Šta je novo?

Yettel.bank ex Mobi Banka (2024)

@scylla ti si na ličnoj zaradi, vodiš dvojno knjigovodstvo i za 240 je procedura drugačija tj. uzimaš BOP na ePorezi i plaćaš sebi platu. Paušal je izuzet od vođenja knjiga i za samog preduzetnika kao poslodavca je ta mogućnost isključena, ali priznaju uplate pod šifrom 241 kao platu.
Meni je svojevremeno bila priznavana i uplata pod šifrom 249 (puno radno vreme kod poslodavca + Ugovor o dopunskom radu u svom DOO-u) tako da bitno je samo da je 24X, ne mora striktno 240 ili 241
 
  • Like
Reagovanja: uji
Jel zna neko kada ce Yettel Sve biti i za SBB korisnike? Bio je neki clanak sa promocije i receno je da ce biti i za SBB korisnike
 
Jel zna neko kada ce Yettel Sve biti i za SBB korisnike? Bio je neki clanak sa promocije i receno je da ce biti i za SBB korisnike
„Naš cilj je da korisnicima maksimalno olakšamo: da imaju što više usluga na jednom mestu, bez skrivenih troškova i da im, pri tom uštedimo vreme. I tek smo počeli. Zajedno sa Yettel Bankom i sada SBB-om kreiramo čitav ekosistem usluga, sa brojim pogodnostima koje će biti jedinstvene na tržištu“, izjavio je Majk Mišel, generalni direktor kompanije Yettel.
 
Jel imaš nekomercijalni popust 50% ili pošto si prešao na Mobile L da li je to sa onim dodatnim popustom koji ispadne još više od 50%, u svakom slučaju ne ispunjavaš zahtev za Yettel Sve. Moraš da imaš UO bez nekomercijalnih benefita (znači po cenama sa Yettel sajta).
Nažalost ovo mogu da potvrdim i ja. Pre 3 dana sam pokušao da aktiviram Yettel Sve i jedina stavka koja je bila označena sa crvenim X je "Aktivna ugovorna obaveza", iako sam pod ugovornom obavezom ali uz -50% od sredine avgusta 2024. godine na Total Data paketu.

Kontaktirao sam kako banku tako i mobilnog operatera.

Odgovor iz banke:
Kao što ste naveli, da biste aktivirali program Yettel sve potrebno je da imate aktivan ugovor na jednom od sledećih Yettel paketa: Yettel Mobile M ili L, Yettel Sve M ili L, Yettel Svuda M ili L, Total Data ili Total Data+ i Bank Max tekući račun u Yettel Bank. Proverili smo sa naše strane i ispunjavate sve uslove za Yettel Bank.

Kada je u pitanju Yettel vidimo da imate odgovarajući tarifni paket, ali ukoliko nemate mogućnost da aktivirate uslugu postoji mogućnost da nemate adekvatnu ugovornu obavezu. Da biste proverili po kom osnovu imate ugovornu obavezu za Total Data tarifni paket, molimo Vas da se obratite Yettel-u. Možete im pisati putem linka ili pozvati Kontakt centar.


Odgovor iz Yettela:
Drago nam je što pratiš naše promocije. Yettel advantage program nudi razne beneficije. Uslov je da imate odgovarajući paket, odgovarajući račun u Yettel Banci i određenu ugovornu obavezu. Kako ostvaruješ popust od 50% na pretplatu trenutno nisi u mogućnosti koristiti dodatne beneficije. Ukoliko želiš, možeš da prekineš trenutnu ugovornu obavezu kupovinom uređaja ili da izvršiš otkup ugovorne obaveze a zatim uz novu ugovornu obavezu bićeš u prilici da iskoristiš promociju sa Yettel bankom.
 
Steta. Hvala na informaciji, ostacu onda ipak kod starog operatera.
 
Meni se danas u yettel aplikaciji pojavio roming koji ranije nije. Pisao sam vec ranije da sam dobio promociju iako imam 50% popust na total data.
 
Moja pretpostavka je da prelazak sa pripejda na postpejd predstavlja komercijalnu ponudu, dok nekomercijalna je dodeljena od strane službe za brigu o korisnicima (iniciranjem zahteva za prenos, povratak na prepaid ili raskid ugovora).
 
