Koristite zastareli preglednik. Možda se neće pravilno prikazivati ova ili druge veb stranice. Trebalo bi da nadogradite ili koristite alternativni preglednik.
Krajem prošle godine meni nije stigla jedna pošiljka vrednosti skoro 20 dolara. Refundaciju su odmah odbili i sve sam probao ali bezuspešno. Od tad više ne kupujem od Kineza. Tako da ako je paket negde u našoj pošti samo dobra volja da li će da ti je uruče.
Može li dispute da se otvori ponovo kada istekne ono vreme za rešavanje? Šta god da napišem ili da postavim sliku sistem automatski odbija refund bez provere.
Paket vrednosti oko 20 evra nije stigao ni posle produžene zaštite. Ima li nade da dobijem spor?
Već sam kontaktirao poštu i proveravao i sve to, ostaje mi još da probam da dobijem pare nazad. U paketu je bilo tri predmeta, sad sam otvorio jedan spor i posle 10 sekundi odmah odgovor od Ali da se...
Da li spor može da se otvori ponovo ako se zatvori sa moje strane? Nešto mi nije stiglo još a prodavac mi predlaže da zatvorim spor i sačekam još neki dan. Ali svakako odgovorio u korist prodavca, kontra tužbu nisam podnosio.
Meni je od 13 porudžbina koje su napravljene istog dana stiglo 12. Nije stigla samo jedna veće vrednosti (3 proizvoda kod istog prodavca) koja je poslata preko "Aliexpress Selection Saver".
Ako Ali ovako nastavi da odbija obeštećenja moraće da se kupuje sa drugih platformi.
To sam ih i pitao ali rekoše da ne mogu da izdaju nikakav papir ni mejl. Šta konkretno da im tražim odnosno kako da dobijem neki dokaz da to nije kod njih?
Pozvao sam poštin korisnički servis i tamo mi rekoše da nemaju praćenje međunarodnih pošiljki UA. Kažu da mogu da pišem potražnicu u lokalnoj pošti i da na to moraju da mi odgovore.
Ali evo sad na sajtu pošte vidim da se potražni postupak ne može pokrenuti za neregistrovane pošiljke.
U pošti su mi danas rekli da ne znaju šta im stiže iz Kine jer su ti paketi poslati kao obična pošta. Kažu mi da kažem Kinezima da mi poštalju preporučenom poštom. :D Pitam da li mogu da mi izdaju neki dokaz da kod njih pošiljka nije prispela a oni odgovaraju da ne mogu jer se takvi paketi ne...
Evo meni su stigli svi paketi sem jednog. Bio sam u pošti i rekli mi da ne mogu nikakav dokaz da mi daju da taj paket nije stigao kod njih jer ne vode evidenciju prispeća tih paketa iz Kine. Procenjeni rok za dostavu mi je istekao pre neki dan. Šta raditi dalje?
Baša sam tražio taj spisak ali ne mogu da ga nađem.
Inače meni za dva dana ističe onaj rok kada pošiljka treba da stigne. Nakon toga treba da se pokrene spor?