Šta je novo?

Yettel.bank ex Mobi Banka (2024 / 2025)

Inace da se ne zeznete… minimum od 35k za prenos dela plate i dalje VAŽI, s time sto moze imati odstupanja jedan mesec. Znaci npr. moze prvi mesec da legne 1.000 dinara ali sledeći mora onda 35.000 da bi ostao paket bez naknade. Ukratko: svaki 2. mesec mora da legne minimum 35.000RSD. Tako su mi juce potvrdili na chatu
 
Inace da se ne zeznete… minimum od 35k za prenos dela plate i dalje VAŽI, s time sto moze imati odstupanja jedan mesec. Znaci npr. moze prvi mesec da legne 1.000 dinara ali sledeći mora onda 35.000 da bi ostao paket bez naknade. Ukratko: svaki 2. mesec mora da legne minimum 35.000RSD. Tako su mi juce potvrdili na chatu
Si pitao gde je to u tarifniku definisano? Bukvalno sam ja trazio i na sajtu i tarifniku gde stoji 35000 din plus na email mi je stiglo da moze iznos koji ja hocu? :D

Navedene povoljnosti će Vam biti na raspolaganju dokle god ispunjavate sledeće uslove:
1. Bank Max paket u upotrebi i
2. Redovan mesečni prijem zarade ili dela zarade (u iznosu koji sami odaberete).
 
Ranije je bilo pre ovih promocija sto su dali sad za bank max paket,ako prekine da leze plata tri meseca imas fore kao pa ti tek skidaju,a za trosak od 30.000 ne stize nista na mejl,ja vec drugi mesec to ispunjavam.
 
Majka je ispunila uslov potrošnja preko debitne preko 30.000 dinara, ali nije dobila nikakav mail gde bi je obavestili da je ispunila uslov za besplatno održavanje kao što su na primer meni poslali kad mi je legla plata.
Pitala ih je na četu pre 2 dana i kao proslediće na proveru i javiće putem maila i naravno ništa.
Pitala je i savetnika u poslovnici ni on pojma nema.
Moguće da ne stiže, ali barem mogu jednostavno na upit da provere i potvrde da li si ispunio uslov ili nisi.
Baš neozbiljno.
Možda nešto propuštam, ali što se uopšte cimala oko toga? Ako je stvarno potrošila 30k, ta potrošnja ne može ispariti.

Tako su mi juce potvrdili na chatu
A skorije su baš Stivenu i još nekima potvrdili suprotno, čak je citirao čet iz koga se stiče utisak da nema nikakvog minimuma, a i mejl koji mu je poslat. Ponavlja se priča da su im agenti nepouzdani i da svašta pišu i pričaju. Tako da mislim da taj tvoj nije u pravu, jer su Stivena i počeli da računaju kao primaoca zarade na osnovu svega jedne hiljade. Grejs period za besplatno održavanje ne bi trebalo da ide unapred ako nema ugovorenih posebnih okolnosti poput benefit izjave. Ako je uslov 35k, nema smisla da ti aktiviraju besplatno održavanje za manje.
 
Moguće da ne stiže, ali barem mogu jednostavno na upit da provere i potvrde da li si ispunio uslov ili nisi.
Baš neozbiljno.
Kad se potrosi preko 30k nista ne stize, samo ne naplate na kraju meseca. Potrosnja moze da se proveri pod karticom limiti pa koliko je manje od mesecnog. Bas se lako naviknuti na dizanje sa bilo kog bankomata 😁 Njihovi bankomati su uzas, odvratan UI i ekstremno su spori, to nigde nisam video, tako da je bolje ovako. Za sad mi je omiljen AIK, koriste masinu kao u rajfajzenu i isplacuju 500 rsd sto je retkost.
 
Stigla daanas Master Kreditna kartica - Poslata u petak 29.08, Stigla 01.09. Generalno izrada ima treba 15-20 dana, a slanje 1-3 dana. Doduse ne znam jel ima veze sto sam blizu Beograda :D
Kako sad stize putno osiguranje 30 dana? Da li salju na email, ili ima neku svoju posebnu proceduru kad se aktivira kartica.
 
Zna li neko, na lokacijama gde su yettel bankomati "trenutno nedostupni" (iz bilo kog razloga - promena lokala, promena bankomata, itd) koliko im je trebalo da ponovo ubace novi? Na onim beskorisnim obaveštenjima na sajtu samo imaju poneko obaveštenje da prestaje bankomat sa radom. A ne znam ni gde obaveštavaju da su postavili novi, na obaveštenjima nema za nove?

Podrška nema nikakvu info, standardno
 
Ljudi vidim da i dalje vodite polemiku u krug oko ovoga 30K ili 35K benefita i slično... Zašto ne pošalje neko zvaničan upit banci na mejl i kada dobiješ odgovor, postupiš po tome kako su odgovorili. Ako nešto nije tako, sutra kod njih u kancelariju sa tim mejlom i zapretiš tužbom. Bez problema dobijaš, jer je mejl poslat kao potvrda sa njihove strane. Tako ćete biti sigurni da li nešto radi ili ne. Ovako, jedan kaže može ovo, drugi nisam siguran ovako je bilo,m treći, moguće ali nisam siguran... Mislim da je malo neozbiljno, a vi kako hoćete. Mislim da je najbolje poslati banci upit, kada odgovore uradiš po proceduri i miran si uz dobrog advokata ako krenu da negiraju da nije tako... Zar nisam upravu?
 
Pošto imam LinkedIn Premium, mogu da pogledam Insights za svaku kompaniju, pa me nije mrzelo da bacim pogled na Yettel Bank u kontekstu bežanije zaposlenih koji je spomenut ovde na temi. Još uvek se ne vidi egzodus zaposlenih kako je ovde navedeno, ali ruku na srce, nema ni novih zapošljavanja u poslednje vreme:

3996faa5f410179a33c232d22158280b.png


Kada je zapošljavanje u pitanju, i tu stoje ekstremno slabo - po 2 nova zaposlena svakog meseca, sa izuzetkom maja prošle godine kad su u roku od mesec dana zaposlili skoro 150 ljudi, ili je bilo neko spajanje pa su postojeći zaposleni osvanuli u novoj banci ili tako štogod:

c135d170a792786c7fd93d0c15484c1a.png


Naravno, LinkedIn nije nikakvo sveto pismo i nije 100% precizan ali ipak pruža kakav-takav uvid. Baš da vidimo za 6 meseci do godinu dana da li će stanje biti drugačije.

Ipak, rupa od 2.6 miliona EUR deluje prilično loše u datim okolnostima i simptomatično je što je to jedina banka u Srbiji sa tolikim gubicima, u situaciji kad banke već X godina unazad beleže rekordne profite, ne treba biti genije pa zaključiti da nešto ovde debelo nije kako treba. Pitanje je šta pošto cenim da niko od nas nema direktan uvid u interno poslovanje.

Nisam pametan.
 
Gomila firmi trenutno ne zaposljava ili zaposljava samo neophodni minimum tako da to nije nikakav specijalan pokazatelj.

Inace ko voli da gleda bankarski krindz, imaju neki Podcast ili sta je vec na YT, ovo je plejlista.

 
Widim da naplaćuju 6 din SMS notifikaciju priliva i odliva sredstava a dali se naplaćuje i OTP kod za verifikaciju internet plaćanja ? Mada sam platio par računa onlajn nisu ni tražili OTP a plaćanje prošlo (malo mi čudno a više zabrinjavajuće zbog mogućih zloupotreba kojih je bilo kako vidim čitajući ovde na forumu. Kontaktirao Čat gospoja me ubeđuje da to ne zavisi od njih već od sajta. Do sad koristio BPŠ i svaki put plaćanje išlo sa OTP kodom. Ko je ovde lud ?
 
