Šta je novo?

Yettel.bank ex Mobi Banka (2024)

I da li je nekome istekao promo period za Max a da se vratio na lite, i ako da, šta vam se desilo sa mastercard karticom, radi li ili je blokiraju?
 
Mislim da je bilo priče ako se prebacivanje paketa odradi preko mobilne aplikacije da MasterCard ostaje da radi do isteka roka kartice.

Da li neko zna da li možda i dalje postoji ona benefit izjava gde prebacivanjem plate uz yettel mobilni (bilo koji paket) dobijam 500din narednih 10 meseci? (Dakle ne onih 500din od Yettel Sve mobile+bank)
 
Ovo mi je nesto novo, nisam video do sada.

Screenshot_20250722_150852_Viber.jpg
 
Jeste letnja ponuda, ali nije toliko nova, postojala je i pre mesec dana. Svima je dostupna (detalji ovde), ali reklamiraju je povezani subjekti. Eto, danas je banka slala, a pre oko deset dana ju je SBB slao. Uveliko su krenuli u reklamiranje Yettelovih (operaterovih) usluga preko svih dostupnih kanala.
 
Sto se tice Hrvatske, manji gradovi na moru su losije pokriveni 4g signalom, i zavisi od operatera kakav ce internet biti, iskreno ja kupim njihovu karticu, 8 eura, 10 dana, 1 terabajt, 100 min/sms.
Pitanje je i yettel na kog se operatera "kaci".
Za ostale zemlje ne znam cene, ali po meni ovo je skupo.
 
Sto se tice Hrvatske, manji gradovi na moru su losije pokriveni 4g signalom, i zavisi od operatera kakav ce internet biti, iskreno ja kupim njihovu karticu, 8 eura, 10 dana, 1 terabajt, 100 min/sms.
Pitanje je i yettel na kog se operatera "kaci".
Za ostale zemlje ne znam cene, ali po meni ovo je skupo.
Bas to,u cg sam uzeo mtel 15e 500gb 15 dana.
 
Jel stizala kome struja na računi na Klik, generalno oko 20 stigne? Ne znam dal da čekam ili platim preko njihovog portala jer sam u inostranstvu
 
Evo da odgovorim sam sebi na pitanje.

Sad sam pitao preko chat-a da li i dalje postoji benefit izjava uz koju se dobija 500din narednih 10 meseci i rečeno mi je da ta akcija više nije aktivna (posle sam je pitao da li je inače upoznata bila sa tom akcijom da je važila do skoro i rekla mi je da zna o čemu pričam, ali da nije aktivna više) :(
 
Evo da odgovorim sam sebi na pitanje.

Sad sam pitao preko chat-a da li i dalje postoji benefit izjava uz koju se dobija 500din narednih 10 meseci i rečeno mi je da ta akcija više nije aktivna (posle sam je pitao da li je inače upoznata bila sa tom akcijom da je važila do skoro i rekla mi je da zna o čemu pričam, ali da nije aktivna više) :(
Steta.

Bio sam u poslovnici i napravio Yettel bank, pitao sam za Yettel Sve ako sam na komercijalnoj ponudi od 50% ugovora Total Data i dobio sam odgovor da moram da potpisem novi ugovor na barem Yettel M i mogu da dobijem jer imam hipernet na adresi prebivalista 500 dinara popusta na ugovor, sto nije lose ako bi se uzimao telefon jer se dobije i 500 dinara cashbacka, ali opet je skuplje u odnosu na trenutni ugovor total data od 2100 dinara mesecno.
 
Evo danas su mi odgovorili i preko fb. Samo što su mi tu odgovorili kako mogu da potpišem Benefit izjavu u bilo kojoj Yettel poslovnici i da se 500din uplaćuje do 15. u mesecu za naredni mesec od aktivacije.

Sad sam ih zamolio da provere još jednom, pošto sam drugačiji info dobio na četu preko aplikacije.

E od takvih stvari mi se diže više kosa na glavi od naših banaka. Pitaš jednog radnika kaže ti jedno, posle pitaš drugog kaže ti drugi info i na kraju nemaš pojma šta je istina.
 
Naravno odgovorili su na kraju da je akcija završena 15.06. i da ipak više nema benefit izjave
 
Interesuje me start paket kao sekundarni za povremena online plaćanja/kupovine, AliExpress, temu i sl. Znači nema održavanja, jednokratno 500din, na koji period 2-3 godine? Za online kupovine ima li provizije, kakav je kurs, u slučaju da menjam rsd za euro ili dolar kod online kupovine?
 
Ja imam nalog samo zato sto sam telefon otplacivao,preko Mobi Banke.Hteo sam preko Yettela-a onaj radnik u poslovnici,zapeo Mobi Banka lakse vam itd.Ta UO je istekla obnovio uz 50% popusta bez kupovine telefona,na racunu ostalo celih 8,50d.Tako da to nije pravi tekuci racun ali nema veze staru karticu su deaktivirali,i poslali mi Dina neku...i ovih dana mi ubise email nalog za Yettel Sve ili Yettel MAX :unsure:
 
Kada placate preko web-a pa dobijete ovu poruku da potvrdite na mobilnoj aplikaciji, ja ne vidim gde to da uradim?
1753601992117.png
 
Tako da to nije pravi tekuci racun
Nema "nepravih" tekućih računa, tako da definitivno imaš neki pravi, i to konkretno mora biti Bank Lite, budući da imaš Dinu, a pritom je bez održavanja.

ja ne vidim gde to da uradim?
Ukoliko nisi u aplikaciji, iskočiće ti push notifikacija iz priloga (baš je na engleskom iako mi je aplikacija na srpskom). Ukoliko si u aplikaciji, ista poruka će ti se javiti kao modal (oblačić). Kada klikneš/tapneš to, bićeš odveden na mesto gde vidiš osnovne detalje transakcije (naziv i račun primaoca i iznos) i mogućnost da je potvrdiš ili otkažeš. Tu je i tajmer koji odbrojava pet minuta. Tu već ne mogu da ti snimim ekran zbog bezbednosnih ograničenja aplikacije, ali možeš da zamisliš kako izgleda. U svakom slučaju, ukoliko ti ta notifikacija niti modal ne izlaze (to je, dakle, jedini način za potvrdu), onda kontam da ima nekih problema sa tvojom aplikacijom. Moj snimak ekrana je od malopre, tako da u globalu sve radi.
 

Prilozi

  • Screenshot_20250727-113220_One UI Home.jpg
    Screenshot_20250727-113220_One UI Home.jpg
    65.1 KB · Pregleda: 23
Nazad
Vrh Dno