Nisam ništa prihvatio. Otišao sam do novog merkatora samo da čujem šta će njihov(Samsonite) serviser da kaže. Ponudio je da ostavim torbicu 7dana na procenu, a posle toga (ako prihvatim), da je oni ušivaju, rok je 15dana da je vrate fixiranu.u prvih 6 meseci je popravka moguca samo uz izricitu saglasnost kupca. U suprotnom se menja za novo ili raskida ugovor.
Ako si dobio papir za prijem reklamacije, pogledaj da li na njemu pise da si prihvatio popravku.
Cenu sam spomenuo zbog činjenice da nije neka žnj futrola u pitanju od 500 dinara nego da je original apple silicon case koja se pritom, raspada. Nisam lud da se žalim bilo kome za futrolu od 500-1000 dinara.
Bilo kako bilo, posto već imam iskustava sa zamenom uređaja i robe u roku od 6 meseci, čekam odgovor na mail (pa ako bude negativan) krećemo, drustvene mreže, inspekcije, udruzenja itd...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Pozdrav danas su mi zamenili jbl slusalice koju su crkle nakon mesec dana i nisu hteli da mi izdaju novi račun za novi proizvod koji je isti kao i zamenski, zanima me da li se zakon promenio i imaju pravo da nstave staru garanciju ukoliko je zamenjeni proizvod isti ili moraju da mi izdaju novu garanciju. Danas sam bio u zurbi a inspekcija ne radi pa sam prihvatio njihov uslov, ali me zanima da li sam u pravu ukoliko jesam sigurno idem u ponedaljak da se zalim. U pitanju je Exxi.
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
Pozdrav danas su mi zamenili jbl slusalice koju su crkle nakon mesec dana i nisu hteli da mi izdaju novi račun za novi proizvod koji je isti kao i zamenski, zanima me da li se zakon promenio i imaju pravo da nstave staru garanciju ukoliko je zamenjeni proizvod isti ili moraju da mi izdaju novu garanciju. Danas sam bio u zurbi a inspekcija ne radi pa sam prihvatio njihov uslov, ali me zanima da li sam u pravu ukoliko jesam sigurno idem u ponedaljak da se zalim. U pitanju je Exxi.
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
Ćao svima! Dva pitanja:
1. Telefon koji je u garanciji do novembra sam odneo na servis u VIP 28. marta, da bi mi 5. aprila poslali poruku da se reklamacija odbija, ali da su ”pokrenuli dodatne analize sa nadležnim servisom” jer im je ”moje zadovoljstvo veoma važno” bla bla. Od tada ni traga ni glasa evo sve i dalje. Štaviše, sredinom aprila sam putovao van zemlje i pokušao da ih nateram da mi vrate telefon jer ovaj zamenski k*rcu ne valja, na šta su rekli da nije moguće jer je telefon još u proceduri u servisu. E sad s obzirom da mi na papiru koji su mi dali piše da su u obavezi da u roku od 30 dana otklone kvar, zanima me šta ja mogu sad kad je tih 30 dana davno prošlo? Za sad se pravim lud, ne zovem ih, dok ne saznam prava. Što se kvara tiče, u pitanju je ”kliktanje” ekrana, tj. ”plivanje” u gornjem delu, i baterija koja drži pola dana - priznajem za telefon star godinu i kusur dana, odneo sam ga samo jer imam pravo na garanciju, nisam ni očekivao da ga poprave. Fon je iPhone SE.
2. Kako da lako pretražujem ovu grdosiju od foruma jer sam siguran da se o mom pitanju već pričalo stotinu puta i da sad samo trošimo reči?
Duzni su da otklone kvar ako se tvoja reklamacija odobri, sto oni nisu uradili. Oni su tvoju reklamacju odbili i sada imas mogucnost da im dozvolis dalje analize ili da uzmes telefon nazad nepopravljen. Ukoliko nisi zadovoljan ishodom reklamacije, odnosno odbijanjem, mozes da ih tuzis.
To odbijanje je samo fora kako bi ispostovali rokove koje inace ne mogu da ispostuju. To je izgleda normalna praksa postala za sve vece prodavce. Odbiju te u roku od 8 dana i onda posle zalba na odbijanje za koju ne postoji zakonski rok.
Sve u svemu, po zakonu ne mozes nista. Mozes da probas da izblefiras tuzbom kako bi ti brze resili.
Ne zaboravi da trazis produzenje garantnog roka za sve dane koliko je bio u servisu telefon, bez obzira koliko vremena i papirologije treba.
Sledeci put ne nosi telefon u VIP jer ga oni u "Begram" salju (to je primer loseg servisa i jos goreg od loseg servisa jer lazu u korist prodavaca, pored nesposobnosti i aljkavosti), već nosi sam direktno u "ProMobi". Tu bi ti telefon bio za 2-3 dana popravljen (ako je moguce).
u principu ja nemam garanciju na uredjaj vec je to prodavceva saobraznost da ce uredjaj raditi 2 godine, to je u principu isto ali se u tom slucaju na mene uopste ne odnosi zakon o obligacionim odnosima. Na moju konstataciju da ja zapravo nisam uopste ni dobio garanciju zena je dala potvrdan odogovor. Inforamacija je iz Zastite potrosaca. Naravno ovo je cista prevara jer vam prodavci izdaju "garanciju" uz racun koja nije prava garancija. I vi ste kobajagi zasticeni, a zapravo nas varaju.(2) Međutim, kad je zbog neispravnog funkcionisanja izvršena zamena stvari ili njena bitna opravka, garantni rok počinje teći ponovo od zamene, odnosno od vraćanja opravljene stvari.
Upravo sam saznao da ja nemam pravo na novu garanciju ukoliko nisam dobio papir sa garancijom, vec je moja garancija racun to znaci da na prodavca ne utice zakon o obligacionim odnosima konkretno clan 503 u principu ja nemam garanciju na uredjaj vec je to prodavceva saobraznost da ce uredjaj raditi 2 godine, to je u principu isto ali se u tom slucaju na mene uopste ne odnosi zakon o obligacionim odnosima. Na moju konstataciju da ja zapravo nisam uopste ni dobio garanciju zena je dala potvrdan odogovor. Inforamacija je iz Zastite potrosaca. Naravno ovo je cista prevara jer vam prodavci izdaju "garanciju" uz racun koja nije prava garancija. I vi ste kobajagi zasticeni, a zapravo nas varaju.
Sad mene zanima da li ja imam pravo da se zalim inspekciji na lazno reklamiranje jer saobraznost i garancija nisu isto. I to spada pod obmanjivanje kupca.
Edit zvao sam i trzisnu inspekciju: Gde sam dobio istu informaciju, uz dodatak da sam ja mogao da trazim garantni list i tada bih imao prava iz zakona o obligacionim odnosima, kada sam pitao da li to spada u obmanjivanje kupca dobio sam odogovro da je sve u skaldu sa zanokom u mom slucaju.
Takođe. Od sada ću da insistiram na pisanoj garanciji. Koliko sam razumeo, prodavac to mora da ti izda ako tražiš.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari