Šta je novo?

Supernova (2024)

@fusion_ Eon smart apk na starom Move boxu prosto leti... Kao i stara Move Smart apk.
A ovaj novi Move launcher ništa ne valja.
Nije li zbog toga što je box modifikovan?
 
Epilog mog problema sa nemogucnoscu pristupa self_care sistemu - promenili su nekako mail adrese (na oba naloga) na neke random adrese. Zato nije postojao korisnik, kada sam pokusao da se ulogujem :rolleyes:
 
Da li neko zna postoji li mogucnost da se na TV koji je povezan na kablovsku putem wirelles pojaca signal bez da se razvlače mrezni kablovi.
Neki dodatni ruter ne znam ni na sta.
Samo da se ne razvlači mrezni kabl?
Uvek je bolje prvo probati sa boljim ruterom pa tek onda ako nije bolje onda neki WIFI repeater staviš između.
 
@fusion_ Eon smart apk na starom Move boxu prosto leti... Kao i stara Move Smart apk.
A ovaj novi Move launcher ništa ne valja.
Nije li zbog toga što je box modifikovan?
Ne znam, i kod mene je modifikovan box, ali zaista radi bez problema. Doduše meni su pustili novi Move dosta ranije nego ostalima, još krajem prošle godine (da ne objašnjavam :D). Prvih nekoliko dana je bilo baš puno bugova ali su ispravili.
I da, stari Move box je "jak", čak i EON radi brže nego na samom EON boxu :D
 
Ni mene još nisu migrirali (BG, Kotež), staru šifru korisnika imam, tako da ne verujem da će biti skorije ugašena stara aplikacija.
 
Doduše meni su pustili novi Move dosta ranije nego ostalima, još krajem prošle godine (da ne objašnjavam :D). Prvih nekoliko dana je bilo baš puno bugova ali su ispravili.

Upravo tako, lepo sam gore napisao šta i kako mi je čovek rekao, šta i kako će biti u valjda bliskoj budućnosti, i upravu ste i vi, AP jeste da postoji već dve godine... Ali sve to dok se "SLEGNE", za svakog korisnika, sve je to doprinela ova MIGRACIJA i "UNAPREĐENJE"....
Verujem da će u neko skorije vreme
(kad sve korisnike koje treba prebace u MTS) biti to sve sasvim ok, kao što i sam kažeš. A sad, na našu štetu je to što smo sa novom AP u manjku sa slotovima.. 😥Ali, šta je tu je, vreme će pokazati, šta će i kako će biti? Ostaje nam samo da se "NADAMO", da će biti sve ok. A kako oni "RADE", svašta možemo očekivati. 🤔😔
 
Meni na istom TV-u koji je android rade i stara MOVE Smart i nova MOVE aplikacija. Ne ulazi se sa istom šifrom, na staroj aplikaciji je šifra korisnika još iz Supernove, dok je kod nove korisnik sa mts portala. Po staroj je moglo na više TV-ova, nova aplikacija istovremeno može samo na 1 tv. Još je bitno ako se deinstalira stara aplikacija više ne može da instalira preko play prodavnice jer je tamo više nema. U prevodu sve dok radi nemojte deinstalirati staru aplikaciju, dok novu možete slobodno instalirati. Probao sam instalaciju nove aplikacije i na tv koji nije android (Hisense) i tamo isto radi nova aplikacija bez ikakvih problema.
 
Upravo tako, lepo sam gore napisao šta i kako mi je čovek rekao, šta i kako će biti u valjda bliskoj budućnosti, i upravu ste i vi, AP jeste da postoji već dve godine... Ali sve to dok se "SLEGNE", za svakog korisnika, sve je to doprinela ova MIGRACIJA i "UNAPREĐENJE"....
Verujem da će u neko skorije vreme
(kad sve korisnike koje treba prebace u MTS) biti to sve sasvim ok, kao što i sam kažeš. A sad, na našu štetu je to što smo sa novom AP u manjku sa slotovima.. 😥Ali, šta je tu je, vreme će pokazati, šta će i kako će biti? Ostaje nam samo da se "NADAMO", da će biti sve ok. A kako oni "RADE", svašta možemo očekivati. 🤔😔
Pa, zato je i bolje skrenuti pažnju na neke stvari na vreme, dok je još sveže pušteno tako da, biću uporan.
Oni su i radili bez geoblocka.
Jesu, ostali novini kanali jesu radili, samo nova s nije.
Sinoć, kad je mr cojko napisao da je super što su skinuli geoblock rekoh ajd da probam kad ono...
opa đurđo radi nova.
 
