Šta je novo?

Mobilna telefonija: korisnička pitanja i podrška

Da li jos uvek postoji "zastita od iskljucenja" ?
Ni na aplikaciji ni kad pozovem call centar nemam tu mogucnost.
 
@Sirena trebalo bi da postoji, s obzirom da se naplaćuje 99 dinara, a opcija će se najverovatnije otvoriti nakon određenog datuma (23. do 25. npr).
 
Evo ja imam jedno pitanje. Potpisao sam ugovor sa A1 pre dve godine, ugovor mi ističe ovaj mesec. Paket je tada bio Neo Neo a sada je Neo ultra. Imam sve neograničeno i net po punoj brzini. Pre A1 sam bio u MTS-u medjuti tada je MTS davao mnogo manje intrneta nego što sam inače imao u tom nekom paketu koji sam kod njih imao pa sam dobio ponudu A1 da uzmem paket Neo Neo sa 50% popusta što je stvarno bilo džabe, ako produžim ugovor bio bi 4.000 din. Pre neki dan cimem MTS i kažu mi isto što i A1 pre dve godine, ako predjete kod nas za najveći paket dobili bi 50% popusta kao naš novi korisnik za paket Soko Max, takodje sve neograničeno, s tim da su još povoljniji od A1 pre dve godine. Nešto mi je sve to čudno. Kakav je MTS sada? Svi govore da je A1 neprikosnoven, da je brzina interneta mnogo bolja. Na speed testu na teritoriji Bg mi pokazuje skoro uvek 200mb/s za download. Kad skidam neki film sa torrenta skida mi film kao da ga skidam sa računara. Nikad mi se nije zakočio? Da li je slična priča i u MTS-u. Pošto je MTS delimično u vlasništvu Srbije da li njihove korisnike mobilne mreže drže pod lupom narušavajući mi privatnost?
 
Sto se tice brzine neta na mts, zavisi od lokacije, kao za ostale mreze. A privatnost.. pa mislim da je i to isto kod svih, ako si nekome zanimljiv, moras sam poraditi na tome da se zastitis (vpn, enripcija itd)
 
Meni se ne sviđa što MTS luduje sa cenama u poslednje vreme, stalno skaču. A1 sada nudi garanciju nepromenljive cene tokom trajanja UO.
 
Meni se ne sviđa što MTS luduje sa cenama u poslednje vreme, stalno skaču. A1 sada nudi garanciju nepromenljive cene tokom trajanja UO.
To ne treba da bude garancija, to treba da se podrazumeva i da bude normalno, ali živimo gde živimo...
 
Evo ja imam jedno pitanje. Potpisao sam ugovor sa A1 pre dve godine, ugovor mi ističe ovaj mesec. Paket je tada bio Neo Neo a sada je Neo ultra. Imam sve neograničeno i net po punoj brzini. Pre A1 sam bio u MTS-u medjuti tada je MTS davao mnogo manje intrneta nego što sam inače imao u tom nekom paketu koji sam kod njih imao pa sam dobio ponudu A1 da uzmem paket Neo Neo sa 50% popusta što je stvarno bilo džabe, ako produžim ugovor bio bi 4.000 din. Pre neki dan cimem MTS i kažu mi isto što i A1 pre dve godine, ako predjete kod nas za najveći paket dobili bi 50% popusta kao naš novi korisnik za paket Soko Max, takodje sve neograničeno, s tim da su još povoljniji od A1 pre dve godine. Nešto mi je sve to čudno. Kakav je MTS sada? Svi govore da je A1 neprikosnoven, da je brzina interneta mnogo bolja. Na speed testu na teritoriji Bg mi pokazuje skoro uvek 200mb/s za download. Kad skidam neki film sa torrenta skida mi film kao da ga skidam sa računara. Nikad mi se nije zakočio? Da li je slična priča i u MTS-u. Pošto je MTS delimično u vlasništvu Srbije da li njihove korisnike mobilne mreže drže pod lupom narušavajući mi privatnost?
Sve zavisi od lolacije. Meni, npr. A1 u Beogradu, na lokacijama na kojima sam ja, katastrofalno radi. U stanu na NBG ne mogu čak ni da pričam na telefon da mi ne prekine, a internet da i ne pominjem.
Najbolje je vidi nekoga ko ima mts karticu i isprobaj na svojim lokacijama ili uzmi pripejd pa istestiraj
 
Da li jos uvek postoji "zastita od iskljucenja" ?
Ni na aplikaciji ni kad pozovem call centar nemam tu mogucnost.
Opcija zaštite od isključenja je dostupna za aktivaciju preko naše aplikacije ili pozivom broja 9000, opcija je dostupa u periodu od 3. do 8. u mesecu. Korisnik može da se „Zaštiti od isključenja" do 20h dan pre zakazanih isključenja (npr. ako je isključenje zakazano za 5. „Zaštitu" je moguće aktivirati 4.do 20h.
 
