Šta je novo?

SBB - generalna diskusija (2025) [nije tema za EON box/aplikacije, Total TV/EON sat]

Ni sbbu ne radi ono prebacivanje na eracun preko aplikacije,pisao podrsci oni mi poslali mejl al opet kad kliknem u mejlu otvara aplikaciju i tu naravno kad odradim ono sve ne radi,pise da ce biti aktivirano al opet kad udjem stoji da kucam mejl ko da nista nisam radio i tako vec 5 dana ista prica.
 
Potpuno ista priča i kod mene. 1000 puta te usmeravaju da uradiš to na isti način i naravno 1000 puta bude neuspešno. I ne može im se dokazati. Odustao sam.
 
Da li ima svrhe podnositi zahtev za raskid da bih dobio neke mesece za 1din, u ulici imam jos optiku telekoma? Ugovor mi je istekao pre mesec dana
 
Ni sbbu ne radi ono prebacivanje na eracun preko aplikacije,pisao podrsci oni mi poslali mejl al opet kad kliknem u mejlu otvara aplikaciju i tu naravno kad odradim ono sve ne radi,pise da ce biti aktivirano al opet kad udjem stoji da kucam mejl ko da nista nisam radio i tako vec 5 dana ista prica.
Hoce to da stoji prazno u aplikaciji i kad je uspesno aktiviran eracun, tako je kod mene... U tom slucaju jedini nacin da znas je da cekas da vidis da li ce da stigne racun na mejl, sledeci mesec.
 
Ja čekam od novembra prošle god i redovno dobijam papirni račun svakog meseca. A intervenisao na više strana (CC, Twitter, mejl). Uvek mi slali isti link, na isti način i nikad nije delovalo. Izgleda da ću da čekam do kraja ugovorne obaveze. 😋
 
Def imaju problem sa tim. Meni poslednji račun nikako da stigne i nazovem korisnički. Kaže Gospođa, sad vam šaljem na mail. Dobio mail na sbb mail, umesto na onaj koji je prijavljen za eračun od kad postoji kod njih. U istom stoji pisanim tekstom dugovanje, a u atačmentu račun za prethodni mesec. To je bilo juče, pre sam račun dobijao 5-og u mesecu, godinama.
 
Ne radi ta opcija na mobilnoj aplikaciji, ali radi na vebu, probajte tamo. Znači ovde, ali baš sa računara, jer će vas na telefonu preusmeriti na aplikaciju. Čudan bag, ali eto, makar nekako može, za razliku od MTS-a (uključuje Supernovu), gde prikaže kao da je prijava uspešna (i na vebu i na aplikaciji), ali se zapravo priznaje samo prijava u poslovnici ili na neki drugi način.
 
Ne radi ta opcija na mobilnoj aplikaciji, ali radi na vebu, probajte tamo. Znači ovde, ali baš sa računara, jer će vas na telefonu preusmeriti na aplikaciju. Čudan bag, ali eto, makar nekako može, za razliku od MTS-a (uključuje Supernovu), gde prikaže kao da je prijava uspešna (i na vebu i na aplikaciji), ali se zapravo priznaje samo prijava u poslovnici ili na neki drugi način.
Evo sad sam pokusao ista prica,mozda promeni kasnije,videcemo.
 

rovello

Probao i pre par dana nema računa. Ko zna šta se dešava sa portalom i aplikacijom. I čemu spominjanje drugih provajdera u vezi ovog???
 
Pfff, bez veze, dosad je tako funkcionisalo. Doduše, ima tu očigledno nekih problema. Postavio sam baš skorije jedno povezano pitanje, i to je baš bilo inspirisano konverzacijom sa Milošem, ali nisam tad dobio odgovor. Pitanje se konkretno odnosilo na popust na elektronski račun, ali videćete kako je povezano. Da se citiram...

