Šta je novo?

Yettel.bank ex Mobi Banka (2024)

Za korišćenje mobilnog novčanika na prodajnom mestu (prislanjanje telefona ili sata POS terminalu) treba ti kanal upravo za prodajno mesto, pa internet plaćanja slobodno isključi.
 
Desilo se to i jednoj mojoj drugarici krajem aprila, a i jednom drugu prošle godine, oboje su u UniCredit-u. Njima su makar bile osnovne kartice, pa su odmah znali šta se desilo. To su, doduše, sporadični slučajevi, a ubeđen sam da sam čuo da je za Flexiju nešto bilo masovno, ali i dalje ne znam otkud, hahah. Yettel zato korektno predlaže upravo to što si napisao, da internet kanal podrazumevano bude isključen i da se uključuje samo kad je potreban. Koliko se sećam, taj savet im i zvanično stoji na papirima koji stižu uz kartice.
Meni je to bilo isto tako nešto mart ili april ne sećam se tačno. A imao sam i Flexiju kreditnu, ali tu nisam imao nikada nikakav problem i to sam je imao godinama.

Jedino je problem sa bankama koje još nisu ušle u 21.vek kao na primer Raiffeisen gde ni nemaš opciju gašenja kanala ili ProCredit…
 
Hakeri nasumično ukucavaju brojeve. Jeste, i baš pogode i broj kartice, CVV kod i datum isteka. Sve to nasumično pogode. Slaba im ta priča, baš. Nešto je tu mnogo gadnije.
Mojih deceniju i po kartičarenja, prvi put mi se to desilo baš u YB. I gle čuda, niko me nije kontaktirao tim povodom. A milion puta za transakcije koje ja jesam napravio, oni me zvali da proveravaju. Jeste li vi potrošili 603 dinara u Estoniji? Krenulo je prvo naivno, skinuli 6 funti za neku humanitarnu organizaciju. Reko ajde, dobro. A onda dodavanje na nečiji PayPal. Ni PP više nije što je bio. Davno, kad dodaš karticu na jedan PP nalog, nema više dodavanja na druge. Sad izgleda može. I tu je blokiram. Niko me nije zvao, a ja nisam hteo da se žalim za onih 5 ili 6 funti.
Drugarici pretprošle godine skinuto 18 dolara za neku uslugu, i gle, haker se kao zvao Ivan Ivanovski, iz Niša. Iako kartica nije bila blokirana bar tri dana od tog incidenta, dodatnih nije bilo. IP adresa bila srpska. Tako da, ne znam šta se zapravo desi, al to da neko lupa nasumično brojeve i da pogodi datum isteka, ne pije mi vodu. treba da pogodi cv za koji ima 1000 mogućnosti.
 
Starog weba više nema, a 1. avgust još nije kucnuo. Kako su ažurni kad treba nešto da ukinu. Radio sam i nisam stigao ranije, a htedoh samo da preuzmem neke stare izvode... Na novom verovatno ne mogu. Računam, imam vremena do ponoći, kad ono... :(
Srećno vam bilo s ovima u daljem radu. Ja sam se kanda na vreme sklonio. A te izvode, valjda ću da iskamčim od njih, mada...
 
Sve bolje od boljega... aplikacija im je polukrsic i dan danas.
Bolje, brze, jace... zvuci kao slogan za slani sladoled ili slikarsko udruzenje 1939...
 

Prilozi

  • photo_2025-07-31_22-57-33.jpg
    photo_2025-07-31_22-57-33.jpg
    86 KB · Pregleda: 144
Ova nova web aplikacija je cirkus, pogotovo u paketu sa mobilnom.
Ne postoji način da saznam koje su transakcije obavljene kreditnom karticom, prikazuje samo šta je plaćano debitnom.
Na staroj Mobi web aplikaciji već sam danas, pošto je prvi u mesecu, mogao da vidim kolika će mi biti otplata za kreditnu karticu sa ratama i revolvingom (svakog prvog zađem tamo zarad te informacije, kako bih mogao da planiram finansije dalje). Ovako, kada sam video na novoj aplikaciji da je rok za otplatu današnji datum (?!), a iznos za uplatu ceo iznos od limita koji sam iskoristio, samo što me šlog nije strefio (doduše, ta informacija i dalje ne postoji na mobilnoj aplikaciji).
Implementirali su "Podeli na rate" dugme ispod svake transakcije pre nego što su to uopšte uveli na mobilnu aplikaciju.
Gde mi je lista izvoda? Gde mi je pregled kartica i opcija za promenu limita?

Ovo mi je baš sunovrat. Mobi banka, sa svim svojim manama i sporadičnim incidentima, mnogo je bolje šljakala od Yettel banke.
 
Ah, sad primetih, hvala ljudi! Svakako, bolno neintuitivno. Mislio sam da će funkcionisati po principu da će me, ako kliknem na račun kreditne kartice na početnoj strani, odvesti na listu transakcija, kako je to odrađeno u mobilnoj app. Pritom, ovo je toliko sitno, meni makar, ima smisla zašto nisam video odmah.
 
I mene su zvali pre nekih 5, 6 dana da mi kazu da mi je ova obicna Master debitna kompromitovana (pokusaj placanja na Glovo), da je blokiraju i da mi salju novu o njihovom trosku. Tu karticu nikada nisam nigde koristio online, niti na POS terminalima, vec samo dizao novac na bankomatima i to iskljucivo preko GPay.
 