Ljudi od velike ste pomoći, tačno ste uboli u centar i dali ste mi odgovore koji su mi trebali. Volim Benchmark sve više i više. Cenim vaš trud i nadam se da će vaši odgovori i drugima pomoći da reše dilemu koju mrežu da izaberu. Hvala vam puno 👍
 
Pre par meseci sam kupio pripejd broj preko esim-a. Radilo je dobro neko vreme. VoLTE je sam radio na auto provisioning (cudo nevidjeno). Pre jedno mesec dana prestane da radi volte. Registracija na ims platformu nije ostvarena. Pokusao sam preko "podrske", cak sam i dobio drugi esim medjutim situacija je i dalje ista. Da li se nesto menjalo u zadnjih mesec dana kod yettel-a u vezi sa uslugom ili postoje neki uslovi za volte poput iznos minimalnog kredita ili nesto trece? Koristim Pixel 4.
 
Pre par meseci sam kupio pripejd broj preko esim-a. Radilo je dobro neko vreme. VoLTE je sam radio na auto provisioning (cudo nevidjeno). Pre jedno mesec dana prestane da radi volte. Registracija na ims platformu nije ostvarena. Pokusao sam preko "podrske", cak sam i dobio drugi esim medjutim situacija je i dalje ista. Da li se nesto menjalo u zadnjih mesec dana kod yettel-a u vezi sa uslugom ili postoje neki uslovi za volte poput iznos minimalnog kredita ili nesto trece? Koristim Pixel 4.
Mozda ti je istekao kredit?
 
iPhone 14, imam u podešavanjima da je uključen voLTE, iz Yettel-a kažu da je usluga uredno aktivirana, da li pored signala treba da piše LTE ili voLTE ili ne mora? Kod mene samo stoji 4G pored signala?
 
Pozovi nekoga dok si povezan na mrežni internet (ne wifi), ako ostane 4G to je to.
 
Interesuje me da li je prenos nepotrosenih gigabajta izbacen iz novih paketa, konkretno iz Total 20 paketa koji koristim ?
 
Nazalost nije. Mozda se volte ugasio kad je nestalo/istekao kredit. Doplatio sam 300 din posle. Nije se upalio...
Prosledi nam podatke, vrlo rado ćemo proveriti za tebe.
iPhone 14, imam u podešavanjima da je uključen voLTE, iz Yettel-a kažu da je usluga uredno aktivirana, da li pored signala treba da piše LTE ili voLTE ili ne mora? Kod mene samo stoji 4G pored signala?
Prilikom pozivanja ikonica VoLTE na Iphone 14 kao i na većini novijih iPhone modela, ukoliko uređaj prilikom poziva prikaže 3G ili 2G to bi značilo da VoLTE nije aktivan.
Interesuje me da li je prenos nepotrosenih gigabajta izbacen iz novih paketa, konkretno iz Total 20 paketa koji koristim ?
Prilikom nepotrošenog saobraćaja, količina koja je preostala se briše i svakog 01. u mesecu se dobija potpuno nova količina koja ti je na raspolaganju.
 
Prosledi nam podatke, vrlo rado ćemo proveriti za tebe.

Prilikom pozivanja ikonica VoLTE na Iphone 14 kao i na većini novijih iPhone modela, ukoliko uređaj prilikom poziva prikaže 3G ili 2G to bi značilo da VoLTE nije aktivan.

Prilikom nepotrošenog saobraćaja, količina koja je preostala se briše i svakog 01. u mesecu se dobija potpuno nova količina koja ti je na raspolaganju.
I vi to zovete unapređena usluga. Unapređeni tarifni paketi.

Smanjili ste broj besplatnih digitalnih servisa po paketima, povećali malo količinu GB, ali ukinuli prenos nepotrošenih GB u naredna 3 meseca (naravno o tome ni traga ni glasa na Vašem sajtu prilikom biranja paketa), a naravno na sve to ste digli cenu.
Sve u svemu to nije unapređenje traifnih paketa, nego degradacija svega što je bilo dobro u Vašim paketim.
 
zamenio sam esim za drugi posto "podrska" kaze da je do njih sve u redu. Posle je prestao i RCS. Ocekujem da ce posle sledece intervencija da se ugasi minimum bazna stanica.
 
I vi to zovete unapređena usluga. Unapređeni tarifni paketi.

