Šta je novo?

Prodavnice tehničke opreme u Srbiji - loša iskustva

Ja na Bazzar i ne gledam kao na radnju, oni su mi vise Ananas ili Eponuda , gde svako moze da okaci prizvod i cenu a da po pozivu to i ne vazi.
 
pa nije baš da ananas i eponuda imaju neke veze
 
Ananas (Srb) posluje po slicnom principu kao Bazzar (Hr) > posreduju u prodaji, izmedju prodavca i potrosaca. Ispada da si kupio od Bazzara.
Eponuda (Slo) - web shopovi listaju cene, koje cesto nisu azurirane ali su linkovi ka prodavnicima tu kao brza precica za proveru. Oni samo listaju cenu, nista vise.

E da, da naglasim sta sam ranije rekao - njhove platforme su samo informativnog karaktera, s obzirom da su svi oni nekakvi posrednici, dok krajnji snabdevac tj prodavac ne kaze: ima i cena je ta i ta.
 
Poslednja izmena:
Meni je prosto neverovatno da bilo ko moze da napravi sajt i da oglasava cenu koju god hoce, a posle da kaze da nema na stanju ili da daje linkove do prodavnica gde je cena daleko veca. Bukvalno ih treba osuriti sa kaznom sa po jedno par miliona dinara. Ali sta da se radi kad kod nas sve moze dok znas nekoga.
 
Pa nije ilegalno, čak i da jeste dovoljno bi bilo da imaju jedan primerak i da mogu da kažu da je rsprodato.
 
@el_patron

pa nije ni realno da uvek sve ima, i u radnju odes i nestane mleka a cenu nisu skinuli jer ce opet da stave mleko

Suvise idealizujete internet, i dalje iza svega stoji neki covek koji brine o tom stanju
 
Jedno je kada nekada nesto nema na stanju, a drugo kada neko namerno svaki put stavlja daleko manju cenu i nikada nije moguce kupiti po toj ceni.

Normalno je da ne moze uvek sve biti na stanju, ali nije normalno da nikada nista ne postoji po ceni koja je na sajtu.
 
To rade samo zbog google pretrage a ne da bi direktno prevarili kupca
jer glupi google na kapira u cemu je fora, a ti cim udjes na sajt skapiras

Tehnomanija je prva pocela sa tim, sve sto nema je vrlo jeftino.
 
Pa to je čista obmana, i to sa namerom.
 
Još jedna stvar je npr neko naruči web order van radnog vremena. Npr ostao je jedan komad nečega.Do ujutru stoji na sajtu ta cena i tek ujutru se obrađuje, pakuje i isporučuje, kada se skine sa stanja onda nestaje sa sajta.

Naravno onda ide kako ide par ljudi naruči i toga više nema.
 
To sve moze da se resi sa malo muke, ali nema volje. Ako imas na stanju 1 proizvod i neko poruci odmah to rezervises i menjas status na sajtu da nema vise.
Pa to pocetnik programer zna da uradi.
Pa wordpress to ima kao opciju, tako da prica o radnom vremenu web shopa ne pije vodi.
Za web prodaju je glupo da ima radno vreme ako imas toliko i toliko proizvoda i pritom znas koliko je rezervisano.

Pritom moze se odraditi veza sa uvoznikom, a pritom veci uvoznici imaju dostupno stanje i rezervisano stanje.
Tako da sve moze da se sredi sa malo volje i rada. Ali ovako je lakse da varaju kupce
 
Pa to pocetnik programer zna da uradi.
Upravo tako laik zamislja da to radi,
ovaj poruci to se automatski skine sa stanja i to je to... ne ide tako.
Radni dan verovatno radi 50 razlicitih racunara odjednom, i svi skidaju i stavljaju na stanje, menjaju cenu i svasta nesto.

ERP sistemi kostaju na desetine hiljada eura samo za implementaciju plus odrzavanje, treba umreziti razlicite baze, udaljene maloprodaje, veleprodaje, nivelacije, kalkulacije, kursne razlike... i svakakve situacije (nema struje, nema neta) predvideti...
@Djilkosh_Ns ti je opisao jednu od situacija.

tako da je u nasoj zemlji jeftinije njima da plate ljudima male plate i kupe jeftin softver i rade rucno
ovde su ljudi jeftini a taj softver za domace pojmove skup.

Ima i firmi koje to imaju ali vecina gura rucno.
Ima i jeftinijih resenja ali ona rade kako i kostaju.
 
Poslednja izmena:
pritom veci uvoznici imaju dostupno stanje i rezervisano stanje
Imaju imaju. 😂

Dobijes mail ujutru sa dostupnom robom od dobavljaca, pojavis se ti u prodavnici narucis kao kupac kod mene, ja vidim ima na stanju 12 komada kod uvoznika. Posaljem mail popodne za tebe da se poruci roba, oni mi ujutru jave nema vise nijedan komad.

