Šta je novo?

Yettel.bank ex Mobi Banka (2024 / 2025)

Samo jos jedno pitanje kada je u ovom maintenance modu da li onda u servisu ne mogu da mi "pokvare" nista sto je u telefonu mislim na poruke,slike,muziku i instalirane programe?
 
Koliko sam upucen u to izaberes sifru i aplikacije koje automatski zakljucavaju, a mozes i dodati dodatne aplikacije.
Mozes da probas kako radi, pa iskljucis i opet u servisu ukljuci
 
24.07. Potpisani papiri i zvanično otvoren račun
Kartica poslata danas 13.08. i tek sada sam uspeo da je dodam u Apple Pay.
Videćemo koliko će trebati kartici da stigne, pretpostavljam sutra-prekosutra da će stići.
Ako nekoga zanima otprilike koliko se čeka
Update:
Danas su stigle kartice, dva dana fali do mesec dana od otvaranja računa 😀
 
Erste je najsporoji po mom iskustvu. I do dva meseca im treba.
 
Drugarici danas rastrgnuli karticu YB. Inače, ne poznajem odgovorniju devojku u smislu bezbednog ponašanja. Tek što je primila platu, bila do prodavnice. Uključila internet plaćanja da nešto plati. U međuvremenu imala poziv i nije stigla da to završi. 400 dolara Facebook reklame, 229 dolara Harvard Business Services i 1 dolar Canva. Transakcije napravljene u tri minuta, dok je bila na telefonu, pa vi sad vidite. Nema nijedno rizično ponašanje in e plaća online ništa ako sedam puta nije proverila. Novembra 2023. skinuli joj 18 dolara jer je tad držala stalno kanal uključen I tu karticu je blokirala.. Previše za jednu osobu u istoj banci. Meni je prošle godine septembra skinuto 5 funti, jer stalno držim internet kanal uključen, zbog pretplatničkih usluga koje imam i koje se naplaćuju raznih dana u mesecu. Na ovoj temi je samo u dva tri meseca bilo dosta slučajeva. Oni baš imaju neki jak problem koji ne žele da priznaju ni sami sebi.
Naravno, toliko skidanje novaca na mestima sa ko zna kojih IP adresa nije alarmiralo banku da je pozove. Vratiće se novci njoj za mesec dva, to je izvesno. Samo suma nije beznačajna. ODmah me je pitala u koju banku da pređe, rekao sam joj u bilo koju.
Sat vremena kasnije, transakcija za Harvard Business Services je stornirana sama od sebe. Dakle, negde neki sistemi ipak znaju da je kartica zloupotrebljena. FB sigurno sam neće vratiti novce, ali će banka da pogura, srećom...
Inače, vi što vam je stalno internet isključen, imate li neki pretplatnički servis i da li to konfliktuje?
 
u svim bankama imam ukljucen, razliak je u tome sto koristim otp samo dok na unicreditu imam na racunu 0 dok ne dodje da trebam nesto online da platim, buduci da unicredit ima i po meni bolji kurs to mi je ekstra, ako si u otp ili intezi imas virtuelne kartice koje mozes da menjas kolko god hoces koje imaju namenski racun
 
Ja ne bih rekao da je to problem do same Yettel banke, pošto se meni desilo sa UniCredit karticom koja nije nikada korišćena online. Mislim da ljudima u poslednje vreme nasumično pogađaju ccv broj, bar sam ja tako razumeo kad mi je objašnjavala devojka iz centrale UniCredit-a (jer sam tražio obrazloženje kako je moguće da mi je hakovana kartica koja nikada nije korišćena online). Samo mi nije jasno kako se to njima negde ne zabeleži da je neko probavao nekoliko puta pogrešan ccv dok ne ubodu pravi. Ne znam ne razumem se oko toga toliko.
 
Ja ne bih rekao da je to problem do same Yettel banke, pošto se meni desilo sa UniCredit karticom koja nije nikada korišćena online. Mislim da ljudima u poslednje vreme nasumično pogađaju ccv broj, bar sam ja tako razumeo kad mi je objašnjavala devojka iz centrale UniCredit-a (jer sam tražio obrazloženje kako je moguće da mi je hakovana kartica koja nikada nije korišćena online). Samo mi nije jasno kako se to njima negde ne zabeleži da je neko probavao nekoliko puta pogrešan ccv dok ne ubodu pravi. Ne znam ne razumem se oko toga toliko.
to je vec do sigurnosti banke, mora da izadje i sms za 2fa mada ima dosta sajtova preko kojih nema toga sto je postalo neophodno
 
Ranije sam na mobi banci drzao internet placanje iskljuceno. Citam sve ovo i razmisljam da ponovo uvedem tu praksu. Udjem u yettel app medjutim ne vidim opciju da iskljucim taj kanal za placanje. Jedino da smanjim limit na 0 din. Je li ja ne mogu da nadjem ili je jedini nacin da smanjim limit?
 
Ranije sam na mobi banci drzao internet placanje iskljuceno. Citam sve ovo i razmisljam da ponovo uvedem tu praksu. Udjem u yettel app medjutim ne vidim opciju da iskljucim taj kanal za placanje. Jedino da smanjim limit na 0 din. Je li ja ne mogu da nadjem ili je jedini nacin da smanjim limit?
Kada se udje u podesavanje kartice, pa pod menjanje limita, ima da se promeni limit i da se iskljuci taj kanal.
 
Ja ne bih rekao da je to problem do same Yettel banke, pošto se meni desilo sa UniCredit karticom koja nije nikada korišćena online. Mislim da ljudima u poslednje vreme nasumično pogađaju ccv broj, bar sam ja tako razumeo kad mi je objašnjavala devojka iz centrale UniCredit-a (jer sam tražio obrazloženje kako je moguće da mi je hakovana kartica koja nikada nije korišćena online). Samo mi nije jasno kako se to njima negde ne zabeleži da je neko probavao nekoliko puta pogrešan ccv dok ne ubodu pravi. Ne znam ne razumem se oko toga toliko.
Njegova poenta nije bila da upozori vec da napise nesto cisto radi reda jer jos ne moze da prezali staru ljubav.

Samo ovde cure podaci i samo ova banka je skroz nebezbedna.

Uz to on zna apsolutno sve sto ona otvara i njene navike i slicno, sto mi je jos smesnije.

Samo i iskljucivo za licno iskustvo neko moze da garantuje, tudja rekla kazala i "ma nisam kliknuo nista" su totalno neproverivi.
 
Mislim da YB nema implementirane neke zaštite, baš te za pogađanje. Puno puta mi se dogodilo da promašim jednu cifru za CVV ili datum isteka. Transakcija ne prođe, naravno. Ali posle jedan minut, ako probam opet sa pravim podacima, ona prođe. PRe 15ak dana, plaćao sam nešto OTP karticom. Promašim datum isteka. Stigne 3DSecure, kao da je sve u redu. Unesem kod i bude neuspešno. Tako i treba. Ali, posle minut, probam sa pravim podacima, transakcija ne prođe. Ne dođe ni do 3DSecure. Dakle, aktivirao se neki sistem za zaštitu od pogađanja čega god i ne dozvoljava sad, iako su podaci tačni. Probao sam posle 15 minuta, nije prošlo na tom istom prodajnom mestu. Tek posle nekad u toku dana, kad je isteklo verovatno neko predviđeno vreme blokade, htelo je. Dakle, samo treba dobro podesiti te mehanizme. Kako bre neko može da pogađa CVV, da pokušava 15 puta i da se ne upali alarm nekom Dobrivoju u kancelariji za rad sa karticama? Ili da se kartica prosto sama ne blokira od toliko pokušaja? Toliko bi trebalo da bude prosto. Ako na telefonu pogrešiš PIN kod 10 puta, telefon se prebriše i ode. Jednom možeš da pogrešiš neki podatak sa kartice. Dva i više puta, ne možeš. Kako se blokira ako u bankomat uneseš pogrešan PIN, tako bi trebalo i online da se blokira pod određenim okolnostima. Znam da smo mi predaleko od Velike Britanije, ali još se sećam priče jednog čoveka koji je došao otuda ovde. Kada je podizao novac sa bankomata, pozvao ga je neki govorni automat i morao je da potvrdi transakciju da bi mu bankomat dao pare jer je bilo čudno odakle njegova kartica u Beogradu.
 
Koliko god bili loši u nekim aspektima, nekad znaju i da primene te mere bezbednosti. Juče sam pokušao da platim advokata u Engleskoj i odbilo mi je transakciju, posle pola sata me zovu iz banke da mi kažu da je bilo neke neuobičajene transakcije, i pitali me da li hocu da odblokiraju trgovca da ponovo pokušam transakciju.
 
Ironija je da blokiraju ono što je legitimno, a tri transakcije sa ko zna koje lokacije puste u tri minuta da skinu sto iljada nekom.
 
Ukoliko podignem npr 5000 i potrosim 3000 (Prodaja sa isplatom u Ideu/Nis pumpa, znaci ukupno je 8000), da li se to tereti kao prodajno mesto potrosnja ukupno 8000 ili je 3000 potrosnja, pitam u vezi Bank Max paketa. Pretpostavljam da je 3000, ali pitam informativno mozda neko zna :D
 
Ne verujem da je iko sa foruma stigao to da proba, tj. da namesti da mu je potrošnja preko 30k sa podizanjem uz kupovinu, a ispod bez podizanja. Ipak, ono što je činjenica jeste da svaka banka tačno zna koji je deo šta, pa bi tako i Yettel znao da je od tih 8k zapravo 5k bilo gotovina, a 3k samo plaćanje, tako da bih rekao da bi ti se samo 3k i priznalo.
 
Ne verujem da je iko sa foruma stigao to da proba, tj. da namesti da mu je potrošnja preko 30k sa podizanjem uz kupovinu, a ispod bez podizanja. Ipak, ono što je činjenica jeste da svaka banka tačno zna koji je deo šta, pa bi tako i Yettel znao da je od tih 8k zapravo 5k bilo gotovina, a 3k samo plaćanje, tako da bih rekao da bi ti se samo 3k i priznalo.
A ako sam porucio patike i platio na nisovoj pumpi paketomat karticom i zeni se nisu svidele pa ih je vratila,e sad oni su novac vratili tako sto su uplatili na njenu karticu,da li se to meni anulira ili se ipak racuna u potrosnju?
 
A ako sam porucio patike i platio na nisovoj pumpi paketomat karticom i zeni se nisu svidele pa ih je vratila,e sad oni su novac vratili tako sto su uplatili na njenu karticu,da li se to meni anulira ili se ipak racuna u potrosnju?
Prodavac može da vrati samo na karticu sa koje je naplatio.
Ako je prodavc vratio suprugi, vratio je na tekući račun. Ne može na karticu sa koje nije primio baš tu uplatu.
 
Upravo tako, a povratom na istu karticu bi Yettel znao da je kupovina poništena, ali dobro je pitanje šta bi se desilo sa računanjem potrošnje. Otkazane transakcije/rezervacije se definitivno ne računaju, ali siva je zona ako refundacija nastupi nakon knjiženja. Povezana stvar, ako nekome baš prigusti i zafali mu neka hiljada do tih 30k, uvek može da kupi nešto u fizičkim prodavnicama koje refundiraju u gotovini, poput Lidla ili Deichmanna (navodim ih jer sa njima imam lično iskustvo), a onda to vrati sutradan. Banka neće znati i računa se u potrošnju bez problema.
 
U DM-u takođe bespogovorno vraćaju gotovinu, dok Idea/Roda isto, ali zavlače pošto je za radnika minus ako radi refundaciju i mora da konsultuje poslovođu, tj. naređeno im je čak i da dok kucaju račun ne koriste storno karticu. Ako se ne varam, i za Maxi važi da vraćaju keš.
 
Prodavac može da vrati samo na karticu sa koje je naplatio.
Ako je prodavc vratio suprugi, vratio je na tekući račun. Ne može na karticu sa koje nije primio baš tu uplatu.
Pa i meni bilo cudno ali verovatno zato sto je placeno na nisovoj pumpi na kasi,patike su vravene brzom postom i oni su je zvali da traze broj racuna na koji da izvrse povracaj🤷🏻‍♂️🤣
Na ovo pitanje odgovor verovatno nema ni sama banka. Ono što korisnicima može da padne na pamet, to ni trideset uslova korišćenja ne može da pokrije.
Pa nije meni palo na pamet,nisam sigurno namerno porucio patike pa otkazao da bi ispunio limit od 30 soma,svasta cu da cujem ovde.
Upravo tako, a povratom na istu karticu bi Yettel znao da je kupovina poništena, ali dobro je pitanje šta bi se desilo sa računanjem potrošnje. Otkazane transakcije/rezervacije se definitivno ne računaju, ali siva je zona ako refundacija nastupi nakon knjiženja. Povezana stvar, ako nekome baš prigusti i zafali mu neka hiljada do tih 30k, uvek može da kupi nešto u fizičkim prodavnicama koje refundiraju u gotovini, poput Lidla ili Deichmanna (navodim ih jer sa njima imam lično iskustvo), a onda to vrati sutradan. Banka neće znati i računa se u potrošnju bez problema.
Pa i mene je ovo zanimalo bas zato sam i pitao,inace sam vec na potrosnji preko 40.000 jer sve svakako placam karticom.
U DM-u takođe bespogovorno vraćaju gotovinu, dok Idea/Roda isto, ali zavlače pošto je za radnika minus ako radi refundaciju i mora da konsultuje poslovođu, tj. naređeno im je čak i da dok kucaju račun ne koriste storno karticu. Ako se ne varam, i za Maxi važi da vraćaju keš.
Za maxi potvrdjujem provereno,vracaju kes iako platis karticom.
 
