Dobro je posto sam mislio da sam samo ja baksuz za eracun,posto ni u supernovi nisam mogo da prebacim 😂Potpuno ista priča i kod mene. 1000 puta te usmeravaju da uradiš to na isti način i naravno 1000 puta bude neuspešno. I ne može im se dokazati. Odustao sam.
Hoce to da stoji prazno u aplikaciji i kad je uspesno aktiviran eracun, tako je kod mene... U tom slucaju jedini nacin da znas je da cekas da vidis da li ce da stigne racun na mejl, sledeci mesec.Ni sbbu ne radi ono prebacivanje na eracun preko aplikacije,pisao podrsci oni mi poslali mejl al opet kad kliknem u mejlu otvara aplikaciju i tu naravno kad odradim ono sve ne radi,pise da ce biti aktivirano al opet kad udjem stoji da kucam mejl ko da nista nisam radio i tako vec 5 dana ista prica.
Cekacemo znaci 😂Hoce to da stoji prazno u aplikaciji i kad je uspesno aktiviran eracun, tako je kod mene... U tom slucaju jedini nacin da znas je da cekas da vidis da li ce da stigne racun na mejl, sledeci mesec.
Evo sad sam pokusao ista prica,mozda promeni kasnije,videcemo.Ne radi ta opcija na mobilnoj aplikaciji, ali radi na vebu, probajte tamo. Znači ovde, ali baš sa računara, jer će vas na telefonu preusmeriti na aplikaciju. Čudan bag, ali eto, makar nekako može, za razliku od MTS-a (uključuje Supernovu), gde prikaže kao da je prijava uspešna (i na vebu i na aplikaciji), ali se zapravo priznaje samo prijava u poslovnici ili na neki drugi način.
E, da, kad to pomenu, podsetio si me da bih imao jedno pitanje u vezi s tim. Koliko sam upućen, zvanično su ukinuli taj popust za nove korisnike. Ali šta se dešava sa starim, ostaje im ta pogodnost do kraja ugovorne obaveze ili ipak ne? Zašto pitam, pa znam jedan slučaj gde je februarski račun za EON Light Duo stigao sa iznosom 3499 (to očigledno uključuje popust), dok je martovski stigao sa iznosom 3599 (to je trenutna puna cena). Postoji specifična okolnost da je korisnik u martu promenio mejl adresu za prijem elektronskog računa. Da li je to razlog što mu je ukinuta ta pogodnost (u smislu, računaju kao da je otkazao elektronsku dostavu, čime je izgubio benefit, pa je opet prijavio) ili su možda sad baš svima ukinuli to?
Meni nije radilo ni na Windowsu. Probao preko Chrome i Edge. Beznadežan slučaj su. 🤦🏻♂️Evo sad sam pokusao ista prica,mozda promeni kasnije,videcemo.
Pazi brate moze se desi da stoji a da racun opet stigne sledeceg meseca🤣🤣Ima smisla da je preko sajta pomoglo, kako sam i predložio. Tačno si me sad podsetio da se ni ranije nije to primenjivalo odmah nego tek za nekoliko minuta, ne znam iz kog razloga. Doduše, tebi su ispala dva dana, hahah, to je već znatno više, ali verovatno je sve to povezano, tj. postoji neki zastoj u sistemu, koji se u međuvremenu produžio...
Yettel je skupio korisnike bas zato sto ide ljudima na vrata vise puta godisnje, pritom ispituje o postojecim uslugama, a sto se tice toga niko od njih nece odgovarati, mislim nece imati neke posledice zbog ispitavanja potencijanlnih musterija… svako ima pravo i da ne odgovara na pitanja.Da li je nekome od vas nedavno istekla ugovorna obaveza sa SBB-om i da li su posle isteka dolazili iz Yettela da vam zamene opremu i instalaciju?
Ranije u toku današnjeg dana neka dvojica koja se predstavljaju kao Yettel agenti su se smucali po kraju, ispitivali SBB korisnike koliko imaju do kraja ugovorne obaveze i govorili da će im po isteku iste zameniti uređaje i uvesti optički kabl (?!) iako smo odavno na optici.
Meni to nema smisla jer Yettel i SBB još nisu fuzionisani i ne može Yettel u ime SBB-a da menja opremu. Može da postavi svoju i izmajmuniše naivne ljude da potpišu minimum dvogodišnji ugovor sa njima a da pritom nastavi da im teče i SBB usluga koju nisu otkazali jer nisu ni znali da treba. A opet da su jedna firma ne bi se ovi raspitivali o trajanju ugovora jer im to ne bi igralo nikakvu ulogu nego bi samo dan-dva ranije najavili dolazak zbog zamene opreme. Mada, tek ta zamena uređaja nema veze sa mozgom jer se pisalo da je postignut dogovor o nastavku korišćenja EON platforme. I na kraju su ostavili neki promo materijal za koji opet ne razumem zašto ga dele ako se na kraju meseca sve pare od pretplate sliju u istu kasu bilo da su od Yettel ili SBB korisnika?
Upozorite svoje stare (i one mlađe nemarne i rasejane) da slučajno ne nasednu i ne završe sa dve kablovske.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari