Šta je novo?

Banka Poštanska Štedionica (bivša MTS Banka) (2024 / 2025)

Intesa dere na svemu od kursa do kamate bukvalno samo uzimaju.
I treba, kad je korisnicima teško da se raspitaju gde mogu manje loše proći (dobre banke nema).
Ja prvi sam svojevremeno bio skoro deset godina kod Inteze. Nikad nije kasno da se uzme pamet u glavu 😀
 
@Ratibor Održavanje računa biće 340, a ne 380. I ne, ne nudi, ako bolje pogledaš. Bankomati i ekspoziture poštanske ima bukvalano u svakom "selu", plus tu su pošte, tako da je pokrivenost veća i bolja, od te zalagaonice koju promovišeš. Recimo nađeš se u naselju gde nema nijedan bankomat, kao recimo što sam se ja našao, ali ima pošta, i podgnem novac u pošti.

@Bozicso Račun plus je i dalje jedan od boljih izbora i računa ovakvog tipa. I ako je Poštanska ukinula neke usluge (otvaranje online računa, slanje kartica na kućnu adresu...) i dalje je odličan račun.
 
@Ratibor Održavanje računa biće 340, a ne 380. I ne, ne nudi, ako bolje pogledaš. Bankomati i ekspoziture poštanske ima bukvalano u svakom "selu", plus tu su pošte, tako da je pokrivenost veća i bolja, od te zalagaonice koju promovišeš. Recimo nađeš se u naselju gde nema nijedan bankomat, kao recimo što sam se ja našao, ali ima pošta, i podgnem novac u pošti.

@Bozicso Račun plus je i dalje jedan od boljih izbora i računa ovakvog tipa. I ako je Poštanska ukinula neke usluge (otvaranje online računa, slanje kartica na kućnu adresu...) i dalje je odličan račun.
Не знам зашто ме оптужујеш да некога промовишем. Само сам рекао човеку да провери понуду и Yettel банке. Ја имам рачун и у Јетел и у Поштанској штедионици и апсолутно сам задовољнији оним што Јетел тренутно нуди. Ако ништа друго 4000+ динара годишње за одржавање Рачуна Плус за мене значи да морам 2 дана у години да радим бесплатно, да банци платим за њене услуге. Додатна погодност Јетел рачуна је и дигитализација услуга. Ја сам у тој "залагаоници" први пут у животу отворио штедни рачун, онлајн, са два клика на телефону. А и ту може да капне по неки динар на име камате. Рачун Плус у поштанској тренутно има предности само у погледу курса који је прилично повољнији, али и то је опет питање колику разлику може да направи за просечног човека. Можда за некога ко сваког месеца размени више стотина или хиљада евра. Мени није толико важан курс јер 99% ствари плаћам у динарима, а на оних 1% што плаћам девизама на разлици у курсу изгубим можда 30 динара месечно.
 
@Ratibor Održavanje računa biće 340, a ne 380. I ne, ne nudi, ako bolje pogledaš. Bankomati i ekspoziture poštanske ima bukvalano u svakom "selu", plus tu su pošte, tako da je pokrivenost veća i bolja, od te zalagaonice koju promovišeš. Recimo nađeš se u naselju gde nema nijedan bankomat, kao recimo što sam se ja našao, ali ima pošta, i podgnem novac u pošti.

@Bozicso Račun plus je i dalje jedan od boljih izbora i računa ovakvog tipa. I ako je Poštanska ukinula neke usluge (otvaranje online računa, slanje kartica na kućnu adresu...) i dalje je odličan račun.
Krš "banka" 21 veka
 
Platio sam cekom uslugu, on je realizovan jos 10.05. ali PS ga i dalje vodi kao nerealizovan. Koja je procedura?
 
Ako su izvrsili naplatu po tom ceku a nisu ga skinuli sa liste zaduzenja podnesi prigovor Banci.

Postovani, Cek broj ste naplatili sa racuna, ali me niste razduzili za isti molim vas da promtno sto uradite da se ne bih obratio NBS.
 
Haaa, da li je moguce da prate sta se ovde pise..🤔
Jutros mi stize zaduzenje za zagubljeni cek.. 😏🙃
 
Da li neko mozda zna zbog cega dobijam ovo obavestenje kada pokusavam da posaljem mejl na [email protected]?

Delivery has failed to these recipients or groups:

[email protected] ([email protected])
Your message couldn't be delivered because delivery to this group is restricted to authenticated senders. If the problem continues, please contact your email admin.
Kada to obaveštenje ne dobijem, dobijem da je nekom od službenika inbox pun. :)
Uglavnom i dalje ništa od odgovora, kapiram da su na godišnjem odmoru koji je verovatno velikodušniji od onog koji dobijaju zaposleni kod privatnika. Čekaću još pre nego što napišem prigovor.