Ako ovo sa hakovanjem kartica nije rasprostranjeno ja onda ne znam…

A nova web aplikacija im je “sjajna”!!!
Ušao sam da dodam ovlašćenu osobu i popunim sve i onda ide korak gde ti šalju jednokratni kod SMS-om i kad ga ukucaš izlazi samo poruka “Nešto je pošlo po zlu!”.

Kontaktiram ih putem četa i kaže mi lik probajte da promenite pretraživač hahaha kažem ja njemu ne znam kakve to veze ima sa tim. Pre će da bude da je do vaše nove web aplikacije koja nema pola funkcija, a i ove koje ima ne rade očigledno kako trebaju. Prijavite to svom IT sektoru da reše.

Naravno promenim i browser da im dokažem da nije do toga i opet mi se javi isti lik na četu. Na kraju mi kaže, pa ništa zamolio bih vas da onda odete u najbliži Yettel i tamo ovlastite tu osobu (toliko o njihovoj digitalnoj banci).

Danas sam preneo platu i promenio paket na Bank Max i već sam iskreno zažalio.
 
Svakako se ovlašćavanje dovršava uživo, isto kao otvaranje računa, s tim što bi uz onlajn pripremu dovoljno bilo da do prodavnice svrati osoba koju ovlašćuješ, kako bi potpisala ugovor, a ovako morate oboje.
 
Svakako se ovlašćavanje dovršava uživo, isto kao otvaranje računa, s tim što bi uz onlajn pripremu dovoljno bilo da do prodavnice svrati osoba koju ovlašćuješ, kako bi potpisala ugovor, a ovako morate oboje.
Mislio sam da ću makar uspeti ovo da popunim online i da odmah počnu da izrađuju dodatne kartice, a svakako bi što ti kažeš posle par dana moralo da se ode na potpisivanje uživo.
 
Ništa se ne dešava pre potpisa, kao što ti ni pre odlaska uživo nije bila inicirana Dina prilikom prvog otvaranja računa. Baš je jedina razlika to da li moraš i ti da ideš ili samo osoba koju ovlašćuješ. Ne bi ni smeli ništa da rade u nečije ime (bilo tvoje prilikom prvog otvaranja računa, bilo tuđe prilikom ovlašćenja) bez prethodne potvrde identiteta i potpisa.
 
Na chat-u kazu kada bude proknjizena, kada se selektuje transakcija tada ce biti moguce naplatiti sa kreditne kartice (pod istim uslovima kao i do sada).
Ja sam 31. jula podigao evre sa bankomata, sa Master debitne. Juče je proknjižena transakcija. Kad sam klinuo na Podeli na rate pisalo je da se ne može podeliti na rate (ja hteo revolving inače). Zvao njihov servis, ispričao problem, čekao 20 minuta i lik mi rekao da je otvorio tiket i da će valjda biti rešeno do ponedeljka.
 
Kada se na Yetel bankomat ulogujem telefonom (bez ubacivanja kartice) ne nudi mi opciju za uplatu već samo za isplatu i upit stanja.
Je li to uobičajeno ili je samo neki feler na tom bankomatu?
 
Uobičajeno, mora fizička kartica jer virtuelizovana ima drugi bin.
 
@Pera-kojot nije feler, ne daju uplatu ni za beskontaktno očitavanje fizičkom. Plastična mora da se ubaci kako bi bila dostupna uplata. Štaviše, na bankomatu nije moguće očitati karticu telefonom preko GPay bez interneta.
 
Na koj nacin se aktiviraju kartice stigo mi sledeci email:

IMG_4231.jpeg
Medjutim opcija da aktiviram karticu nemam nigde al iste vidim kao neaktivne i mogu da vidim detalje. Generalno me zanima jel mogu da aktiviram iste iako mi nisu stigle, posto bi krenuo da trosim pare online.
 
Ne možeš da trošiš pare online dok ne provučeš fizički karticu kroz bankomat ili pos terminal. Jedino bi mogao da kroz app banke ubaciš karticu u Apple/Google Pay i da plaćaš telefonom u radnjama, ali online ne može.
 
Ne možeš da trošiš pare online dok ne provučeš fizički karticu kroz bankomat ili pos terminal. Jedino bi mogao da kroz app banke ubaciš karticu u Apple/Google Pay i da plaćaš telefonom u radnjama, ali online ne može.
Hmmm na koj nacin. Bas probao rucno da ubacim karticu na apple pay i navodno banka odbija? :/ jel to dodje kao extra opcija u app kad se kartice fizicki posalju?
 
Na koj nacin se aktiviraju kartice stigo mi sledeci email:

Pogledajte prilog 500931
Medjutim opcija da aktiviram karticu nemam nigde al iste vidim kao neaktivne i mogu da vidim detalje. Generalno me zanima jel mogu da aktiviram iste iako mi nisu stigle, posto bi krenuo da trosim pare online.
Proveri u aplikaciji kakav je status tvoje kartice. Ako piše “u izradi”, moraćeš da sačekaš sa aktivacijom. Kada je moja kartica promenila status na “poslata”, uspela sam da je aktiviram i dodam u Apple Pay, mada sam to radila na sopstvenu odgovornost. Nisam sigurna da li to još uvek funkcioniše, ali ako pokušaš, budi oprezan jer radis to na svoj rizik.
 
Nazad
Vrh Dno