Šta je novo?

Yettel.bank ex Mobi Banka (2024)

Alta banka 5% mislim da je to najbolja ponuda trenutno
Јесте мало боља камата у Алта банци али код њих мора лично да се оде ради орочења депозита, у ПроКредит се то ради кроз апликацију као у Јетел банци што је одлична погодност за људе у чијим градовима нема експозитура поменутих банака (а нема их готово нигде осим у пар већих градова).

Друго, не знам да ли се приликом отварања штедног рачуна захтева и отварање текућег тј. да ли се штедни везује за текући или може самостално да се отвори. Ако такав услов постоји опет је у предности ПроКредит јер нуди бесплатни текући рачун.

У сваком случају иако је камата у Алта банци повољнија мени у чијем месту нема нити једне од ове две банке, ПроКредит банка ипак делује привлачније и у току августа се селим код њих.

Као што неко изнад написа Јетелу изгледа јако добро иде кад им не треба наш новац😎
 
Zaboravljate da ce sad i te banke da vide da im je ponuda mnogo dobra pa lako i one mogu da zavrnu slavinu.

Jos smo iznad onih 1.1% ili koliko vec bese ranije ali da postaje sve manje zanimljivo - postaje.
 
Mene sad zvali da mi kompromitovana nova ona world master sto se dobije kad se poveze yettel sve.
Kao neko pokusao jutros oko 3 transakciju...odmah smo blokirali,da li se slazete i karticu da blokiramo i izdamo novu.
Ja reko naravno.
E,sad pitanje za iskusne,jel moguce da njima suplja zastita pa lako provalili ili?
I kaze da ima vise takvih radnji,pa ako jos neko bude nek se oglasi
 
cimajte call centar...?!?
Hajde, ova zatvaranja i nisu strašna, ali po obaveštenju se čini da će do sutra omogućiti tu podelu na rate, ako već nisu. Mada izgleda da ni to neće raditi baš pouzdano, čim napominju da su moguće poteškoće.

jel moguce da njima suplja zastita pa lako provalili ili?
Fale neki detalji. Stigla je u zatvorenoj koverti bez tragova otvaranja? Nisi dosad ništa plaćao njome onlajn? Subjekti vezani sa samu karticu (banka, MasterCard) svakako su potencijalni "krivci", ali ako je neka od prethodne dve tvrdnje netačna, kandidata za izvor curenja podataka je više (Pošta, trgovci).
 
Meni upravo blokirana Mastercard World.

Lepo se ispričala sa operaterom iz Yettela, pošto su me zvali da mi najave/objasne razlog blokade. E sad, ja sam totalni duduk što se tiče toga šta je i gde procurelo, ali je suština stvari (koliko sam ukapirala) da je neko generisao random listu sa karticama i pokušao da ih poveže na nekakav servis za proveru kartica noćas u gluvo doba, pa ih je banka preventivno trajno blokirala i šalje nove o svom trošku.

Ne znam za @DZOSUA gore, ali moja internet nije videla (zelena mi je u walletu i svuda gde su mi automatizovana plaćanja), a stigla je u koverti čistoj kao suza.
 
I meni isto zapakovana uredno,sa njom nisam nista placao,samo skidao sa bankomata kes.
Za net kupovine koristim njihovu obicnu master karticu...a i to kupujem samo sa AE i temu.
Ali koliko vidim nisam jedini,tako da ko ce ga znati.
Isto su i mene zvali i isto rekli to za generisanja.
 
Aha, hvala na detaljima, priča je sada potpunija. Tvrde, dakle, da nije došlo do curenja podataka nego do pokušaja pogađanja grubom silom. Ostaju tu, međutim, neka zanimljiva pitanja, npr. zašto je targetiran baš Yettelov MC World (možda neko smatra da im je bezbednosni sistem loš ili je možda to čak pokušao neko od njihovih klijenata koji je dobio tu karticu i tako saznao njen BIN) ili zašto je banka procenila da je situacija takva da treba blokirati sve kartice (ako dobro shvatam da su odlučili da blokiraju sve, ne samo eventualno pogođene, a možda su i baš svi pogođeni ako je MasterCard primenio neki prost algoritam generisanja). Dao sam neke predloge odgovora u zagradama, možda i lupam, ali je situacija svakako zanimljiva. Nešto mi je u sećanju da je UniCredit svojevremeno iz istog ili sličnog razloga o svom trošku nekima zamenio kreditne kartice MasterCard Flexia, ali ne sećam se detalja niti otkud mi ta informacija.
 
Zdravo, pokusavam da zatvorim racun i prebaci novac nazad u moj primarni Raif racun ali mi za svaku transkaciju preko 300k traze naknadu koja je ogromna? Jel to nesto novo?
 
Pošto je nova kartica svima kojima je izdata ističe istog meseca/godine pa hakeri koriste to da ne moraju da pogađaju i taj podatak. To mi palo na pamet, možda nema nikakve veze sa tim :)
Zdravo, pokusavam da zatvorim racun i prebaci novac nazad u moj primarni Raif racun ali mi za svaku transkaciju preko 300k traze naknadu koja je ogromna? Jel to nesto novo?
To je normalno, to i piše u tarifniku. Samo napravi više uzastopnih transakcija od po 300k
 
Zdravo, pokusavam da zatvorim racun i prebaci novac nazad u moj primarni Raif racun ali mi za svaku transkaciju preko 300k traze naknadu koja je ogromna? Jel to nesto novo?
Nije novo, svi nalozi preko 300k idu kroz RTGS i samim tim je veća provizija. Instant platni promet je do 300k. Ako je moguće prerasporedi uplate, povećaj limite (do 20M) i ponovi naloge više puta.
 
Jel to nesto novo?
Nije. Baci pogled na tarifnik. Do 300k idu instant plaćanja po nižoj ceni (npr. bespatno za MAX ili 50 dinara za Lite), a preko toga RTGS nalozi po višoj ceni (0,2% uz maksimum 3k). Koji god račun da koristiš, isplativije ti je podeliti na više transakcija od 300k. Suprotno važi samo ako imaš baš dosta novca, a nemaš MAX paket, a to dosta je preko 18 miliona, hahah. Tu bi ti na Lite trebalo preko 60 transakcija po 300k, i ukupna naknada bi ispala preko 3k, kolika bi bila najveća za jedan RTGS nalog.

koriste to da ne moraju da pogađaju i taj podatak
I meni je to palo na pamet, pa sam hteo to da navedem u delu gde pominjem da je neki klijent (kao neko ko ima neko znanje o toj kartici) zapravo haker, ali na kraju nisam, hahah. Sigurno nije slučajnost što je upravo ta kartica targetirana, ali teško da ćemo ga saznati.
 
Zanimljivo, u Raiffaisenu mi nisu naplatili nikakvu proviziju kada sam prebacio sredstva na Yettel da bih otvorio stedni racun, a dnevni limit mi je 150k i ne moze da se poveca, vrv jer sam na Starter paketu?
 
Raiffeisen nema baš nikakve naknade za plaćanja kada je reč o fizičkim licima, mada su oni teški sa limitima. Pretpostavljam da ti imaš neki jači paket ili si nekako to posebno dogovorio sa njima. Da imaš npr. na daljinu otvoren iRačun, podrazumevani limit bi ti bio 300k, i to na sedmičnom nivou, bez mogućnosti povećavanja preko aplikacije.

Što se tiče Yettela, u teoriji ne bi trebalo da ima razlike u funkcionalnosti aplikacije. Ona ti ne dozvoljava da promeniš limit? Koju grešku javlja? Možda se aktivira neki bezbednosni mehanizam ako ne koristiš aplikaciju redovno. Probao sam sad i nije bilo frke sa podizanjem limita na maksimalnih 20 miliona. Svakako, povećanje je moguće i preko kontakt centra, u kom slučaju će te pitati sigurnosna pitanja koja si definisao kao stari Mobijev klijent (omiljena boja, ime prababe i šta sve već ima).
 
Ja sam dugo u Raiffaisen banci, tu primam platu i prakticno nisam imao nikakvih limita :)
Pokusacu sa call centrom, mada rekli su mi na chatu malo pre da posto koristim onaj free (Lite ili Starter) paket ne mogu da povecam limit na vise od 150 hiljada dinara dnevno, tako da mi ostaje da prebacujem svaki dan po 150k ili da platim taj RTGS procenat i da zavrsim sve odmah
 
iracun? ili lite u yettelu?
 
