Ja bih rekao da prodavac nema pojma. Jedino ako je masina ukradena, pa prijavljeno. Mada mi je to malo verovatno. hOn aplikacija je polusmece, uzasno spora i bagovita, nelogicna. Imaju 98 programa za pranje od kojih se neki programi samo razlikuju da li je ukljucena para ili ne. Pritom, para se moze ukljuciti za skoro svaki program, osim onih gde je u programu Steam ukljuceno po defaultu. Ako je Candy iz simply-Fi serije uredjaja, onda moze i Candy simply-Fi aplikacija koja po izgledu deluje mnogo bolje od hOn.Cao svima, ako neko zna....
Postoji radnja u Beogradu, na kraju Bulevara, gde se moze kupiti bela tehnika sa malim ostecenjima. Uredjaji su u principu novi, radjeni su za italijansko trziste, imaju sitne ogrebotine i sl. i budu obicno 10-15k jeftiniji nego u nasim mainstream radnjama (a radjeni za Italiju).
Kupio sam juce trecu ves masinu tamo, sa prve dve sam bio zadovoljan, koriscene po 7-8 godina, sto je rekao bih ok u danasnje vreme.
Ok, masina od juce, neka Candy. Ne bih ulazio u to da li sam pogresio i da li je to "onaj Candy od pre...", masina je vec kupljena, idemo dalje.
Pitam prrodavca pri kupovini: "Sta je ova smart stvar na njoj i kako funkcionise", misleci pritom na hOn, za koji sam juce prvi put cuo, a sad vec kontam sta je, citao sam.
Prodavac mi kaze nesto u fazonu: "A to nemojte da povezujete, posto su one radjene za italijansko trziste, blokira se masina (sta god to znacilo) ako se poveze kod nas i mora onda da se popravlja elektronika."
Kao nekome ko radi kao linux i cloud admin, plus sto mi je hobi bukvalno bio smart home do pre par godina (sad sam malo "umro") i imam mnogo smart home uredjaja, 99% na open source u kombinaciji sa gomilom ESP32, u najmanju ruku zvucalo mi je cudno ovo sto je prodavac rekao. Ok, ne kazem da nije moguce, postoji u nekim sferama iz nekog razloga geoblocking, ali mi ovo stvarno cudno da ce da ti se "blokira" (sta god to znacilo) uredjaj, ako ga koristis u drugoj zemlji i da onda moras da ga popravljas (razumeo bih da ispise neku poruku tipa "not supported country" ili slicno).
Elem, trazio po internetu i nisam uspeo da nadjem neki relevantan info o ovome, pa me zanima da nema neko slucajno iskustva, jer verujem da nisam jedini koji je kupio tamo neki uredjaj za italijansko trziste, koji podrzava hOn platformu.
Iskreno, mislim da prodavac ne zna sta prica, ali mozda i gresim, ko zna.
Hvala
Hej, hvala, znam sta je hOn 😁.Hon je aplikacija koju koriste Huver, Kandi i Hajer.
Imaš gomilu dodatnih programa i statistike, kao i dodatnih opcija.
Hvala. I ja mislim da nema pojma sta prica.Ja bih rekao da prodavac nema pojma. Jedino ako je masina ukradena, pa prijavljeno. Mada mi je to malo verovatno. hOn aplikacija je polusmece, uzasno spora i bagovita, nelogicna. Imaju 98 programa za pranje od kojih se neki programi samo razlikuju da li je ukljucena para ili ne. Pritom, para se moze ukljuciti za skoro svaki program, osim onih gde je u programu Steam ukljuceno po defaultu. Ako je Candy iz simply-Fi serije uredjaja, onda moze i Candy simply-Fi aplikacija koja po izgledu deluje mnogo bolje od hOn.
Nisu sve hisense. Moja nije, a hisense su one koje u svom nazivu imaju slovi "H" Moja wnei94bs nikada nije uzela omeksivac pre vremena, pritisak pusten na maksimum. Kao i sa masinom, nikad ni jedan problem. A peeeeree dooosta bas.probao sam da smanjim pritisak i opet je cas ovako cas onako, nekad uzme omeksivac u sred pranja, a nekad na kraju kad treba.
reklamiracu ali imam osecaj da nece da uvaze, da li tu ima neke popravke ili su jednostavno lose napravljene?
da li to vazi za sve gorenje masine da su sada hisense, da li znas za neki model gde je to bolje uradjeno i da nema taj problem sa omeksivacem?
