Šta je novo?

[MTS] Postpaid paketi i promocije

Ja sam bio u mts-u dosta godina, pa presao u a1 prosle godine i sledece godine ako mi ne ponude neku lepu ponudu odoh opet u mts.
 
Zanimljivo je da je broj postpejd korisnika u zadnjih godinu dana porastao sa 5,235 miliona na 5,351 milion, dakle povećao se za 116 hiljada.

Tu su gubici i dobici mnogo manji, MTS je izgubio nekih 5 hiljada korisnika, A1 dobio oko 15 hiljada, dok je ubedljivo najveći dobitnik Yettel sa oko 106 hiljada, jedini operater koji je u tih godinu dana povećao udeo.

2025:
MTS je imao 40,04% udela tj. oko 2,14 miliona korisnika
Yettel je imao 33,99% udela tj. oko 1,82 miliona korisnika
A1 je imao 25,97% udela tj. oko 1,39 miliona korisnika

2024:
MTS je imao 41,03% udela tj. oko 2,15 miliona korisnika
Yettel je imao 32,72% udela tj. oko 1,71 milion korisnika
A1 je imao 26,25% udela tj. oko 1,37 miliona korisnika
 
produzavam ugovor za mene, cerku i sina, meni odgovara da ostanem na KT, cerka je vec godinu na Omorika S, a sina bi prebacio sa KT na Omorika S, obnovio bi ugovor, mogu li traziti neki popust za potpis 2 god ugovora ???
p.s.
pisao sam im, pa cekam da me pozovu
 
Poslednja izmena:
Vidi prethodne strane, sve vreme se piše o tome da se podnese zahtev za prelazak u A1, ako odgovara i tek onda se dobije adekvatna ponuda, osim u iznimnim slučajevima 😃
 
Vidi prethodne strane, sve vreme se piše o tome da se podnese zahtev za prelazak u A1, ako odgovara i tek onda se dobije adekvatna ponuda, osim u iznimnim slučajevima 😃
problem je sto sam ja samo 1 dan u Srbiji, inace ne dolazim vise od 10x godisnje na po par dana, inace bi to uradio
 
@galebsjuga što ne bi onda prešao u Globaltel MTS kad sledeći put dođeš na malo više dana ?
Što bi se vezivao ugovorom ako ne živiš ovde primarno ?
U toj varijanti nemaš ugovor, već kupiš unapred plan od 30 dana kad dolaziš i tad ga samo koristiš, a dobiješ isto kao i da si na Omorici S ( npr. srednji Freepaid paket )
50 GB mesečno, neograničeni pozivi i poruke i 1 GB rominga za deo EU - https://www.globaltel.rs/freepaid
 
… podnesi zahtev u A1 - preko nekog agenta možda dobiješ bolji popust, ako ti mreža nije bitna… završićeš sve u jednom danu - ostati, ako te pozovu isti dan i prihvatiš ponudu ili preći za par dana u A1 ako je ponuda bolja… ne moraš da se javljaš MtSu, ako si već van i prenos će se odraditi u roku od dva dana…
 
što znači da je 600.000 kartica u međuvremenu deaktivirano
S tim u vezi, dobro je pitanje koliko je kartica "stradalo" uvođenjem obavezne registracije pripejd brojeva. Nije sigurno mali broj.

problem je sto sam ja samo 1 dan u Srbiji, inace ne dolazim vise od 10x godisnje na po par dana, inace bi to uradio
Dovoljan ti je jedan dan da podneseš zahtev. Budući da ne planiraš da ga realizuješ, potpis novih ugovora sa MTS-om moguć je i preko mejla. Samo imaj u vidu da Kontrola troškova više zvanično ne postoji, već su umesto toga uveli sličnu tarifu Bit, koja je kao za mlade.

Naravno, slažem se i sa članovima koji su komentarisali pre mene: u skladu sa tvojom situacijom, možda ti onda postpejd stvarno i ne treba, a možda možeš i da promeniš mrežu.
 
MTS je za godinu dana pao sa 44,1% na 42,4% udela u broju aktivnih korisnika mobilne telefonije, a A1 porastao sa 23,8% na 25,2%. Međutim, kad se preračuna, svi operateri gube korisnike pošto je krajem drugog kvartala ove godine bilo je aktivno 7,8 miliona kartica, a godinu dana ranije 8,4 miliona, što znači da je 600.000 kartica u međuvremenu deaktivirano.

