Šta je novo?

Banka Poštanska Štedionica (bivša MTS Banka) (2024)

Ako nema promena, nema minusa. Mene su kad su menjali sistem častili jedan mesec bez održavanja, ali sad se naplaćuje kad ima promena
 
Da, da, znam da kad ima promjena ide mjesecna naknada, samo nisam siguran da li tjeraju racun u minus kad je stanje 0.
99% sam siguran da da, ali rekoh da provjerim ovdje ako je neko probao iz prve ruke...
 
Posle skoro 3 meseca od promene softvera, da li su vam obaveštenja za kartična plaćanja postala stabilna? Meni na račun plus jesu, mada samo SMS, što mi je dovoljno.
 
@agasoft Da, uredno stižu SMS poruke o prilivu i odlivu. Ostale načine obaveštavanja sam isključio, tako da ne znam da li i one rade.
 
Notifikacije rade samo o prilivu na računu. Za potrošnju karticom još uvek nije osposobljeno.
 
Meni kartica istekla 30.04. i još uvek nisam dobio novu. Odgovor podrške da ću dobiti sms kada bude gotova...
 
Dobio sam odgovor kontakt centra na mejl.
 

Prilozi

  • Screenshot_2025-05-12-19-42-03-24_e307a3f9df9f380ebaf106e1dc980bb6.jpg
    Screenshot_2025-05-12-19-42-03-24_e307a3f9df9f380ebaf106e1dc980bb6.jpg
    72.8 KB · Pregleda: 75
Da li ide održavanje ako se izvrši transakcija između internih računa?
 
Još nisu rešili ovo? :eek: Majke mi, gori su od Yettel banke.
Ako te interesuje idalje, ni nakon mesec dana(skoro) od ove tvoje konstatacije nisu to resili, verujem niti ce.
Pa oni su u potpunom rasulu. Transakcije u dinarima zadužuju u evrima, a transakcije u evrima zadužuju u dinarima...😲

Naravno, nakon knjiženja će biti sve zaduženo kako treba, ali tih par dana od trenutka transakcije do trenutka knjiženja imaš zarobljen novac u obe valute jer jedna valuta mora da ti stoji na računu do trenutka knjiženja (ne znaš kad će proknjižiti) dok ti je druga oduzeta do trenutka knjiženja. Ne znam kako drugačije ovo tretirati nego direktan kriminal, odnosno privremeno neodobreno prisvajanje novca klijenata.



To je direktno kršenje OUP banke.
Ako ce ti biti lakse, kriminal je i u Intesi juce zena kupila neku robu u Maxi-ju za 700+ dinara i kaze aj vidi koji je ovo Q..c skidose mi 6+€ , samo se nasmejah i reko i PS to radi.
Ja ne znam sta se desava ali to ne sme da bude u domacoj trgovini kupis platis raspolozivim dinarima a zaduze te u € koje ona ni nema na racunu jer je dinarski logicno gde prima platu.
Ludilo sa nasim bankama ili nesto testiraju ili je sistem bankarski nas otiso u Q...
Posle skoro 3 meseca od promene softvera, da li su vam obaveštenja za kartična plaćanja postala stabilna? Meni na račun plus jesu, mada samo SMS, što mi je dovoljno.
Da, rade full vec neko vreme. I sms i push i mail sve top.
 
Poslednja izmena:
Meni kartica istekla 30.04. i još uvek nisam dobio novu. Odgovor podrške da ću dobiti sms kada bude gotova...
Meni za 15 dana istice, niko nista ne obavestava. Sta je potrebno da radim, sedim i cekam ili da idem u poslovnicu i pitam? I u koju kad sam ja jos davno kuci potpisao za mts banku racun plus i ova mi je njihova jos dok su postojali MC, sad neku stedionicinu MC dobijam ili....?
Zna li se nesto od ovoga?
 
Meni kartica istekla 30.04. i još uvek nisam dobio novu. Odgovor podrške da ću dobiti sms kada bude gotova...
Meni Dina ističe ovog meseca. Poslao sam im upit preko kontakt forme da li će mi novu poslati automatski, ili moram do poslovnice... Odgovorili da mora na šalter, a ispred se čeka u red toliko da bih morao slobodan dan da uzmem.
 
Super dal znas na koji salter mi iz mts banke dizemo nove kartice kad nisam niujednoj otvarao racun nego online?
 
U poslovnici u mestu adrese iz lične karte.
Ja sam u aplikaciji dodao adresu za dostavu koja se razlikuje od one u ličnoj karti, i ispoštovali su to. Ali sam morao u poslovnicu po karticu.

P.S. novu posted/dina/union karticu su aktivirali tek 7 dana nakon preuzimanja. Ali mislim da su imali neki problem sa novim karticama, ne bi trebalo da to bude praksa u buduće.
 
U našoj ekspozituri imamo 4 šaltera: dva za uplate i isplate, jedan za otvaranje računa, poslovanje sa kreditima i uručenje kartica i još jedan devizni. Nekom prilikom su sve prebacili đuture pa vratili po ovoj podeli. Ne zna se ko pije, a ko plaća!
 
Meni za 15 dana istice, niko nista ne obavestava. Sta je potrebno da radim, sedim i cekam ili da idem u poslovnicu i pitam? I u koju kad sam ja jos davno kuci potpisao za mts banku racun plus i ova mi je njihova jos dok su postojali MC, sad neku stedionicinu MC dobijam ili....?
Zna li se nesto od ovoga?
Meni se u aplikaciji pojavila nova kartica, piše da je u procesu kreiranja..
 