Bio je serviser iz Gorenja 2 puta iz NV i dalje ne moze da resi problem i treba opet da dodje,plus ova masina uopste ne moze da ispira prasak ni posle 5 ispiranja i to sam primetio,a uospte ne stavljamo puno praska i ako nas serviser ubedjuje da stavljamo mnogo praska (159 ml za punu masinu i 100ml za pola masine,a prasak je Persil).Mene samo zanima kako je prosla SensoCare ispirala odlicno sa istom kolicinom praska,a jos je uzimala manje vode za pranje i ispiranje nego ova.Nosač amortizera najverovatnije, fabrička greška.
Ne znam sta je sa tvojom masinom, ali svi su generalno zadovoljni sa njihovim performansama. Nesto ocigledno nije u redu sa tvojom.. Ta masina koristi i vise vode nego prethodne generacije i trebala bi bolje da ispiraBio je serviser iz Gorenja 2 puta iz NV i dalje ne moze da resi problem i treba opet da dodje,plus ova masina uopste ne moze da ispira prasak ni posle 5 ispiranja i to sam primetio,a uospte ne stavljamo puno praska i ako nas serviser ubedjuje da stavljamo mnogo praska (159 ml za punu masinu i 100ml za pola masine,a prasak je Persil).Mene samo zanima kako je prosla SensoCare ispirala odlicno sa istom kolicinom praska,a jos je uzimala manje vode za pranje i ispiranje nego ova.
Javi ishodDa,koristi vise vode od prethodne SensoCare i za pranje i ispiranje cak i ako ne stisnem taster za vise vode.Ne znam sta se desava,ali ves je neispran od praska cak i posle 5 ispiranja,a sa praskom ne preterujem.Imam jos 4 Gorenje WNEI/WPNEI modele u okolini stare 2-3 godine i svima radi super samo meni zapao baksuzan model.Prvo sam zvao E kupi da je reklamiram posto sam je tu kupio,ali mi se niko nije javljao na telefon pa sam im pustio mejl.Pa sam posle zvao Gorenje,a iz E kupija se javili tek posle nekoliko dana.
Ima i u Bulevaru Despota Stefana preko puta bivšeg "Ktitora". Koliko znam imaju i garanciju jer su to većinom fizička oštećenja limarije.Koja je to radnja u BG koja prodaje malo oštećene uređaje? Daju li garanciju?
Bio serviser 3 put i nije popravio masinu.Kaze on sve je to u redu napunili smo je punu pa je on pustio da pokvasi ves i vratio na centrifugu i culo je se skripanje kad je centrifuga i on kaze da je sve u redu velike su ove masine 8kg vesa (zapremina bubnja ista kao kod prethodne sensocare od 7kg????),i objasnjava kako treba da se sipa 1/4 posude praska kao da sam lud.Pa ona ni sa Persil disc kapsulom ne moze da ispere cak ni sa ukljucenom opcijom vise vode i kad povratim da opet ispere nista ne dobivam.Javi ishod
Zao mi je sto ti zapao takav model. Zato sam ti cini mi se rekao da uzmes wnei94bs, koju imam ja. Ima veci bubanj od ove tvoje, i nikakav problem sa ispiranjem. Koknemo praska i praska, sve lepo ispere. Ko zna, mozda im se i programi razlikuju u zavisnosti od velicine bubnja?Bio serviser 3 put i nije popravio masinu.Kaze on sve je to u redu napunili smo je punu pa je on pustio da pokvasi ves i vratio na centrifugu i culo je se skripanje kad je centrifuga i on kaze da je sve u redu velike su ove masine 8kg vesa (zapremina bubnja ista kao kod prethodne sensocare od 7kg????),i objasnjava kako treba da se sipa 1/4 posude praska kao da sam lud.Pa ona ni sa Persil disc kapsulom ne moze da ispere cak ni sa ukljucenom opcijom vise vode i kad povratim da opet ispere nista ne dobivam.
Nije do praska. Mi koknemo po dve, tri case od jogurta nekada direkt u bubanj, sto je svakako previse, ali sve se lepo ispere. Da napomenem da mi sve nakon zavrsetka pranja, okrenemo na dodatno ispiranje, jer patimo od alergija.Programi su potpuno isti.Videcu probacu da stavim jos manje praska,ali napominjem da ne stavljam vise od 159ml za punu masinu,Persil je u pitanju.
Pretpostavljam da si one šrafove izgubio što su bili u njoj kad je stigla?Potrebna mala pomoc.
Ima li gde da se kupe dve sipke (blokada ili slican zamenski set) za osiguranje bubnja prilikom transporta?
Treba da se selim pa gledam kako osigurati bubanj prilikom transporta. Jedna ideja mi je da otvorim gornji poklopac i naguram stirodura da bubanj ne moze da se pomera.
Bacio. Nisam ocekivao niti saM imao nameru da se selim. Selidba odradjena sad videcemo sta je da masinom veceras kad se upali. 😇Pretpostavljam da si one šrafove izgubio što su bili u njoj kad je stigla?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari