Šta je novo?

E-uprava Republike Srbije

Da ako ima sreće pa je sam, a ako ima njih još pet, deset... sa malom decom, šta onda? Ponovo će čekati.
 
Slažem se sa prethodnicima, a čisto da napomenem dvostruko iskustvo sa ličnom kartom od prošle sedmice: na eUpravi i dalje stoji status "dostavljen u rad", iako su oba termina uveliko prošla, a na licu mesta nije imalo problema. Nema, inače, potrebe da policijska stanica ništa odobrava, samim zahtevom je termin automatski potvrđen, a novost mi je da službenici mogu da otkažu termin bez obaveštenja. Zar to uopšte ima smisla? Što se tiče SMS-a, ništa nije stiglo podnosiocima pomenutih zahteva. Svakako, glavno je da taj status nije relevantan, a kao dodatnu sigurnost možda ima smisla odštampati zahtev i poneti ga kao dokaz, za svaki slučaj. Mada pitanje je koliko bi i to značilo ako bi prosto rekli da termina nema u sistemu...
 
Bilo bi interesantno videti da li negde kod njih na sajtu piše da imaju pravo da otkažu termin bez obaveštenja korisnika. To u potpunosti obesmišljava ceo koncept funkcionisanja ovog sistema i portala.
 
Naravno da ima smisla i logike. Ne rade roboti na šalteru već ljudi. Recimo radnik na šalteru ode na bolovanje, ili bude neki drugi problem. Otkazaće ti termin i naravno da ćeš dobiti obaveštenje da ti je termin otkazan, i da zakažeš ponovo.
 
Ok je ako dobiješ obaveštenje 😃 i još kad bi, za takve situacije, omogućili izvor nekih ranijih termina, ne mialim na doba dana, u odnosu na zvanično ponudjene termine 😃
Jasno mi je šta znači bilo koja situacija gde rade ljudi, ali znam i šta znači kad se unapred misli o tim situacijama 😃
Nema savršenog sistema, ali ima dobro organizovanog 😃
 
@srkiller Uplata ti važi sve dok je ne iskoristiš, ne podneseš zahtev za povraćaj novca, ili dok ne poskupe takse pa je ne možeš iskoristiti.
@Mare Ima i tamo i otkazuješ termin sve do 24 sata pre, ako je prošao taj rok onda ne možeš.
Ma ja prosto nemam opciju otkaži, ima još vremena do termina ali nema te opcije... samo podsetnik isl.

1749032617752.png
 
Koliko se sećam, termin se otkazuje na onoj formi sa kalendarom. Nađeš tamo svoj termin i trebalo bi da ima opciju otkaži.
 
A kako da dodjem do te opcije a da ne pokrenem novi zahtev? PS čini mi se da je tako bilo ranije ali rekao bih da sajt više nije isti kao nekad...
 
Nemam pojma. Ranije je sigurno moglo pošto sam ja uspeo da dođem na red pre zakazanog termina pa sam otkazao na sajtu. Možda su zeznuli nešto.
 
naravno da ćeš dobiti obaveštenje
Ok je ako dobiješ obaveštenje 😃
Pa da, cela suština je u obaveštenju. Iz prethodnih poruka se činilo da se sugeriše da se zbog tog otkazivanja dešava da ljudi poljube vrata, tj. da nema obaveštenja. Dobro je ako ipak nije tako. Ali evo vam jedne povezane situacije u kojoj ovakav sistem lako fejluje, da se tako izrazim. Nije striktno eUprava, već IZIS, ali i njemu može da se pristupi preko eUprave, odnosno eZdravlja.

Dešava se da se lekari, planirano ili neplanirano, ne pojave na poslu, a ti imaš zakazan termin. I to prođe bez obaveštenja. Meni se baš jednom desilo da sam zakazao termin onlajn, samo da bih naknadno saznao da mi doktorka uopšte ne radi taj dan. Do tog saznanja sam došao sasvim slučajno. Pozvao sam odmah kontakt centar lokalnog doma zdravlja tim povodom i samo su mi potvrdili da nešto nije u redu, budući da su videli da je dosta nas zakazalo termine tog dana, ali da je već odavno poznato da doktorka neće raditi. Nadam se da su makar nakon mog poziva našli način da jave to ostalim pacijentima ili se nekako reorganizovali da svako ko bi došao bude primljen. U suprotnom ljudi gube poverenje u takve sisteme i onda lako nastane haos.
 
Aj da odgovorim, ta službenica mi je pokazala papir gde su svi zakazni i oni to dobiju/odštampaju svako jutro pre posla.
Kako i zašto mog termina nema tu, nemam pojma - lično nisam otkazivao, potpuno sam siguran da (proverio sam triput) da sam zakazao u dobroj stanici...
E sad, da li će neko preko reda da me pusti ili ne, ne volim da se uzdam u to. Izuzetno mnogo neprijatnih situacija i komentara samo doživeli sa trudnom suprugom u pozamašnoj trudnoći, tako da uopšte ne želim da računam na to.
 
Ja sam koristio hak da zakažem za e potpis(sertifikat) kad mi je trebala LK, pošto ima mnogo više termina nego za LK. Kada odem nisam imao problema što hoću LK. To sam radio u Kragujevcu. Mada i za LK sada ima termina uglavnom narednog dana.
Takođe sam zakazivao termine u moje ime, a išao je brat umesto mene, pa kada prozovu mene, on uđe.
Uglavnom je sve išlo lagano.
 