Smanjili ste broj besplatnih digitalnih servisa po paketima, povećali malo količinu GB, ali ukinuli prenos nepotrošenih GB u naredna 3 meseca (naravno o tome ni traga ni glasa na Vašem sajtu prilikom biranja paketa), a naravno na sve to ste digli cenu.
Sve u svemu to nije unapređenje traifnih paketa, nego degradacija svega što je bilo dobro u Vašim paketim.
Jasno nam je da se čini da je slučaj da se broj digitalnih aplikacije koje nudimo uz određene pakete umanjio, ali to nije slučaj, jer smo prepoznali da naši korisnici najčešće biraju Instagram, Facebook, X, Whats app kao i Viber, te smo takve digitalne servise sada objedinili pod nazivom "Društvene mreže" gde korisnik bez naknade može koristiti sve pomenute. Dok smo u ponudu uvrstili Voyo servis, SkyShowtime, takođe planiramo još mnogo noviteta i iznenađenja, predlažemo ti da nastaviš da nas pratiš.

zamenio sam esim za drugi posto "podrska" kaze da je do njih sve u redu. Posle je prestao i RCS. Ocekujem da ce posle sledece intervencija da se ugasi minimum bazna stanica.
Ukoliko govorimo o iMessage i FaceTime aplikacijama samo je potrebno povezati ih sa već kreiranim profilom, ukoliko poteškoća i dalje postoji, predlažemo ti da nam putem privatne poruke proslediš sve podatke. Stojimo ti na raspolaganju.
 
Moram da pohvalim interakciju sa "podrskom". Kvalitet im je na nivou monglskog chat bot-a sa llmom.

U pozadini se cuje RUN D.M.C: Walk this way.

:(
 
Nazalost nije. Mozda se volte ugasio kad je nestalo/istekao kredit. Doplatio sam 300 din posle. Nije se upalio...
Sad ce ispasti da branim @Yettel Srbija ali koristim Yettel 20 uz 50% popusta paket na Motoroli tj Motorola Moto G32,uzeta u Yettelu u prosloj UO znaci pre oko 3godine i VOLTE radi bez problema.Ikonica za isti servis zavisi do modela kod mene je nema kad su ukljuceni mobile data,ali radi normalo :)
I vi to zovete unapređena usluga. Unapređeni tarifni paketi.

Smanjili ste broj besplatnih digitalnih servisa po paketima, povećali malo količinu GB, ali ukinuli prenos nepotrošenih GB u naredna 3 meseca (naravno o tome ni traga ni glasa na Vašem sajtu prilikom biranja paketa), a naravno na sve to ste digli cenu.
Sve u svemu to nije unapređenje traifnih paketa, nego degradacija svega što je bilo dobro u Vašim paketim.
@Sajko95 koristim Yettel usluge poodavno uvek je bilo recimo Yettel 20 dobijes 20Gb potrosis 5,samo ti se doda 01 u mesecu 5 da imas mesecnu kvotu 20Gb koliko ide uz paket.Sto se tice digitalnih servisa kad sam obnavljao UO,izmenjeno je DM su sve na jednom slotu+ zasebno ostalo...uslugu su poskupe tacno ali sve funkcionise kao sat.
 
Sad ce ispasti da branim @Yettel Srbija ali koristim Yettel 20 uz 50% popusta paket na Motoroli tj Motorola Moto G32,uzeta u Yettelu u prosloj UO znaci pre oko 3godine i VOLTE radi bez problema.Ikonica za isti servis zavisi do modela kod mene je nema kad su ukljuceni mobile data,ali radi normalo :)

@Sajko95 koristim Yettel usluge poodavno uvek je bilo recimo Yettel 20 dobijes 20Gb potrosis 5,samo ti se doda 01 u mesecu 5 da imas mesecnu kvotu 20Gb koliko ide uz paket.Sto se tice digitalnih servisa kad sam obnavljao UO,izmenjeno je DM su sve na jednom slotu+ zasebno ostalo...uslugu su poskupe tacno ali sve funkcionise kao sat.
I ja koristim već dugo dugo Yettel i svaki paket koji sam imao nepotrošeni GB se prenose u naredna 3 meseca. Što znači ako imam 20GB ovog meseca i potrošim 5GB, na početku sledećeg meseca ću da imam 15GB starih + 20GB novih što je ukupno 35GB, ali sada je to ukinuto pošto je usluga "unapređena".
Druga stvar, postoje ljudi koji ne koriste toliko aktivno društvene mreže, samim tim redovan internet im završava posao za tu namenu, ali su npr u najjeftinijem paketu do skoro imali 2 digitalna servisa i npr. aktivirali HBO + Dezzer ili HBO + Voyo, sada ne postoji opcija jer su "unapredili" pakete pa su zbog toga ukinuli jedan slot.
Kada sve uzmeš i sabereš naprave 1 korak unapred, 3 koraka unazad
 
Sad ce ispasti da branim @Yettel Srbija ali koristim Yettel 20 uz 50% popusta paket na Motoroli tj Motorola Moto G32,uzeta u Yettelu u prosloj UO znaci pre oko 3godine i VOLTE radi bez problema.Ikonica za isti servis zavisi do modela kod mene je nema kad su ukljuceni mobile data,ali radi normalo :)

@Sajko95 koristim Yettel usluge poodavno uvek je bilo recimo Yettel 20 dobijes 20Gb potrosis 5,samo ti se doda 01 u mesecu 5 da imas mesecnu kvotu 20Gb koliko ide uz paket.Sto se tice digitalnih servisa kad sam obnavljao UO,izmenjeno je DM su sve na jednom slotu+ zasebno ostalo...uslugu su poskupe tacno ali sve funkcionise kao sat.

Ovo zvuci bolje nego najbolje Telco usluge u USA. Sve je ok dok ih javno ne pohvalis na svetskom/us forumu za standardizaciju usluga. Kad vide pohvalu na pravom mestu, onda te zovu i pitaju se sa "cudjenjem" sta Vam treba... :(
 
I tako vec 15 godina unazad. Ja prelazim na prepaid.
 
I ja koristim već dugo dugo Yettel i svaki paket koji sam imao nepotrošeni GB se prenose u naredna 3 meseca. Što znači ako imam 20GB ovog meseca i potrošim 5GB, na početku sledećeg meseca ću da imam 15GB starih + 20GB novih što je ukupno 35GB, ali sada je to ukinuto pošto je usluga "unapređena".
Druga stvar, postoje ljudi koji ne koriste toliko aktivno društvene mreže, samim tim redovan internet im završava posao za tu namenu, ali su npr u najjeftinijem paketu do skoro imali 2 digitalna servisa i npr. aktivirali HBO + Dezzer ili HBO + Voyo, sada ne postoji opcija jer su "unapredili" pakete pa su zbog toga ukinuli jedan slot.
Kada sve uzmeš i sabereš naprave 1 korak unapred, 3 koraka unazad
Tačno je da se na našim novim paketima nepotrošen net briše, i svakog 01. se dobija nova količina GB, ali sada naši paketi obiluju sa znatno više neta nego što je to do sada bio slučaj, a redovnim kampanjama i promocijama uz aneks ugovora, ili sklapanje novog ugovora na određenim paketima se dodeljuje dodatni sadražaj, u vidu duplo više neta prvih 12 meseci.
Digitalne aplikacije poput Max, Voyo, SkyShowtime, sada su dostupne i uz određene pakete našeg programa Yettel Sve, moguće ih je aktivirati i u okviru slota sa dodatnom naplatom.
 
Kupio za suprugu eSIM, nema interneta. Svratila je do filijale u NS i odgovor je bio: znate, sad je Exit, verovatno zato!!!

Neću napisati šta trenutno mislim o ljudima koji rade tamo, nije po pravilima foruma.
 
Kupio za suprugu eSIM, nema interneta. Svratila je do filijale u NS i odgovor je bio: znate, sad je Exit, verovatno zato!!!

Neću napisati šta trenutno mislim o ljudima koji rade tamo, nije po pravilima foruma.
Žao nam je ukoliko je tvoja supruga imala poteškoće prilikom korišćenja naše kartice. Kako bi se saobraćaj koristio, neophodno je aktivirati karticu (pozivom bilo kog broja), potom izvršiti registraciju vlasništva same kartice, i nakon toga korisnik može uplatiti dopunu i koristiti kompletan saobraćaj. Ukoliko je potrebna bilo kakva provera, tu smo za tebe!
 
Kad nazove nekoga, dobije obaveštenje da nema dovoljno kredita, esim kupljen jučer. U međuvremenu je bila u YT poslovnici i nisu rešili problem.
Tražili su i ličnu kartu na uvid, ne znam po kom osnovu i zašto je pristala na to, nije YT policija.
 
Kad nazove nekoga, dobije obaveštenje da nema dovoljno kredita, esim kupljen jučer. U međuvremenu je bila u YT poslovnici i nisu rešili problem.
Tražili su i ličnu kartu na uvid, ne znam po kom osnovu i zašto je pristala na to, nije YT policija.
Jasno, naše kolege u poslovnici imaju mogućnost pretrage korisnika kao i identifikacije preko ličnih podataka, gde korisnik nije dužan da preda dokument, već u samom razgovoru sa kolegama može pružiti informacije koje su neophodne za pristup samom broju ili ugovoru.
Ukoliko je učinjeno po prethodnom uputstvu, a usluga još uvek nije moguća, neka nas pozove ili nam piše lično vlasnik ugovora kako bismo odmah proverili sve detalje.
 
Nazad
Vrh Dno