Šta je novo?

Yettel.bank ex Mobi Banka (2024 / 2025)

Pa opet mi nisi odgovorio pišeš li to teorijski (da ne kažem napamet) ili si baš ti u praksi platio struju i uračunata ti je. Klijent o kom ja pričam jeste platio debitnom karticom preko portala i to mu nije uračunato, ne znam koliko sam to već puta napisao.
mislim ako plati karticom trebalo bi d se racuna svakako osim ako su promenili da umesto pos terminala da se knjizi kao atm
 
Sve mi je to poznato, ali to je sve teorija i ništa niko da kaže što ja već nisam. Praksa pokazuje da iz nekog razloga plaćanje struje ne prolazi. Inače, definitivno večeras imaju neke smetnje. Pominju se problemi na bankomatima, ja već pomenuh da mi se kod kartica misteriozno otključao kanal za internet plaćanja (mada mu je iznos nula), a sad primećujem da plaćanja preko veba ne rade. Kao prođu, ali ne prođu...
 
  • Like
Reagovanja: fiy
Sve mi je to poznato, ali to je sve teorija i ništa niko da kaže što ja već nisam. Praksa pokazuje da iz nekog razloga plaćanje struje ne prolazi. Inače, definitivno večeras imaju neke smetnje. Pominju se problemi na bankomatima, ja već pomenuh da mi se kod kartica misteriozno otključao kanal za internet plaćanja (mada mu je iznos nula), a sad primećujem da plaćanja preko veba ne rade. Kao prođu, ali ne prođu...
Ja sam placao struju preko aplikacije eps sa onom provizijom svaki mesec i racunalo se (nije mi bilo naplacivano odrzavanje) e sad ne znam o cemu pricate jer meni u aplikaciji i dalje sve po starom i nemam taj “kalkulator”😀
 
U petak su uveli to. Možda ti se nije ažurirala aplikacija, a možda te iz nekog razloga i dalje smatraju za primaoca zarade, jer smo utvrdili i da se takvima ne prikazuje, što ima smisla, jer im ni ne treba. Ovde sam postavio kako izgleda prikaz na MAX paketu (nas stimulišu da toliko potrošimo), a dve poruke ispod i kako izgleda na Lite (njih dodatno stimulišu da pređu na MAX). Što se tebe tiče, pominjao si ranije da mnogo trošiš, tako da si verovatno i bez struje prešišao 30k, pa i nisi baš merodavan. 😆
 
U petak su uveli to. Možda ti se nije ažurirala aplikacija, a možda te iz nekog razloga i dalje smatraju za primaoca zarade, jer smo utvrdili i da se takvima ne prikazuje, što ima smisla, jer im ni ne treba. Ovde sam postavio kako izgleda prikaz na MAX paketu (nas stimulišu da toliko potrošimo), a dve poruke ispod i kako izgleda na Lite (njih dodatno stimulišu da pređu na MAX). Što se tebe tiče, pominjao si ranije da mnogo trošiš, tako da si verovatno i bez struje prešišao 30k, pa i nisi baš merodavan. 😆
Pa sve placam karticom i ispunim brzo ali prosli mesec sam bio preko i nisam ispunio 30k,bukvalno nisam imao nijedno placanje,0 trosak i nisu mi naplatili odrzavanje,progledali mi kroz prste hahah
 
Nisi jedini koji je to prijavio, tako da izgleda da i za potrošnju postoji grejs period. Ili su neki bagovi. Ne zna se nikad sa njima, dobar deo stvari je nezvaničan.
 
@rovello
Jutros mi je proknjižen infostan preko esandučeta i ubačen je u kartičnu potrošnju.
Znači računa se ali mora da se proknjiži da bi se video u k. potrošnji.
 
Samo jedno pitanje, u skladu sa ovdašnjom diskusijom, uključuju li tvoja oktobarska plaćanja struju preko EPS-ovog portala i/ili Infostan preko eSandučeta?
Nisam imao ni jedno ni drugo, imao sam mešanu potrošnju, uglavnom lokalne potrepštine iz marketa, kupovina karte na Air Serbia sajtu, par sitnica naručenih od Gigatrona i ostalih online sajtova kod nas i tome slično, eventualno sam platio iće i piće u nekom lokalu i tako to. Negde nešto nije proknjiženo kako treba i sve više sam ubeđen da to ima neke veze sa "izazovom" koji su imali poslednjeg dana u oktobru kad ebanking i aplikacija nisu radili 5 - 6 sati ali da toga čak ni oni još uvek nisu svesni. Uglavnom, nebitno.
Neće, u međuvremenu su i ozvaničili da uvek ostaje (to ti je bilo ispisano dok si birao novi paket), i to po tarifama za MAX, tako da npr. ostaje i bez provizije za plaćanja u inostranstvu. To uključuje i skidanje u paru (dakle, bez nekih konverzija i sličnog naduvavanja zaduženja) za dinarske transakcije, npr. plaćanja na Temuu, tako da je prilično korisna stvar. Devizne partije se, međutim, plaćaju 50 dinara mesečno, pa je to ograničenje.
Još bolje, nek mi ostace MC debitnu koju ionako neću koristiti više, a 5k RSD ako legne od promocije, leglo je, ako ne, razlog više da potpuno prekinem da koristim njihove usluge, što svakako i planiram. Vidim da su krenuli da mi naplaćuju 14 RSD po transakciji ako plaćam nešto na drugi račun, ako se dobro sećam, ranije je postojeći paket ostajao da važi do kraja meseca, ali izgleda ni to više nije slučaj.

