Koristite zastareli preglednik. Možda se neće pravilno prikazivati ova ili druge veb stranice. Trebalo bi da nadogradite ili koristite alternativni preglednik.
Vidi koji ti je kod države. Liči na problem sa starijim Google Wallet nalozima kada smo bili označeni kao CS, a sada smo RS. Ubaci istu karticu, samo stavi RS za zemlju.
Da li je neko menjao bateriju na ovom telefonu, ili poznaje proceduru i cene?
Na starijim Mate modelima je baterija išla u sklopu sa displejem, sumnjam da je i ovde to slučaj.
Haha, podrazumeva se :) Toliko se podrazumeva da to ne moraju ni u svoja opšta pravila da unesu.
Svestan sam da ne postoji mesto na internetu gde je više članova sa nekim svojim fix idejama, "podrazumevanjima" i logikama. Ovo pišem čisto u nadi da se neko ne povede za tim vašim...
:) pišeš besmislice. Ugovor = beneficije koje dobijaš po odredjenoj ceni u odredjenom vremenskom periodu koji se smatra ugovornom obavezom.
Ne možeš da raskineš ugovornu obavezu bez da raskineš ugovor. Uostalom, pročitaj ceo stav 11 koji sam gore uslikao, jasno piše šta se i kako raskida i koje...
A kako se to “istraje“ da te ne prebace na prepaid? Štrajk gladju, pretnja da ću napustiti mrežu (a već je napuštam)?
Po pravilniku koji su usvojili u avgustu prošle godine, nakon raskida ti automatski gase broj.
Jedini način da broj ostane aktivan je prebacivanje na prepaid.
Apsolutno netačno. Ne možeš da ostaneš na postpaidu ako raskidaš ugovor, prebacuju te na prepaid. Ne postoji način da to izbegneš.
Upravo sam završio borbu sa njima, raskinuo ugovor pa bio na prepaid 3 meseca i od pre 10 dana sam na drugoj mreži.
Super kad bi tako bilo i u stvarnosti, ali nije :)
Kad raskineš ugovor, prebacuju te na prepaid. Nakon prelaska na prepaid mora da protekne 90 dana pre nego dobijaš pravo da menjaš mrežu.
Nije li lakše i brže da, umesto ovog priučeno psihološkog traktata, okačiš link ka članu zakona gde piše da pri zameni prodavac mora ponuditi identičan artikal?