Šta je novo?

Banka Poštanska Štedionica (bivša MTS Banka) (2024 / 2025)

Pre neki dan mi stize poruka o nekom odbitku pa mi bi cudno jer satima nisam bio u prodavnici, kad ono naknada za reizdavanje master kartice. E sad me zanima iskustvo od onih koji su ovo prosli jer to znaci da je izrada tek zapoceta ili u toku ili vec zavrsena? Hvala.
 
Krajem maja je bilo najviše priče o tome. To je tada značilo da je izrada započeta i nadaš se da će da ti do kraja meseca stigne SMS sa informacijom gde možeš da preuzmeš svoju karticu. Stara ti, pretpostavljam, ističe krajem meseca, zato to napominjem. Ako ne stigne nikakvo obaveštenje, a kraj meseca se približio, piši im ili ih zovi ili najbolje idi u najbližu ekspozituru da se raspitaš.
 
E, pa to je onda nešto novo, dosad mislim da niko nije pominjao taj mejl. Ali ako je napisano da će stići, a ne da je stigla, onda kontam da je ostao isti princip, tj. da treba sačekati.
 
Може ли онлајн/телефоном да се поднесе захтев за издавање Мастер картице (у питању је рачун за пензионере) или се мора ићи у пословницу?
 
Automatski se radi reizdavanje, ja sam ih kontaktirao putem maila i dobio sam tu informaciju tj nista nisam podnosio.

Нисам мислио на реиздравање него прво издавање. Ако се не варам пензионери добију само Дина картицу приликом отварања рачуна…
 
Може ли онлајн/телефоном да се поднесе захтев за издавање Мастер картице (у питању је рачун за пензионере) или се мора ићи у пословницу?
Ne. Imaš na sajtu banke odgovor:
Захтев за издавање Debit Mastercard бесконтактне картице можете да поднесете на шалтеру Банке. Неопходан услов је да имате редован прилив усмерен преко текућег динарског рачуна код Банке.
Ovde imaš sve detaljno:
 
13.08.2025.Обавештење о планираном одржавању система
Обавештавамо вас да је вечерас планирано редовно одржавање наших система у периоду од 22.00 до 03.00 часова. У наведеном термину апликације електронског банкарства (BPŠ eBank и BPŠ mBank) неће бити доступне. Након наведеног периода, наше услуге моћи ћете да користите неометано. Хвала на разумевању.
Ваша, Банка Поштанска штедионица
 
Uplata , SMS nije stigao a notifikacija za aplikaciju jeste.
Pre neki dan stizali zajedno.
 
Ne stiže mi sms za online plaćanje. Normalan sms stže. u inostranstvu sam. telefon u banci nije registrovan kao +381, već 06x. mada ranije je stizao sms. Ne koristim tu uslugu tako često.

Any hints?
 
Имам тр од МТС, сада БПШ и наменски рч за пољопривредне субвенције.
Не знам како је било раније, јер тек када су недавно повезали све рачуне, имам увид и непријатно сам се изненадио да су ми поред месечног одржавања, наплатили и некакву провизију за уплату субвенције!
 
поред месечног одржавања, наплатили и некакву провизију за уплату субвенције!
Od nedavno su uveli da skidaju proviziju za uplatu socijalnih davanja (socijalna pomoć, roditeljski/dečji dodatak i slično). Negde sam na to naleteo, ne sećam se gde, možda čak i na fb grupi Izvinite, ja samo da pitam.
 
Samo da prijavim da sam igrom slucaja juce prolazio pored maticne expoziture i reko ajde da pitam za master karticu koja je u fazi reizdavanja, da li je mozda gotova. Nisam gajio neke nade, nije bas kraj meseca, nisam dobio sms..ali reko tu sam pa da probam. Dolazim do saltera kad ono..kartica gotova i ceka vec neko vreme. Podaci u sistemu azurirani, sluzbenica zbunjena kako sms nije poslat/stigao.
 
Podaci u sistemu azurirani, sluzbenica zbunjena kako sms nije poslat/stigao.
Pa to je na žalost normalno, sporo aljkavo i nepouzdano nam je zaštitni znak. Čovek se iznenadi kad nešto funkcioniše kako bi trebalo a ne kad bude suprotno.
 
Ubeđuju nas jer im je procedurno tako objašnjeno, e sad što to u praski ne funkioniše, nisu one krive.
 
Ubeđuju nas jer im je procedurno tako objašnjeno, e sad što to u praski ne funkioniše, nisu one krive.

Da, ali već bi posle nekoliko meseci i vrabac na grani zaključio da to ne funkcioniše i ne bi kao meni govorili: "kartica će biti gotova za 2-3 nedelje, nemojte ni slučajno dolaziti pre nego što vam stigne sms". A onda kad sam došao posle 3 nedelje po karticu bez sms-a: "Svima stiže sms, nešto nije u redu sa vašim telefonom". :ROFLMAO:
 
Da slucajno nemate brojeve u Globaltelu, posto su oni poznati po jako losem prosledjivanju servisnih SMS poruka?
 
Da slucajno nemate brojeve u Globaltelu, posto su oni poznati po jako losem prosledjivanju servisnih SMS poruka?

Ne. Problem je samo u SMS poruci koja treba da informiše korisnika da je kartica pristigla u ekspozituru. Pisali su već ljudi ovde o tome da nikome ne stiže. Ostale SMS poruke stižu.
 
Jedno pitanje, hoću da uplatim sa mog EUR računa u inostranstvo, konkretno mađaru, ali on nema multivalutni račun, samo forinte. Ako mu ja uplatim evre, šta će da se desi? Hoće dobiti evre ili neće ili će mu banka konvertovati...
 
Ja mogu jedino da pričam iz svog iskustva (ma koliko mi bila gadna Poštanska po mnogim pitanjima), a to je da se dobijaju i SMS-om i email-om obaveštenja da su kartice gotove i u kojoj ekspozituri mogu da se podignu. E sad ja sam otvarao nov račun nije u pitanju reizdavanje kartica. Za 9 dana je bila gotova Master, a Dina za 17 dana.
 
Jedno pitanje, hoću da uplatim sa mog EUR računa u inostranstvo, konkretno mađaru, ali on nema multivalutni račun, samo forinte. Ako mu ja uplatim evre, šta će da se desi? Hoće dobiti evre ili neće ili će mu banka konvertovati...
Mozes da mu uplatis novac preko PaySend-a (https://paysend.com) u HUF ili EUR. Ako ti da racun za HUF, onda ce dobiti HUF. Isto vazi i za EUR.
 
Citat (npr. odavde) jeste sledeći: Poštanska štedionica neće naplaćivati održavanja računa do kraja godine. To onda znači da će svima biti nula, a ne starih 250 na primeru Računa plus. Edit: Ili je možda citat pogrešan i rečeno je povećavati umesto naplaćivati? Pitam pošto ste vas dvojica pisali kao da je to slučaj. Mrzi me svakako da sad tražim snimak, ovo sam brzinski izguglao da vidim o čemu je reč.
 
Citat (npr. odavde) jeste sledeći: Poštanska štedionica neće naplaćivati održavanja računa do kraja godine. To onda znači da će svima biti nula, a ne starih 250 na primeru Računa plus. Edit: Ili je možda citat pogrešan i rečeno je povećavati umesto naplaćivati? Pitam pošto ste vas dvojica pisali kao da je to slučaj. Mrzi me svakako da sad tražim snimak, ovo sam brzinski izguglao da vidim o čemu je reč.
Snimak se nalazi u sklopu vesti za koju si naveo link.
 
Nazad
Vrh Dno