A1 mobilna aplikacijaJel može negde na sajtu sa se vidi stanje paketa?
Trenutno sam podesio na ruteru da meri i tu pratim.
Da stigao i meni pin. Ulogovao se na ruter i tamo ti je sms sa pinom.Ja ne uspevam da dodam broj kućnog neta kao drugi broj u aplikaciju na telefonu.
Otvorim padajući meni za dodavanje drugog broja, izaberem da se prijavim brojem, upišem broj ali traži i neki PIN.
Druga opcija je da se prijavim korisničkim nalogom, a to tek ne znam koji je.
5G ruter nije. Svakako je bolji od onog na A1 sajtu jer si izgleda uzeo preko terenskog agenta.Videh ovde da daju 50% popusta kad se zbog poskupljenja od 1.4. podnese zahtev za raskid ugovora.
Moj prvi račun za kućni internet ( do 26.marta) biće po staroj ceni. Radi se o XL paketu, 1160 dinara sa 5G ruterom. Vredi li u mom slučaju podnositi zahtev za raskid i očekivati još neki popust ? (na primer, zadržati staru cenu, ili uzeti XXL paket po novoj ceni za Xl, ili bilo šta, daj šta daš )
Par dana nakon podnošenja zahteva za raskid pozvaće vas sa 060-1238 da vam ponude 50% popusta da ostanete pod ugovorom na kućnom netu. U stvarnosti, iako vam neće lepo objasniti na telefonu, ugovor se sastoji iz sledećeg:Svi koji su sklopili ugovor u A1 pre obaveštenja od 29. februara ove godine imaju pravo na raskid zbog povećanja cena zaključno sa 30. martom.
Da to se mnogo prepliće wifi 5 a još radi na 5GHz i jos mobilna 5G. Tri 5G faktički nije ni čudo da se ljudi bune...5G ruter nije. Svakako je bolji od onog na A1 sajtu jer si izgleda uzeo preko terenskog agenta.
Druga stvar kad si uzeo net. Ako posle obaveštenja o promeni cene, teško da će proći.
A treća stvar, nije garantovano da ti ponude 50% popusta, kako kome.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari