Šta je novo?

Gothic 3?

Pa ti ima sasvim, sasvim solidnu masinu. Mislim da tebi skoro sve moze da radi na mediumu (bar).
 
ma videcu sutra sta ce i kako ce ;)
 
Nadam se da Piranha Bytes neće podleći pritisku plačipički i smanjiti težinu. Nadam se i novoj zakrpi uskoro, mada će to verovatno biti tek pred izlazak NA (North American) verzije (20. novembra). Posle dosta cimanja uspeo sam da nađem kombinaciju za kupovinu i trebalo bi da mi stigne za referendum. :) Nije CE (Collectors Edition), ali šta da se radi...
 
Poslednja izmena:
eh.. a i mislim da je taj problem sa divljim zacharanim veprom malo izvikana... mislim, zamislite da ste u divljoj shumi slabashni ste bez ikakvog oklopa, drzite perorez u ruci, a rukovanje sa njim je na nivou pomahnitale zene koja secka salatu u kuhinji... normalno da ces biti PWNED ako ne pochnesh da bezish.... u danashnje vreme teshka igra se smatra loshom igrom... samo da je bugova manje nego sto se prica...

Bas tako.Teska igra je odmah i losa igra.Kad se samo setim kako su u Oblivionu smanjivali slajder i zavrsavali na nekim smesnim nivoima.To za vepra nikako nije istina.Pazi,on njega posle napada golim rukama?!:wall:

Ma borba na tom videu sa veprom je glupost. Covek nije dovoljno opremljen, plus sto namerno igra kao da zeli da pogine. Mene brine to sto ljudi kazu da cak i na dvadesetom levelu, kada sa lakocom ubijas orkove, trolove... veprovi, vukovi i bloodfly predstavljaju najveci problem. Kazu treba velika doza srece da ih ubijes :)
Ali valjda ce zato novi patch sve da ispravi. :)

Nadam se da Piranha Bytes neće podleći pritisku plačipički i smanjiti težinu. Nadam se i novoj zakrpi uskoro, mada će to verovatno biti tek pred izlazak NA (North American) verzije (20. novembra). Posle dosta cimanja uspeo sam da nađem kombinaciju za kupovinu i trebalo bi da mi stigne za referendum. :) Nije CE (Collectors Edition), ali šta da se radi...

Odakle početi...dakle, borba sa videa je autentična u potpunosti. I upravo je takva. Užasna. Lik nije opremljen jer je to u stvari praktično prvi kvest na koji se naleti, da se ubije par divljih svinja. Borba je upravo onakva kakva je u tom filmu, u suštini prelaka osim ako te zver ne uhvati u mašinu. Tu je i problem, jer ili igrač nju lako ubije ili zver igrača lako ubije, što je odvratno. Ne postoji nikakav sistem (barem ga nema na početku), već je sve kao za debile, krene se napred i stistka manijakalno levo dugme miša da bi se zadavala serija udaraca, a ukoliko se dozvoli da zver krene teško je odbraniti se od serije udaraca. Upravo je lik odlično dočarao u videu šta se dešava, jer se ne može poginuti, udarci uopšte nisu bitni po pitanju jačine i bitno je da se zadaju stalno jedan za drugim (odnosno samo da se suludo klikće levim dugmetom miša), a kada te onesveste, kao tog lika, oružje ispadne iz ruku, pa ni nema izbor nego da ga bije golim rukama, kao i u filmiću. I opet, on tamo ubije svinju na tupav način, jer je samo bitno zadavati udarce što češće nadajući se da po randomu svinja neće tebe udariti, jer onda sledi skidanje pola helta minimum.

Sve u svemu borba je očajno urađena. Što me vraća na vaše primedbe o težini. Ovde igranje ni borba nisu teški, nego tupavi. Protiv 2 vepra ili druga protivnika se jednostavno ne može ništa, makar za sada na početku, pa se moraju protivnici izdvajati da slučajno ne napadnu dva, da ne bi 1 uhvatio u mašinu i onda ćao. To uopšte nije teško, već nerazumljivo, kao i ostatak igre zbog izostanka smislenih unosa za kvestove, ili neke normalne mape. Borba je KATASTROFA! Istina, fino deluje borba na daljinu sa lukom i strelom, ali nema šanse da zver ne priđe a onda ode gomila helta jer uhvati u mašinu. Osim ako je humanoidni protivnik. Kontrole deluju kao da malkice laguju. Kad smo kod humanoidnih protivnika, očajni su. Dešava se da se zabaguju i stoje po par sekundi pre nego što reaguju, naročito u grupi.
Šta je tu taj dobar AI? AI najviše treba za borbu, borbe su 85-90% dešavanja u igri i ono najzanimljivije, zabole me da li će da obavljaju svoje dnevne poslove i imaju radno vreme. U borbi je katastrofa. Primer sa onim veprovima koji se dovode do baze u filmiću i peglaju lokalce je ekstreman i ne uzimam ga u obzir, ali kada je sama igra u pitanju ili su neki suludi juriši (zveri), ili protivnici stoje blentavo po par sekundi. Pri čemu nema šanse boriti se protiv više njih, makar malo ozbiljnijih.