Btw. imaš i ovaj formular za kontakt
 
Evo da podelim i ja svoje iskustvo u PS.
Racun imam otvoren od 1998 godine. Uglavnom nisam imao nikakvih vecih kredita ni nekih posebnih zahteva. Racun je onaj osnovni gde i primam platu. Otvorio sam kasnije i namenski Visa internet dinarski (depozit na racunu 2000rsd) za placanja putem interneta.
Zgodno je bilo putem mobilnog bankarstva prebaciti iznos na namenski racun i tako placati bez bojazni od neke pronevere i kradje podataka. Medjutim krajem prosle godine pocinju nasumicne blokade sajtova tj. prolazak uplata ( Amazon, Amazon.uk, ebay, Temu, Binance, Steam ...) da ne nabrajam sve. Pisao sam mejlove, zvao operatere, odlazio u ekspozituru i nekako su mi omogucili placanja. Onda ide prelazak na novi sistem gde sam se zaglavio dva meseca bez naloga. Razlog je odabir korisnickog imena sa kvacicom (po mom nekom misljenju) Po njihovom su njihove lose inicijalne lozinke. Da ne pisem koliko sam proveo vremena na telefonu za dva meseca oko resavanja problema. Hajde to se zavrsi kad opet blokada Visa internet kartice. Probao sam na raznim aplikacijama i na sajtovima koji mi i nisu tada bili potrebni ali nije se mogla registrovati ni na Trustee plus, aliexpress ....itd pa sam posle nekoliko razgovora sa operaterom i ne dobijanja odgovora na poslate mejlove otisao pravo u ekspozituru. Da ne pominjem da sam i operateru a i zaposlenoj na salteru sve rekao sto mi je bilo na srcu :) Da su nesposobni, da izdaju kartice bez pitanja i koje mi ne trebaju. Da ono sto mi treba sada ne radi, da me ne zanimaju njihova ogranicenja i da hocu moje zaradjene pare da trosim kako ja hocu i gde hocu. Na sta radnica kaze, a kad vam skinu pare dolazite kod nas da se zalite. Tu sam pukao i rekao da sam informaticki pismen, da nikada nisam imao nikakvih problema i da mi je najveci problem zadnjih pola godine sto sa vama gubim bar tri cetiri dana ukupno na pozive, mejlove, cekanje u ekspozituri. Iskreno mislim da je po sredi neka nekompatibilnost sa savremenim bezbednosnim procedurama pomenutih sajtova i banke PS (tj. nesposobnost) nego briga o korisnicima. Ekspresno su mi ugasili karticu i racun (namenski).
E sad ovaj deo mozda i nije u vezi PS a mozda i jeste, ali bih zeleo savet oko nove Internet kartice. Naravno uz sto manje odlazenja u bilo koju banku. Hvala svima koji pomognu.
 
Poslednja izmena:
E sad ovaj deo mozda i nije u vezi PS a mozda i jeste, ali bih zeleo savet oko nove Internet kartice. Naravno uz sto manje odlazenja u bilo koju banku. Hvala svima koji pomognu.

Baš mi je bedak što ovo čujem, nisam klijent Poštanske, ali sam planirao uskoro da otvorim Visa internet uz namenski EUR račun, da mi se nađe, i da je imam za razna plaćanja kako na netu, tako i u inostranstvu na POS terminalima (iako mi možda ni ne treba pored brojnih računa/kartica koje sam pootvarao u zadnjih godinu, dve).

Popularna opcija (i jedna od boljih) je Erste devizna kartica, vezana za EUR devizni račun koji je besplatan, a izdavanje kartice košta 3,5EUR. Ali to je to od troškova (nema nikakve naplate održavanja), i kartica važi 3 godine.

Kod ove kartice postoji obično uvećana rezervacija od 3%, ali to ti vraćaju nakon knjiženja. Primetio sam da rezervacija zna malo da bude veća od 3% kada je u pitanju neka druga valuta (USD, SEK, CZK, itd.), ali opet ništa strašno i svakako ti se vraća.

Minus je što moraš da ideš na šalter da bi uplatio evre na račun, s obzirom da Erste ne poseduje bankomate za uplatu evra. Mada bi verovatno mogao i da otvoriš osnovni račun koji košta 150 din mesečno, pa da kupuješ evre preko aplikacije (meni je trenutno u trenutku pisanja ovog odgovora, prodajni kurs evra preko aplikacije 117.65 što apsolutno nije loše). Takođe, znalo mi je i sa njima da se desi da npr. nakon 2-3 kupovine na AliExpressu da mi sledeća transakcija na istom sajtu ne prođe, pa ih ili cimam telefonom, ili šaljem poruku na onaj njihov mail sigurnost.kartice kako bi mi omogućili dalje transakcije.