Poslednja izmena:
Widim da naplaćuju 6 din SMS notifikaciju priliva i odliva sredstava a dali se naplaćuje i OTP kod za verifikaciju internet plaćanja ? Mada sam platio par računa onlajn nisu ni tražili OTP a plaćanje prošlo (malo mi čudno a više zabrinjavajuće zbog mogućih zloupotreba kojih je bilo kako vidim čitajući ovde na forumu.
To ne naplacuju, jer ne postoji druga mogucnost da dobijes kod sem sms porukom.
Mada obavestenja preko maila i app znaju da kasne ili da ne dodju, najbolje ke bilo preko sms dok nisu uveli placanje.
 
To ne naplacuju, jer ne postoji druga mogucnost da dobijes kod sem sms porukom.
Mada obavestenja preko maila i app znaju da kasne ili da ne dodju, najbolje ke bilo preko sms dok nisu uveli placanje.
Usključen mi SMS ali uplate prolaze i bez OTP koda zato hakeri i napadaju, mislim ni netraži se OTP prilikom plaćanja. Treba razmisliti o sigurnosti ove banke.
 
@gdesikuco da li si tu računao one koji nemaju profil na istoj mreži kao i kada primaju van objave na toj mreži? Koliko je meni poznato, on sakuplja statistiku koja ide preko mreže u vidu oglasa da traže navedenu poziciju što sa strane korisnika koji objavi da se zaposlio kod njih. Ispravi me ako grešim? Ako je tako, onda imaš među prostor u kome ima gomila ljudi koji nemaju profil na istoj mreži, kao i njih koji nisu oglasili da traže određenu poziciju ako to uopšte i rade.
 
Gomila firmi trenutno ne zaposljava ili zaposljava samo neophodni minimum tako da to nije nikakav specijalan pokazatelj.
Netačno.

Intesa:
5704e664ca45aac6d6d72bfc0d93ca67.png

Unicredit:
d0c1c5e28d196a1648203315f2685353.png


OTP:
b63dfdce1d7a05967ca49fb3ee81c420.png


Raiffeisen:
e467d85dbecd00db5abd3c24f9ac9cab.png


Da ne kačim ostale banke.

@gdesikuco da li si tu računao one koji nemaju profil na istoj mreži kao i kada primaju van objave na toj mreži? Koliko je meni poznato, on sakuplja statistiku koja ide preko mreže u vidu oglasa da traže navedenu poziciju što sa strane korisnika koji objavi da se zaposlio kod njih. Ispravi me ako grešim? Ako je tako, onda imaš među prostor u kome ima gomila ljudi koji nemaju profil na istoj mreži, kao i njih koji nisu oglasili da traže određenu poziciju ako to uopšte i rade.
Kao što sam i napisao u prethodnom postu, samo valja pročitati:
Naravno, LinkedIn nije nikakvo sveto pismo i nije 100% precizan ali ipak pruža kakav-takav uvid.
Brojke koje imamo na LN-u nedvosmisleno pokazuju neke trendove u korist svih banaka osim Yettel banke koja očigledno nije naročito privlačan poslodavac.

Ono što je takođe interesantno je da kod ostalih banaka nema ogromnih promena u ukupnom broju zaposlenih, cifre se menjaju za po 1-2-5% na polugodišnjem/godišnjem/dvogodišnjem nivou što ukazuje da je tačno da je u pitanju konstantna rotacija postojećih zaposlenih između banaka, a takođe pričamo o bankama koje su decenijama prisutne na domaćem tržištu pa i nije očekivano da postoje neke radikalne oscilacije u broju zaposlenih, što se ne bi moglo reći za Yettel koja je em mnogo mlađa em se struktura kapitala i aktive znatno razlikuje od tradicionalnih banaka.
 
Moglo je samo prilikom otvaranja računa i to ako lepo zamoliš službenika koji ti hendluje otvaranje, onda on ode pozadi i pozove nekog i nešto dogovori sa njim i vrati se sa novim nestandardnim brojem računa. Ne verujem da može za postojeće račune da se menja, ali ovaj info je od pre ~5 godina tako da valja proveriti na chatu za svaki slučaj.
 
