Šta je novo?

Prodavnice tehničke opreme u Srbiji - loša iskustva

Baito.
Naručiio grafičku Rx 6600 u utorak oko 10h, skoro istog trenutka stigao e.mail sa potvrdom, Posle kratkog vremena poziv iz prodavnice sa izvinjenjem da im ne radi e-mail pa da će uzeti neko vreme da mi pošalju predračun i tako je bile posle sat-dva. Odmah sam uplatio,potvrdili telefonskim pozivom sa obećanjem da će odmah da naruče iz skladišta ali pošto je već prošlo podne da će stići u prodavnicu tek sutradan i da će odmah poslati brzom poštom, U sredu me pozivaju telefonom da su dobili karticu i da će odmah poslati ali da će dostava koštati 560 din. Kada sam reko da dostava (prema njihovim rečima) besplatna čovek pogleda moju narudžbenicu i konstatovao da je već uplaćeno i primnjeno da će dostava biti besplatna. Tako da sam zbog avansne plate uštedeo 560 dinara. To je već bilo u četvrtak a jutros u 8.30h stigla kartica.
Da nije bilo onog problema sa e-mailom sve bi se završilo za 2 dana,
U paketu račun (fiskalni) i popunjena i overena garancija na 2 godine + jedna godina. Garancija od Neposistem-a.
Poučen nekim lošim iskustvima, odmah sa otvorio (jako lepo zapakovan paket), sve je bilo zapečaćeno, nikada otvarano i sve u redu.
Slično je bilo i sa Ryzen 5800x procesorom ali je stigao samo dva dana od porudžbine. Verovatno imali u prodavnici. Pre toga sam kupovao kod njih još neke stvari ka recimo 1TB NVMe i uvek je sve bilo kako treba i vrlo brzo.
 
Lepo iskustvo, a ovako bi moralo da bude svaki put, od bilo koga da se poruči, a ne da moramo da tražimo i da se oduševljavamo kako je neko uradio svoj posao onako kako inače treba da ga uradi.
 
To će biti uvek tako dok se sve osim hrane, mada je i ona postala sada, tretira kao luksuz. Oni nama čine, što nam prodaju za naše pare.
 
Pa i meni je bilo drago kada su me šefovi, vlasnici fabrika i korporacija hvalili zato što sam samo "radio svoj posao dobro" jedino što to nisu uvek propratili povišicom.
Treba navesti i neka pozitivna iskustva a ne sam kukati.
 
Ja ću opet da se ubacim komentarom.

Nije pozitivno iskustvo kada dobijete ono što ste platili, tako nešto ne bi trebali komentarisati. Siguran sam da svakako ima na stotine onih koji su kupili bez problema.

Pozitivno iskustvo je kada se nešto neuobičajeno desi od strane prodavca u vašu korist, dobijete neki poklon, popust, rešili neki problem u vašu korist...
 
Poslednja izmena:
Jeste, ali zivimo tu gde zivimo tako da se ovo moze okarakterisati kao pozitivno iskustvo.

U moru problema sa kojima se svakodnevno susrecemo prilikom online porucivanja, ostvarivanja garancije ili saobraznosti, valja i da neko podeli da je sve proslo kako treba.

Inace, neko je spomenuo Atom, a ja se priduzujem tome da nikada sa njima nisam imao problema niti sam na forumu cuo/video bilo kakvu losu rec za njih.
 
Ja ću opet da se ubacim komentarom.

Nije pozitivno iskustvo kada dobijete ono što ste platili, tako nešto ne bi trebali komentarisati. Siguran sam da svakako ima na stotine onih koji su kupili bez problema.

Pozitivno iskustvo je kada se nešto neuobičajeno desi od strane prodavca u vašu korist, dobijete neki poklon, popust, rešili neki problem u vašu korist...
Lol. ovo moje iskustvo sa Baitom i jeste neuobičajeno za prilike. Mislim da su čak i malo više uradili i potrudili se preko pukog trgovanja. Ubrzali koliko je moglo. besplatna dostava, ljubazni i komunaktivni. Ne znam šta ti više treba.
 
@JoKa je van standarda klasičnog "srpskog poslovanja", zato uostalom i opstaje par decenija na našem tržištu.
Ali nikada se nije gurao da bude najjeftiniji i da na taj način privlači svoje kupce, uvek su cene imale neku razumnu meru, ali nikad patos.
I ja uglavnom robu kupujem kod njega, osim ako nešto nije dobavljivo, tada moram da se okrenem "mađarima".
 
I ja se slažem da to nije pozitivno iskustvo.
Dobio si šta si naručio i u vremenu koje su oni definisali kao vreme isporuke i naravno za to si platio punu cenu.
Pa to je valjda normalno.
Pa šta i ako je samo normalno ? Da nema anđela ni đavola ne bi bilo. Niko ne bi znao šta je dobro ako nema lošeg. Ako ne hvališ dobro ni loše ne možeš da grdiš.
@JoKa je van standarda klasičnog "srpskog poslovanja", zato uostalom i opstaje par decenija na našem tržištu.
Ali nikada se nije gurao da bude najjeftiniji i da na taj način privlači svoje kupce, uvek su cene imale neku razumnu meru, ali nikad patos.
I ja uglavnom robu kupujem kod njega, osim ako nešto nije dobavljivo, tada moram da se okrenem "mađarima".
Hmmm, ko je taj JoKa ? Nikad čuo, neka firma ili ???
 
Član foruma, proton Atoma.
 
Pa šta i ako je samo normalno ? Da nema anđela ni đavola ne bi bilo. Niko ne bi znao šta je dobro ako nema lošeg. Ako ne hvališ dobro ni loše ne možeš da grdiš.
To ti se na ovim prostorima zove "pozitivna 0" niti je +, niti je -, ili niti smrdi, nit miriše.
A postoje i reklame pa od - ili 0 naprave +.
 
To ti se na ovim prostorima zove "pozitivna 0" niti je +, niti je -, ili niti smrdi, nit miriše.
A postoje i reklame pa od - ili 0 naprave +.
Imao sam ja probleme sa nekim prodavnicama i u Kanadi, nismo mi baš neki reper, zašto svi misle da su stvari takve kakve su samo kod nas ?
Što se garancije tiče, u Kanadi samo veliki lanci to brzo rešavaju jer im je vreme dragoceno a imaju direktan pristup proizvođaču. U nekom manjim je dolazilo i do tuče.
 
Hmmm, ko je taj JoKa ? Nikad čuo, neka firma ili ???

Drug sa foruma Atom. Zvao sam ga sto puta do sada da mi nabavi stavari, ili da me prvilano informiše šta i kako radi u praksi. Ima ogromno znanje u praksi.
 
Dobro je znati.
 
Tema nije "sajtovi prodavnica tehničke opreme", već "prodavnice tehničke opreme", pa ne vidim razlog za polemiku o preglednosti i modernosti sajta te prodavnice. Jeste loš, zastareo, ali da im je potrebno i da im utiče na promet, sigurno bi ga modernizovali. Čuo sam samo reči hvale za Atom, a bio je jedan prijavljen problem na forumu (skuplja grafička je bila u pitanju), koji je jako brzo rešen.
 
Porucio 2x mis,placanje pouzecem i stiglo za 2 dana...tako da bolje placati pouzecem brze ce dobavljaci da salju
 
Nemojte pitati ovde za iskustva sa pojedinim prodavnicama - imate temu "gde da kupim".
Nemojte iznositi pozitivna iskustva jer nas ona u ovoj temi ne zanimaju. To se valjda podrazumeva, da vas niko za vaš $ ne zavitlava.
 