Poslednja izmena:
oni su je zvali da traze broj racuna na koji da izvrse povracaj
E, pa to je druga stvar. Prethodno si napisao da su vratili na njenu karticu umesto direktno na račun (koncepti su tehnički vrlo različiti), što je napravilo zabunu. Onda je suštinski ekvivalentno tome da su vratili u gotovini, Yettel za to ne zna i svakako ti se računa u potrošnju.
 
E, pa to je druga stvar. Prethodno si napisao da su vratili na njenu karticu umesto direktno na račun (koncepti su tehnički vrlo različiti), što je napravilo zabunu. Onda je suštinski ekvivalentno tome da su vratili u gotovini, Yettel za to ne zna i svakako ti se računa u potrošnju.
Pa nisam lepo objasnio onda,meni to isto kartica racun,ali ubuduce bicu precizan vidim sad i ja kad ponovo procitam,uglavnom ja sam platio mojom yetel karticom a vracen je novac na zenin racun u intezi😀
 
patike su vravene brzom postom i oni su je zvali da traze broj racuna na koji da izvrse povracaj🤷🏻‍♂️🤣
U vecini prodavnica obuće, čak i tehnike kada stigne roba stigne i odustanak kupovine na daljinu gde se navodi broj tekućeg racuna za povraćaj novca. Ne mora uvek na originalan način plaćanja (debitnu/kreditnu karticu)
 
Jel ovo genericki salju mail da sam dobio BankMax odrzavanje za dzabe jer sam prebacio deo zarade na racun? Deo zarade inace 1000.00 din 😂

Nigde u emailu ne pise 35000 din vec samo:
Sa zadovoljstvom Vas obaveštavamo da ste ostvarili pravo na besplatno korišćenje Bank Max paketa.

Ovo pravo ste ostvarili prebacivanjem zarade (ili dela zarade) na Yettel Bank tekući račun i korišćenjem Bank Max paketa.

U nastavku se možete upoznati sa pogodnostima koje su Vam od sada na raspolaganju:
• 0 RSD za mesečno održavanje računa počev od narednog meseca (RSD, EUR i USD);
• 0 RSD za isplatu novca na bankomatima svih banaka u zemlji (neograničeno DinaCard i Mastercard debitne kartice);
• 0 RSD za dinarske transakcije u domaćem platnom prometu do 300.000 dinara;
• 0 RSD za izdavanje osnovne Mastercard debitne kartice;
• 0 RSD za upit stanja na računu na našim bankomatima (neograničeno uz DinaCard i Mastercard debitne kartice);
• 0 RSD za odbijene transakcije za plaćanje Mastecard debitnom karticom u inostranstvu.

Navedene povoljnosti će Vam biti na raspolaganju dokle god ispunjavate sledeće uslove:
1. Bank Max paket u upotrebi i
2. Redovan mesečni prijem zarade ili dela zarade (u iznosu koji sami odaberete).

Napominjemo da Vam Banka neće ukinuti pogodnosti ako Vam izostane jedna mesečna zarada ili deo zarade (u iznosu koji sami odaberete).
Ukoliko navedene uslove više ne ispunjavate (promenite paket ili Vam izostanu 2 uzastopne mesečne zarade ili deo zarade), pogodnosti će prestati da važe.
Dobra vest za Vas je da će ove pogodnosti biti automatski aktivirane ukoliko ponovo u upotrebi budete imali Bank Max paket i uz to primate mesečnu zaradu ili deo zarade na Yettel Bank tekući račun.

Podsećamo Vas da kao primalac zarade u Yettel Bank možete ostvariti i sledeće pogodnosti:

• Podnošenje zahteva za kredit do 1 000 000 RSD bez pribavljanja dokumentacije od poslodavca,
• Podnošenje zahteva za kredit brzo i lako putem internet aplikacije Banke.
Za sve dodatne informacije posetite ovde.
 
To je to, poznati su po generičkim mejlovima, a imaju ih osmišljene za razne prilike. Lepo je stvarno (ali i prilično čudno, jer ne znam šta time dobijaju) što više i zvanično nema nikakvog praga, na čemu očigledno i oni sami potenciraju ubacivanjem napomene u iznosu koji sami odaberete.
 
Ne znam kolko bi bilo zezanje da se macujem sa njima jer su napisali “iznos koji sam izaberem” da ne trosim 30k mesecno, vec samo da uplacujem deo zarade od 1000 din :D pa kad mi naplate odrzavanje da ih zezam sa ovim njihovim zvanicnim emailom.

Cak im je sajt interesantan
IMG_4345.png

**** Primaoci zarade - korisnici Bank Max paketa koji prime deo ili celu zaradu (platu/penziju) u Yettel Bank

Cak u tarifniku stoji ovakva napomena i ne stoji nigde 35000 da je min?
 
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno