Šta je novo?

Samsung Galaxy S25

Taj se placa ubacih 1Tap Cleaner samo on mi svaki dan govori da brisem 600mb///1gb Smorilo me a mozda je i u pravu mozda se nakupi toliko je**m li ga
Imas krekovanu, imas free na githubu dovoljno da odradi posao, a nije ni skupa. Meni je SD maid u deep sleep, opalim ga jednom posle 1-3 update/zakrpa, nema potrebe svaki dan da se to radi.
 
Zar to iz boot menu briše cache iz svih apps?
Zbog čega su rizične ove apps? Daju se neke dozvole, ovu baš hvale po Reddit i forumima
Da kada obrises iz boot menija brises komplet sav kes. Rizicne su jer neretko aplikacije tog tipa sadrze viruse. Nikad nisam koristio te aplikacije vec kes brisem iz boot menija.
 
Znam da na YT ima stotine recenzija, i je od toga 95 sponzorisano i recezenti nisu platili uredaj pa im baš i ne vjerujem. Zato...

Vjerujem da ovdje ima korisnika koji su imali i S23, pa pošto planiram dodatni telefon u kući (žena, djeca) zanima me kakav je S25 u odnosu na S23 dvije stavke kamera i baterija.
Obični S23 ne Ultra ne Plus.

Hvala unaprijed
 
Ja mogu da dam delimičan odgovor. Do pre deset dana sam koristio S23, kolega ima S25 pa smo baš gledali. Nikakve razlike nema osim neke male na papiru, ili bar nas dvojica je nismo našli. S25 će imati dužu podršku, to je najveća razlika.
 
Evo "veselog" ogovora posle registracije S25u kupljenog 07.03. preko firme.

Poštovani,
Nažalost, Vaši podaci ne odgovaraju pravilima definisanim u uslovima ove promocije.
Uređaj nije kupljen u promo periodu.
Prema pravilniku koji je objavljen na web stranici: www.samsung.com/rs/offer/get-your-gifts-with-galaxy-ai promo period za kupovinu uređaja traje od 27.03. do 04.05.2025.godine.


Šta je pametno činiti? Da pokušam ponovo sa istim podacima - koliko sam video ovde, nekima je upalilo, a nekima je prihvaćen i februarski datum bez inicijalnog odbijanja...
 
Ima na netu i uporedjenje Ankera, Ugreena, sve kinezi sa kineskim no name delovima, covek ih otvarao. Ali nisam nasao da su merene brzine punjenja. Jer, covek je uporedjivao i kinesku kopiju samsungovog punjaca od 45 w sa merenjem brzine, na tel pise brzo punjenje 2.0, ali brzine su drasticno manje.....Ja generalno volim da koristim sto sporiji punjac, zbog zastite baterije, a i deluje mi da bolje drzi struju bat, jer na kraju razlike su minimalne u brzini, ali u zagrevanju kod punjenja ogromne.
 
Može li neko da mi objasni zbog čega je S25 ultra recimo drastično skuplji u radnjama poput Gigatrona i kod operatera u odnosu na KP ili neke prodavnice mobilnih telefona? Baš gledam, u Gigatronu 185 hiljada (12/512), a u nekim radnjama 1030 evra. U čemu je fora?
 
I verovatno veliki broj telefona i slaba potraznja, obicno kad svi uzimaju neki model trgovci dizu cene u nebesa, mada na KP mnogi preprodavci imaju nekoliko profila gde prodaju po razlicitim cenama iste telefone, pa ako prodje prodje 😬
 
U sirokom luku ih treba izbegavati, cene naduvene a reklamacije odbijaju skoro pa svaku!
Može li neko da mi objasni zbog čega je S25 ultra recimo drastično skuplji u radnjama poput Gigatrona i kod operatera u odnosu na KP ili neke prodavnice mobilnih telefona? Baš gledam, u Gigatronu 185 hiljada (12/512), a u nekim radnjama 1030 evra. U čemu je fora?
 
@nitro5 Kako odbijaju reklamacije uz fiskalni račun? Možeš da im zapretiš kako god kada imaš dokaz o kupovini. Nema tu mnogo mudrovanja. Ne radi, ovlašćeni servis, i nikada do sada ama baš ni jedan problem nisam imao. Naravno, uslov je da telefon stvarno ima problem, a ne da je baterija za 1 posto otišla posle godinu dana pa da se to reklamira.
 
Mislio sam na gore navedenu radnju. Fiskalni racun je dokaz sto se tice garancije, ali obicno odbiju reklamaciju 1-2 puta kao neosnovanu, pre nego sto je prihvate, sto je sramota. Cim im se pomenu inspekcija i tuzba, onda je druga prica😅
S25U ima odlicnu cenu sada na oglasima, ima ih puno posle ove promocije.
@nitro5 Kako odbijaju reklamacije uz fiskalni račun? Možeš da im zapretiš kako god kada imaš dokaz o kupovini. Nema tu mnogo mudrovanja. Ne radi, ovlašćeni servis, i nikada do sada ama baš ni jedan problem nisam imao. Naravno, uslov je da telefon stvarno ima problem, a ne da je baterija za 1 posto otišla posle godinu dana pa da se to reklamira.
 