Hajde da i ja napisem problem sa Tehnomanijom pa mozda neko i pomogne, bar savetom. Kupio sam Samsung SSD 860EVO pre nepunih 5 godina(jos je u garanciji) u Emmi prodavnici online. Emmi i WinWin je kupila ili sta vec Tehnomanija. Problem je sto oni kao daju samo 2 godine garancije a za ostale 3 moram da se obratim ovlascenom servisu. Trenutno sam zvao 17 telefona od ewe, promobi i slicnih, sve koje mi je dala Tehnomanija(njihov agent) jer izgleda ni oni ne znaju sta da rade sa diskom (mislim na firmu Tehnomaniju jer ocigledno nemaju jasno definisano na koga da me upute) jer NIKO od ovih firmi koje sam zvao nije uvezao moj disk. Na reklamacionom listu mi je navedeno jedino WinWin i njihova 3 ovlascena servisa, koja jelte vise ne rade. Cekam sada Comtrade da vidim sta ce da mi kaze ali ovo je katastrofa...
 
Odgovornost za uređaje kupljene u WinWin i Emmi maloprodajnim objektima

Potrošači koji su kupili proizvode u nekom od maloprodajnih objekata koje je poslovalo u okviru privrednog društva WinWin Retail d.o.o. Čačak i privrednog društva Emmi House d.o.o. Čačak, mogu reklamacije na kupljene proizvode uložiti u svim maloprodajnim objektima koji posluju u okviru privrednog društva Tehnomanija d.o.o. Beograd.

Postupak reklamacije će se sprovoditi na način predviđen odredbama Zakona o zaštiti potrošača, a privredno društvo Tehnomanija d.o.o. Beograd preuzima obaveze prodavca.

nema šta da te šetaju tamo vamo, jasno piše da možeš da odneseš u bilo koju mp tehnomanije
 
Ovde je rec o dodatnoj garanciji koju daje sam proizvodjac a realizuje se preko uvoznika.
Trgovac mozda zaista nema veze sa tim.

Misterija je ko je uvezao taj disk, znam da ewe, ne uvozi samsung...raspitaj se ko je generalni zastupnik za samsung diskove,
trebalo bi da to pise na svakoj deklaraciji pa se obrati direktno njemu.

Ako imas ambalazu svog diska najbolje da tamo pogledas, a najgora varijanta za tebe je ako ima vise uvoznika umesto jednog generalnog.
 
Može biti da ga je uvezao sam Winwin, jer kao što svi znate Winwin je imao i svoj uvoz, pored Patriota ili Silicon power, ponekad su uvozili i Samsunge (radio sam tamo pa znam zbog deklaracija), tako da vrlo lako može biti da ga je Winwin/Alti uvezao, doduše Alti je otišao pod led 2016 i tada je osnovan Winwin Shop doo koji je nastavio dalje dok nije krajem 2019 osnovan Winwin Retail doo kako bi mogli iz delova da prodaju Tehnomaniji firmu ili šta već..

Uglavnom vrlo lako može biti da ga je Winwin uvezao pa posle to prodao preko Emmi..
 
Ewe i Comtrade prema serijskom broju nemaju moj disk medju uvezenim, proverio sam. Zvao sam sada vec oko 20 brojeva telefona i svi se uglavnom vrte okolo jedan na drugog. Upravo pisem na mail za reklamacije tehnomanije i razmisljam se da li da dodam kao primaoca i zastitu potrosaca i trzisnu inspekciju? Jer vozaju me u krug vec 4 sata.
 
Pakovanje od diska nemas?
Pravac u neku radnju vidi ko uvozi samsung SSD i obrati se njima.
 
Imam ali je vrlo izbledelo i rekao bih da pise 032 sto je pozivni broj za Cacak sto znaci da je verovatno WinWin.
 
Sto se tice Atom-a,drago mi je sto imate pozitivna iskustva sa njima.Ja nazalost nemam!!!
Pre par godina narucim plocu kod njih,kazu bice u ponedeljak i rezervisu mi.
Zovem u ponedeljak i kazem da zovem za plocu i da je rezervisana,kaze lik ok tu je.
Odjednom se seti da me pita za ime i prezime,ja kazem a on mrtav hladan odgovara da na zalost nema plocu!!!
Ok,posle toga vise nikada nisam zvao Atom i kad sam znao da jedini imaju nesto sto mi treba ili su jeftiniji,za firmu nikada nisam hteo od njih da uzmem cak i akko su mi trazili da uzmem od njih.
 
Nazad
Vrh Dno