@ekoguard Ne, nego da proveriš na nalogu da li je kartica urađena, i onda da ideš u ekspozituru da je podigneš. Ako si u većem gradu gde ih ima više, zoveš centralu da provere gde su je poslali, najčešće je to najbliža tvom mestu stanovanja, ali i ne mora da bude.
 
@ekoguard Ne, nego da proveriš na nalogu da li je kartica urađena, i onda da ideš u ekspozituru da je podigneš. Ako si u većem gradu gde ih ima više, zoveš centralu da provere gde su je poslali, najčešće je to najbliža tvom mestu stanovanja, ali i ne mora da bude.
Nema nista da pise igde da je uradjena, samo dan isteka 31.05.2025.
A u BG zivim a online otvorio racun plus odmah cim je MTSB proradila.
Ici cu sutra u poslovnicu da vidim sta oni znaju
 
@ekoguard Pa ne tu karticu koja ističe. Na nalogu pored postojećih moraš da vidiš i novu karticu. Ako je krenula izrada na njoj kao status piše "U procesu izrade", ako je urađena stoji "Čeka aktivaciju". Ako je ne vidiš na nalogu, onda nije izrađena iz nekog razloga.

Banke obično zadržavaju pravo da ne reizdaju karticu ako račun nije aktivan duži period.
 
@ekoguard Pa ne tu karticu koja ističe. Na nalogu pored postojećih moraš da vidiš i novu karticu. Ako je krenula izrada na njoj kao status piše "U procesu izrade", ako je urađena stoji "Čeka aktivaciju". Ako je ne vidiš na nalogu, onda nije izrađena iz nekog razloga.

Banke obično zadržavaju pravo da ne reizdaju karticu ako račun nije aktivan duži period.
Nema u app nijedna druga kartica sem MC koja istice za 15 dana i Dina koja istice za tacno 2 god 31.05.2027
Nemoguce da nije ni izradjna i gotova. Uvek su mi kartice bile na adresi u mesecu kad isticu.
 
Zvanicna reklamacija pa vidi, ako nema isporuke postom kao i uvek do sada, to su onda izmenjeni uslovi ugovora, i to bez obavestenja, reklamiraj.
 
Nema u app nijedna druga kartica sem MC koja istice za 15 dana i Dina koja istice za tacno 2 god 31.05.2027
Nemoguce da nije ni izradjna i gotova. Uvek su mi kartice bile na adresi u mesecu kad isticu.
Pa ako je nema na nalogu ili nije urađena ili je neka sistemska greška. Kartica mora da se vidi na nalogu. Zovi ih da provere.
 
Bio je decembar 2005. kada sam preko EBank sistema PŠ podneo zahtev za gotovinski kredit. Uveče podneo, ujutru odobrili. A sad je to misaona imenica, ne samo za PŠ, nego za 90% naših banaka. Evo ne znam kako smo stigli dovde. Ma kakav kredit, račun ne možeš da otvoriš online. Stvarno ne znam koje banke su tada imale EBank i kakve su usluge nudile. Posle 20 godina, banke uzimaju evro umesto dinara ili dinare umesto evra i ostale gluposti, koje su tako 1994.
 
  • Like
Reagovanja: uji
Bio je decembar 2005. kada sam preko EBank sistema PŠ podneo zahtev za gotovinski kredit. Uveče podneo, ujutru odobrili. A sad je to misaona imenica, ne samo za PŠ, nego za 90% naših banaka. Evo ne znam kako smo stigli dovde. Ma kakav kredit, račun ne možeš da otvoriš online. Stvarno ne znam koje banke su tada imale EBank i kakve su usluge nudile. Posle 20 godina, banke uzimaju evro umesto dinara ili dinare umesto evra i ostale gluposti, koje su tako 1994.
Pa nije PŠ jedina banka, evo Rajfajzen, OTP i ProCredit su samo neke od njih gde je moguće mnogo toga završiti onlajn, a čak i besplatno održavanje određeni vremenski period (osim RF iRacuna)…
 
Možda je to bio neki predodobreni kredit koji je u tadašnjem Homebankingu samo autorizovao, ali suština je da pre dve decenije je tako nešto za ostale banke bilo nezamislivo. Telenor je probio led i da nije bilo njih, Komercijalne (potpis sertifikatom) pa i mts kao kasnije konkurencije, Rajfajzen najverovatnije ne bi vršio transformaciju ka digitalizaciji. Izgledno je da se baš svuda dešavaju propusti i ne postoji idealno rešenje. Možda će to u Poštanskoj ispeglati, ali za sada je najbolje imati jednovalutne kartice.
 
@masteruni nisam ni rekao da je jedina. Imam račun u nekim od tih banaka i sve je tako kako kažeš. Htedoh samo da kažem kako većina banaka i dalje ima tek nešto jedva online. Eto baš ta Intesa koja je tako veeelika banka, još uvek nema otvaranje računa online. Ne znam da li ima za kredit. Prošlo je 11 godina od dolaska Telenor banke, pa ni to nije dovoljno razmrdalo neke stvari.
@uji Da stvar bude zanimljiva, to nije bio nikakav predugovoreni kredit, podneo sam ga potpuno online kroz sistem, bez ijednog poslatog dokumenta. Njima su bila dovoljna primanja koja su mi kod njih išla i sistem mi je odmah napisao koliki kredit mogu da uzmem. Tada je to čini mi se mogla da bude najviše trećina zarade za jednu ratu.
 
  • Like
Reagovanja: uji
Nazad
Vrh Dno