Šta je novo?

HTC Tattoo - problem sa ekranom i problem sa VIPom

DuleC

Slavan
Učlanjen(a)
11.11.2004
Poruke
2,085
Poena
390
Pozdrav svima!

Sestra je uzela Tattoo preko VIPa i još uvek je u garanciji. "Istorijat bolesti" njenog telefona ide ovako.
Pre nekoliko meseci je primetila da joj se na displeju pojavio pravougaonik koji nije toliko vidljiv, ali ima malo drugačiji prikaz boja, kao neke male talase, ako se dobro sećam. Posle nekog vremena to je nestalo.
Pre nekoliko dana joj je otkazao displej, jednostavno nije reagovao. Pokušala je sa vađenjem baterije, bezuspešno. Pri tome, na samom displeju je počela da se pojavljuje crna fleka, koja se postepeno uvećavala.

Pošto je pod garancijom, odnela ga je u Vip, da bi joj danas javili da joj se garancija NE uvažava zbog fizičkog oštećenja :mad:.
Naravno, na telefonu se ne vide tragovi oštećenja.
VIP neće da prihvati reklamaciju i za popravku traže 6500 din.

Pitanje je kako se izboriti za svoja prava. Zvala je Društvo za zaštitu potrošača i rekli su da imaju dosta takvih slučajeva sa VIPom i da bi, ako sam je dobro razumeo, trebalo da se uradi veštačenje, da stručno lice dokaže da taj kvar nije izazvan fizičkim oštećenjem.

Sestra pita kako je najbolje da nastupi, u smislu kako da se stručno predstavi problem, jer ako se opet pojavi bez nekog "materijala", mogu opet da je vrate i zaključe slučaj.
Ima li neko stručan ko bi mogao da kaže kako dolazi do ovakvog oštećenja, šta se tu zapravo događa?

Malo sam se raspisao, ali bolje je da odmah znate sve detalje :)

Hvala
Poz :wave:
 
Pozdrav svima!

Sestra je uzela Tattoo preko VIPa i još uvek je u garanciji. "Istorijat bolesti" njenog telefona ide ovako.
Pre nekoliko meseci je primetila da joj se na displeju pojavio pravougaonik koji nije toliko vidljiv, ali ima malo drugačiji prikaz boja, kao neke male talase, ako se dobro sećam. Posle nekog vremena to je nestalo.
Pre nekoliko dana joj je otkazao displej, jednostavno nije reagovao.

Kakvi hohštapleri! Isti, ali potpuno isti problem imala i moja devojka, odnela ga u vip, malo su pametovali da je to od "prejakog dodira" :smash:, ali su ga na kraju popravili (zamenili ekran), istina, posle 30-ak dana.

Izgleda da im Tattoo masovno pravi probleme, pa im dosadilo da ga besplatno popravljaju.
 
Vidim i na xda forumu te probleme sa, kako ga neki zovu, "oily" screen-om (na raznim modelima), ali vidim da je priznata garancija i rešen problem.
Da čovek ne poveruje...svetska firma sa srpskim modelom ponašanja i bežanja od odgovornosti.
 
potpuno isti slucaj mog ortaka, ali isti! iako nije fizicki ostecen, niti mu je ispadao, niti ga udarao-pojavila se crna mrlja i ne reaguje touch! odneo u servis i ista prica-ne priznaju garanciju i traze 6500dingera za popravku! trebali bi nesto preduzeti povodom toga ako je vec toliko cest slucaj!
 
Da li VIP daje garanciju ili generalni uvoznik?
 
potpuno isti slucaj mog ortaka, ali isti! iako nije fizicki ostecen, niti mu je ispadao, niti ga udarao-pojavila se crna mrlja i ne reaguje touch! odneo u servis i ista prica-ne priznaju garanciju i traze 6500dingera za popravku! trebali bi nesto preduzeti povodom toga ako je vec toliko cest slucaj!

Jel' ortak rešio problem i kako?

Da li VIP daje garanciju ili generalni uvoznik?

VIP-ova je garancija, oni su i uvoznici i distributeri.
 