Sve u svemu, ovo u ovakvom stanju sa tolikim brojem problem u tako malom vremenskom periodu teško da može da se nazove bankom i ne mere me niko ubediti u suprotno.
 
Jutros mi je proknjižen infostan preko esandučeta i ubačen je u kartičnu potrošnju.
Znači računa se ali mora da se proknjiži da bi se video u k. potrošnji.
Isto javlja klijent kog sam pominjao za struju, konačno je jutros uračunata, danima nakon što je plaćena. S jedne strane, super, kao je rešen problem (mada se i dalje čeka zvaničan odgovor na prigovor). S druge, potpuni promašaj, jer to nije u skladu sa programom, po kom je dovoljna autorizacija. Nije strašno ako se desi ovako rano u toku meseca, ali pred kraj lako napravi problem, jer bi sistem već prvog dana naplatio održavanje kada bi (pogrešno) zaključio da je potrošnja ispod 30k.

Potvrdjujem 100% da se online depozit prema kladionicama racuna u onih 30k.
Pa oni su hit stvarno. Nisam džabe odmah nakon citirane rečenice napisao da nam je praksa ipak važnija od teorije, ali ovo baš nisam očekivao. Znači pojma nemamo šta rade i kako računaju. Zvanično im u obračun ne ulaze igre na sreću/klađenje. Dosad sam pretpostavljao da to isključuju preko koda kategorije trgovca (merchant category code, MCC), gde ih u konkretnom slučaju ima više (razlikuje se državna lutrija od privatnih kladionica i slično), a time bi valjda bez problema uhvatili depozit. Ne verujem da kladionice mogu to da izbegnu, tj. da imaju neki drugi kod, mada sve je moguće, mi kao klijenti koji to ništa ne vide samo možemo da pretpostavljamo.

ali da toga čak ni oni još uvek nisu svesni
Definitivno ni oni ne znaju šta rade, a svašta bi moglo biti razlog tome, od toga da je menadžment loše definisao uslove, do toga da su ih programeri loše realizovali.

ako se dobro sećam, ranije je postojeći paket ostajao da važi do kraja meseca, ali izgleda ni to više nije slučaj
Do, to čega se sećaš važilo je u Mobiju. U novom sistemu je promena instant. Dugo su paralelno postojale obe opcije, tj. preko Mobijevog veba si mogao da zahtevaš promenu koja stupa na snagu počevši od sledećeg meseca (tada bi i ostao bez kartice), a preko Yettelove aplikacije instant promenu, ali sada je ostala samo druga opcija, jer su Mobijev veb ugasili letos.

Sve u svemu, ovo u ovakvom stanju sa tolikim brojem problem u tako malom vremenskom periodu teško da može da se nazove bankom i ne mere me niko ubediti u suprotno.
Meni je možda od svega najfascinantnije što oni konstantno dodaju nove stvari (brojač potrošnje, bolja oročena štednja, instant kartice i sto drugih čuda), čiji je kvalitet rada vrlo upitan, a ne popravljaju stare, koje čak često i nestanu u nepovrat (detalji transakcija, podela na rate preko kreditne, račun na klik preko kreditne).
 
Koje konkretno to daju? Mozzart uslovljava da mora 30% da se odigra.
E pa nisam to znao,ko kocka opet mu nije problem ni tih 30%,samo da ga ne povuce pa da rokne svih 30.000 🤣🤣
I da secam se ranije da su svi koristili mocart umesto poste za slanje para,lupam stavis na nalog u kv ovaj podigne u bg,znaci nekad je moglo ispada.
 
  • Funny
Reagovanja: uji
Meni je možda od svega najfascinantnije što oni konstantno dodaju nove stvari (brojač potrošnje, bolja oročena štednja, instant kartice i sto drugih čuda), čiji je kvalitet rada vrlo upitan, a ne popravljaju stare, koje čak često i nestanu u nepovrat (detalji transakcija, podela na rate preko kreditne, račun na klik preko kreditne).
Upravo ovo. Čak nije ni najveći problem što problemi postoje već to što gledaju na svaki mogući način da izvrdaju odgovornost za sve što se desi i da uvek urade minimum minimuma da iskontrolišu štetu, plus apsolutno nikad ne znaš koji će novi problem da te sačeka iza ćoška, a Marfi je takav da to skoro uvek bude kad su ti pare najviše potrebne.