Mislim da sad može prilikom otvaranja računa onlajn da se izabere broj telefona ili generički broj. Ali mene zanima da li je promena moguća.

Ma ti na chatu uglavnom su toliko nepouzdani sa informacijama da ih više ništa ni ne pitam.
 
Najjači mejl od banke, ikada.
"Poštovani/a,
Vaš tekući račun je zadužen za naknadu za mesečno održavanje računa u iznosu od 0 RSD.
Zamolili bismo da obezbedite sredstva na svom tekućem računu, ako već niste."
Godinama, dok sam bio na Progressive/bankmax, nikad ovako nešto nisam dobio. Sad kad račun miruje na lite, oni mi šalju da obezbedim nula dinara. Sreća
pa to neće biti nikakav problem.
 
sa izuzetkom maja prošle godine kad su u roku od mesec dana zaposlili skoro 150 ljudi, ili je bilo neko spajanje pa su postojeći zaposleni osvanuli u novoj banci ili tako štogod
Mobi banka je 24. maja 2024. zvanično postala Yettel banka, pa je to sigurno objašnjenje.

Pitanje je šta pošto cenim da niko od nas nema direktan uvid u interno poslovanje.
Prema revizorskim izveštajima (2024, 2023, 2021), u plusu su poslednje tri godine: 2024. (dobit 157.720.000 dinara), 2023. (dobit 81.658.000 dinara) i 2022. (dobit 28.591.000 dinara), i taj plus se, dakle, uvišestručavao. Od osnivanja Telenor banke, svaka prethodna godina je bila u velikom minusu, pa i za vreme Mobijeve 2021. (gubitak 412.525.000 dinara) i 2020. (gubitak 584.056.000 dinara), mada to možda i nije neobično kad se uzmu u obzir svetske okolnosti tih godina. Zašto se ove godine situacija obrnula, tj. maltene vratila na staro, nema tekstualnih detalja pre revizije, ali tabelarno su svi finansijski izveštaju dostupni ovde, pa ih može proučiti svako koga zanimaju. Većina rashoda im je, međutim. pod ostalo, pa i nisu baš slikoviti.

da to ne zavisi od njih već od sajta. Do sad koristio BPŠ i svaki put plaćanje išlo sa OTP kodom. Ko je ovde lud ?
Kombinovano je, kako si i sam zaključio, mada uglavnom banke traže to od trgovaca koji podržavaju. Drugim rečima, u teoriji agentkinja sa četa nije mnogo pogrešila, najčešće zavisi od trgovca, ali ako ti je u praksi za isti sajt stizao SMS od BPŠ, onda će pre biti da je Yettelov sistem zaključio da je transakcija niskog rizika.

Da li je moguće promeniti broj računa koji sadrži broj mobilnog telefona u generički broj, zna li ko?
Trebalo bi da je jedini način da ugasiš trenutni, pa otvoriš novi. Sve i kada bi bila moguća zvanična promena, u smislu da ti oni to automatski odrade, makar bi debitne kartice morali da ti ponište i izdaju nove. Svakako te ne košta da im pišeš zvaničan mejl, pa sad možda i imaju neki novi specijal za to, ali ranije definitivno nisu.

A kad pomenuh specijal, sad na sajtu primećujem da su bankarske savetnike preimenovali u... specijaliste. 🤨👨‍⚕️
 
@agasoft ne bih se ja tako lako smeškao na ovo... Proveri ti da nisu oni nešto pogrešili, a da stvarno treba da ide neko zaduženje. :D Suludo je da stiže takav mejl, a krajnje neozbiljno od banke.
@rovello baš to za rashode pod ostalo je i mene bunilo. Gledamo sam malo pre par dana i raspitivao se... Budi sumnju gde novac odlazi, a ti ga vodiš pod ostalo? Može da bude samo jedno, ali da ne spominjem ovde i ne spamujem. Cirkus od banke. :D
 
Ma ti na chatu uglavnom su toliko nepouzdani sa informacijama da ih više ništa ni ne pitam.
Ovo je, na žalost, sasvim tačno. Baš sam jutros čekao skoro 45 minuta da me prebace na posebnog agenta koji može da izvrši autorizaciju da mi dozvoli da dodam debitnu karticu na Apple Pay na satu, tabletu i laptopu, jer zašto bih ja mogao samog sebe da verifikujem za sve ostale uređaje kad mogu samo na telefonu da to odradim samostalno, a za ostale uređaje koji su vezani za isti Apple nalog ko me šiša.

Alternativa je da im šibneš mejl jer onda moraju da odgovore precizno, ali avaj, standardna procedura je da se na odgovor čeka 5 radnih dana, i tako to ide u digitalnoj banci, moguće da kubure sa brojem zaposlenih pa nema ko da odgovara na mejlove redovno...

Mobi banka je 24. maja 2024. zvanično postala Yettel banka, pa je to sigurno objašnjenje.
E bravo, zaboravio sam kad se tačno desio prelazak na novi brend, ali ovo ima savršeno smisla, što celu situaciju onda čini još gorom, jer to znači da se nije skoro uopšte zapošljavalo nakon prelaska na novi brend...

Prema revizorskim izveštajima (2024, 2023, 2021), u plusu su poslednje tri godine: 2024. (dobit 157.720.000 dinara), 2023. (dobit 81.658.000 dinara) i 2022. (dobit 28.591.000 dinara), i taj plus se, dakle, uvišestručavao. Od osnivanja Telenor banke, svaka prethodna godina je bila u velikom minusu, pa i za vreme Mobijeve 2021. (gubitak 412.525.000 dinara) i 2020. (gubitak 584.056.000 dinara), mada to možda i nije neobično kad se uzmu u obzir svetske okolnosti tih godina. Zašto se ove godine situacija obrnula, tj. maltene vratila na staro, nema tekstualnih detalja pre revizije, ali tabelarno su svi finansijski izveštaju dostupni ovde, pa ih može proučiti svako koga zanimaju. Većina rashoda im je, međutim. pod ostalo, pa i nisu baš slikoviti.
Da, na kratko su imali dobitak ali je meni vrlo simptomatično kako su ponovo uspeli da odu u minus baš u periodu kad su sve ostale "normalne" banke počele da beleže astronomski velike profite koji i dalje nastavljaju da obaraju rekordne po profitabilnosti. Ako je nekome kovid pandemija donela zlatnu koku, to su ubedljivo banke. Meni je ta činjenica zapravo zabrinjavajuća (onoliko koliko me zapravo brine poslovanje jedne vrlo bitno nebitne banke u Srbiji) i banke se trenutno leše od para, i kod nas i napolju.

Takođe, ne ohrabruje ni činjenica da je većina rashoda klasifikovana pod Ostalo, nekako mi baš i ne uliva poverenje.
 
Nista, vreme je da se gase racuni, banka ne zaposljava kao druge, siguran znak skorije propasti.

Uz to struktura zaposljavanja nikad ne moze da bude ista za sve ove banke jer je Mobi pretezno online banka, dok ove ostale banke imaju i fizicke poslovnice.

Da ne poredimo velicinu banaka i broj zaposlenih.
 
Od zapošljavanja treba mnogo više da te brine rupčaga u profitabilnosti u periodu kada banke na svim meridijanima (pa i kod nas) prave abnormalno velike profite već par godina unazad, ali hajde umesto toga da banalizujemo diskusiju i svedemo je na jeftin sarkazam samo zato što ti se neke brojke ne sviđaju i demantuju ti tvrdnje, zabavno je, je l' da?
 
@gdesikuco to sam i ja primetio. Očigledno je stvar jasna šta je ostalo i da se novac ispumpava, umesto da se ulaže i smanjuje dug. Može ovde sada da priča ko šta hoće, kako mi mrzimo banku, kako ovo, kako ono, ali ljudi, savet kao što je neko i pisao par postova ovde pre, ne držite pare kod njih na računu, već odmah skidajte i na račun druge banke. Bolje tako nego da osvane jedno jutro da su se ugasili. Džaba ti sutra kada moraš da juriš po sudovima i u ratama svoje tri zaostale plate koje su ti za svakodnevnicu ili neku ušteđevinu... Ja sam ozbiljan i treba mi savet povodom toga. Koja banka je najpribližnija da nudi kupovinu na rate, da ima na jednoj kartici više valuta zbog internet plaćanja i da naplaćuje minimalno održavanje? Najkraće rečeno, najpribližnija ovoj banci?
 
Ne bih bio baš toliko zabrinut, ima ovde još dosta prostora da se izvade iz bule, ali da valja biti na oprezu, to svakako.

Što se mene lično tiče, a ne bih da širim paniku, u trenutnim okolnostima i uzevši u obzir šta nam se generalno dešava u državi, ne bih se oslanjao na obavezno osiguranje depozita od 50k EUR po banci jer me ama baš uopšte ne bi iznenadilo da su te pare odavno odlepršale za neki EXPO ili sličnu zanimaciju i da bi u slučaju propasti neke banke bilo povuci a malo mi ga i potegni Đole da se od nekud nabave neke druge pare da pokriju depozite. Ne znam da li imamo nekog insajdera iz Agencije da nam kaže pravo stanje stvari, a opet imam dovoljan broj godina da znam tačno gde živim...
 
@gdesikuco ti si uzeo taj parametar kao relevantan, ne ja.

A i godinama su oni u minusu, par godina unazad cak i u plusu pa je sad odjednom ponovni minus ogroman problem.

To oko 50k EUR osiguranog depozita po banci, stanje u drzavi i slicno bi bio problem da su neka relevantna banka. Ovako ogroman broj korisnika verovatno nema ni 5k dinara na racunu a ima racun u banci jer su otplacivali telefon, tako da bi resavanje depozita bilo smesno u odnosu na npr. pucanje Inteze.

Uz to bi napravili gomilu problema drugim vecim bankama jer bi apsolutno narusili poverenje gradjana u drzanje kesa u bankama, a znamo da kod nas banke kolo vode.

Tako da se cela tema pretvorila u finansijsku analizu banke i konstantno predvidjanje propasti koje se svake godine ponavlja a nikako da dodje, kao da citam temu Diskusija o cenama kriptovaluta.
 
Ne treba ni prenebregnuti činjenicu da se minus ili plus na kraju poslovne godine može uzrokovati i pukim prenosom sredstava između Yettel mobilnog operatera i Yettel banke. Mislim da kada se gleda poslovanje Yettel banke, treba gledati sveukupno poslovanje Yettel-a u Srbiji, kako bi se stekla jasnija slika.

Ovo je, na žalost, sasvim tačno. Baš sam jutros čekao skoro 45 minuta da me prebace na posebnog agenta koji može da izvrši autorizaciju da mi dozvoli da dodam debitnu karticu na Apple Pay na satu, tabletu i laptopu, jer zašto bih ja mogao samog sebe da verifikujem za sve ostale uređaje kad mogu samo na telefonu da to odradim samostalno, a za ostale uređaje koji su vezani za isti Apple nalog ko me šiša.

Alternativa je da im šibneš mejl jer onda moraju da odgovore precizno, ali avaj, standardna procedura je da se na odgovor čeka 5 radnih dana, i tako to ide u digitalnoj banci, moguće da kubure sa brojem zaposlenih pa nema ko da odgovara na mejlove redovno...

Poređenja radi, u subotu popodne poslao upit o limitima na kartici na info mejl u Alta banci, dobio tačan i do tančina koncizan odgovor za 6 minuta.
 
Vrh Dno