Šta je novo?

Mobilna telefonija: korisnička pitanja i podrška

Ma idi bre. Uplasi me :)
Ja mislio da traze neku "simboliku" prilikom gasenja broja.
Drugar mi kaze da su mu naplatili gasenje broja?! e sada, koliko je to sa njegove strane tacno/relevantno, nisam bas siguran. . .
 
Samo mali rezime.
Prekjuče prepodne podneo sam zahtev za raskid ugovora i prebac broja na pripejd i, gle čuda, juče su me zvali i sve je završeno za nešto više od 24H.
Yettel, svaka čast na ažurnosti!
 
Dobro je da bar tu reaguju, pošto se ovde "prave mrtvi" ceo februar. Pretpostavljam da će sutra vaskrsnuti na temi.
 
Da li neko zna kako da dodam dodatni broj u yettel applikaciju, jel to moguce bez da pravim novi nalog/mail?
 
Ako moze mala pomoc.
1. Da li i dalje ima popust od 50% na tarifu bez telefona ako se prelazi sa prepaida na post paid?
2. Posle novog cenovnika koji krece,ako ne gresim,od sutra koja je cena za Total 10 tarifu bez uređaja ako je i dalje aktuelan popust od 50%?
 
Imam jedno pitanje, pa ako bi neko mogao da mi pomogne.
S obzirom da cu u A1 da raskinem trenutni ugovor, prelazim u Yettel sa drugim prepaid brojem za koji mi vec nude 50% tokom UO, medjutim proslog petka sam ogrebao i Yettel promo kod 6 meseci po 1rsd. Da li mogu da kombinujem ove dve pogodnosti?
 
Samo mali rezime.
Prekjuče prepodne podneo sam zahtev za raskid ugovora i prebac broja na pripejd i, gle čuda, juče su me zvali i sve je završeno za nešto više od 24H.
Yettel, svaka čast na ažurno

Imam jedno pitanje, pa ako bi neko mogao da mi pomogne.
S obzirom da cu u A1 da raskinem trenutni ugovor, prelazim u Yettel sa drugim prepaid brojem za koji mi vec nude 50% tokom UO, medjutim proslog petka sam ogrebao i Yettel promo kod 6 meseci po 1rsd. Da li mogu da kombinujem ove dve pogodnosti?
Mislim da ti neće dozvoliti .
Ali te ništa ne košta da ih kontaktiraš na 063/9000 ili da im proslediš e-mail.
 
Da li je to Yettel počeo da obračunava nove cene, samovoljno, jer vidim da je od jutros moj račun za sledeći mesec mart povećan za 250 din, takođe i mojoj majci koja je nov paket uzela pre 2 meseca???? Ili je to samo " greška sistema" zbog "poboljšanja" ???
 
Ako moze mala pomoc.
1. Da li i dalje ima popust od 50% na tarifu bez telefona ako se prelazi sa prepaida na post paid?
2. Posle novog cenovnika koji krece,ako ne gresim,od sutra koja je cena za Total 10 tarifu bez uređaja ako je i dalje aktuelan popust od 50%?
1. To moras da pozoves da pitas
2. Nova cena za Total 10 sa e-racunom je 2.699,00 DIN (bez ikakvog popusta)
 
2699,00 bez popusta i bez uređaja za Total 10 ;)
Ovo ti pisem jer sam do juce koristio Total 10 sa 50% popusta na 24m a bez uredjaja. Dosadasnja pretplata mi je bila (2550-50 eracun=2500) 2500-50%= 1250,00 DIN mesecno a trebalo je da bude 1350,00 DIN sa poskupljenjem. . .
 
Ja sam onda drugacije razumeo.
 

Prilozi

  • Screenshot_20240301-064105.png
    Screenshot_20240301-064105.png
    80.1 KB · Pregleda: 30
Pa, tako gledano kroz prizmu tvojih ociju, stice se utisak da je Yettel pojeftinio a ne poskupeo :D
Osnovna cena paketa je 2799,00 i zakljucenjem UO dobijas popust na cenu tako da mesecna pretplata bude 2199,00
Ako trazis 50% promociju onda se od osnovne cene oduzima 50%-100 DIN za e -racun. Ne moze i jare i pare.
 
Ali kazem ti. Zainteresovan sam samo za paket na dve godine bez uredjaja. Telefon sam uzeo u svojoj reziji.
 