Од јуче ми не ради е-здравље, тражи да се логујем преко сертификата, имам ConsentID али немам опцију преко апп, пре је могло.
А ни е управа ми месецима не ради осим преко Ми прегледач.

Ни е-дневник не ради.

Углавном Choom, Brawe, Google не раде за е-управу. Ни без ад-блокер.

Redmi note 13 pro plus 5g, још неки су се жалили.
 

Prilozi

  • Screenshot_2025-06-18-11-12-59-867_com.nites.ezdravljeRS.jpg
    Screenshot_2025-06-18-11-12-59-867_com.nites.ezdravljeRS.jpg
    40.1 KB · Pregleda: 25
Kvalitet e-uprave je u drasticnom padu, kao da su angazovali neke informaticki polupismene balvane koji veze sa vezom nemaju. Ja vise od pola godine cekam da rese problem loseg povlacenja adrese nepokretnosti, bezbroj mejlova sa genericki glupavim odgovorima...
Sto je najgore nemas kome da uputis prigovor, zalbe, stagod
 
Pokušavam već nekoliko dana da pristupim elektronskom dnevniku da pogledam ocene koje ima junior i nema šanse, ne otvara link.
Probao neko?
Kvalitet e-uprave je u drasticnom padu, kao da su angazovali neke informaticki polupismene balvane koji veze sa vezom nemaju. Ja vise od pola godine cekam da rese problem loseg povlacenja adrese nepokretnosti, bezbroj mejlova sa genericki glupavim odgovorima...
Sto je najgore nemas kome da uputis prigovor, zalbe, stagod.
e-ćaci.gov.edu.rs
 
Ја сам некако успео преко рачунара, на мобилном не ради.

Имао сам апп која не ради пар месеци.
 
Ja pokušavam preko browsera na telefonu, ali nema šanse. Pokušaću kasnije sa kompa, hvala za savet.
 
Izgleda da su dosta drugih usluga pokarabasili nakon sto su "unapredili" sistem... Cujem da se neki zahtevi uopste ne propustaju od njih ka drz organima, da s ene vide zahtevi i sl. Mislim da oni i nemaju inzenjere vec da se sve outsource-uje
 
Izvinjavam se ako je ovo pitanje već postavljeno, ali ako zakažem termin za ličnu kartu na moje ime za dva člana porodice, da li ja moram da idem sa njima (jer sam za zakazao termin sa svog profila) ili ne?
 
Мислим да не, да ли сте генерисали уплатнице?
Оне би требало да гласе на чланове породице појединачно, матични број је позив на број.
 
Termini se upravo vezuju za JMBG onih na čije ime glase, tako da nije važno ko je zakazao.
 
Termini se upravo vezuju za JMBG onih na čije ime glase, tako da nije važno ko je zakazao.
Мислим да не, да ли сте генерисали уплатнице?
Оне би требало да гласе на чланове породице појединачно, матични број је позив на број.
Super, hvala. Nisam još generisao uplatnice, nisam ni znao da treba.
 
To svakako. Ne znam ima li uopšte termin smisla ako takse nisu plaćene. Ali mogu, naravno, uplatnice da se generišu i plate na drugim mestima, poput menjačnica. Kod mene ima više platnih institucija vrlo blizu policijske stanice, pa mnogi i ne plaćaju mnogo unapred, samo svrate tu pred svoj termin, ali svakako je najsigurnije rešiti to na vreme.
 
Мислим да не, да ли сте генерисали уплатнице?
Оне би требало да гласе на чланове породице појединачно, матични број је позив на број.
Za porez za stan su promenili poziv na broj za 2025., bar je tako na mom rešenju, niđe veze sa matičnim brojem.
 
Da nisi možda preduzetnik? Nešto sam načuo da u tom slučaju osnova poziva na broj može da ti bude PIB umesto JMBG. U svakom slučaju, to je za porez na imovinu, gde bi trebalo da je poziv na broj fiksan, dok se za lična dokumenta svakako mora generisati. Ne može ručno da se odredi, nije samo JMBG, pa nema ni mesta za grešku.
 
Da li neko može da mi kaže da li vidi 2024 godinu na piu kada se koristi e kalulator (ja vidim samo do 2023)?

Hvala unapred,
 
Nemam pojma. Ranije je sigurno moglo pošto sam ja uspeo da dođem na red pre zakazanog termina pa sam otkazao na sajtu. Možda su zeznuli nešto.
Ma da pisao sam i podršci ispalo je da sam ja nekako uspeo da koristim stari interfejs koji ne podržava otkazivanje... ostavio sam njima da se bakću time, a ja sam zakazao drugi termin...
 
Ja Intesu svaki dan blagosiljam što mi je omogućila otvaranje ConsentID i Kvalifikovani elektronski sertifikat bez odlaska. Sada svaki dan gledam asfalt
Ja sam preko banka Intese stigao do aktiviranja kvalifikovanog elektronskog sertifikata i sa portala eid.gov.rs stalno izlazi sledeće:"Дошло је до грешке током поступка аутентикације. Покушајте поново да се пријавите". Da li možda znata u čemu je problem?
Pozdrav.
 
Nazad
Vrh Dno