrzava x64 i ima jako dobar boost zato shto moze da koristi vishe memorije.
'ajd procitaj ponovo ovu recenicu, pa mi reci da ne uvidjas kontradikciju u njoj?Kada bi MS napravio normalan OS koji moze da koristi 32bit i 64bit drivere, a da je OS native 64bit onda bi tranzicija na 64bit bila brza.
Ma 'ajde molim te zar ne mislis da je naivno razmisljanje da u kompaniji u kojoj postoje hiljade High-level menadzera koji se pitaju o gomili strategijskih stvari iz razlicitih apsekat aposlovanja gigantkse kompanije kakav je M$, da se bas Stivie pita za sve, od pakovanja do izgleda UI-a?Nazalost, Steve Ballmer odlucuje kako ce i sta de se prodaje i pod kojim uslovima, tako da imamo gomilu krsh software-a iz Microsofta. Takodje, bilo bi lepo da ako kupis 32bit verziju OS-a mozes besplatno da predjes na 64bit.. ali nazalost to nije moguce.
ah te glasine...Kruze glasine da ce Ballmer da dobije nogu iz MS u 2010 i da mozemo ocekivati popravljanje MS imidza posle njegovog odlaska.
stvar ocekivanja je stvar zivotnog stava, tako da je dobro sto si se zapitao sta ti zapravo ocekujes od x64 OS-a? Munje i gromove?Jbm li ga. Koristim win7 64-bit i opet to nije to. Mozda ja jednostavno previse ocekujem.
Apsolutno tacno i provereno!Da te ispravim, da je ovo moguće. Isti ključ radi i za 32bit i 64bit Windows, samo mora biti isti SKU (HP/Pro/Ultimate).
ah storm, forumska legenda :dE sve je ovo sviranje k..... 2010 godina - godina directX 11, ma nemoj...2007, 2008. i 2009 godina nisu bile godine ni redovne DX9 podrske a jedna godina ce sve to da prevazidje. Smesno.
Mora da kupiš 64bitnu verziju, ne dobija se džabe. Kakve veze ima što isti ključ radi na obe, kad nemaš potrebnu varijantu (da ne ulazimo u nezvanične metode nabavke).Da te ispravim, da je ovo moguće. Isti ključ radi i za 32bit i 64bit Windows, samo mora biti isti SKU (HP/Pro/Ultimate).
Citat:
'ajd procitaj ponovo ovu recenicu, pa mi reci da ne uvidjas kontradikciju u njoj?Citiram korisnika: yooyo Pogledaj poruku
Kada bi MS napravio normalan OS koji moze da koristi 32bit i 64bit drivere, a da je OS native 64bit onda bi tranzicija na 64bit bila brza.
Mora da kupiš 64bitnu verziju, ne dobija se džabe. Kakve veze ima što isti ključ radi na obe, kad nemaš potrebnu varijantu (da ne ulazimo u nezvanične metode nabavke).
@Nedjo:
Ne vidim kontradikciju.. to radi OSX. OSX je native 64bit OS koji moze da koristi 32bit i 64bit drivere. Pocev od verzije 10.5 OSX je ceo 64bit.
Ti ocigledno ne razumes neke osnovne pojmove u vezi API-ja i igara! To sto neka igra podrzava razlicite API-je, ili zargonski "rendering path-ove" ne znaci da nije DX10 ili DX11!
"If we hadn't done anything with Batman, for example, what we would have had is the continuing end of PC gaming," he said. "Let's be honest, developers love PCs and they love developing on PCs, but the reality is that the consoles are where the bread is buttered. It's where the money is made.
"If we didn't do all of this work with developers to help them improve their games on the PC side, most games would be straight ports from Xbox 360 or PS3 and with no differentiation whatsoever. Add that to the fact that PCs are, let's be honest, a little more challenging to get to grips with for the casual gamer, more and more people are just going to migrate to consoles and kill PC gaming."
Naravno, develepori/izdavaci se okrecu platformama gde mogu da zarade, normalno. Samo sve bi bilo dosta drugacije da se koriste otvoreni standardi ili bez API-a uopste, sto govore Sweeney i Carmack.
Verovatno bi se i neka druga kompanija ponasala slicno da joj se pruzila ista prilika kao MS-u, ali to je neka druga prica.
http://www.benchmark.rs/forum/showpost.php?p=2016509&postcount=57
kako mislis da se preskoci API (odnosno kako to misle Sweeney i Carmack)?
JS: I'd like to chat a little bit about Larrabee and software rendering. I'm sure you're NDA'd on it, but Intel just did a pretty substantial reveal so we can talk in more detail about it. So first off, I'm wondering if you're looking at any of the Larrabee native stuff. What do you think about the prospects of this whole idea of not doing Direct3D or OpenGL, but writing directly to Larrabee's micro-OS?
TS: I expect that in the next generation we'll write 100 percent of our rendering code in a real programming language—not DirectX, not OpenGL, but a language like C++ or CUDA. A real programming language unconstrained by weird API restrictions. Whether that runs on NVIDIA hardware, Intel hardware or ATI hardware is really an independent question. You could potentially run it on any hardware that's capable of running general-purpose code efficiently.
JS: So you guys are just going to skip these graphics APIs entirely?
TS: That's my expectation. Graphics APIs only make sense in the case where you have some very limited, fixed-function hardware underneath the covers. It made perfect sense back with the 3Dfx Voodoo and the first NVIDIA cards, and the very first GeForces, but now that you have completely programmable shaders, the idea that you divide your scene up into triangles rendered in a certain order to a large framebuffer using fixed-function rasterizer features is really an anachronism. With all that general hardware underneath, why do you want to render scenes that way when you have more interesting possibilities available?
Mainstream GPUs emerged 12 years ago and rapidly evolved from fixed-function graphics accelerators to semi-programmable computing devices. The speaker will argue that the GPU roadmap is now coming to an end, and that future PCs and game consoles will be powered by general computing devices, utilizing multi-core vector-processing units to run all code, graphics and non-graphics, uniformly, at Teraflop performance levels. He'll then give an overview of the design dimensions impacting such an architectures, such as caches, threads, vector sizes, and programming models
Vidi, to sto nVidia-ini i ATI/AMD-evi dev. rel. timovi promovisu PhysX/DX11/OpenCL/CUDA (svaki put kad neko pomene kako je to nepotrebno, dokazuje da nema pojma o celoj situaciji niti gleda siru sliku ili je obican fanboy druge strane, jer jelte "to je samo eye candy", "dobri stari DX9 je sasvim dovoljan") i saradjuju sa developerima u njihovoj implementaciji (i generalno im pomazu da PC verzije igara uopste rade kako treba i da se PC verzije koliko-toliko diferenciraju od konzolnih sa novim "featursima"), samo moze da bude korisno za PC igre iz vrlo jednostavnog razloga. Da to ne rade, PC bi dobio najobicnije portove sa konzola (a nije da ih vec nema u 90% slucajeva). A danas je, svidelo se to nekome ili ne, realnost multiplatform development, iz opet vrlo jednostavnog razloga - para! Probudite se iz sna vec jednom. Dok god MS diktira uslove igre, tako ce da ostane.
I to samo na Steamu, koji ne oslikava relano celu situaciju...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari