Šta je novo?

063 - od Mobtela do Telenora

Kod mreze,svaka mreza ima neki kod po kojoj se prepoznaje!
Pozdrav ,)
 
Račun i dopuna dovoljan dokaz

Beograd - Korisnici usluga mobilne telefonije bivšeg Mobtela neće morati ponovo da sklapaju ugovore s Telenorom koji je pre dva dana zvanično preuzeo kompaniju. Pretplatnici plaćanjem prvog prispelog računa automatski "prelaze" u Telenor, kao i pripejd korisnici dopunom kredita, saznaje Danas. Suprotno audio obaveštenju koje je već "podešeno" na Telenor, na ekranima korisnika 063 Mobtel će ostati još 2-3 meseca.
Telenor priprema ponude korisnicima, a među prvim paketima su pola sata besplatnih razgovora, popust na SMS poruke, kupovina savremenih aparata po daleko nižim cenama od tržišnih, a o tome će korisnici biti obavešteni preko računa.
Pošto još nije završena analiza tržišta, u Telenoru nisu bili raspoloženi da govore o cenovnoj politici, izuzev kao "konkurentnoj". Ponuda usluga i cenovna politika se u svakoj zemlji formira na osnovu kulture, običajnosti i standarda koji su prisutni u toj zemlji, pa se na sajtu Telenora mogu pročitati cene i usluge koje ova kompanija nudi u 13 zemalja u kojima posluje i sve su različite. S. Čongradi

sa dnevnog lista "Danas".
 
ja stavio wallpaper telenor, a logo mreze obrisao :D
 
Sva audio i sms obavestenja su promenjena.
Ako naletite na neko koje nije, javite ;)
 
http://www.telenor.co.yu/?section=about&page=419

ono sto ce verovatno vecinu zanimati...

Da li postoji plan za snižavanje cena ?
Cene su jedna od mnogih sfera konkurencije i to jedna od važnijih. Telenor će uvesti široki spektar novih planova cena dizajniranih da zadovolje potrebe korisnika u Srbiji. Telenor će razviti najbolju i najobimniju ponudu tarifa koje korisnicima pružaju slobodu da izaberu onu koja najbolje zadovoljava njegove potrebe i strukturu poziva.

Telenor nema neposrednih planova da snizi opšti nivo cena u Srbiji. Kada korisnik izabere tarifu koja je prilagodjena njegovoj strukturi poziva, to će sigurno uticati na smanjeni iznos telefonskog računa. Naš opšti princip utvrdjivanja cena je da ponudimo popuste korisnicima koji troše najviše i koji su najodaniji našoj kompaniji.

Da li će postojati pojednostavljeni planovi cena (Uvodjenje transparentnosti kod obračunavanja i fakturisanja?)
Da! Telenor veruje da cene treba da budu što je moguće više transparentne, jednostavne i predvidive. Filozofija naših korisnika se bazira na principu da korisnik treba da zna tačno šta on/ona plaća i ne nameravamo da namećemo nikakvu nelojalnu politiku cena ili da korisitmo kratke dopise kako bismo sakrili troškove od korisnika. Mi smo pošten operator i naš konačni cilj je da naš korisnik bude zadovoljan sa cenom i proizvodima koje nudimo.
 
Poslednja izmena:
nadam se da ce sada uvesti mogucnost provere preostalih besplatnih minuta i besplatnih poruka !
 
Sve te sugestije na Telenor forum, molim.
 
Kod mreze,svaka mreza ima neki kod po kojoj se prepoznaje!
Pozdrav ,)

Upravo o tome i pričam ... Kod mreže je 220 01 ... Nema slova, reči, slogova ili znakova interpunkcije. Samo 220 01 i to je to! I verujem da se neće menjati, jer je taj kod (valjda) dobijen od ITU, ETSI ili tako neke institucije.

Ajd' ovako ... uzmi neku mt:s karticu, stavi je u NOKIA aparat, izađi na glavni ekran, pritisni (c) ili crvenu slušalicu i gledaj šta ti se dešava sa logom. Prvo će ti se pojaviti YU 03 ili tako nešto, a tek onda ono što ti je upisano na SIM (Telekom Srbija, ili mt:s ili štaveć). Jesam li sada jasniji?

Koristan link: http://www.numberingplans.com/?page=plans&sub=imsinr (Odabrati "Serbia" iz padajućeg menija)

EDIT: A evo kako je problem rešio jedan od korisnika sa telenor foruma:

Heh, pazi šta sam uradio. Iščitao fleš telefona i otvorio ga u heks editoru. Tamo sam izmenio YU MOBTEL u Telenor i sada mi pokazuje ime novog gazde kada ubacim 63/62 karticu XeXe
To se zove manuelno apdejtovanje firmvera
http://forum.telenor.co.yu/viewtopic.php?p=32915&highlight=#32915
 
Poslednja izmena:
Ajd' ovako ... uzmi neku mt:s karticu, stavi je u NOKIA aparat, izađi na glavni ekran, pritisni (c) ili crvenu slušalicu i gledaj šta ti se dešava sa logom. Prvo će ti se pojaviti YU 03 ili tako nešto, a tek onda ono što ti je upisano na SIM (Telekom Srbija, ili mt:s ili štaveć). Jesam li sada jasniji?
e nije :D uvek stoji mt:s, nokia 7210
 
Da li zaista verujes u ovo sto si napisao ???
Davati 1,5 bil. za macku u dzaku-to ne radi niko.Razmisli

Naravno, pa nisu ludi da tresnu tolike pare ako već nisu napravili strateški plan i uvideli da će moći da povrate taj novac već za koju godinu...
 
Hrvati izgleda uvode nezavisnost prefixa i mreže, sem kao difolt prefixa kod kupovine novog broja, odnosno potpisivanja novog ugovora.

Što će reći - sa istim brojem prelaziš na drugog provajdera, ako želiš.

Zagarantovano bi u Srbiji ostala samo jedna mreža u roku od 10 dana, tako da sam siguran da se ista stvar ovde još par godina neće desiti.
 
Na Siemens aparatima se može umesto imena operatera upisati bilo šta. Naravno ja sam upisao... ništa :d da mi ne zaklanja wallpaper. Evo uputstva: Idite u Menu/Setup/Network/Pref. network/List/change. Tu se nalazi spisak svih opetatera u svetu sa njihnovim CC i NC. Idite na gore i izaberite Furth.network. Za Country ID 220, Network ID 01 A za name upišite samo novi red... ili šta god želite da vam piše umesto imena operatera i potvrdite na OK. Lupite crvenu slušku i... gledajte ,)
Sada sam stavio Speeder fore radi :)

 
Hrvati izgleda uvode nezavisnost prefixa i mreže, sem kao difolt prefixa kod kupovine novog broja, odnosno potpisivanja novog ugovora.

Što će reći - sa istim brojem prelaziš na drugog provajdera, ako želiš.

Zagarantovano bi u Srbiji ostala samo jedna mreža u roku od 10 dana, tako da sam siguran da se ista stvar ovde još par godina neće desiti.

Kako bi ovo bilo dobro kod nas.
 
Da li zaista verujes u ovo sto si napisao ???
Davati 1,5 bil. za macku u dzaku-to ne radi niko.Razmisli

Potpuno se slazem sa tobom... nisu oni otisli u prodavnicu i kupili pivo nego pukli 1.5 Milijarde evra a to se ne placa na slepo
 
ne razumem... kada odem na wap.telenor.co.yu i pokusam da pristupim nekom od sadrzaja onemogucen sam u tome uz poruku Samo za korisnike Telenor mreze... wtf?

mms i mail radi bez ikakvog dodatnog konfigurisanja u odnosu na mobtel
 
Koji telefon imas?
Pogledaj koji ti je port ukucan
 
Poslednja izmena:
mobtel je otisao za male pare. Skoro je vodafone prodao 49 % akcija belgijskog provajdera (neuporedivo manji broj korisnika) za 3 milijarde $... nas je stvarno otisao ispod cene (nije da volim bogoljuba, ali ispade da je covek u pravu bio...)
 
mobtel je otisao za male pare. Skoro je vodafone prodao 49 % akcija belgijskog provajdera (neuporedivo manji broj korisnika) za 3 milijarde $... nas je stvarno otisao ispod cene (nije da volim bogoljuba, ali ispade da je covek u pravu bio...)

ne procenjuje se mobilni operater samo po broju korisnika nego i po tome koliko oni trose i kakve je oprema koja se prodaje... skoro sam siguran da u belgiji korisnici trose mnogo vise od 5e koliko mozda potrosi prosecan korisnik mobtela mesecno
 
Za korisnike Junior paketa:

Korisnici koji trenutno koriste Junior tarifni paket i ubuduce ce koristiti navedeni paket, pod istim uslovima kao do sada. Junior tarifni paket se do daljnjeg nece reklamirati i to je jedini razlog zasto istog nema u ponudi na nasem zvanicnom web site-u.
 
