Šta je novo?

Yettel.bank ex Mobi Banka (2024 / 2025)

Ja sam probao da uplatim na Instagramu drugaru pare za reklame. I bio sam odbijen par puta, koliko sam probao. Posle par sati me zvali iz banke da mi kazu da je FB na nekoj crnoj listi zbog povecanih malverzacija. To je bilo pre nekih mesec dana. Zovni bas pa proveri sta ce ti reci.
 
Instalirajte paypal ili skrill, pa preko njega sve uplate prolaze. Tako sam ja zaobišao sve i sigurica, a provizija je mala.
 
Razumem ali tada kada sam gledao na instargamu mi nudilo samo opciju visa i master, nije bila opcija za paypal.
 
Poslednja izmena:
Да ли вам ради плаћање FB Ads Manager-a, ако неко користи?
Сад сам пробао више пута и пише да је уплата одбијена. Имам довољно новца на рачуну и укључен канал за интернет плаћања и неће. Мастер картица је у питању.
U poslednje vreme dosta ljudi koristi ukradene kartice bas za te FB Ads, pa su neke banke stavili trgovca na crnu listu. Ako ti je odbilo par puta, zvaće te kroz par sati iz banke da te pitaju da li si ti autorizovao transakciju i odblokirace ti trgovca. Ako te ne pozovu, zovi ih ti.
 
Posto od podrske od Yettel banke nema nista neko ce ovde moci da mi pomogne. Hocu da generisem novi racun na klik za eps. Imam jedan generisan vec nekoliko godina, ali mi sada treba jos jedan. U mobilnoj aplikaciji mi trazi pretplatnicki broj ali ne mogu da se setim sta to bese, davno sam pravio. Stoji u aplikaciji klikni na info ali za Eps Kraljevo uopste nemam tu opciju. U tom polju gde stoji pretplatnicki broj u mobilnoj aplikaciji, stoji broj racuna na web aplikaciji. Wtf?

Podrsku kontaktirao 3 puta i dalje nisam dobio sta je pretplatnicki broj na racunu za struju.

Da li je skoro neko pravio, koji je to podatak?
 
@duka_b poziv na broj
epsstruja.jpg

Da li beše samo središni deo između crtica ili ceo, videćeš
 
Успео сам преко Pay-Pal-a управо сада.
Пробао поново пре тога стандардно картицом и поново није прошло.
Занимљиво да је уплата картицом нормално прошла на Инстаграму (који је такође део ФБ-а)
 
@duka_b poziv na broj
epsstruja.jpg

Da li beše samo središni deo između crtica ili ceo, videćeš
Probao sam prosli mesec da stavim naplatni broj, koji je u stvari taj sredisnji deo. I nije mi nista stiglo. Sada cu da napravim sa celim pozivom na broj.
 
U "unapređenoj" novoj aplikaciji više nema uputstvo?
Verovatno. Ne bi čovek ni pitao da ima. Oba trajna naloga (za stan pa za lokal kada je određen isti broj računa) sam prijavljivao u Mobi banci.
 
Kod mene nema. Udji slobodno i pogledaj kod tebe. Izaberes Eps Kraljevo i ne mogu da vidim primer za to. Tipa za SBB i Yettel ima, to mi je trebalo pa sam pravio.
 
Hajde što nema, nego što interfejs tvrdi da ima, hahah... U mobilnoj aplikaciji kliknite na dugme 'Info', a na vebu pozicija pretplatničkog/referentnog broja za ovog izdavača računa je istaknuta na slici iznad. Niti na mobilnoj ima tog dugmenta, niti na vebu ima te slike. Nema ni za Beograd, ali ima za Novi Sad, Kragujevac i Niš i svugde je ista slika, koju stavljam u prilog. Ovo tumačim kao da treba uneti ceo poziv na broj, što je jednako staroj slici koju je postavio Uji. Nema razloga da isto ne važi za Kraljevo i Beograd, budući da su sada svi računi standardizovani, nezavisno od područja. Tj. isti je oblik poziva na broj, samo su različiti tekući računi za uplate.
 

Prilozi

  • 24dbbd31-f532-49f2-9ab4-b179c3d46c68.png
    24dbbd31-f532-49f2-9ab4-b179c3d46c68.png
    78.5 KB · Pregleda: 69
U Beogradu, poziv na broj se menja sada iz meseca u mesec, tj. prve dve cifre su kontrolni broj, a zadnje četiri cifre godina i mesec (2507 za jul). Između, odnosno centralni deo poziva na broj je ono što je u zaglavlju računa "naplatni broj".
 
Nema ni za Beograd, ali ima za Novi Sad, Kragujevac i Niš i svugde je ista slika, koju stavljam u prilog.
Da vidim sada i ja da za neke gradove ima a za neke ne, nije mi to palo na pamet da probam.

Popunio sam ceo pozivni broj pa cemo da vidimo sledeci mesec.

U Beogradu, poziv na broj se menja sada iz meseca u mesec, tj. prve dve cifre su kontrolni broj, a zadnje četiri cifre godina i mesec (2507 za jul). Između, odnosno centralni deo poziva na broj je ono što je u zaglavlju računa "naplatni broj".
Tako je isto i za Eps Kraljevo. Ostavio sam i te cetiri cifre.
 
Računi na klik stižu sa 0000 na kraju umesto meseca i godine odn. 0825 bi bio avgust 2025. ali oni to uredno proknjiže i sa nulama. Eventualno probaj i tako.
 
U Beogradu, poziv na broj se menja sada iz meseca u mesec, tj. prve dve cifre su kontrolni broj, a zadnje četiri cifre godina i mesec (2507 za jul). Između, odnosno centralni deo poziva na broj je ono što je u zaglavlju računa "naplatni broj".
Tako je sada svugde, to i kažem, isti je oblik poziva na broj, nema više nikakve razlike između naplatnih područja osim u broju tekućeg računa. Konkretno, tako je još od računa za septembar 2020. na područjima Kragujevac (200-75402-20) i Niš (200-75403-17), od računa za jun 2024. na području Novi Sad (200-75406-08), od računa za novembar 2024. na prodručju Kraljevo (200-75407-05) i naposletku od računa za jun 2025. na području Beograd (190-99870-10).

Što se tiče poziva na broj, knjiže sve što se dosad pojavilo na računima, što uključuje sve nule. Nisam samo siguran da li bi to prošlo za Beograd, budući da vi nikad niste imali sve nule, u već razrađen nov sistem ste ušli sa junskim. Mi sa ostalih područja smo bili na 0000 sve do ove godine, a prvi račun sa promenljivim pozivom na broj bio nam je januarski. Drugim rečima, kod nas provereno prolazi 0000, 2501, 2502, 2503, 2504, 2505, 2506 i 2507 (sve se i dalje lepo knjiži). Ne znam šta bi se desilo kada biste vi stavili nešto što nije 2506 i 2507, jer su to jedina dva koja su vam se dosad pojavila.

Svakako je ta diskusija van teme, Yettel će valjda znati da formira račun koji će se proknjižiti, sigurno u dosluhu sa EPS-om. Dodao bih samo još jedan kuriozitet, a to je da ne samo što nema slika za područja Kraljeva i Beograda, već ni u opisu samog računa na klik nema polja za datume izdavanja i dospeća. Za ostala područja stoji da se računi izdaju 20. u mesecu, a dospevaju 29. u mesecu. Mada i to mi je nešto čudno, jer EPS-ovi računi zapravo dospevaju 28. u mesecu...
 
Računi na klik stižu sa 0000 na kraju umesto meseca i godine odn. 0825 bi bio avgust 2025. ali oni to uredno proknjiže i sa nulama. Eventualno probaj i tako.

2508, ne 0825. Meni u tom formatu stiže u Beogradu. Takođe, u pozivu na broj iz plaćenog računa na klik za jul nema nikakvih nula na kraju samo nule na početku.
 
To je onda možda povezano sa ovim što sam napisao, vama iz Beograda verovatno ne smeju da stave 0000 jer nije nikad bilo. Jeste Uji permutovao mesec i godinu, a i svakako je rano za avgustovski račun. Svima je julski (poslednji izdat, sad u avgustu) stigao kao 2507, ali eto, nama sa ostalih područja provereno knjiže i sa 0000 (u opštem značenju, kao nedefinisani mesec i godina), a i sve unazad do 2501. Dakle, da potvrdim, kao što si i ti rekao, apsolutno je svima poziv na broj sada oblika kk-nnnnnnnnnnn-ggmm, gde je k kontrolni broj po modulu 97, n naplatni broj (jedanaest cifara sa vodećom nulom), g godina i m mesec, s tim što je ranije fiksno bilo kk-nnnnnnnnnnn-0000, što se i dan-danas knjiži bez problema. Izgleda da Yettel, znajući to, stavlja upravo taj opšti poziv na broj za područja van Beograda, makar kod klijenata koji su se prijavili pre uvođenja različitih poziva na broj po mesecima.
 
Mrzelo me je da skidam račun pa brišem pdf, ali bitno da je suština ta.
 
Ovi se i dalje bave za korisnika potpuno nepotrebnim i trivijalnim stvarima, dok ne mogu osnovne bagove i funkcionalnosti u aplikaciji već viš od godinu dana da reše.