Radim taj posao jako dugo i to sto ti mislis da je tako i sto svi misle, ja bi voleo da oni otvore bilo kakvu prodavnicu tehnike da vide kako je to ustvari. Kako se zaradjuje i kako je to kad ti dodje covek i da ti pare, a ti mu ujutru kazes nemas. Pare trebaju firmi, zato i nude zamenu, ne zbog vacarenja ili ko zna cega, nego se trudi da proda, jer jelte zove se prodavac. Naravno ti neces, dobijes pare nazad i gotovo, nikom nista.
 
Laik koji ima 15 godina iskustva u programiranju.
Pritom radio na backend sistemu jednog od najvecih americkih web shop-ova. Radila se sinhronizacija sa ebay i plus 50 raznih dobavljaca. Sa preko 10 miliona proizvoda.
Plus radio i u Srbiji na backend sistemu Teh****.
Tako da sve moze ali ja sam laik sta ja znam...
Imaju imaju. 😂

Dobijes mail ujutru sa dostupnom robom od dobavljaca, pojavis se ti u prodavnici narucis kao kupac kod mene, ja vidim ima na stanju 12 komada kod uvoznika. Posaljem mail popodne za tebe da se poruci roba, oni mi ujutru jave nema vise nijedan komad.

Radim taj posao jako dugo i to sto ti mislis da je tako i sto svi misle, ja bi voleo da oni otvore bilo kakvu prodavnicu tehnike da vide kako je to ustvari. Kako se zaradjuje i kako je to kad ti dodje covek i da ti pare, a ti mu ujutru kazes nemas. Pare trebaju firmi, zato i nude zamenu, ne zbog vacarenja ili ko zna cega, nego se trudi da proda, jer jelte zove se prodavac. Naravno ti neces, dobijes pare nazad i gotovo, nikom nista.
Sa biznis strane ne znam, ja znam sa tehnicke da moze da se malo dovede i red. To kako se zaradjuje i to stvarno ne znam. Tu verujem na rec i znam da je tesko. I da su zarade male, a mi kao kupci smo isto zeznuti. Nije lako.
Ono sto sam gledao ovi neki uvoznici imaju ok sistem.
 
Imas mozda iskustva u programiranju ali kako prodaja funkcionise bas ne znas.

Eto ako imas iskustva u programiranju tu mozes da uzmes dobre pare ali nece biti lako, i trebace ti ceo tim ljudi sve da uskladis jer nije dovoljno samo programirati treba naterati da sve to i radi
i
plus da bude jednostavno za koriscenje svakom debilu koji radi za kompjuterom.

ne da nije jednostavno nego je jako tesko i skupo, jer vecina od znanja na kompjuteru ima like, subscribe
 
Ja i ne tvrdim da znam biznis stranu. Ali znam sta moze da se uradi da bude bolje.
Ali firme nece da to urade.
Kontam da sa biznis strane nije dobro da stoji na sajtu da nema na stanju.
Naravno da u Srbiji firmama ne ide u prilog da to dovedu u red tako da tu nema posla za mene. :)
 
Volele bi firme u srbiji da lakse i brze posluju sa manje ljudi i platili bi mozda.

ali profil ljudi koji radi u maloprodaji je katastrofa, ako pukne mreza ili neko nogom nehotice iskljuci sve stane jer niko nista o IT tehnici ne zna
a i kako ce da zna kada ti ljudi rade za 40-50k oni pametniji rade pametnije poslove.
 
Već sam napisao u nekoj temi, možda baš u ovoj...
Sve to može da se uredi kako treba, jer postoje web prodavnice u svetu gde to funkcioniše.
Naravno, postoje i napolju slični ovim našima, da ne bude da su samo naši aljkavi.
Poenta web prodanice je upravo u tome da kada kliknem na "kupi" znam da sam to i kupio, a ne da moram da zvrckam prodavca i da proveravam da li ima na stanju, a on da mi kaže da zovem ponovo, pošto nema pojma i mora da proveri sa dobavljačem.
 
Meni je prosto neverovatno da bilo ko moze da napravi sajt i da oglasava cenu koju god hoce, a posle da kaze da nema na stanju ili da daje linkove do prodavnica gde je cena daleko veca. Bukvalno ih treba osuriti sa kaznom sa po jedno par miliona dinara. Ali sta da se radi kad kod nas sve moze dok znas nekoga.
Dovoljan je mali "disklejmer" na sajtu, link negde u dnu sajta, i stvar rešena s legalne tačke gledišta.
 
Veoma loše iskustvo sa BC-Group. Kupio sam šporet kod njih, došao neispravan. Ne rade dve ringle, jedna uopšte a druga jedva da zagreje vodu. Grejač u rerni crkao posle 15 minuta rada. Ovlašćeni servis došao i izdali nalog "startna neispravnost uređaja" da odlučim hoću li zamenu ili novac nazad.
Prvo se odlučim da mi donesu novi šporet. Onda kreće izvrdavanje od strane BC-Groupa. Od kako su dobili nalog da dostave nov šporet prošlo je nedelju dana.
Zvao ih par puta i kao dostavljaju nov šporet čim ga preuzmu od dobavljača, do kraja nedelje završavaju isporuku.
Prođe još 10 dana.
Pošalju da će isporučiti nov šporet u roku do 5 radnih dana. Prođe 5 dana ne javljaju se niti donose išta. Zovem ih oni opet uzmu sve podatke i kao zvaće me neko da dogovore za isporuku. Prođe još dva dana niko se ne javlja.
Zovem ih ponovo i opet ista priča uzmu sve podatke i kao urgencija zvaće neko do kraja dana. Prođe i taj dan i vikend, naravno ništa.
Ponovo ih zovem ista priča i isti ishod.
Onda im kažem da neću nov šporet već tražim novac nazad, pošaljem im i mejl da imam napismeno.
Prođe još dva dana, ne odgovaraju na mejl niti zovu.
Tu je prošlo mesec dana od prijave reklamacije i pošto se prave blesavi odem do njih.
Tražim novac nazad, i oni ne mogu da daju već će me neko od njih zvati u roku od dva dana. Pošto nisam hteo da izađem, jer im ne verujem da će se javiti kada izbegavaju mesec dana da odrade reklamaciju, zaposleni odjednom postaju drčni i nadobudni. Odgurnu fiskalni račun i otpremnicu sa stola na pod i kaže idite zvaće neko za povraćaj novca u narednom roku.
Ne pada mi na pamet da izađem, i tu onda drugi zaposleni iz službe za reklamacije ustade poče da maše rukama, njega boli ona stvar, nema on ništa sa time, zvaće neko iz finansija da vrate novac na moj račun.
Zvaće rekoh kao što su i u prethodnih mesec dana zvali, i ne izlazim.
Onda taj sa bolom uze telefon i zove finansije, potvrde sve i kao uplatiće novac danas između 17 i 19 časova, najkasnije sutra ujutru. I to je to, idite sređeno je.
Šta ako me bude sutra, onda ponovo moram da dolazim, kažem mu ja.
Na to on bezobraznim tonom i pogledom odgovara, slobodno dolazite svaki dan tu smo od 9-19, pa dolazite koliko Vam volja.
Okrenem se tu i odem. Za sada još nisu uplatili povraćaj novca. Sumnjam da će i sutra uplatiti.
Šta god da urade sutra ih prijavljujem Ministarstvu trgovine, Zaštiti potrošača, Efektivi i ako ima još negde da se prijavi.
Prevaranti i lopovi najobičniji.
 
Znaci i bc group ode u propas :(

Elem ako ti je proslo mesec dana od prijave reklamacije moglo je to trzisnoj inspekciji da zavrsi da dobiju i kaznu da se resetuju na fabricka podesavanja ako se tako zezaju.
 
Mesec dana ističe danas. Zove me danas direktor BC-Groupa, izvinjava se, kao nije do njih već do ovlašćenog servisa, nisu im na vreme poslali izveštaj (a ovlašćeni servis meni potvrdio da je isti dan kada su poslali meni da su poslali i BC-u), pa kao poslaće mi celu prepisku između njih i servisa... Kriv je servis a ne oni, pa onda kao razgovaraće sa zaposlenima koji su izbegavali javljanje iako su obećali, nudi vaučere za buduće kupovine...
Rekoh ne trebaju vaučeri samo mi vratite moj novac. Direktor kaže da će uplatiti danas. Videću da li će uplatiti, ako ne onda prijava inspekciji i Ministarstvu a nastaviću da ih jurim i dalje.
 
Na kraju, da li je ostao neko iole normalan, a da ne mora da se gleda u kuglu?
 
Evo uplatitli poslednji dan. Daleko im lepa kuća, mesec dana natezanja. Nikada više preko njih, užasni su kada treba odraditi reklamaciju.
 
Za mene je Baito bio dobar, NVME i Ryzen 5800x u poslednja 3 meseca a sada sam baš naručio grafičku, U roku od par sati su mi poslali predračun, zvali telefonom da se izvine što je toliko trajalo i odmah proverili da li ima na stanju u skladištu pa šalju sutra brzom poštom, besplatno slanje. Treba da stigne u petak.
Nisam imao prilike da išta reklamiram. Sve je uvek bilo u redu i na vreme, bez vrdanja. Stizali i računi sa overenim garancijama.
 
Pa pitanje je bilo da li ima neko ko ne pravi probleme bar sa osnovnim stvarima. Iz Tehnomanije nisam uspeo ništa da kupim, WinWin pat puta se nije ni javio mesec dana posle naručivanja pa poslao delove kada sam več odavno nabavio kod drugog, a imao sam muke sa garancijom za MB, Kod Monitora tek treči put kada sam išao u prodavnicu posle garantovane rezervacije nekog SSD-a, prvi put samo sat-dva pa ga več prodali. Sa Gigatronom, dobro iskustvo ali su uvek podobro naj skuplji.
Kakva je situacija, čak i normalno je nenormalno i za pohvalu,
 
Nazad
Vrh Dno