Pa ja ne verujem da prosecan korisnik potrosi kod nas 5e mesecno. Pa ljudi, to je vise od 400 dinara!!! Ako je samo za postpaid, onda ok, medjutim ovako mi je to neverovatno:trust:
 
Pa ja ne verujem da prosecan korisnik potrosi kod nas 5e mesecno. Pa ljudi, to je vise od 400 dinara!!! Ako je samo za postpaid, onda ok, medjutim ovako mi je to neverovatno:trust:

pa ako potrose jos manje onda jos gore
 
Vanja, ne kapiram te? Jel' ti to mnogo ili malo? Znam za slučaj čoveka koji dopunjava prepaid broj kada mu stigne poruka da će mu isteći rok važenja kartice (moj ćale), dakle 200din godišnje unosi, BUKVALNO! Možda se sad malo aktivirao, ali znam da je jednom bila takva situacija.

Isto tako, znam i čoveka koji mesečno upuca oko 400 EUR na jedan mobilni telefon koji nosi, a ima ih dva.

Tako da, ako su izračunali prosek, verovatno ga nisu računali gledajući u pasulj, nego su imali mnooogo konkretnijih pokazatelja nego što je dostupno tebi ili meni.
 
Ma ok je to, nisu oni sisali vesla, nego znam da ima mnogo boranije koja koristi telefon za cimanje i slicno pa mi je cudno, mada sve je moguce. Sto ti kazes, nemamo uvid.
 
Da su Austrijanci bili uporniji,cifra bi mogla da bude i duplo veca,pa bi to opet bio isplativ posao.Vrednost jedne firme daje zbir mnogo vrednosti,a zbir u ovom slucaju je mnogo veci od postignute cene.Verujte mi na rec :D
 
Za korisnike Junior paketa:

Citat:
Korisnici koji trenutno koriste Junior tarifni paket i ubuduce ce koristiti navedeni paket, pod istim uslovima kao do sada. Junior tarifni paket se do daljnjeg nece reklamirati i to je jedini razlog zasto istog nema u ponudi na nasem zvanicnom web site-u.
Ovo izgleda vazi i za Mobi Fun paket. Ko je na post paidu, verovatno je dobio ponudu za telefone uz ugovornu obavezu na 24 meseca uz neki od Mobi 60, 90, 200 ili 400 paketa. Takodje, ako se predje iz bilo kog razloga na neki od ponudjenih paketa (zbog telefona ili bilo cega drugog) a zelite posle da se vratite na Fun paket, necete moci. Zato, ko je na Fun paketu, neka ga cuva, a verovatno vazi i za Junior paket, jer su za nove korisnike vec ugaseni.
 
ja sam presao na pro200 sa juniora posto bas dosta razgovaram pa mi ova opcija bolja.... a gde si to cuo za telefone? ja nistam nista dobio... mada mi jos nije stigao racun.... koji su telefoni u pitanju i koja cifra?
 
Dobih na mail ovo:

Postovani,

Pretplatnici na usluge GSM mreze u tarifi "Junior" u godini u kojoj navrsavaju 28 godina zivota gube pravo na koriscenje ove tarife, s tim sto se prvog dana obracunskog perioda za januar mesec godine u kojoj navrsavaju 28 godina zivota sistemski prebacuju na koriscenje tarife "Pro 30", osim ukoliko izricito ne zahtevaju koriscenje neke druge tarife iz tarifnog plana.

Kompanija Telenor sa prvom akcijom ponude mobilnih telefona za postojece korisnike startovace vec u toku tekuceg meseca. O pocetku akcije i uslovima iste bicete naknadno obavesteni.
Ali ovo je samo pocetak Telenor-ovog ulaska na srpsko trziste, jer ce i u buducnosti Telenor nastaviti sa postojecom politikom ponude mobilnih telefona korisnicima.
Nase obecanje je da cemo poboljsati kvalitet i opseg mobilnih usluga za nase korisnike u Srbiji, a sam tim i razviti najbolju i najobimniju ponudu tarifa koje korisnicima pruzaju slobodu da izaberu onu koja najbolje zadovoljava njegove potrebe i strukturu poziva.
 
Nazad
Vrh Dno