Moja pretpostavka je da prelazak sa pripejda na postpejd predstavlja komercijalnu ponudu, dok nekomercijalna je dodeljena od strane službe za brigu o korisnicima (iniciranjem zahteva za prenos, povratak na prepaid ili raskid ugovora).

Benefiti u Yettel Sve nisu baš toliki da bi oni koji su dobili 50% popusta, a i više (komercijalnog ili nekomercijalnog) želeli da ga se odreknu.
Sa ovakvim odgovorom samo iritiraju sopstvene korisnike. Čuj - da izvršiš otkup ugovorne obaveze...
 
Da li ima neko ko je dobio popust 50% zbog prelaska sa prepaid-a i da je uspeo da uzme ove nove benefite?
@alan97 da li imaš taj popust zbog prelaska sa prepaid-a ili ti je dodeljen od strane službe za brigu o korisnicima?
 
^ ja. Ne znam da li sam pisala već ovde ili na Yettel temi, prenela broj prošle godine iz mts-a prvo na prepaid pa na postpaid (total data) sa 50% popusta.
Lagano odobren Yettel sve, odmah sve vidljivo u aplikaciji, dan-dva kasnili papiri za osiguranje ali je i to u nekom trenutku stiglo.
 
Da li ima neko ko je dobio popust 50% zbog prelaska sa prepaid-a i da je uspeo da uzme ove nove benefite?
@alan97 da li imaš taj popust zbog prelaska sa prepaid-a ili ti je dodeljen od strane službe za brigu o korisnicima?
Ja sam sa prepaid-a presao, ali mi nije dozvoljavalo da zavrsim kroz aplikaciju vec mi je agent preko telefona na kraju to zavrsio.
 
Upravo mi je stiglo obavestenje preko bank aplikacije da mi je kartica poslata.
 
Meni su zbog isteka starih poslate nove MC i Dina kartice.
13.06. - dobio obaveštenje SMSom i u aplikaciji da su poslate.
20.06. - stigle na kućnu adresu.
 
Meni 14 juna ali još nije stigla. Već sam imao odbijenu transakciju zbog toga što kartica uskoro ističe.
Ne znam zbog čega toliko knapiraju. Pisao sam im mejl, pa ćemo videti kad će na kraju stići.

Bitno da su Dinu prvo izdali i poslali :rolleyes:
 
Kako ti je odbijena transakcija "zato što kartica uskoro ističe"? Neko plaćanje na rate ili...?
Kartica je ili važeća ili istekla - ne može da se odbije zato što "uskoro ističe".
Pozdrav
 
I mene zanima odgovor na to pitanje, a u međuvremenu mi pada na pamet da je nešto sa probnim periodom, pa onda definitivno ima smisla da odbijaju kartice koje ističu pre prvog datuma naplate. S tim što to onda ne bi trebalo da je odbijena transakcija u bankarskom smislu nego da prosto trgovčev sistem odbija da uopšte pokuša obradu kartica koje uskoro ističu, tj. čiji je mesec isteka tekući (trenutno 06/25) ili tako nešto, isto kao što se inače automatski ne razmatraju kartice za prošlim mesecom isteka.
 
Upravo to. Youtube pretplata je bila.
Mogu ja da menjam kartice u nalozima, gde god mi bude trebalo, ali nije to poenta.
 
@Stiven tako je. To je druga opcija bez prenosa zarade i treća, ko je ušao u promo period od februara do aprila, uplata 35k ili više po drugom osnovu (sa svog ili tuđeg tekućeg) uz 5 provlačenja debitnom.
 
Smara sto moram u poslovnicu da idem. Mislio sam da moze da se resi preko aplikacije sve, s obzirom da sam ranije bio korisnik.
Ako si ugasio račun, moraš opet da prođeš proceduru. Da si ostavio na Lite i imao povremene promene, sada bi samo prešao na Max.
 
Eh kad covek ne procita lepo sta ljudi pisu na temi :) nego ko balvan vidim reklamu i sve top.

Anyway da potvrdim da su i meni rekli nema yettel sve promocija za mene jer imam 50% umanjenje na yettel Mobile L.
 
Nazad
Vrh Dno