Procentualni udeli i brojevi korisnika na kraju drugog kvartala:

2025:
MTS 42,36% tj. oko 3,3 miliona korisnika
Yettel 32,43% tj. oko 2,53 miliona korisnika
A1 25,21% tj. oko 1,97 miliona korisnika

2024:
MTS 44,06% tj. oko 3,7 miliona korisnika
Yettel 31,99% tj. oko 2,68 miliona korisnika
A1 23,84% tj. oko 2,01 milion korisnika

U apsolutnim brojevima od tih 600.000 deaktiviranih kartica, MTS je izgubio oko 400.000, Yettel oko 160.000, a A1 oko 40.000.
Od kada znam za sebe mts je na 44%, telenor (yettel) na 33%, a Vip (A1) na 22% uz varijacije +- 2%. A tolike borbe, promocije, popusti za prelazak i obnovu ogovora. Malo demoralisuce za nase trziste. Ove godine je A1 mislim prvi put stigao do 25%. To mozda ohrabruje malo. A yettel je na 33% poslednjih 15 godina, njima se ja najvise divim zapravo. Promocije uvek najslabije, paketi uvek najskuplji, imaju neki "elitizam" imidz, bio sam kod njih u dva navrata - fenomen kako ostaju na tih 33%, a sve vreme su u inerciji nekoj.
 
@galebsjuga što ne bi onda prešao u Globaltel MTS kad sledeći put dođeš na malo više dana ?
Što bi se vezivao ugovorom ako ne živiš ovde primarno ?
U toj varijanti nemaš ugovor, već kupiš unapred plan od 30 dana kad dolaziš i tad ga samo koristiš, a dobiješ isto kao i da si na Omorici S ( npr. srednji Freepaid paket )
50 GB mesečno, neograničeni pozivi i poruke i 1 GB rominga za deo EU - https://www.globaltel.rs/freepaid
jer deca zive u BGD, zato sam ja na KT, a oni bi na omoriku S
 
Koja je razumna alternativa trenutno pokojnoj kontroli troškova?

Majka mi koristi kt, imala lep paket sa nekom promocijom + 4 u box 4 + na selu gde povremeno provodi vreme jedino mts ima iole solidnu mrežu. Ugovor mi ističe krajem septembra.

Senior mi ne odgovara pošto se broj vodi na mene (iskreno, sigurnije mi tako) i nema uopšte internet osim vibera u paketu. Tarife "za mlade" takođe pošto su po sadašnjim cenama preskupe.
U A1 mi se ne prenosi pošto na selu uopšte nema mrežu, a i ne znam šta bih realno od mts-a mogla da izboksujem a da bude po prihvatljivoj ceni. Bojim se da me ne stave pred svršen čin i da dobijem praktično neupotrebljiv broj.

Razmišljala sam da je prebacim u Globaltel i da se igramo sa freepaidom neko vreme dok vidimo kako i šta, koliko znam oni su na mts infrastrukturi tako da ne bi trebalo da bude većih problema.
Koliko je realno i šta da očekujem, dakle prelaz sa kt na bilo šta drugo u okviru mts-a (ili je dobra ideja globaltel?) a da me baš ne izađe triput skuplje (sada mi je račun 750 din.)?
 
jedino da iniciraš prenos broja u A1, a da te MTS zove i nudi ostanak sa 50%, pa da joj uzmeš Bit ( ex Zmaj ) ili Omoriku S, ali ti i to malo prelazi budžet.
Mada opet, bolje Globaltel Freepaid, ne razmišljaš, nema računa - neograničeni pozivi i poruke + prenosivih 35 GB mesečno za 1000 din.
Podesiš kod tebe u aplikaciji auto-pay sa kartice i ćao.
 
jedino da iniciraš prenos broja u A1, a da te MTS zove i nudi ostanak sa 50%, pa da joj uzmeš Bit ( ex Zmaj ) ili Omoriku S, ali ti i to malo prelazi budžet.
Mada opet, bolje Globaltel Freepaid, ne razmišljaš, nema računa - neograničeni pozivi i poruke + prenosivih 35 GB mesečno za 1000 din.
Podesiš kod tebe u aplikaciji auto-pay sa kartice i ćao.

Hvala, Globaltel mi i deluje kao najopipljivija opcija, a i lako ću da je prebacim negde ako baš bude loše.
 
Sta nije u redu sa MTS-om?

Rodjak pitao da li slucajno dobija neke popuste ako produzi ugovor kod njih, inace je vec 5god mozda i vise. Kazu nazalost nema pogodnosti za produzetak. Pitao ih je 3 puta pre potencijalnog potpisivanja.

Nakon sto je odlucio da prelazi kod drugog provajdera (podneo zahtev za prebacivanje broja), MTS agent ga zove i nudi 70% na potpisaivanje novog ugovora. Nije prihvatio, svaka mu cast

Zar su toliko jadni?
Nije to slučaj samo sa MTS-om, svi provajderi isto rade.
I meni je bilo neverovatno (i ja sam nečiji stariji rođak :) ) - da ne cene dugogodišnji staž, već da daju bolje uslove nekome ko prelazi iz druge mreže nego nekom ko je 20 god. kod njih.
Npr pre 4 god za prelazak iz A1 u mts dobijalo se dodatnih 25TB.

Čitajući ovu i slične teme (A1 i Yettel) uvideo sam koja nova pravila igre su postavljena:
Ako želiš benefit za ostanak u mreži onda nemoj da tražiš od radnika u poslovnici, već od osobe koja radi u službi za benefite (ili kako je već zovu)
Naravno, najbolja varijanta je, ma kako se nama ovo činilo čudno, da zatražiš prenos broja u drugu mrežu.

Nadam se da je rođak dobio/ispregovarao povoljne uslove kod novog provajdera.
 
Ali su svi odreda postali dno dna. Recimo da s razlogom "držim" sve brojeve pod svojom šapom, nema tu šta "stariji" da se petljaju niti da dolaze u situaciju da im se nešto "nudi", a ja se već nekako i snalazim u pijačarenju i trudim se da prenesem znanje kome god stignem :)

Mene je mts pecnuo jednom tako što su mi bez obaveštenja aktivirali preko novogodišnjih praznika HBO paket i naravno nisu ga ugasili nakon isteka "promo perioda" koji nisam niti tražila niti znala da imam. To plus milion drugih gluposti, naročito astronomska poskupljenja na kvarno, doveli su do toga da pobegnem od njih glavom bez obzira jednom kad mi je istekao ugovor.

Ćaletu moje drugarice koji je otišao da produži ugovor (inače dekuli od 75+) uvalili tadašnji najskuplji box 4 sa pričicom da ima "odličan brz internet" (inače su na ADSL-u), ne znam koliki broj GB na postpejdu (čoveku koji koristi eventualno možda viber) i ogroman broj kanala (a kao i svi starci gledaju uvrh tri). Bukvalno su ga odrali kao ovcu tada. Sreća pa je naišlo jedno od poskupljenja i tu su se povadili - uletela ova moja sa raskidom ugovora, oni odgovorili sa 50% na paket u trajanju od 2 godine i novu ugovornu obavezu.

Sestra moja skoro kod svog operatera pitala šta joj nude pošto joj je ugovor pri isteku, do sada su joj uvek pravili fine ponude. Sada su je lagano odjebali - možete da birate paket po komercijalnim uslovima iz naše ponude. Podnela zahtev za prenos i onda je dobila i više nego što je mislila da traži, ali eto.

Pravila igre su definitivno postavljena. Žalosno je samo što masa ljudi ne zna i/ili neće da se cima, a uopšte je katastrofa da za dobijanje benefita (ili da slobodno kažemo realnih ponuda po relativno realnim cenama) mora ne samo da se pregovara nego da se bukvalno preti.
 
S tim u vezi, dobro je pitanje koliko je kartica "stradalo" uvođenjem obavezne registracije pripejd brojeva. Nije sigurno mali broj.

+4 stradale, dobijene na poklon pri potpisivanju nove ugovorne obaveze

Pravila igre su definitivno postavljena. Žalosno je samo što masa ljudi ne zna i/ili neće da se cima, a uopšte je katastrofa da za dobijanje benefita (ili da slobodno kažemo realnih ponuda po relativno realnim cenama) mora ne samo da se pregovara nego da se bukvalno preti.

Baš tako.

Još jedan primer "prljave igre" je poskupljenje na mala vrata za koje obaveštenje ne pošalju svima na mail ili sms već samo postave na sajtu uz rok od 30 dana na prigovor.
Ko ne pošalje prigovor i pripreti raskidom ugovora u roku biće iznenađen sa iznosom na sledećem računu.
 
Poslednja izmena:
niti da dolaze u situaciju da im se nešto "nudi"
Mene je mts pecnuo jednom tako što su mi bez obaveštenja aktivirali preko novogodišnjih praznika HBO paket
MTS svašta nudi telefonskim pozivom i tu faktički prihvata onaj ko se javi, ne proveravaju da li si stvarno vlasnik ugovora. Tako da uvek postoji opcija da majku pozovu i svašta joj ponude. S tim u vezi, da nije možda tako došlo do te aktivacije HBO-a? Sećam se da jesu zvali sa takvim ponudama, bukvalno je dovoljno bilo reći da prihvataš.

masa ljudi ne zna i/ili neće da se cima
Ovo je velika istina. Mi ovde na forumu znamo svašta, ali mislim da većina nije svesna da se lako mogu uzeti svakakvi popusti. Čak i na forumu ima ljudi koji znaju, ali mrzi ih da se cimaju, hahah.