I ja imam sličan problem sa ekranom ali nikako ne stižem da odnesem telefon na reklamaciju... javiću vam ishod
 
Nisam znao da Tattoo ima toliko puno problema sa ekranom. Do sada nisam cuo da se neko pozalio.

"Oily" ekran mislim da se odnosi na to kada se napravi kondenzacija vlage izmedju displeja i touchscreen-a. Cest problem kod HTC Diamond-a. Ovo mi ne deluje na to jer ovde sam displej zeza.
 
Jel' ortak rešio problem i kako?



VIP-ova je garancija, oni su i uvoznici i distributeri.

nije resio problem nikako, treba da ode po telefon, rekli su mu da ne podleze garanciji takav kvar i trazili mu 6500dingera za popravku, a on nasao da mu zamene ekran za 4500 valjda u drugom servisu
 
Nije vezano za Tatoo, ali je vezano za problem sa Vipom i njihovom garancijom. Naime krajem marta sam sa njima potpisao ugovor na 2. godine i uzeo Samsung S5230, kome je pre nedelju dana display jednostavno prestao da reaguje, odneo ga u Vip i naravno BEGRAM servis konstatuje da na display-u ima vlage i da se garancija ne priznaje i da je to čak osnov za poništaj garancije. Telefon nema nikakvih fizickih ostecenja, niti je upadao u vodu, niti bio u kupatilu, na kisi itd. i oni konstatuju da ima vlagu :mad:

Btw pise da je popravka 11000 din.!!!

Poslao sam im mail i fax, ali ne znam da li će uroditi plodom.

Strasno, da li je neko uspeo koga su zezali da ih natera da poprave telefon u garantnom roku?

P.S. Garanciju mi nisu poništili i ako su u svom izveštaju ti iz BEGRAMA naveli da je to uslov za poništaj garancije, a garancija je od Samsung Electronics-a, na kojoj piše da isključivo BG ELECTONIK ima pravo popravke istog u garanciji i ako ga neko drugi otvara garancija više ne važi (član 3. uslova u garanciji), a Vip ga je odneo u taj Begram koji je navodno isto ovlašćeni. Šta raditi?
 
Cemu onda garancija kad se ponasaju kao da je i nemamo...

Inspekcija? Peticija ostecenih/nasamarenih? Beogradska hronika?
 
citao sam i na nekoliko drugih foruma i tamo su se ljudi zalili da im nije priznata garancija (mislim da sam nasao nekoliko njih kojima je telefon zamenjen, ali samo nekoliko).

elem, problem resen-crkao je touch (neki digitizer-ne razumem se bas, a ne LCD), kupljen za 15e i zamena 1000dinara... :) Ortak presrecan sto je ispalo skoro trostruko jeftinije nego sto mu trazili u servisu :D

zakljucak-ovi u tzv. zvanicnom servisu DERU najblaze receno, problem resen za 2600dingera, a u servisu trazili 6500!!! Trebalo bi napomenuti to VIP-u ili kako vec, ali stvarno nije u redu da toliko pumpaju cene!
 
Pročitaj temu od početka. Problem je baš u garanciji, odnosno izbegavanju iste. Izgleda da im to postaje praksa.
 
nista od garancije. kod ortaka kulirali maksimalno iako je pokusavo da razgovara kako sa korisnickim servisom tako i sa ovima iz servisa-nista, kazu taj kvar ne podleze garanciji...
 
Pa kad imaju dil...

Sent from my HTC Magic using Tapatalk
 
i moj tattoo ode za Italiju :D Posle nepunih 4 meseca koriscenja,pojavile su se 2 plivajuce crne fleke,jedna manja i jedna (odokativno h=3cm,l=0.5 cm),plus ne reaguje touch. Mazen i pazen u futroli,nikada nije ispao,al jbga desava se.
 
Nema razloga da se zaobilazi trzisna inspekcija, koja efikasno i brzo resava ovakve probleme (verovali ili ne).
Za Bg: 27. marta 43-45 u prizemlju.
 
Update.
Posle predatih dokumenata upozorenja jedne advokatske kancelarije i još desetak dana čekanja, telefon će ipak biti popravljen, šalje se u Italiju.
 
Pojavile se mrlje, ne reaguje touch, izmislili kako je telefon pokvasen?????.....nameravam da ih tuzim ili da probam nesto da uradim, svi koji imaju isti problem neka mi se jave pa da vidimo šta nam je činiti!
 
moj tacno 38 dana na popravci. Jos nije stigao ....
 
Ja sam imao problem sa VIP-om isto i sa Samsungom.

Posle 2 nedelje otkazala tastatura, posle 1,5 mesec opet, posle 3 meseca otkazao zvucnik.

Konstatovano da ima VLAGE. Pisao sam reklamaciju da ako ima vlage, to je zato sto je ima i u vazduhu i da ne zivimo na drugoj planeti koja nema atmosferu vec na zemlji gde je vlaga sastavni deo zivota, a oni ako nisu u stanu da proizvedu telefon kome vlaga iz vazduha ne smeta neka jedu g**na i prave nesto drugo, a ne telefone.

E, epilog tog pisma je da je telefon ipak popravljen, ali garancija ponistena, na sta sam ja VIP-u odgovorio da ako mi se pokvari telefon jos jednom a oni ne zamene, ponisticu ja njima ugovor. pa nek se tuzakaju ako im se hoce. A kako imam 3 ugovora, pretio sam da cu otkazati sva 3 a ne samo sporan. I da znate da hocu, ako bude problema.

Inace, osim tog Sljamsung telefona, sa VIP-om nemam ni jedan jedini problem vise. Nikad nisam ni imao.
 
ja sam skoro imao isti problem sa ekranom na tattoo... isti pravougaonik. Problem definitivno ne nastaje zbog fizickog ostecenja vec zbog loseg ekrana tj spojeva na ekranu, ako sam dobro razumeo ljude u servisu, pa tu upada prasina vlaga itd. Moj savet je da se telefon odnese u servis i direktno sa servisom kontaktira a ne preko vipa jer su oni poprilicno neupuceni u te stvari. Telefon su mi primili, uzeli ga i koliko sam ih razumeo salju ih u hrvatsku jer tamo rade hardverske prepravke. Stavljen mi je nov ekran koji je po njima novijeg tipa nego onaj stari i kao sa njima ne bi trebalo da ima da problema. Ovlasceni servis HTC telefona je Mikros servis u zorza klemansoa...
 
ne vredi da zovete tržišnu inspekciju, ništa ne rešavaju, može centar za zaštitu potrošača 0800 103 104, lepo te saslušaju, a da li mogu nešto da urade to će tek da vidimo, telefon na servisu do sada tačno 54 dana.
 
prihvatili zalbu na reklamaciju, popravili telefon, znaci vredi zaliti se, posle 2 meseca telefon vracen, pozdrav....
 
Jesi dobio od VIPa telefon na privremeno koriscenje?
 
qq qq 2 meseca!?? Bezobrazluk u najmanju ruku.. Pa oni stvarno nisu normalni..
 
Iz druge ruke > ortaku se u jednoj zoni "zalepio" displej i stalno je selektovao to sto se na toj strani displeja nalazilo. Odneo im telefon, rekao izvolite garanciju i racun, sredite mi ovo ******. Nudili mu cak i neki cheapo vip telefoncic da ima da koristi karticu dok mu ne srede tattoo. Redovan je platisa i ima tarifu od 1000 minuta
 
Jesi dobio od VIPa telefon na privremeno koriscenje?
Jesam, dobio sam neki VIP telefon, jeste krsh, ali sam pročitao negde da da u mts-u ne dobiješ nikakvu zamenu, tako da bolje išta nego ništa. Plaćam pretplatu, 900 mb besplatno svaki mesec, a tel koj sam dobio nema nema gps. xtra fora. Kada sam predao moj tel na servis, rekli su mi da samo taj zamenski imaju, a posle kada sam ga vraćao, smeje se i kaže mi druga prodavačica, što nisi tražio drugi, kao bolji, ebe lud zbunjenog. To ti je to.
 
Nazad
Vrh Dno