Dobra stvar je da možeš da dižeš takođe pare bez bilo kakve naknade na ostalim članicama Erste grupe (i tu ti malo uvećaju transakciju za naknadu + 3% ali se i to refundira, npr. mislim da su meni u Hrvatskoj kada sam dizao 40 evra na Erste bankomatu rezervisali oko 44 ili 45 evra ali mi je to posle bilo vraćeno i na izvodu/aplikaciji je stojalo 40€, ne znam da li se šta menjalo u međuvremenu - tačnije da li sada manje rezervišu kad se diže keš na bankomatu Erste grupe u inostranstvu).

Nije ovo loše, odeš npr. u Mađarsku/Bosnu/Češku/Makedoniju/itd. i digneš forinte/marke/krune/denare na Erste bankomatu bez bilo kakvih naknada, a konverzija se vrši po Visa kursu koji je skroz korektan (naravno odbiješ DCC ako ti bude ponuđeno na bankomatu).

Ovo je što se tiče Erste banke i što provereno znam s obzirom da aktivno koristim tu karticu, drugi članovi su spominjali takođe i Alta banku kao opciju (čini mi se i da oni imaju neku jeftinu opciju za vezivanje kartice sa EUR računom).

Takođe, možeš da imaš različita iskustva sa Erste bankom u različitim ekspoziturama, pa nemoj da te obeshrabri ako odeš u neku ekspozituru i ne dobiješ uslugu u skladu sa očekivanjima, ljudima iskustva jako variraju od ekspoziture do ekspoziture.
 
Jeste stvarno bez veze iskustvo, mada BPŠ je poznata po konzervativnijem pristupu kada je reč o onlajn plaćanjima, tako da me i ne čudi kad čujem šta sve blokiraju. Takođe, treba imati u vidu da banke imaju pravo na svašta u skladu sa svojim poslovnim politikama, pa ako jedna ne ispunjava nečije kriterijume, bolje je menjati nego džabe gubiti vreme na žalbe.

da izdaju kartice bez pitanja i koje mi ne trebaju
Može samo objašnjenje na šta se ovo odnosi? Kartice se valjda izdaju samo na tvoj zahtev, naravno, uz poznate izuzetke, poput obavezne Dine ili MC uz Račun plus i slično. Edit: čisto da napomenem, i to je sve u neku ruku na tvoj zahtev, jer potpisivanjem ugovora o otvaranju/vođenju/gašenju računa prihvataš i kartice koje idu uz taj račun. Suština je da svakako ne bi trebalo da ti se pojavi neka neočekivana kartica, a i sve zamene (npr. ako banka umesto MasterCard-a počne da izdaje Visu ili obrnuto) moraju da budu unapred najavljene.
 
Poslednja izmena:
Može samo objašnjenje na šta se ovo odnosi? Kartice se valjda izdaju samo na tvoj zahtev, naravno, uz poznate izuzetke, poput obavezne Dine ili MC uz Račun plus i slično.
Pa nije to sad nesto neočekivano ali sam im nabio na nos zato sto imam dve vazece Dina kartice. Stara vazi jos godinu i nesto ( u momentu izavanja nove i preko dve) a ovamo za neke druge stvari se čekalo ili imaju propuste.
Razumem ja sta sam sve potpisao i politiku banke ali isto tako moraju da razumeju da zelim da mi obezbede nesmetano korisćenje sredstava (posto se ne bavim nelegalnim stvarima). Zaposleni treba da preporuce neku drugu alternativu a ne da ne znaju da mi npr. otvore trajni nalog nego mene pitaju sta treba da upisu, iznose uplate i tako to iako sam im doneo plan otplate.
 
Update: Upravo zavrsio razgovor sa operaterom...Receno mi je bilo koja kartica PS nece raditi na "tim" sajtovima jer su trajno blokirani. Moze se licno zvati, pisati da se odblokira tacno odredjeni sajt na 24H na licni zahtev. Znaci bilo koji racun da se ima (pitao za taj račun Plus) bilo koja Visa ili Master neće prolaziti.
 
Dobro je što ima opcija da se odblokira na lični zahtev, ali moram da napomenem da se odgovor ne uklapa u tvoju prvu poruku. Kako rekoh već, svašta je njima globalno blokirano, poznati su po tome, ali npr. Temu sigurno nije, tu ti sigurno zbog nečeg drugog ne prolazi plaćanje.
 