+4 stradale, dobijene na poklon pri potpisivanju nove ugovorne obaveze
Čudo nisu bile registrovane. Čuo sam, doduše, da je bilo i takvih slučajeva.
 
Bila je neka ponuda pre 6-7 god. da može prepaid da se prebaci na postpaid na korisnika koji ima UO, sa benefitom 12m po 1din. Tada sam dobio 2, za sledeću obnovu još 2...
Možda ima još neka jer sam uzeo/dobio i od VIP-a par komada. (2011/12. i ne sećam se da li su imale rok aktivacije)
 
MTS svašta nudi telefonskim pozivom i tu faktički prihvata onaj ko se javi, ne proveravaju da li si stvarno vlasnik ugovora. Tako da uvek postoji opcija da majku pozovu i svašta joj ponude. S tim u vezi, da nije možda tako došlo do te aktivacije HBO-a? Sećam se da jesu zvali sa takvim ponudama, bukvalno je dovoljno bilo reći da prihvataš.

Možda, apsolutno nije isključeno, mada je prilično oprezna što se takvih gluposti tiče. Ako ništa drugo, rekla bi mi (valjda) da je neko zvao. Mada, teta operatorka pokušala da mi proda priču "možda dete uključilo" na nalogu koji je bukvalno za svaki korak imao različite šifre upravo zbog toga, tako da mi nekako više pije vodu ono "bez obaveštenja".

Davno bilo, potpuno nebitno sada, školu sam platila oko hiljadarku (prethodni mesec + par dana tekućeg, dok sam videla račun) i kao što rekoh, prvom prilikom odlepršala bez pardona. Bukvalno nisam ni htela da čujem šta bi mi ponudili, ugovorila prenos broja i uzela internet kod drugog provajdera i samo vratila opremu bez komentara.
 
Jedno glupo pitanje ali ipak da pitam: Koji korisnici mogu da kupuju gedzete i TV i laptopove na rate? Samo oni koji koriste BOX pakete ili svi postpejd korisnici?
 
Mislim da svi, ja sam uzeo pre 3-4 godine trotinet i rata mi je bila vezana za postpaid broj i ako sam imao i box, trenutno nisam više korisnik boxa, a imam sat na rate.
 
Možda, apsolutno nije isključeno, mada je prilično oprezna što se takvih gluposti tiče. Ako ništa drugo, rekla bi mi (valjda) da je neko zvao. Mada, teta operatorka pokušala da mi proda priču "možda dete uključilo" na nalogu koji je bukvalno za svaki korak imao različite šifre upravo zbog toga, tako da mi nekako više pije vodu ono "bez obaveštenja".
Juče sam samo lajkovao, ali sad shvatam da zapravo mogu da ostavim koristam savet za sve: u ovakvim slučajevima uvek imate pravo da tražite tačnu evidenciju aktivacije nekog dodatka, gde očekujete odgovor tipa da je dodatak aktiviran tad i tad (npr. 15. decembra u 13.24) tako i tako (telefonskim pozivom, preko aplikacije, preko četa, u poslovnici). Verovatno operatori kontakt centra to ne vide, pa zato prodaju opštu priču sa nenadgledanom decom, ali suština je da MTS mora imati tačnu evidenciju. Znam čak jedan primer gde se nekome slučajno (ili "slučajno"...) aktivirao neki dodatni paket automatskom promenom ugovora, ono kad su svi prebačeni na aktuelnu komercijalnu ponudu. Uporno su odbijali da korisniku to potvrde i storniraju, pa je na kraju slučaj završio u RATEL-u i tek je tako naplata vraćena. I taj se slučaj, doduše, poput tvog, završio gubitkom poverenja i raskidom ugovora.
 
RATEL zapravo nešto radi, to je meni bilo zapanjujuće. Službene koverte koje stižu na adresu u prilično razumnom roku, šokantno, imajući u vidu administraciju en general u našoj državi.
Zahvaljujući njima koji su mi pomogli da se privremeno smirim tako što su stavili do znanja državnom operatoru da nije po zakonu da mi uvećavaju tarifu dok sam pod ugovorom, za mesec dana se naša ljubav završava i odoh u a1. Mogu mi ovaj put nuditi i 24 za dinar + s25 ultra, neće im proći. Iako ću zažaliti zbog lošijeg signala verovatno, neće mi biti teško da se sa tim pomirim pre nego da me neko pravi na majmuna.
 
Nazad
Vrh Dno