E, da, kad to pomenu, podsetio si me da bih imao jedno pitanje u vezi s tim. Koliko sam upućen, zvanično su ukinuli taj popust za nove korisnike. Ali šta se dešava sa starim, ostaje im ta pogodnost do kraja ugovorne obaveze ili ipak ne? Zašto pitam, pa znam jedan slučaj gde je februarski račun za EON Light Duo stigao sa iznosom 3499 (to očigledno uključuje popust), dok je martovski stigao sa iznosom 3599 (to je trenutna puna cena). Postoji specifična okolnost da je korisnik u martu promenio mejl adresu za prijem elektronskog računa. Da li je to razlog što mu je ukinuta ta pogodnost (u smislu, računaju kao da je otkazao elektronsku dostavu, čime je izgubio benefit, pa je opet prijavio) ili su možda sad baš svima ukinuli to?

Pomenuta promena adrese upravo je bila preko veba, jer je tako jedino prihvaćena. I izgleda da je stvarno to bio razlog ukidanja popusta, ali da se nije desilo namerno, nego da je isto posledica baga. Kako znam, pa taj korisnik je i martovski i aprilski račun platio po punoj ceni, ali onda mu je bez veze palo na pamet da popuni anketu koju uvek nude uz plaćanje karticom. Anketa se sastoji iz toga što prvo ocenjuješ koliko je verovatno da bi preporučio SBB porodici i prijateljima na osnovu usluge elektronskog računa, i to se radi tako što odabereš između jedne i deset zvezdica. On je izabrao samo jednu. Usledilo je pitanje koji je razlog nezadovoljstva, a on je naveo ukidanje popusta. Da li su oni to pročitali ili šta već, njemu se neki dan kasnije pojavila pretplata od 200 dinara, taman za ta dva popusta. Računi su i dalje uvećani, nije bilo nikakve korekcije, samo se, eto, pojavila ta pretplata.
 
Sbb mejl podrska support at sbb.rs moze da unese mejl za eracun manuelno ako zahtevate, jednom sam tako zavrsio jer promena adrese preko app nije radila. Treba uz zahtev napisati sve podatke, id korisnika, br. ugovora.
 
I to sam pokušavao, pisanjem mejla podršci. I oni su isto slali linkove koji ne rade, uvek na isti način. Niko se nije setio, a ja sam predlagao, da mi ručno, sa njihove strane, ubace željeni mejl. Oni su i na taj zahtev opet poslali isti link koji ne radi.🤦🏻‍♂️
 
Meni od pocetka ugovora stize e racun. No, na samo dinar. Zar vam nije ponudjeno prilikom sklapanja ugovora?
 
Meni nije ponuđeno, ali sam ja tražio odmah, kod sklapanja ugovora, da želim e-račun i devojka sa šaltera je zapisla mejl. Ništa od toga, od samog početka. Ali dobro je. Bar znam da nisam jedini sa tim "problemčićem" i da zbog toga nemam popust.
 
Ja samo da javim da se kod mene od danas promenilo i stoji mejl za eracun,sad sta je pomoglo ne znam,isao sam preko links iz mejla i isto ono preko sajta🤣
 
Ima smisla da je preko sajta pomoglo, kako sam i predložio. Tačno si me sad podsetio da se ni ranije nije to primenjivalo odmah nego tek za nekoliko minuta, ne znam iz kog razloga. Doduše, tebi su ispala dva dana, hahah, to je već znatno više, ali verovatno je sve to povezano, tj. postoji neki zastoj u sistemu, koji se u međuvremenu produžio...
 
Ima smisla da je preko sajta pomoglo, kako sam i predložio. Tačno si me sad podsetio da se ni ranije nije to primenjivalo odmah nego tek za nekoliko minuta, ne znam iz kog razloga. Doduše, tebi su ispala dva dana, hahah, to je već znatno više, ali verovatno je sve to povezano, tj. postoji neki zastoj u sistemu, koji se u međuvremenu produžio...
Pazi brate moze se desi da stoji a da racun opet stigne sledeceg meseca🤣🤣
 
Koliko su neljubazni na cetu sajta SBB. :ROFLMAO:
Prosto neverovatno da ikako posluju s takvim nastupom.
 
