Šta je novo?

SBB - generalna diskusija (2025) [nije tema za EON box/aplikacije, Total TV/EON sat]

@psaras

Yettel je pre ove budalaštine sa menjanjem cena i pokretanjme dva nova paketa (Basic i Premium) imao takođe dva paketa M i L i treći paket je bio Yettel sve.

29.7. Yettel naprasno koriscnicima koji su imali Yettel Sve nije ubacio nove kanale Arene Sporta (AP 4 i 5, Adrenalin i Tennis). Kako je moguće da se paket zove Yettel sve a nemaš sve?

Ja imam M paket gde u ponudi imam Arena Premium 1, 2 i 3 ali da bih imao sve nove Arene Sport kanale i kanale United Grupe (N1, Nova S, Grandovi...) morao bih da pređem na PREMIUM paket koji bih dodatno plaćao 1700 dinara više jer kad bih prešao na BASIC paket koji bih plaćao 700 dinara vše nego sada, u njemu ne bih imao sve Arena Sport kanale a izgubio bih Arena Premium 1, 2 i 3. kanale.

Cirkus!!!
 
Naravno da neće, tj. ako to urade sigurno neće zato što je neko to ovde javio. Otključali su jer su shvatili da niko nije veverica i da će ljudi iz inata da menjaju operatera.
Bilo bi korektno i na kablu/CAM karticama da otkljucaju arena premium 4,5 i ostale.
Kod mene , za sada samo na EON aplikaciji rade, eon full premium.
 
Da, dobro, bolje nego šaka u zube...

1000026779.png
 
Odmah im šaljem mail, pošto mi ugovor ističe za godinu dana, da ukoliko mi ugase ove kanale nakon 6 meseci odjavljujem ih zauvek i menjam operatera iz principa.
 
Upravo sam dobio mail od SBB-a kao korisnik Premijum paketa da su promotivno 6meseci pustili AS4Premium, AS5Premijum Arena tenis i Arena adrenalin
I sad mi koji smo im pretili mailom i potpisali prelazak na novi paket ispadosmo budaletine :mad:
A pozurio sam jer sam hteo gledati F1 i motoGP :(
Btw potpisah prelazak na novi paket, sa jednog na drugi premium, nije strasno 100 din razlika, bez produzenja ugovorne obaveze koja mi istice bas za nekih 6 meseci. Vec vidim da za 5 meseci podnosim zahtev za raskid, pa ako zele da me zadrze bar 30-40% popusta na sve ili odoh u A1... Najzalije mi spustanje EON aplikacije na 1/3
 
Kod mene da odem nije presudilo to sa arenama i adrenalinom iakomme trigerovalo lepo. Prr svega cene su naduvane u dogovoru i kada izracunam koliko ce para da mi ostane.prelaskom na tog operatera kojeg si pomenuo nema nikakve logike da ostajem. Pored toga apsolutno najgora odredba je što daju 1 smart aplikaciju dok kod ostalih nema rstlikovanja izmedju android aolikacije i smart tv u smislu ograničenja. Mislim za A1 i Yettel ne znam za mts.
 
dok kod ostalih nema rstlikovanja izmedju android aolikacije i smart tv u smislu ograničenja.
Ima naravno, nova Move platforma na koju uveliko prebacuju Supernova korisnike (a posle će i MTS korisnike) su ograničili na 1 Smart i 3 ne-Smart tako da su i smanjili ukupan broj uređaja / aplikacija (ranije je bio 5-6 bilo kojih aplikacija / uređaja) i ograničili na 1 TV app po ugovoru.

I to je trend koji će ubuduće da garant isprate i ostali provajderi. Kao što su svu ispratili i "inovaciju" menjanje cene korisnicima koji su pod UO.
 
Moje misljenje - kriminal i otimačina... I sta misle dugorocno, kada se situacija promeni i bude manje monopola...ko ce da ostane kod ovih trenutno, nakon svega... Nikad nisu pokazali zahvalnost za vernost i uredno placanje. Osecam se jezivo sa ovim izborom danas... Samo gledam da me ne "opljackaju" bas previse... :mad:
 
Poslednja izmena:
Ima naravno, nova Move platforma na koju uveliko prebacuju Supernova korisnike (a posle će i MTS korisnike) su ograničili na 1 Smart i 3 ne-Smart tako da su i smanjili ukupan broj uređaja / aplikacija (ranije je bio 5-6 bilo kojih aplikacija / uređaja) i ograničili na 1 TV app po ugovoru.

I to je trend koji će ubuduće da garant isprate i ostali provajderi. Kao što su svu ispratili i "inovaciju" menjanje cene korisnicima koji su pod UO.
Ali nemaju svi ne-smart apkikaciju. Naravno da će da je naprave lako ali nešto mi ne deluje da će sistemi koji su prisutni i šire van srbije da idu tim putem. Mada ko zna možda je globalni trend 😅
 
I ja bih to isto uradio, ali iskreno ne verujem da ce biti bolje opcije. Mada, hajde, za 6 meseci moze jos svasta da se desi :)
 
Enormnost nepravde koju su napravili ovi iz yetela i SBB-a pokazuje reakcija mog ćaleta koji samo gleda tenis, čak nije ni bitno ko igra, samo prati lopticu ocima:

Kakvi g****ri.
 
Dobih i ja mejl, 6 meseci promo, taman i pozdrav. Btw sada su osteceni korisnici koji su presli na novi paket jer bukvalno su izgubili i net i slotove za iste / vece pare.. Tako da se mora njima nesto dati, meni ovo mirise naaa ARENA BASKET i jos veci rage :ROFLMAO:
 
Па добро... Очигледно је велики број корисника тражио раскид због поменутих канала, јер да није тако - сигурно би терали и даље по своме. Овако су нам дали 6 месеци џабе за нешто што нам као премијум корсницима следује свакако, а шта ће бити после тога - ко зна. Они 1000% немају појма.
Ове што су наватали на буку за продужење УО - наватали су. Сигурно су очекивали већи број, али... Ђокица.
 
Tako je, iznuđen potez da se malo kupi vreme i smire strasti / anulira loš publicitet i nezadovoljstvo korisnika koje očigledno nije nebitan faktor, tj. bilo ga je u dovoljnoj količini da naprave ovako nešto. I ja mislim da nemaju pojma šta će dalje, već će ispipavati pa videti, verovatno i većem delu korisnika ističe uo za tih 6 meseci, pa računaju da će ih produžiti. Klasično pilićarenje.
 
verovatno očekuju da za 6 meseci bude gotovo spajanje. al' da ne klizimo u off-topic (poslovna politika)
 
verovatno očekuju da za 6 meseci bude gotovo spajanje. al' da ne klizimo u off-topic (poslovna politika)
Ja sam cuo da od 01.01.2026 Sbb ce se zvati Yettel tako da mislim da ce tada biti gotovo spajanje kompanija i objedinjena ponuda oba operatera.
Samo me zanima da li ce Sbb da doda kanale koje ima Yettel u ponudi ,a nema ih Sbb kao i Love nature i Travel XP koji se emituju u hd i 4k kao i skyshowtime i 2 tv skyshowtime kanala koja se emituju u sklopu te aplikacije.
 
Poslednja izmena:
Ajd jos jednom da pitam

Da li se prilikim preseljenja sa jedne adrese na drugi (na obe postoji SBB prikljucak) potrebno zvati servisere? Ja mogu preneti opremu i povezati je ali da li oni (SBB) mora nesto dodatno da podesi na licu mesta (sam hardware) ili mogu preko call centra ili netreba nista da se podesava, samo se poveze i sve treba da radi.
 
Nema ni Nova i N1 ( HR,BIH,MN ).
 
Prosto neverovatan monopol i igranje sa poverenjem korisnika, Ispada da je prelazak sa SBB na Yetel povoljniji za 400 din - bolji paket... Nema pristojne konkurencije, pa se pitam da li se krsi ovde Zakon :unsure: Vidim samo pricaju o 24 meseca, mozda bolje na 12...Ionako su popousti...Pa nema ih skoro vise ...
 
Odmah im šaljem mail, pošto mi ugovor ističe za godinu dana, da ukoliko mi ugase ove kanale nakon 6 meseci odjavljujem ih zauvek i menjam operatera iz principa.
Pa svi su u istom problemu i fazonu. Kao provajder ne bih se setio da mogu na taj način da manipulišem, palim, gasim kanale, menjam programske šeme da produžavam korisnicima UO - ali nisam provajder..
 
Nazad
Vrh Dno