Šta je novo?

Banka Poštanska Štedionica (bivša MTS Banka) (2024 / 2025)

Da li moze uz namenski račun koji otvara NSZ da se dobije POST CARD kartica ili bar mbanking?
Oni sami otvaraju Službeni račun u Banka Postanska stedionica i izdaju ti Dina Card Union Pay (bezkontakntnu) karticu. Takodje se taj račun i kartica vide u mBanking ili eBanking BPŠ ukoliko kod knjih već imaš otvoren račun. Ako nemas, tada nisam siguran kako ide.
 
Oni sami otvaraju Službeni račun u Banka Postanska stedionica i izdaju ti Dina Card Union Pay (bezkontakntnu) karticu. Takodje se taj račun i kartica vide u mBanking ili eBanking BPŠ ukoliko kod knjih već imaš otvoren račun. Ako nemas, tada nisam siguran kako ide.
A gde dobijam karticu?
U ekspozituri ili na adresu?
 
A gde dobijam karticu?
U ekspozituri ili na adresu?
U ekspozituri. Svakako ćeš morati da odeš prvi put da ti deblokiraju račun za interni prenos u aplikaciji ili isplatu u pošti. Prošle godine sam je primao po drugi put i službenica mi je rekla da bi me kartica koštala 200 dinara što sam odbio. Radije bih platio zamenu za karticu tekućeg.
 
Treba mi pomoć od vas
05.10 mi je skinuta rata kredita pre toga mi je skinuto nešto čekova, i tog dana sam upao u nedozvoljeni kreditni minus od 280 dinara koji sam regulisao 06.10, i sad kad sam bio u petak prošli da uzmem čekove rekoše da moram da sačekam dok se to ne skloni, meni je za sve ovo vreme eto od 06og do sad račun u plusu, iz nekog iskustva koliko moram da čekam da bi mi dali te čekove opet, pitao sam gpt on kaže nekih 7.8 radnih dana, a da stvar bude još luđa za sve to vreme regularno koristim karticu na rate dina, pa me zanima iskustva ili šta već, hvala unapred
 
Budući da nisam sarađivao sa dotičnim sajtom da li je bolje da odmah danas kontaktiram banku (na koji mail ili pozivom?), ili da ipak sačekam da prođe današnji radni dan?

Nedelja popodne (po kalifornijskom vremenu sajta nedelja ujutru) obavim porudžbinu i nije prošla kupovina, ali sredstva su skinuta sa kartice. Kontaktirao sam vapordna i priložio relevantne skrinšotove.
9939.jpg
 
Zasad si postupio kako treba. Uvek bi prvi korak trebao da bude kontaktiranje sa trgovcem. Nadaš se da on vidi uplatu i da će je ipak prihvatiti, iako je negde zapelo prilikom obrade plaćanja, ili je alternativno stornirati. Ukoliko to ne bude slučaj, tj. trgovac niti prihvata uplatu niti je vraća, onda se obraćaš banci.
 
update - jos uvek stoji rezervisano :D u sustini me je bas briga, ali opet cudno da tako dugo stoji
Moraš im pisati na '[email protected]' inače će stojati beskonačno rezervisano.
Ja sam imao transakcije starije od godinu dana i jedva sam uspeo da ih otkažem.
Morao sam da pišem prigovor NBS na banku. Tek to ih je otreznilo.
Posle se isti slučaj više puta ponavljao, ali tada su reagovali posle prijave na mejl.
To se dešava kada su otkazane internet kupovine, a ti online trgovci ne "obaveste" banku o tome, pa rezervacija sredstava ostaje do daljnjeg.
Meni se to dešavalo sa Ananasom, Ideom, Aliexpressom.
 
Osnovni mejl im je [email protected], a imaju i mnoge druge, npr. prigovori, reklamacije, pa čak i kartice.podrska. Ipak najviše smisla ima pisati na opšti, pa će oni proslediti gde treba. Telefon svakako ne preporučujem, jer su dobre šanse da ćeš dugo čekati da se jave, a da onaj ko ti se javi neće moći da pomogne. Možeš da im pišeš i preko ovog formulara.
 
Osnovni mejl im je [email protected], a imaju i mnoge druge, npr. prigovori, reklamacije, pa čak i kartice.podrska. Ipak najviše smisla ima pisati na opšti, pa će oni proslediti gde treba. Telefon svakako ne preporučujem, jer su dobre šanse da ćeš dugo čekati da se jave, a da onaj ko ti se javi neće moći da pomogne. Možeš da im pišeš i preko ovog formulara.
Zvao pre neki dan, izabrao devizno odeljenje dobijam operatera posle 30 minuta čekanja i kad mu saopštim sta mi treba, kaze da ce da me prebaci na devizno (???), naravno sa druge strane prazna linija.

Pisao odmah na kontakt, jos uvek nema odgovora.
 
Ništa neobično, mada postoje različita iskustva. Neki su i odlično prošli sa pozivom, odmah su dobili koga treba i rešili, ali ipak su takvi slučajevi ređi. Ne znam jesu li se makar sastavili po pitanju prigovora, ali svojevremeno ni na njih nisu uspevali da odgovore u propisanom roku nego tek posle otprilike tri nedelje.
 
Jutros sam zvao call centar BPŠ po pitanju storniranja nerealizovanih transakcija na Računu Plus (jedna dinarska i jedna devizna). Iznenadih se brzom javljanju operatera (manje od 5 minuta ) koji me je uputio na mail [email protected]
Uputih mail sa kratkim objašnjenjem problema, svojim podacima i brojem tekućeg računa. U roku od 2 sata, mailom dobih obaveštenje da su stornirane obe transakcije koje su mi se,, vukle,, još od Avgusta.
Neočekivano brzo odradjeno.
 
Nazad
Vrh Dno