Nema "nepravih" tekućih računa, tako da definitivno imaš neki pravi, i to konkretno mora biti Bank Lite, budući da imaš Dinu, a pritom je bez održavanja.
Ukoliko nisi u aplikaciji, iskočiće ti push notifikacija iz priloga (baš je na engleskom iako mi je aplikacija na srpskom). Ukoliko si u aplikaciji, ista poruka će ti se javiti kao modal (oblačić). Kada klikneš/tapneš to, bićeš odveden na mesto gde vidiš osnovne detalje transakcije (naziv i račun primaoca i iznos) i mogućnost da je potvrdiš ili otkažeš. Tu je i tajmer koji odbrojava pet minuta. Tu već ne mogu da ti snimim ekran zbog bezbednosnih ograničenja aplikacije, ali možeš da zamisliš kako izgleda. U svakom slučaju, ukoliko ti ta notifikacija niti modal ne izlaze (to je, dakle, jedini način za potvrdu), onda kontam da ima nekih problema sa tvojom aplikacijom. Moj snimak ekrana je od malopre, tako da u globalu sve radi.