Posto koristim Lite ne mogu da povecam limit na vise od 150 hiljada dinara dnevno.
Možda ti je čak najbolje da pređeš sutra na Max pa svu potrošnju debitnim karticama usmeriš tamo i kad pređeš preko 30k u toku meseca, ne naplaćuju održavanje. U tom slučaju bi ti se verovatno i povećali limiti. Ako ne, opcija 2 je da zoveš call centar, držiš liniju i tražiš od operatera da ti skida limite, a ti ponavljaš naloge po kanalu (aplikacija+web).
Stiglo je obaveštenje da se sutra gasi stari web i u prevodu, za podelu na rate, telefonsko bankarstvo, chat ili savetnik u Yettel radnji, oni su u starom sistemu.
 
I kako da ja sutra bez stare aplikacije, osim onoga sto je navedeno:
  • Vidim sopstvene transakcije starije od godinu dana?
  • Eksportujem listu transakcija u csv/xls?
  • Realizujem devizni priliv?
 
^ Tačka 2 treba i meni a verovatno rešenje nemanju, kao i za neke druge funkcionalnosti.
 
Stigla zeni dina kartica,jel moguce da na prednjoj strani gde je cip je sve prazno samo ono pise yetel banka i dina kard,svi podaci su pozadi,mnogo ruzno.
 
@Milos977 moguće je, a isto tako je i za Master. S druge strane, u Rajfajzenu za Vizu ne piše ama baš ništa. Računaju na to da će korisnici gledati podatke kartice u aplikaciji (da, čak ni na webu ih nema).
 
Ja sam dugo u Raiffaisen banci, tu primam platu i prakticno nisam imao nikakvih limita :)
Pokusacu sa call centrom, mada rekli su mi na chatu malo pre da posto koristim onaj free (Lite ili Starter) paket ne mogu da povecam limit na vise od 150 hiljada dinara dnevno, tako da mi ostaje da prebacujem svaki dan po 150k ili da platim taj RTGS procenat i da zavrsim sve odmah

Zovi banku, traži da ti povećaju dnevni limit na malo vise nego sto planiraš da prebaciš. Kada ti povećaju limit, to traje, valjda, tri sata, pa budi spreman sa tada isklikćeš. Kada ti budu povecavali limit, naglasi da ces imati vise transakcija, ne moraš ulaziti u detalje sa call centrom zašto...
Da se ne desi da ti povećaju na 3 sata, za jednu transakciju.
 
mada rekli su mi na chatu malo pre da posto koristim onaj free (Lite ili Starter) paket ne mogu da povecam limit na vise od 150 hiljada dinara dnevno
Lupaju svašta, po običaju... Može i uz Lite paket da se poveća limit na 20 miliona (za svaki slučaj sam to i malopre proverio, tj. zamolio nekoga ko ima Lite da promeni limit preda mnom i prošlo je bez problema), ali dobro, ako ti ne radi promena (nisi naveo koju grešku javlja), preostaje ti kontakt centar. Meni jedino pada na pamet da se to automatski blokira kada neko dugo ne koristi aplikaciju, jer se jednom desilo jednoj drugarici koja mesecima nije ulazila i ona je to rešila pozivanjem kontakt centra. Pitali su je sigurnosna pitanja, kako sam već naveo, i promenjeno je.

I kako da ja sutra bez stare aplikacije, osim onoga sto je navedeno
Tačka 2 treba i meni a verovatno rešenje nemanju, kao i za neke druge funkcionalnosti.
Ja sam pod utiskom da će se to pojaviti sutra na novoj aplikaciji, makar obaveštenje implicira da će biti dostupno sve sem navedenog, ali ostaje da vidimo.
 
Lupaju svašta, po običaju... Može i uz Lite paket da se poveća limit na 20 miliona (za svaki slučaj sam to i malopre proverio, tj. zamolio nekoga ko ima Lite da promeni limit preda mnom i prošlo je bez problema),

I meni je u aplikaciji promena radila neograničeno, dok se nisam našao u situaciji da je potrebno da izvršim veću transakciju. Pisao sam već u ovoj temi. Kada su mi povećali limit, u aplikaciji više nisam mogao da upišem bilo šta, već maks odobreni limit.
 
Sećam se toga, ali zar nije to skroz druga situacija? Kod tebe je kao prošla promena, ali sistem to iz nekoga razloga nije registrovao. Ja sam ranije isto povećavao i prolazili su veći iznosi bez problema. Nisu baš bili milionski, ali svakako iznad osnovnih 150k, pa pretpostavljam da se kod tebe ispoljio neki bag. Seahorse, s druge strane, kaže da mu promena uopšte ne prolazi, a tako je bilo i drugarici čije sam iskustvo naveo.
 
Aha, hvala na detaljima, priča je sada potpunija. Tvrde, dakle, da nije došlo do curenja podataka nego do pokušaja pogađanja grubom silom. Ostaju tu, međutim, neka zanimljiva pitanja, npr. zašto je targetiran baš Yettelov MC World (možda neko smatra da im je bezbednosni sistem loš ili je možda to čak pokušao neko od njihovih klijenata koji je dobio tu karticu i tako saznao njen BIN) ili zašto je banka procenila da je situacija takva da treba blokirati sve kartice (ako dobro shvatam da su odlučili da blokiraju sve, ne samo eventualno pogođene, a možda su i baš svi pogođeni ako je MasterCard primenio neki prost algoritam generisanja). Dao sam neke predloge odgovora u zagradama, možda i lupam, ali je situacija svakako zanimljiva. Nešto mi je u sećanju da je UniCredit svojevremeno iz istog ili sličnog razloga o svom trošku nekima zamenio kreditne kartice MasterCard Flexia, ali ne sećam se detalja niti otkud mi ta informacija.
Meni se isto desilo ovo u UniCreditu pre par meseci. I to sam slučajno i video kroz mBank aplikaciju, jer mi je hakovana dodatna MasterCard debitna kartica za koju se gle čuda ne dobijaju SMS alerti u UniCreditu. Bilo je nešto tipa 42 dolara i kao sajt neki iz Izraela. Naravno prijavio sam i blokirali su mi karticu i novu izdali o njihovom trošku. Rekli su mi da mora da prođe max. 10 dana koliki je rok da se transakcija proknjiži (do tad su samo rezervisana sredstva bila), pa da onda uložim žalbu da mi vrate pare. Međutim posle 10-og dana pare su mi vraćene automatski. Zanimljivo mi je to da je ta kartica korišćena samo jednom na bankomatu da bi se aktivirala i odmah je bila ubačena na Apple Pay preko kog je obavljeno samo 5 transakcija (Lidl i Nis pumpa). Kartica znači nikada nije bila korišćena na internetu i stajala je mesecima u fioci. Takođe podignuta je u filijali lično. Posle su me kontaktirali iz centrale UniCredita gde mi je ljubazno objasnila radnica kako im se dešavalo već upravo ovo da nasumično hakeri ukucavaju brojeve. Tako da je to izgleda rasprostranjen problem :(
I to je priličan problem, jer nisu sigurni čak ni oni koji je ne koriste kartice na internetu nikad.

Od tad uglavnom pogasim kartice kroz aplikaciju, pa kad trebam da je koristim onda upalim taj kanal (da, zaboravim često pa mi se odbije transakcija :D ). Posebno kanal za internet plaćanja
 
Desilo se to i jednoj mojoj drugarici krajem aprila, a i jednom drugu prošle godine, oboje su u UniCredit-u. Njima su makar bile osnovne kartice, pa su odmah znali šta se desilo. To su, doduše, sporadični slučajevi, a ubeđen sam da sam čuo da je za Flexiju nešto bilo masovno, ali i dalje ne znam otkud, hahah. Yettel zato korektno predlaže upravo to što si napisao, da internet kanal podrazumevano bude isključen i da se uključuje samo kad je potreban. Koliko se sećam, taj savet im i zvanično stoji na papirima koji stižu uz kartice.
 
Ako mi je iskljucen kanal za placanje preko interneta, a koristim google pay, znaci ne mogu da platim sve dok ga ponovo ne ukljucim?
Ili se to odnosi samo na transakcije gde se upisuju podaci kartice?
 
Nazad
Vrh Dno