 

Prilozi

  • Screenshot_20250827_123525_Adobe Acrobat.jpg
    Screenshot_20250827_123525_Adobe Acrobat.jpg
    88.7 KB · Pregleda: 62
Virtual office bez cekanja u red i nema radno vreme blagajne do 13h nije pravi dozivljaj :)

Elem odobrena kred kartica 6 avgusta, tek danas 29 avgusta stiglo obavestenje da je poslata. Bas im dugo treba da je naprave… Videcemo dal stize za dva dana kao sto je bilo za debitne.
 
Yettel bank je sestri vratio iznose koje su joj prevarom skinuli sa kartice prilično brzo (prigovor podnet 17.8. ,novac vraćen 26.8.).

U trenutku kompromitacije račun je zadužen u dinarima pošto na evro partiji tada nije imala sredstava (mislim da je transakcija bila iz UK tako da je moguće da je zapravo bila u funtama) a povraćaj je izvršen na evro partiju računa i kad se uporedi dinarski iznos koji je kompromitovan i ovaj vraćeni razlika je nekih 33 eur.
Verujem da je sve u skladu sa OUP samo ostaje malo gorak ukus u ustima. Ne znam zašto nisu vratili dinare na račun i to je to.
Drugarici pare skinute 22. avgusta. Podnet prigovor 24. Evo oni nema da kažu ni A ni B, ni slovo jedno. Dakle, kako se kome zalomi. Ali pet dana da ne kažu baš baš ništa, mnogo je.
 
Ljudi, banka je pukla. Skoro mi je neko rekao na poslu ko ima prijatelja koji je radio kod njih. Napuštaju ih svi, jer nisu dobre platiše i lošu politiku poslovanja imaju. Tako da, dok našu drugog zaposlenog ti čekaj da ti vrate skinuti novac, čekaj da ti izrade karticu, šekaj da ti podele na rate... Sve na to, bankrot mogu sutra da proglase i pare neće vratiti. Znamo svi gde živimo.
Ono što sam primetio, to je da dok je mobi bio da su se brže knjižile transakcije. Ovo sada 2-3 dana, kao da rade ručno i proveravaju svaku transakciju. Da li je i kod vas tako?
 
Odbija mi plaćanje na SlideRoom. Prebacio sam više, ali svakako i dalje dobijam kod greške. Ako ne prođe sutra, moraću do Poštanske.
 
Price za malu decu,ne shvatam to,da toliko pljujem banku a i dalje sam u njoj,skinuo bih pare zatvorio rqcun i otiso u drugu banku,ja sam u banci od pocetka jos dok je bila telenor i nikad nisam imao drugi racun osim u ovoj banci i ne planiram da je menjam🤣 za sve te godine imao sam samo jedan problem sa revolvingom i to je sve,ne znam mozda sam ja srecnik😂
 
Majka je ispunila uslov potrošnja preko debitne preko 30.000 dinara, ali nije dobila nikakav mail gde bi je obavestili da je ispunila uslov za besplatno održavanje kao što su na primer meni poslali kad mi je legla plata.
Pitala ih je na četu pre 2 dana i kao proslediće na proveru i javiće putem maila i naravno ništa.
Pitala je i savetnika u poslovnici ni on pojma nema.
A više su mi se popeli na glavu sa Yettel Sve.
Ne mogu jednu jedinu rečenicu da izgovore a da ne izgovore Yettel Sve.
 
Majka je ispunila uslov potrošnja preko debitne preko 30.000 dinara, ali nije dobila nikakav mail gde bi je obavestili da je ispunila uslov za besplatno održavanje kao što su na primer meni poslali kad mi je legla plata.
Pitala ih je na četu pre 2 dana i kao proslediće na proveru i javiće putem maila i naravno ništa.
Pitala je i savetnika u poslovnici ni on pojma nema.
A više su mi se popeli na glavu sa Yettel Sve.
Ne mogu jednu jedinu rečenicu da izgovore a da ne izgovore Yettel Sve.
Ja sam potrosio isto preko debitne online i pos terminali preko 40000 din i nije mi stiglo da mi je racun besplatan. U medjuvremenu mi je stiglo kad sam pustio sebi deo plate od 1000 din :D mozda ne stize mail za trosak sto pravis preko 30k
 
Ja sam potrosio isto preko debitne online i pos terminali preko 40000 din i nije mi stiglo da mi je racun besplatan. U medjuvremenu mi je stiglo kad sam pustio sebi deo plate od 1000 din :D mozda ne stize mail za trosak sto pravis preko 30k
Moguće da ne stiže, ali barem mogu jednostavno na upit da provere i potvrde da li si ispunio uslov ili nisi.
Baš neozbiljno.
 
Nazad
Vrh Dno