Svaka banka koja iole drži do sebe bi stornirala trošak mesečnog održavanja da se desi bilo šta od problema koje smo ovde pobrojali bez obzira na potrošnju i pakete, a onda bi sprovela internu reviziju procesa i osigurala se da se to nikad ne desi ponovo ili da makar postoji procedura da se problem minimizuje tako da ne utiče na osnovnu funkcionalnost, što Yettel banka jednostavno ne radi.

Imao sam čitav niz problema u mnogim drugim bankama ali ti problemi nisu bili ni blizu toliko česti kao kod Yettela, a i kad su se dešavali, apsolutno nikad nije bio problem da me neko pozove iz banke samoinicijativno, ako treba i više puta dok se problem ne raščivija do kraja, a da ne govorimo o tome koliko puta su mi raznorazne naknade bile stornirane jer ozbiljna banka kapira da klijenti ne žele da finansiraju iz svog džepa tuđu nesposobnost.

Mislim da smo do sada i previše vremena i energije potrošili na Yettel banku u ovoj temi. Imali su perfektnu šansu da se etabliraju kao prva prava online banka kod nas ali taj voz je izgleda odavno prošao. Ne bi oni nikad mogli da budu ni blizu tako profitabilni kao "legacy" banke ali mogli su da budu bitan šraf unutar Yettel grupacije i da pokriju jedan specifičan segment stanovništva i tako budu komplementarni sa ostalim uslugama unutar srodnih kompanija. Ovako, teška priča.
 
I da secam se ranije da su svi koristili mocart umesto poste za slanje para,lupam stavis na nalog u kv ovaj podigne u bg,znaci nekad je moglo ispada.
Ali to su bile gotovinske uplate i isplate, čuo sam i ja da prolaze, ili je makar tako bilo ranije. Ima smisla da kod kartica budu stroži, ako ništa, makar zbog toga što tu imaju troškove.

Ovako, teška priča.
Uvek nešto novo može da se desi, ali trenutno stvarno prevladava loš utisak.
 
Evo ova promena je meni super. Posto od kada je eps uveo ove izmene, vratio sam se na rucno placanje njihovih racuna da bi bili realizovani pre 20. u mesecu.
 

Prilozi

  • AISelect_20251113_123008_Gmail.jpg
    AISelect_20251113_123008_Gmail.jpg
    210.5 KB · Pregleda: 68
Ali to su bile gotovinske uplate i isplate, čuo sam i ja da prolaze, ili je makar tako bilo ranije. Ima smisla da kod kartica budu stroži, ako ništa, makar zbog toga što tu imaju troškove.


Uvek nešto novo može da se desi, ali trenutno stvarno prevladava loš utisak.
Da da u pravu si,ono je bila gotovina,nista onda nemoj neko da je poslusao moj savet pa izgubi sve pare posle da me kune zbog 30k 🤣
 
Uvek nešto novo može da se desi, ali trenutno stvarno prevladava loš utisak.
Uvek može bolje, naravno, ali problemi se ređaju jedan za drugim otkako je Yettel preuzeo celu priču, i očigledno ne umeju tolike godine da se opasulje i reše osnovne stvari, a korisnici obično ne vole da ih neko godinama pravi budalom, naročito kad ih skoro svaki problem opali po džepu, što direktno, što indirektno. Ne računajući mene, mogu iz glave da nabrojim još najmanje 10ak ljudi koje znam koji su pogasili račune i otišli u druge banke ili ostavili samo račun sa osnovnim uslugama kod Yettela kao backup, a nekad smo svi međusobno prebacivali pare na dnevnoj bazi kad smo uzimali ručak u kancelariji, itd.

Moj uzorak je vrlo anegdotalan i verovatno krajnje nereprezentativan, ali ukazuje na trend da visokoplatežni ljudi od kojih banke najviše i zarađuju više ne žele da koriste Yettel. U svakom slučaju, nije moj problem, ali ako žele da povrate staru slavu i postanu relevantan igrač na domaćem tržištu, reklo bi se da je krajnje vreme da se trgnu iz zimskog sna. Na kraju krajeva, broj poziva njihovih agenata koji vrlo agresivno kreću da nude Yettel Sve je takođe indikativan da im fali klijentele od koje zapravo mogu nešto da zarade.
 
Plaćanje karticom i dalje nije moguće u Trezoru, tako da ne mlatite ako ste planirali da platite porez na imovinu Dinom sa namerom da vam se to uračuna u potrošnju.
 
Hoce li ikada resiti autorixaciju za web ili ce samo "odobrili smo ponudu za tebe" uvek iskakat? 🙄
 
Ne stiže mi SMS poruka sa kodom za online plaćanje kreditnom karticom. Da li ima još neko takvih problema?
 
Nazad
Vrh Dno