Jako mi je zao sto me ne razumes. Polako i pazljivo citaj sta sam ti napisao. Jos 1nom:
  • Paket Total 10 na 2 godine bez uredjaja a sa e-racunom i osnovnim popustom i bez promocije je 2199,00 DIN
  • Paket Total 10 na 2 godine sa promocijom 50% popusta a sa e-racunom je 2699,00-50%= 1350,00 DIN
 
Da li je neko uspeo da dobije korisničku podršku na telefon? Toliko funjarski su odradili promenu cena, bez ikakvog obavestenja u vidu poruke, poziva, ili jasnog banera na sajt. Hteo bih da raskinem ugovor, ali navodno je to bilo izvodljivo do 29.2.
 
Da li je neko uspeo da dobije korisničku podršku na telefon? Toliko funjarski su odradili promenu cena, bez ikakvog obavestenja u vidu poruke, poziva, ili jasnog banera na sajt. Hteo bih da raskinem ugovor, ali navodno je to bilo izvodljivo do 29.2.
Zvao sam ih na 063/9000 , dobio odgovor da smo od januara obavešteni o korigovanju cena , tako da sve reklamacije vezane na cenu usluga garant će odbijati po automatizmu .
Iskreno meni je njihova kontakt podrška trebala zarad drugih informacija ali postavio sam pitanje i korekcija cena i usluga .
Posle svakog poziva sa njima moram da udvostručim terapiju , jer me toliko iznerviraju da je to nemoguće opisati .
 
Pisalo je obavestenje o povecanju cena na januarskom racunu za postpaid broj, pdf racun koji salju na mejl, sitnim slovima negde na racunu. Ja otvaram svaki taj pdf racun da proverim, iako placam online preko sajta, posto je rok za reklamacije racuna kratak.
 
Posle 20min čekanja neko se javio. Naveo sve kako su korisnici obavešteni bla bla bla. Ja se ne slažem sa promenom i probaću da raskinem ugovor sa bagrom iako je navodno juče bio zadnji dan.

Sjajno su nas obavestili, nema šta.
 
Nisu bili transparentni uopšte.
Trebalo je na osnovnoj strani sajta da iskače obaveštenje čim se ukucaš na jetel main page.
 
Da li je to Yettel počeo da obračunava nove cene, samovoljno, jer vidim da je od jutros moj račun za sledeći mesec mart povećan za 250 din, takođe i mojoj majci koja je nov paket uzela pre 2 meseca???? Ili je to samo " greška sistema" zbog "poboljšanja" ???
To i mene zanima jer je i meni uvecan racun.
 
Počinje od Marta. Februarski je bez povećanja koliko sam razumeo.
 
Na aplikaciji Yettel račun za februar je uvećan za čak 19% !!!
Ni na kakvom PDFu nema informacije o poskupljenju mesec dana unapred!??


Ovo je izuzetno bezobrazno i naravno izvan bilo kog zakona,trebalo bi da svi korisnici udruženo nastupe u ovom slučaju,jer ako se prećuti oni će tu praksu nastaviti.
 
Evo dobih odgovor na FB, kazu da je doslo do povecanja cena usluga i da su oni povecali cenu racuna za, kako kazu, "ZANEMARLJIV IZNOS". :rolleyes:
Znacu ugovor u principu vazi samo da je korisnik u obavezi da koristi njihove usluge 24 meseca kako ne bi placao penale, a za njih ugovor ne vazi, mogu da povecavaju cene, izmenjuju uslove i sve sta im padne na pamet.
Definitivno se rastajemo cim istekne ugovor, ovo je bezobrazluk.
Ispostujte ugovor pa posle povecavajte i nudite ugovor sa novim cenama i uslugama, a ne ovako,
 
"Zanemarljivih" 200din mesecno puta 12 meseci jednako 20-ak evra od svakoga , puta nekoliko stotina hiljada pretplatnika , racunica je jasna ... Njima milionski profit u evrima a korisnicima "zanemarljiv" trosak...
 
Teško jajarenje. Tehnološki slabo potkovana osoba neće nigde ni da vidi najavljeno poskupljenje, jer na sajtu je skriveno u sekciji korisnička podrška pa još dodatno zavučena. Na računu se vidi pri dnu sitnim slovima.

Bitno da šalju nedeljno poruke promocija da pređem na skoro isti paket i da plaćam duplo skuplje nego trenutni. A to što namerno nisu hteli da pošalju poruke o poskupljenju paketa to nema veze.

Ali oni su divni, daju nam gratis 2gb interneta u narednih 6 meseci. 🤣🤣

Dobio sam između ostalog u mailu i ovo, možda nekome bude korisno:

Ipak, ukoliko se predomislite i ne budete saglasni sa promenom, možete raskinuti pretplatnički ugovor bez obaveze plaćanja troškova u vezi sa raskidom. Zahtev možete podneti u najbližoj Yettel prodavnici u što kraćem roku, gde će vas kolege uputiti u detalje realizacije zahteva.
 
Nazad
Vrh Dno