Laptop Centar, веома лоше искуство.
Laptop Centar, продавница у Новом Саду, веома лоше искуство. Момак што ради у продавници је пријатан и љубазан, али шта то вреди када им је политика фирме према купцу веома лоша!
Ево овако. Купио сам себи Hama миш, неки "гејмерски" од две хиљаде динара. После седам месеци рада са њим, леви клик почиње да се понаша као двоклик, па сам га предао на рекламацију у Лаптоп Центар.
После десет дана и мојих позива у продавницу, сазнам да је миш у "одговарајућем" стању и да ће га додатно тестирати. Прође 29 радних дана и зову ме да дођем по одобрену замену. Добијем нови, исти миш. Фискални је негде изгубљен (имам копију на рачунару), али ми издају у продавници нову гаранцију на 24 месеца, наравно на моје инсистирање.
Дођем кући и пробам нови миш, кад оно још горе! Овај тек не ради! Губи контакт сваких пар секунди. Пробам на таблету, исто. Пробам на лаптопу, исто. Сутра вратим у продавницу на рекламацију. То је било 24.12.2016. године.
Звао продавницу, кажу немамо појма шта се дешава. Звао онај њихов call center 0800/333-777 (што је у ствари њихов сервис у Београду), кажу да они немају информације о рекламацијама и да зовем продавницу. Још ми каже да будем стрпљив, јер њихов сервис има много посла, јер раде још и за Гигатрон.
У сваком случају, у Laptop Centar више никада нећу ући, само једном, да узмем новац од миша.
- Наставак борбе -
Прође тачно 29 радних дана и зову ме да дођем по заменски миш. Мада сам од њих тражио новчано раздужење, јер нисам задовољан са уређајем и потпуно имам право то!
Велики проблем је што наши трговци имају тзв. правнике који тумаче закон! Они требају да се придржавају закона, а не да га тумаче. Рекли су ми, тада, да ми не желе дати новац јер је њихова "правница" рекла да ти није по закону ( први уређај је престао да ради после седам месеци од куповине).
Добијајући нови уређај у замену, који је у самом старту неисправан, тече нова гаранција и ја тада спадам у ову доле написану групу потрошача, па тиме имам право на раскид уговора тј. новчано раздужење.
Каже Закон:
Члан 53. став 2. каже "Ако несаобразност настане у року од шест месеци од дана
преласка ризика на потрошача, претпоставља се да је несаобразност постојала у тренутку преласка ризика, осим ако је то у супротности са природом робе и природом одређене несаобразности."
Е сада у
члану 52. став 6. пише "Ако се несаобразност појави у року од шест месеци од дана
преласка ризика на потрошача, потрошач има право да бира између захтева да се несаобразност отклони заменом, одговарајућим умањењем цене или да изјави да
раскида уговор".
У међувремену сам контактирао Удружење за заштиту потрошача преко њихове странице
potrosac.info
Сутрадан ме звала пријатна девојка из Удружења и усмено сам јој пренео мој проблем. Послао сам им на мејл слике рачуна и рекламационог листа.
Да поновим, два пута су ме тек после 29 радних дана звали да дођем по нови миш, али ме ни једном нису звали да ми кажу шта је са уређајем. Ту су направили пропуст, што је посао за Тржишну инспекцију. Више пута сам комуницирао са Удружењем за заштиту потрошача, који су их звали и рекли им да треба да ми врате новац, јер сам тако тражио и имам право на то.
У договору са удружењем, чекам одговор од Лаптоп Центра до овог петка, 03.03.2017. године, па ако не врате тих 1800 динара, подносим пријаву Тржишној инспекцији због непоштовања рокова извештавања по основу рекламације и подносим приватну тужбу против њих!
Сада сам на годишњем одмору, тако да у петак идем прво до Тржишне инспекције, па до Удружења за заштиту потрошача да саставимо приватну тужбу. Чак ћу ићи бициклом, да не би морао плаћати паркинг
Да знате нешто, Удружење за заштиту потрошача нема никакву моћ у овој нашој држави!
Ако хоћете да решите своје проблеме из ове области, само претите лошом рекламом и тужбом пред судом.
Завршетак борбе.
Дана 02.03.2017. године су ме позвали да дођем по новац. Пријатан продавац се извињава на чекању. Прође три ипо месеца како ја немам миш, јер Лаптоп Центар има чудан однос према купцима!
----------------------------------
Молим модераторе да обришу следеће моје поруке због дуплирања текста, хвала!
post4942051,
post5010245,
post5010831