@MegaSkot
Kako dođeš do nekog živog pored SBBuddy-a? Ja im na X pišem u DM. Tamo još uvijek odgovara Božidar.
 
Da li je nekome od vas nedavno istekla ugovorna obaveza sa SBB-om i da li su posle isteka dolazili iz Yettela da vam zamene opremu i instalaciju?

Ranije u toku današnjeg dana neka dvojica koja se predstavljaju kao Yettel agenti su se smucali po kraju, ispitivali SBB korisnike koliko imaju do kraja ugovorne obaveze i govorili da će im po isteku iste zameniti uređaje i uvesti optički kabl (?!) iako smo odavno na optici.

Meni to nema smisla jer Yettel i SBB još nisu fuzionisani i ne može Yettel u ime SBB-a da menja opremu. Može da postavi svoju i izmajmuniše naivne ljude da potpišu minimum dvogodišnji ugovor sa njima a da pritom nastavi da im teče i SBB usluga koju nisu otkazali jer nisu ni znali da treba. A opet da su jedna firma ne bi se ovi raspitivali o trajanju ugovora jer im to ne bi igralo nikakvu ulogu nego bi samo dan-dva ranije najavili dolazak zbog zamene opreme. Mada, tek ta zamena uređaja nema veze sa mozgom jer se pisalo da je postignut dogovor o nastavku korišćenja EON platforme. I na kraju su ostavili neki promo materijal za koji opet ne razumem zašto ga dele ako se na kraju meseca sve pare od pretplate sliju u istu kasu bilo da su od Yettel ili SBB korisnika?

Upozorite svoje stare (i one mlađe nemarne i rasejane) da slučajno ne nasednu i ne završe sa dve kablovske.
 
Kolika je lepota što imamo Arene tolika je grozota šta su smeća napalovali u prvih 20 kanala. Inače ne gledam tv već sve sa neta plus sport i arene su me oduševile, sada uzeo da napravim krug pa ono je grozota od informaticnih kanala.i lobanja koje vise na njima.
 
Da li je nekome od vas nedavno istekla ugovorna obaveza sa SBB-om i da li su posle isteka dolazili iz Yettela da vam zamene opremu i instalaciju?

Ranije u toku današnjeg dana neka dvojica koja se predstavljaju kao Yettel agenti su se smucali po kraju, ispitivali SBB korisnike koliko imaju do kraja ugovorne obaveze i govorili da će im po isteku iste zameniti uređaje i uvesti optički kabl (?!) iako smo odavno na optici.

Meni to nema smisla jer Yettel i SBB još nisu fuzionisani i ne može Yettel u ime SBB-a da menja opremu. Može da postavi svoju i izmajmuniše naivne ljude da potpišu minimum dvogodišnji ugovor sa njima a da pritom nastavi da im teče i SBB usluga koju nisu otkazali jer nisu ni znali da treba. A opet da su jedna firma ne bi se ovi raspitivali o trajanju ugovora jer im to ne bi igralo nikakvu ulogu nego bi samo dan-dva ranije najavili dolazak zbog zamene opreme. Mada, tek ta zamena uređaja nema veze sa mozgom jer se pisalo da je postignut dogovor o nastavku korišćenja EON platforme. I na kraju su ostavili neki promo materijal za koji opet ne razumem zašto ga dele ako se na kraju meseca sve pare od pretplate sliju u istu kasu bilo da su od Yettel ili SBB korisnika?

Upozorite svoje stare (i one mlađe nemarne i rasejane) da slučajno ne nasednu i ne završe sa dve kablovske.
Yettel je skupio korisnike bas zato sto ide ljudima na vrata vise puta godisnje, pritom ispituje o postojecim uslugama, a sto se tice toga niko od njih nece odgovarati, mislim nece imati neke posledice zbog ispitavanja potencijanlnih musterija… svako ima pravo i da ne odgovara na pitanja.
 
Mene uporno zovu već mesecima, i nude mi svašta iako im uporno objašnjavam da imam još godinu dana ugovora sa sbb, ali ne odustaju. Postali su gori sektaši od MTS.
 
Nazad
Vrh Dno