Šta je novo?

Banka Poštanska Štedionica (bivša MTS Banka) (2024 / 2025)

Glava me danas zabolela od njihove plamena ljubavi postanske stedionice, prvo kaze 3 minuta cekanja operatera, pa 1 minut, i posle 10 minut...
Na kraju nisu ni mogli da mi pomognu da aktiviram karticu na apple wallet/pay, nego moram da pustim email ? :D

Inace pesma mi je urezana u glavi ne mogu da je izbacim sad nikako...
 
Identičan slučaj sam imao, čekao skoro sat vremena da bi mi se (neljubazna!!) operatorka javila i rekla da ne može ništa da uradi i da pošaljem mejl.
I jedna mala napomena, kada se promeni telefon i registruje nova digitalna kartica, na neki period (verovatno mesec dana) se blokira kartica za plaćanje u inostranstvu. To sam morao da saznam takođe na teži način.
Edit: blokira se digitalna kartica, plastična valjda radi.
 
Ja sam u šoku, fali samo i krvna grupa :D
Ne znam jel su normalni ili stvarno ovako rade…

Поштовани,

Молимо да нам доставите:

Број картице
ЈМБГ
Број рачуна
Број личне карте
Број телефона
Модел телефона на који покушавате да се региструјете.
 
Poslednja izmena:
Bukvalno su postali horor sa uslugom. Čekao sam tačno dva sata u Kraljice Marije da dođem na red i zatvorim račun. Onaj nivo nerada i zabušavanja kod zaposlenih na šalterima je teško objasniti.
 
Identičan slučaj sam imao, čekao skoro sat vremena da bi mi se (neljubazna!!) operatorka javila i rekla da ne može ništa da uradi i da pošaljem mejl.
I jedna mala napomena, kada se promeni telefon i registruje nova digitalna kartica, na neki period (verovatno mesec dana) se blokira kartica za plaćanje u inostranstvu. To sam morao da saznam takođe na teži način.
Edit: blokira se digitalna kartica, plastična valjda radi.
Samo mi potvrdi da su sve slao ovo sto su i meni trazili??? Meni ovo jako neozbiljno iskreno i nesigurno.
 
Ja sam u šoku, fali samo i krvna grupa :D
Ne znam jel su normalni ili stvarno ovako rade…

Поштовани,

Молимо да нам доставите:

Број картице
ЈМБГ
Број рачуна
Број личне карте
Број телефона
Модел телефона на који покушавате да се региструјете.
Isti ovaj proces preko mail-a traže i za Google i Apple Pay ako npr ne prolazi SMS pa moraš da im pišeš mail. Ovi kao da nemaju ništa pa mora sve da im se kaže i i diktira. Mislim nije logično da ako ti je email povezan sa računom onda te nadju u bazi podataka bukvalno samo sa mail-om i sve ostalo bi trebalo da imaju? Zato smo i ostaćemo treći svet slepci. Ovo kao da smo u 1950 god, baš prejadno.
 
Jednom sam imala problem sa registracijom kartice BPŠ na G. wallet. Nisam zvala call centar, to je najgora moguća opcija za mene, iz nekoliko razloga. Poslala sam mail sa opisom problema i brojem računa. Posle toga me je zvao Goran iz tehničke podrške BPŠ i sve je brzo rešeno. Nije tražen ni JMBG. ni broj lične karte. Ceo JMBG ne bih slala na mail, na call centrima nekih banaka obično traže zadnje 3 cifre. Od tada sam nekoliko puta dodavala kartice BPŠ u wallet i nije bilo nikakvih problema. Uvek dobijem 2 opcije za verifikaciju, sms ili poziv.
 
Ocigledno radnici nisu upoznati sta mogu da traze ili da svi imaju neki default template po kome se radi.

Bilo koj radnik po meni ne bi trebao da trazi ovakve podatke preko emaila, ili telefona… Po meni osnovno pravilo i bezbednost korisnika na prvom mestu, al ovde je to normalno ko da su me pitali posaljite nam username i password za logovanje na vas ebank nalog :D
 
Samo mi potvrdi da su sve slao ovo sto su i meni trazili??? Meni ovo jako neozbiljno iskreno i nesigurno.
Da, i meni su sve to tražili.

Nažalost, smatram da je "račun plus" najbolja ponuda računa na tržištu, ali ova situacija sa blokiranjem kartice u inostranstvu bez ikakvog obaveštenja, bila kap koja je prelila čašu. Jer im je podrška katastrofalna, a ja sam morao sa njima da se ganjam iz Grčke.
Kao, zbog moje sigurnosti, a koristim Gpay već 2 godine, samo sam promenio telefon.
 
Račun Plus je bio dobar do 18. februara 2025. Kako je prešao 100% u sistem BPŠ, džaba sve što nudi, kad se moraš rvati sa rasulom zvanim BPŠ.

Naročito kad sad imaš ponude besplatnih računa koji kad se kombinuju pružaju i dosta više nego Račun plus.
 
Što se tiče Računa plus, da li je možda neko skorije plaćao nešto u dolarima, a da je pritom imao dolare na računu? I dalje mi je fascinantna sledeća odredba opštih uslova poslovanja:
За девизне трансакције у иностранству, извршене у валути која је различита од валуте у којој се води Рачун Корисника, картичарска организација којој припада бренд картице врши конверзију у валуту ЕУР по референтном курсу који се јавно објављује на интернет презентацији картичарске организације и тај износ доставља Банци ради задужења Рачуна Корисника.
Prošli put smo je pomenuli u nekom drugom kontekstu (dinarska plaćanja, jer i njih konvertuju u evre, iako ne potpadaju pod ovo), ali sad uviđam i nešto drugo, da se u kontekstu Računa plus može protumačiti kao da se dolarski deo zadužuje bez konverzije u evro, budući da dolar ne ispunjava uslov da je valuta koja je različita od valute u kojoj se vodi račun.
 
Ukoliko imaš na računu valutu u koju se naplaćuje skida se ona.
Odredba je jasna, ne razumem tvoju zbunjenost.
 
Ja koliko znam sve naše kartice za svaku inostranu valutu prvo se zaduzuju u EUR…
 
Odredba je jasna, ne razumem tvoju zbunjenost.
U tome je i problem, što je jasna, a što mislim da nije tako u praksi. Makar ranije nije bilo, pa zato sada pitam za potvrdu trenutnog stanja. Zanimljiv je i slučaj dinarskih transakcija (raniji kontekst koji sam pomenuo), tj. ko plati nešto njihovom Visom ili MasterCard-om u inostranstvu u dinarima (npr. Temu), ipak će mu biti skinuti evri.
 
Osnovni mejl im je [email protected], a imaju i mnoge druge, npr. prigovori, reklamacije, pa čak i kartice.podrska. Ipak najviše smisla ima pisati na opšti, pa će oni proslediti gde treba. Telefon svakako ne preporučujem, jer su dobre šanse da ćeš dugo čekati da se jave, a da onaj ko ti se javi neće moći da pomogne. Možeš da im pišeš i preko ovog formulara.
Kontaktirao ih 22. odgovorili 24. da im pošaljem podatke i do sad ništa. Koliko im uobičajeno vremena treba zna li se?
Jer ako ne reše ni u toku sledeće nedelje tad ćemo se ćerati.
10103.jpg
 
Rok za odgovor je 15 dana, mada mogu da produže na 30 ako je kompleksan zahtev, s tim što to moraju da ti jave. Ranije su bili spori, meni su na vrlo prost zahtev (potvrda o plaćanju) odgovorili tek nakon tri nedelje, dakle nakon roka i bez ikakve najave da nisu u mogućnosti da ga ispoštuju, a znam da nisam jedini imao takvu situaciju. Sad su se definitivno ubrzali, javljaju su mnogi da su im stvari rešavane u roku od dan-dva, ali ima smisla da tvoj slučaj sa plaćanjem u inostranstvu zahteva dublje provere.
 
Pozdrav, da li ja mozda nesto radim pogresno ili postoji neki siri problem sa Visa Internet karticama Postanske Stedionice? Naime zadnjih ne znam ni koliko dana mozda cak i nedelja nisam u mogucnosti da uopste vrsim online kupovine preko pomenute kartice. Cak ni da dodam kao payment method u nekim slucajevima. Neki sajtovi gde kupujem prvo pokusaju da povuku 1 (Steam npr) eur (neka vrsta verifikacije) medjutim meni momentalno stigne SMS poruka da je placanje odbijeno a prodavnica gde kupujem mi odbije transakciju. Bio sam u banci pre neki dan, oni su mi rekli da je moguce da pokusavam da povucem vise nego sto mogu (Jer postoji depozit od 20e koji se pojavljuje na stanju medjutim ne moze se koristiti) ali ja uvek uplatim par evra vise nego sto planiram da potrosim. Ne razumem u cemu je stvar, godinama nisam imao nikakve probleme, ovo je sad pocelo odjednom. Prodavnice kao sto su Steam, EA App itd.. nigde ne prolazi visa. Medjutim Mastercard prolazi bez problema.
 
Najviše liči na to da su te trgovce označili kao rizične (konkretno mi za te što navodiš to baš ima smisla), pa su podrazumevano blokirani. Već je bilo nekoliko žalbi tog tipa, mahom skorijih. I ranije su bili strogi, ali sad su izgleda još stroži. Ne čudi da to u poslovnici nisu znali da kažu. Procedura je da se požališ banci i trebalo bi da ti odblokiraju sporne sajtove.
 
Koliko se ceka na izradu debitne kartice? Pre dvadesetak dana sam podneo zahtev i u aplikaciji jos uvek pise da je u procesu izrade.
 
@Nothingman Sve dok ti to piše još uvek nije izrađena. Kada se promeni status u nešto drugo (ranije je bilo "čeka aktivaciju"), onda ti je kartica izrađena i poslata u ekspozituru banke.
 
Beše oni sami izrađuju sve kartice na svojim aparatima? Ako sam to dobro zapamtio (pisao je neko ranije da su mu to rekli kad im se isto žalio na kašnjenje, objašnjenje je bilo tipa da im ne radi aparat), onda ih definitivno sad koče studentske, koje masovno moraju da reizdaju, jer cela prva tura ističe danas. To, pritom, još nisu uspeli da urade i ko zna kad će. Pretragom vesti iz vremena početka tog programa (novembar-decembar 2023) nalazim da je u prvom mesecu bilo preko sto hiljada prijava. Ne znam koliko im je tad trebalo vremena da izrade sve te kartice, ali sa reizdavanjem je očigledno zapelo. Nove su već pun mesec u statusu ova kartica je u procesu kreiranja, ali ne stižu. Ima li nekoga ko je u oktobru dobio bilo koju karticu?
 
Podneo sam zahtev za karticu još 15.septembra i još uvek mi piše da je u procesu kreiranja. Katastrofa
 
Visa internet dinarska, 15.10. podnet zahtev, 27.10. podignuta u ekspozituri
 
@GMT II Nije katastrova već očigledno kod tebe neki problem. Da li si bio u ekspozituru da pitaš da li kojim slučajem nije pristigla, a greška je u sistem da je i dalje u izradi? Da li si im pisao mail, poruku putem kontakt opcije na sajtu da provere o čemu se radi? Ili samo čekaš, i ako znaš da je prošlo već 45 dana?

@rovello Ne nije zapelo ljudi dobijaju normalno, kolega dobio novu Dinu za 14 dana, drugi kolega Master za 12...Meni uskoro ističe pa ću videti. I koliko je meni poznato kartice radi Zavod za izradu novčanica Topčider.
 
Super što druge kartice stižu, to onda znači da nije globalni problem, ali konkretno sa studentskim ima neka frka. Nove nisu stigle, to je provereno koliko danas (a i više puta pre toga), jer stare danas ističu, a stoji već pun mesec da su u izradi. Ne znam zašto, jedino što ih razlikuje od običnih Dina-UnionPay jeste to što je utisnut JOB (jedinstveni obrazovni broj). U poslovnici su, naravno, rekli da ne znaju kad će stići, to ionako ne zavisi od njih. Ali dobro, ako ih ne bude ni u ponedeljak, jasno je da treba pisati prigovor ili ih zvati.
 
Da se nadovežem na svoju prethodnu poruku, upravo saznajem da se neko već zvanično žalio tim povodom i dobio je odgovor da će studentske kartice na bankomatima važiti i u novembru, a čak ovde (Reddit) naleteh na komentar slične sadržine (kaže samo da će važiti, ali tuđi bankomati, POS terminali i onlajn prodajna mesta će ih valjda svakako odbijati kad vide da su istekle). I to je makar nešto, sećam se da su isto uradili za sve kad je pre pet i po godina bilo vanredno stanje.
 
Vrh Dno