Jel pisao neko za vise slota? ili samo ih ja smaram :D kazu da nema prijave za to, nisu znali da je tako sada :D

Smaraj ih, smaram ih i ja, a mogla bi peticija i da ih svi smaramo. Nista njima ne smeta da bude kao i do sada. Toliko su toga ogranicili i ukinuli da su ovim prevrsili svaku meru.

Smanjili na jedan stb + cam, izbacili kanale, napravili debilne pakete kanala gde ako hoces sve ko nekad trebas ili biti biznis korisnik ili dati 10 000 dinara mesecno za njihovu ocajnu uslugu. Javna adresa (staticka) - najskuplja (kod Yettela znatno niza cena), dinamicka - ne postoji, pa kad vec pravite iste cene i da bude SN izledjacena sa MTS paketom daj i DINAMICKE adrese, ili makar doplata neka za dinamicku simbolicno tipa 50 din, a staticka 400 i ok. Takodje salju treca lica kad treba da se nesto menja - uvodi koja nemaju pojma ni gde su ni sta su, a kamo li da urade posao kako treba. Isto kad ih pozoves cekas ih godinama za nesto sto moze za 2 minuta itd... na na sve to 99% operatera nema pojma ni o uslugama, ma ni o cemu....

Zasulzuju i smaranje i da ostanu bez korisnika, jer sve sto je vredeli su unistili, sem sto je eto odnos 1:1 up/down. To vec skidam kapu.
 
Posto ne mogu da pronadjem nigde na sajtu,da li bi neko mogao da mi odgovori koje sve kanale Supernova ima u okviru filmskog paketa koji naplacuje 400din.? Tamo pise da imaju u ponudi 18 kanala a ne znam koji su ti kanali?
 
Izvol'te. 🙂
 

Prilozi

  • Screenshot_20250120_194844_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20250120_194844_Samsung Internet.jpg
    211.4 KB · Pregleda: 137
Smaraj ih, smaram ih i ja, a mogla bi peticija i da ih svi smaramo. Nista njima ne smeta da bude kao i do sada. Toliko su toga ogranicili i ukinuli da su ovim prevrsili svaku meru.

Smanjili na jedan stb + cam, izbacili kanale, napravili debilne pakete kanala gde ako hoces sve ko nekad trebas ili biti biznis korisnik ili dati 10 000 dinara mesecno za njihovu ocajnu uslugu. Javna adresa (staticka) - najskuplja (kod Yettela znatno niza cena), dinamicka - ne postoji, pa kad vec pravite iste cene i da bude SN izledjacena sa MTS paketom daj i DINAMICKE adrese, ili makar doplata neka za dinamicku simbolicno tipa 50 din, a staticka 400 i ok. Takodje salju treca lica kad treba da se nesto menja - uvodi koja nemaju pojma ni gde su ni sta su, a kamo li da urade posao kako treba. Isto kad ih pozoves cekas ih godinama za nesto sto moze za 2 minuta itd... na na sve to 99% operatera nema pojma ni o uslugama, ma ni o cemu....

