Šta je novo?

Banka Poštanska Štedionica (bivša MTS Banka) (2024)

Ista aplikacija samo NLB BL: Vise - Podesavanja - Izaberite podrazumijevano stanje. Onda ti prikazuje stvarno stanje na racunu, al kao sto napisah druga je banka al ista aplikacija pa mozda radi ;)
Nema tog podešavanja kod BPŠ. Ima samo promenite podrazumevane račune na početnoj stranici. Ne i da se izabere koje stanje će prikazivati.
 
Sa novim softverom osim promene grafickog interfejsa, i nema neke razlike (funkcionalno) u odnosu na mts softver. Prikaz stanja i sve ostalo radi na isti nacin kao sto je prethodno bilo za racun plus. To je dobro, jer tu nije bilo nikakvih problema, kod mene.
 
Najviše su ovde na dobitku korisnici Štedionice koji su do sad bili osuđeni na Homebanking i onaj škrbavi matori mbank.

U tom smislu svaka čas Banci što je logično zaključila da je bolje da se prelazi na rešenje koja je mts banka koristila.
 
Jedno pitanje da li funkcionise ona uplata sto je isla preko poste a da nema provizije?
 
Probao 10tak puta I ništa ne stize na mejl još uvek..... ks se ne javlja ni posle sat vremena cekanja....
Napisao sam moje iskustvo na predhodnoj strani. Nisam dobio mail kad sam sa mobilnog pokusavao da saznam korisnicko ime i lozinku, pokusavao vise puta i jednostavno se nista nije desavalo, onda sam to isto ponovio sa racunara i odmah je stigao mail sa korisnickim imenom i pisle toga sam resetovao lozinku. Nakon zavrsetka s tim sam se logovao u app bez ikakvih problema.
 
Kako registrovati profil za m/e banking ?

Imam neke matorce ovde kod mene , imaju vec godinama racun 200-xxxx .
Imali su instaliranu i aktiviranu staru aplikaciju , ali pojma nemaju
kako su im to aktivirali u BPS ekspozituri - cudo da su imali PIN.

Od 18.02 nisam isao do ekspoziture , a na telefon ih je ( skoro ) nemoguce dobiti.
 
@sasa022 izdat im je samo LIB za Homebanking? Ako nisu imali sms kod (dodatak koji je omogućavao nalog za prenos i menjačnicu), onda mora da se podnosi zahtev za digitalno bankarstvo. Ako je u pitanju stara mobilna aplikacija, još uvek ima problema sa dostavom privremenih kredijencijala.
 
Sabijaj po dve cifre u svaki kvadratić (tako i 16 može da stane, a toliko ih nema), kao što je na primeru urađeno sa poslednjim (jer ima 9 cifara). Obrazac jeste zastareo, ali tako je kako je.
 
Nisam se uključivao u temu, ali vidim stigla opomena od Oriona da nije plaćen račun, platio sam ips preko nove aplikacije BPS. Udjem na aplikaciju od transakcije za orion i eps ni traga ni glasa.
 
Ukratko, prvog dana nisu radila IPS plaćanja, morali su ručno da se popunjavaju nalozi, ali bi trebalo da su u međuvremenu proradila. Transakcije su otkazane, tako da ti novac nije nestao.
 
Meni su se vratile transakcije pre 14.02.
 
Potvrđujem ex 360.
Odlično!
Samo me buni da im nije prioritet da osposobe SMS i notifikacije.
 
Push notifimacije ne verujem ni da ce proraditi zato sto naplaćuju card alarm, jedan sms 3 dinara pa ako otkazes gube pare. Sms je jedino besplatan za Racun plus.
 
Valjda je ideja push notifikacija da budu besplatna alternativa SMS-ovima, kao što je to u drugim bankama koje naplaćuju SMS-ove. Doduše, taj tarifni stav im je svakako nešto čudan.
Screenshot 2025-02-20 160051.png
Ispada da se SMS notifikacije ne naplaćuju korisnicima digitalnih servisa (1.7.2.3.1). Koji je smisao? Da nateraju sve da koriste elektronsko bankarstvo? Drugi ne vidim. Meni bi zapravo logičnije bilo suprotno: da se korisnicima digitalnih servisa naplaćuju (jer oni imaju alternativu), a da eventualno za ostale ostanu besplatni, jer ima BPŠ dosta starijih klijenata koji nisu vični sa tehnologijom. U svakom slučaju, moguće je da trenutna nefunkcionalnost SMS obaveštenja ima veze sa ovim tarifnim stavovima pre nego sa nekim tehničkim problemom.
 
Da ne bude kao sa počivšom Mobi bankom, gde obaveštenja nisu proradila nikad za deset godina softvera. Bar je SMS uvek radio a i email. NIsu ni email obaveštenja loša, ali ih nijedna banka osim YB nema. MTS je imao to da se uključi, ali je služilo za ukras, pa je verovatno i sad tako?
 
Da li je normalno proradilo IPS skeniranje u mbank aplikaciji? Nemam sada ni jedan QR kod pa ne mogu da proverim.
 
Koji je sada transakcioni EUR kurs za ex 360 racune? Jel vise nije kao u menjačnici?

Drugar platio booking, cena na sajtu u rsd, skinuli mu veci iznos u rsd uz napomenu o kursu oko 119.5... Izgleda da je radjena dupla konverzija?
 
Koji je sada transakcioni EUR kurs za ex 360 racune? Jel vise nije kao u menjačnici?

Drugar platio booking, cena na sajtu u rsd, skinuli mu veci iznos u rsd uz napomenu o kursu oko 119.5... Izgleda da je radjena dupla konverzija?
Izgleda da ne. Integracija je najverovatnije dovela do toga da se prodajni kurs primenjuje za sve kartice, ne samo one izvorno u izdanju Poštanske. Postoji i mogućnost da je samo uvećana rezervacija pa će se proknjižiti po povlašćenom, ali moraće da sačeka par dana ako već nije proknižena.
 
Izgleda da ne. Integracija je dovela do toga da se prodajni kurs primenjuje za sve kartice, ne samo one izvorno u izdanju Poštanske.

Da, sada novi OUP od 18.02. važe za sve račune iako na sajtu i dalje stoje OUP za Račun Plus, ali su nevažeći pošto Račun Plus sada potpada pod OUP za sve pakete. Od sad za inostrana plaćanja je najbolje imati EUR na računu, koji se može kupiti u menjačnici aplikacije po kursu banke za efektivu koji je trenutno 117,6739, da bi se izbegla autokonverzija po kursu banke za devize koji je trenutno 119,5492. https://www.posted.co.rs/korisno/kursna-lista.html

Tarife su ostale iste kao i pre ovog novog sistema koliko znam. Znaci da se ne naplacuje sms. Jos samo kada bi stizale poruke.

Postoji nova tarifa i novi OUP od 18.02. na sajtu. Pregledi usluga i naknada prema vrsti računa koji još uvek stoje na sajtu, a koji važe od 01.01.2025. više nisu aktuelni.
 
Nazad
Vrh Dno