Poslednja izmena:
Dobro je što ima opcija da se odblokira na lični zahtev, ali moram da napomenem da se odgovor ne uklapa u tvoju prvu poruku. Kako rekoh već, svašta je njima globalno blokirano, poznati su po tome, ali npr. Temu sigurno nije, tu ti sigurno zbog nečeg drugog ne prolazi plaćanje.
Pa dobro je, samo sto treba da nesto odaberes da kupis, napises mejl, scekas da ti oni skinu blokadu i posalju odgovor "mozes sad" a ono te tamo ceka naruzbina u korpi da platis kad se oni smiluju da odgovore. Mozda nisam napisao to u prvoj poruci ali je opcija da te " odblokiraju" bila i tada. Samo sto je meni to cimanje, ja banku kontaktiram samo u izuzetnim situacijama. Ne volim da ih gledam uopste
 
@entony Veoma prosto rešenje: Promeni banku. Ako ti život znači od tih kupovina na sajtovima koje ova banka blokira, valjda razum nalaže da promeniš banku gde nema ovih bezbednosnih mera. Inače ne razumem ovo tvoje pisanije. U ovoj banci imaš račun od 1998???? I pored svih ovih problema koje ovde pišeš, ti si i dalje kod njih i trpiš sve ovo?
 
Ne čitate sve, pa su takva zapazanja. Napisao sam da je krajem prošle godine počelo to blokiranje i briga o korisnicima. Ne zavisi mi zivot već mi smeta to njihovo "zaključavanje". Super ako si zadovoljan, ima nekih koji ni bankomat ne koriste. Lep pozdrav.
 
Nekoliko puta sam kucao pogrešnu šifru i sad izbacuje Vaš nalog je privremeno zaključan. Hoće li se otkljucati sam posle nekog vremena i koliko ili moram da ih kontaktiram?
 
Bilo je dosta toga u početku, mnogi su pisali. Nekima su rekli da sačekaju sat i nalog se stvarno otključao, a neki su prijavili da se nije otključao ni nakon više dana. Ako neko nema novije iskustvo, savet je da sačekaš (dosad si već dosta i čekao, hahah), pa da ih cimaš ako se ne otključa sam. Do sutra ujutru ih svakako zvati ne možeš, mada je pitanje koliko je to i pametno, često se dugo čeka. Mejl uvek možeš da pošalješ, po iskustvima sa [email protected] brzo odgovaraju, a upravo taj je namenjen za digitalne servise, jer im se ranije elektronsko bankarstvo zvalo Homeb@nking.
 
Hvala, ko što si rekao u međuvremenu se otključao.
 
skrenuo bih pažnju da ovo nije tema u koju banku preći. off-topic je izbrisan.
 
Tek sad sam primetio, u aplikaciji mi se pojavio neki racun otvoren 2012. a marta ove godine uplaćeno 2208 dinara, ne pise od koga je pise samo svrha placanja prenos sa konta, pre toga stanje je bilo 0 din
 
Verovatno je onaj koji je otvoren od strane države za besplatne akcije ili za amss vezan. Bilo je rečeno i za isplate sa biroa da su otvarani računi.
 
To verovatno i jeste stanje od ranije. Nije neobično da se umesto starih transakcija pojavi kao jedna koja zamenjuje sve prethodne.

Isti slučaj je sa običnim tekućim računima iz BPŠ, a za ove iz MTS banke ne znam koliko se vidi. Mi originalno iz BPŠ smo navodno 31. decembra 2023. imali priliv koji odgovara stanju računa na kraju tog dana, tj. taman na kraju 2023. godine, i ta fiktivna transakcija ima čak svoj ID, ravnopravno sa drugim stvarnim transakcijama. Isto je bilo i pre promene sistema, videle su se transakcije samo u poslednje dve godine, i to kalendarske. Znači 1. januara 2025, ulaskom u novu godinu, sve pre 2024. svedeno je na 31. decembar 2023.

Za tvoj namenski račun je to verovatno mart ove godine zato što su tek tad ubacili namenske račune u aplikaciju (novu, u staroj ih uopšte i nije bilo), pa su verovatno samo upisali tadašnje stanje, dok je tačan istorijat ostao u starom klijentima nedostupnom (a zapravo nikad dostupnom) sistemu.
 
Tek sad sam primetio, u aplikaciji mi se pojavio neki racun otvoren 2012. a marta ove godine uplaćeno 2208 dinara, ne pise od koga je pise samo svrha placanja prenos sa konta, pre toga stanje je bilo 0 din
Ja sam danas otvorio Račun Plus i kad sam instalirao mobilnu aplikaciju isto sam video da imam još neki račun od pre i isto je kao uplata u martu bila i to nekih 2492 dinara isto prenos sa konta piše. Piše da je otvoren još u decembru 2009. Jedino ako su tad bile te besplatne akcije (ne sećam se kad smo otvarali račune za te besplatne akcije), jer se ne sećam da sam otvarao tih godina račun kod njih.
 
Nazad
Vrh Dno