Zasulzuju i smaranje i da ostanu bez korisnika, jer sve sto je vredeli su unistili, sem sto je eto odnos 1:1 up/down. To vec skidam kapu.
Jel su oni uopste izveli neko unapredjenje usluga od onog januara? Koliko vidim samo su upropastili funkcionalnost MOVE-a sa tom novom verzijom (neko gore predlaze da se koristi i dalje stara), smanjili slotove...koj je razlog za povecanje cene, kako je usluga poboljsana, kad je ustvari nazadovala :D
 
Prilikom vraćanja opreme po isteku ugovora ,šta se nosi ?Ruter sa boxovima ,daljinski ..?Jel trebaju i kablovi i ono što nam kače na zid ,spliteri kako se već zovu ? A onaj odjavni period od mesec dana sam shvatio da ne mora više ,već se samo odnese oprema na dan isteka ..

Verov je bilo 100x ,al treba naći među svim ovim postovima :) .
 
Ko hoce da promeni rezoluciju neka na daljinskom kuca del1042del. Otvorice mu se android settings meni. Ode u aplikacije pa sve aplikacije i izabere droid settings. Klikne na otvoreno i pojavice mu se razne opcije za sliku. U opciji display moze da se menja rezolucija. Imate i podesavanja za hdmi cec kome treba.
 
Prilikom vraćanja opreme po isteku ugovora ,šta se nosi ?Ruter sa boxovima ,daljinski ..?Jel trebaju i kablovi i ono što nam kače na zid ,spliteri kako se već zovu ? A onaj odjavni period od mesec dana sam shvatio da ne mora više ,već se samo odnese oprema na dan isteka ..

Verov je bilo 100x ,al treba naći među svim ovim postovima :) .
Koliko znam kablovi sem HDMI ne mora mada ni to ne traže.
 
Ja se ne bih zezao, lepo mesec dana ranije najavis mejlom da ne nastavljas saradnju i 2 dana pred istek odneses opremu.
 
Prilikom vraćanja opreme po isteku ugovora ,šta se nosi ?Ruter sa boxovima ,daljinski ..?Jel trebaju i kablovi i ono što nam kače na zid ,spliteri kako se već zovu ? A onaj odjavni period od mesec dana sam shvatio da ne mora više ,već se samo odnese oprema na dan isteka ..

Verov je bilo 100x ,al treba naći među svim ovim postovima :) .
Edit: nisam video da je tema za SN
Za SN sam jednom raskidao i odneo CAM, STB-ove, modem, kartice, daljinske i napajanja za STB i modem
 
Pozdrav drugari!
Evo ovako, informacija iz "prve ruke"- od čoveka što radi u Supernovoj. On kaže, da se ne dira ništa, to jest, da se koristi stara MOVE Smart aplikacija, sve dok ne bude ugašena i dok radi, preporuka je da se svo vreme ona koristi. Pošto se još uvek ne zna, kada će nova biti totalno uređena i osposobljena sa svim funkcijama, bez bagova i kočenja i sličnih problema? Eto to mi je rekao, u vezi nove MUVE APLIKACIJE, pa rekoh i ja da podelim ovde to sa vama! 🙂👍
Sto se tice nove Move app za smart tv,Samsung Tv u pretrazi ne pronalazi ovu novu aplikaciju,i dalje mi radi stara.
 
Posle tih čuvenih povećanja i ****** tek sad sam imao živaca da čekam 33 minuta da dođem u kontakt sa operatorom.

Ugovor potpisao Super L valjda kraj oktobra, sa 4200 na 4800 skočio tako nešto i još SMANJILI BROJ KANALA. Tj povadili te pakete koji se dodatno naplaćuju a inače su bili deo sledovanja pri potpisu.

Znači ovako nas niko nije vozao ja ne znam, ovo je iživljavanje kao takvo!

Rekao sam ili da mi vrate sve na staro ili momentalno prekidam ugovor ili ću da ih tužim, pa makar igrao kanter preko telefona.

Znači prso sam............. Za ovo što mi živimo treba beneficirani životni vek, ko preživi 80 to je kao 120 u normalnoj državi.
 
Stigao martovski račun, naplaćen kombo paket 🙄 znači ne može jedan mesec da prođe a da nema nekih brljotina, pa neće uzeti od mene ni dinar više makar morao svaki mesec da se žalim.
 
Nazad
Vrh Dno