Nisu dovoljno upuceni i edukovani.. Prvi na koga pomisle kad im nesto bude sa telefonom je prodavac gde su kupili.. Sto jeste neka logika 90% kupaca, i tamo nose na reklamaciju sa fiskalnim, itd..
Ne samo za telefone, vec i tv, bela tehnika, itd..
 
U Crnoj Gori je zakonom obavezno da se uređaj vrati na mjesto gdje je kupljen.

Pa ga prodavac vraće gdje treba.
Tako je i sa telefonima koji su uzeti preko operatera. Vraću se u poslovnicu a oni ih šalju brzom poštom na servis.
 
Najgori moguci potez.
 
Najveca razlika u prodaji i u ceni je sto ako bi doslo do zamene tel, tesko da bi to odradili oni sto prodaju za jeftinije pare. Ja sam imao taj slucaj davno sa nekom Nokijom, dva puta na servis za isto i treci zamena, danas tesko da bi neka od tih radnji ti zamenila tel od 1500...e, a kod ovl. moze, ali i oni traze ako je prodat preko operatera, vlasnika po ugovoru...A opet kod kasnije prodaje, niko ne gleda tu tzv orig.garanciju.
 
Mislim da je najveća greška ljudi što nose telefon tamo gde je kupljen, umesto direktno u ovlašćeni.
U cemu je razlika poneti telefon u ovvlasceni servis "na popravku" ili tamo gde je kupljen garancija je na mesto gde je kupljen ili ta garancija vazi i za taj ovlasceni servis pa ce "ti iz servisa da daju novi telefon sta li vec"" Nikad u zivotu nisam imao potrebe za nikakvom reklamacijom proizvoda pa sad kad se spomenu bas me zaintrigirala razlika
 
U cemu je razlika poneti telefon u ovvlasceni servis "na popravku" ili tamo gde je kupljen garancija je na mesto gde je kupljen ili ta garancija vazi i za taj ovlasceni servis pa ce "ti iz servisa da daju novi telefon sta li vec"" Nikad u zivotu nisam imao potrebe za nikakvom reklamacijom proizvoda pa sad kad se spomenu bas me zaintrigirala razlika
Pa na primer dosta se skraćuje vreme, a kako ima vise ovlašćeni servisa ti biraš u koji ćeš uređaj da pošalješ. U suprotnom može da ti završi kod ovih lošijih kada je samsung u pitanju.
 
Ima na netu i uporedjenje Ankera, Ugreena, sve kinezi sa kineskim no name delovima, covek ih otvarao. Ali nisam nasao da su merene brzine punjenja. Jer, covek je uporedjivao i kinesku kopiju samsungovog punjaca od 45 w sa merenjem brzine, na tel pise brzo punjenje 2.0, ali brzine su drasticno manje.....Ja generalno volim da koristim sto sporiji punjac, zbog zastite baterije, a i deluje mi da bolje drzi struju bat, jer na kraju razlike su minimalne u brzini, ali u zagrevanju kod punjenja ogromne.
Godinama unazad sam imao kineze i punjače njihove do 80w, pune se za pola sata od 0-100%, za dve godine koliko budu kod mene, nikad nisam osetio neku drastičnu degradaciju baterije kao npr kod jabuke i samsunga. A ipet, deset godina unazad sve, ali sve telefone koje sam imao i imam sad punim preko noći, dakle 6-8 sati su na brzim punjačima i nikad problem.
Ono što je sigurno da ubija bateriju , a primer je moj sin, koji god telefon da je uzeo, nebitan brend, dal nov dal sam mu ja prosledio, sahranio mu je bateriju u roku od 6 meseci. Recept za to je non stop igranje zahtevnih igara, po 5-6 sati dnevno a nekad i više plus masu puta je telefon na punjaču dok igra igrice.
Neko bi rekao, pa.da, in puni češće bateriju nego ti, pa brže degradira, al koliko on puta stavi telefon na punjač za 6 meseci toliko ja stavim za dve godine i opet meni je baterija bolja.
 
Da li vama Rai Pay radi bez paljenja aplikacije, kao sto je u uputstvu za android i NFC placanje? Malopre probao u radnji, naslonio na POS terminal, ali mi je javio gresku i neuspelo placanje. Nisam stigao da upalim samu aplikaciju, jer je bila guzva pa nisam hteo da maltretiram narod da me cekaju. Ali, s obzirom da sam sada sa iphone i apple pay koji radi savrseno, presao na ovo ****** i odmah nije radilo. Gde gresim?
 
Nisam pokusao da platim a da ne pokrenem Google Wallet aplikaciju. Znam samo da mora da telefon bude otkljucan pre nego sto se prisloni na POS terminal.
 
Nazad
Vrh Dno