Sve u svemu, ja se nimalo ne bih ponosio "teškom igrom", tim pre što ovo nema veze sa težinom, već jednostavno tupavošću. Ne znam kako bi ova igra mogla dodatno da se olakša :) jer lakše ne može, osećam kao da igram arkadu sa plejstejšna 2, gde je samo potrebno protivniku zadavati što veću gomilu udaraca za što manje vremena. Nastaviću ovo da igram jer je Gothic serijal u pitanju, da je nešto drugo odmah bih deinstalirao. Možda grešim jer nisam daleko odmakao i sl. ali propusti se vide na milju. Ne znam da li će biti bolje nakon pečeva, ali ovo je prilično socijalno. Kada bih procenjivao rekao bih da je u odnosu na Gothic 2 daleko debilniji gejplej, sa dosta poboljšanom grafikom.

Kad smo kod grafike, valja samo na maksimumu detalja. Na ostalima je očaj. Problem sa frejmrejtom postoji nezavisno od setovanja. Posebno iritira što se u vrlo kratkim vremenskim intervalima slika zamrzava a hard krene da radi jer se nešto učitava. A pošto se isto dešava i na low u 800x600 ne priznajem da je slabost konfe u pitanju, već nemar programera. Ukupno gledano - razočaranje.

P.S. da ne bude da samo kudim - dopada mi se quickbar, a i ekrani inventara sa statistikama itd. Međutim, nedostatak adekvatne mape užasno iritira. Ne znam da li je potrebno nešto odraditi da bi se dobila mapa regiona, ili je kupiti. Mada vidim da se žale ljudi i po stranim forumima na to, odnosno da postoji samo globalna mapa, pri čemu se nema pojma gde se heroj nalazi i kuda ići.
 
Poslednja izmena:
Moze li neko da postuje screenshotove na Low setovanjima?
 
Ne verujte Filipu,nameru mu je da ocrni igru:d .Sala naravno.Mapa se do sada kupovala ili dobijala,nisi je imao u pocetku.U dvojci je ako se secas bio neki lik u luci Khorinisa koji je izradjivao mape za sve delove zemlje.Verovatno postoji i sad tako neki lik,samo ga treba naci.Borba se tebi ni ranije nije svidjala u ovoj igri,i to preskacem:D .Nije ni meni bogzna sta ali me nije ni odvratila od igranja.Nego,to za AI...To su bas i rekli da ce ispraviti u drugom patch-u.Hebi ga kad su izbacili betu.Cenim da ce drugi patch biti oko 200mb.
 
Odakle početi...dakle, borba sa videa je autentična u potpunosti. I upravo je takva. Užasna. Lik nije opremljen jer je to u stvari praktično prvi kvest na koji se naleti, da se ubije par divljih svinja. Borba je upravo onakva kakva je u tom filmu, u suštini prelaka osim ako te zver ne uhvati u mašinu. Tu je i problem, jer ili igrač nju lako ubije ili zver igrača lako ubije, što je odvratno. Ne postoji nikakav sistem (barem ga nema na početku), već je sve kao za debile, krene se napred i stistka manijakalno levo dugme miša da bi se zadavala serija udaraca, a ukoliko se dozvoli da zver krene teško je odbraniti se od serije udaraca. Upravo je lik odlično dočarao u videu šta se dešava, jer se ne može poginuti, udarci uopšte nisu bitni po pitanju jačine i bitno je da se zadaju stalno jedan za drugim (odnosno samo da se suludo klikće levim dugmetom miša), a kada te onesveste, kao tog lika, oružje ispadne iz ruku, pa ni nema izbor nego da ga bije golim rukama, kao i u filmiću. I opet, on tamo ubije svinju na tupav način, jer je samo bitno zadavati udarce što češće nadajući se da po randomu svinja neće tebe udariti, jer onda sledi skidanje pola helta minimum.

Sve u svemu borba je očajno urađena. Što me vraća na vaše primedbe o težini. Ovde igranje ni borba nisu teški, nego tupavi. Protiv 2 vepra ili druga protivnika se jednostavno ne može ništa, makar za sada na početku, pa se moraju protivnici izdvajati da slučajno ne napadnu dva, da ne bi 1 uhvatio u mašinu i onda ćao. To uopšte nije teško, već nerazumljivo, kao i ostatak igre zbog izostanka smislenih unosa za kvestove, ili neke normalne mape. Borba je KATASTROFA! Istina, fino deluje borba na daljinu sa lukom i strelom, ali nema šanse da zver ne priđe a onda ode gomila helta jer uhvati u mašinu. Osim ako je humanoidni protivnik. Kontrole deluju kao da malkice laguju. Kad smo kod humanoidnih protivnika, očajni su. Dešava se da se zabaguju i stoje po par sekundi pre nego što reaguju, naročito u grupi.
Šta je tu taj dobar AI? AI najviše treba za borbu, borbe su 85-90% dešavanja u igri i ono najzanimljivije, zabole me da li će da obavljaju svoje dnevne poslove i imaju radno vreme. U borbi je katastrofa. Primer sa onim veprovima koji se dovode do baze u filmiću i peglaju lokalce je ekstreman i ne uzimam ga u obzir, ali kada je sama igra u pitanju ili su neki suludi juriši (zveri), ili protivnici stoje blentavo po par sekundi. Pri čemu nema šanse boriti se protiv više njih, makar malo ozbiljnijih.

Sve u svemu, ja se nimalo ne bih ponosio "teškom igrom", tim pre što ovo nema veze sa težinom, već jednostavno tupavošću. Ne znam kako bi ova igra mogla dodatno da se olakša :) jer lakše ne može, osećam kao da igram arkadu sa plejstejšna 2, gde je samo potrebno protivniku zadavati što veću gomilu udaraca za što manje vremena. Nastaviću ovo da igram jer je Gothic serijal u pitanju, da je nešto drugo odmah bih deinstalirao. Možda grešim jer nisam daleko odmakao i sl. ali propusti se vide na milju. Ne znam da li će biti bolje nakon pečeva, ali ovo je prilično socijalno. Kada bih procenjivao rekao bih da je u odnosu na Gothic 2 daleko debilniji gejplej, sa dosta poboljšanom grafikom.

Kad smo kod grafike, valja samo na maksimumu detalja. Na ostalima je očaj. Problem sa frejmrejtom postoji nezavisno od setovanja. Posebno iritira što se u vrlo kratkim vremenskim intervalima slika zamrzava a hard krene da radi jer se nešto učitava. A pošto se isto dešava i na low u 800x600 ne priznajem da je slabost konfe u pitanju, već nemar programera. Ukupno gledano - razočaranje.

P.S. da ne bude da samo kudim - dopada mi se quickbar, a i ekrani inventara sa statistikama itd. Međutim, nedostatak adekvatne mape užasno iritira. Ne znam da li je potrebno nešto odraditi da bi se dobila mapa regiona, ili je kupiti. Mada vidim da se žale ljudi i po stranim forumima na to, odnosno da postoji samo globalna mapa, pri čemu se nema pojma gde se heroj nalazi i kuda ići.

Zale se svuda ljudi da nema mape kad ne znaju i ne gledaju a posle djavo im kriv :p
Mapa se dobija, maltene odmah na startu. U prvom gradu posle istrebljenja orkova kod bossa se moze pokupiti mapa ;)
Sto se tice borbe slazem se, posebno me iritira nokautiranje od strane protivnika. No kako sve dublje i dublje gazim kroz igru sve manje i manje bivam nokautiran a divlje svinje, vukovi i ostale zveri postaju sve lakse za savladavanje. Na pocetku je lako biti nokautiran i samim tim pobedjen ali kasnije sa tezim armorom, vecom snagom, protekcijom od impacta ovo postaje sve teze. Takodje kasnije se mogu nauciti perkovi (barem je tako receno, ja jos nisam stigao do ove mogucnosti) za specijalizaciju borbe protiv odredjenog protivnika. Ukoliko budu izbacili i ovaj patch za balansiranje igre bice super.
Grafika je extra za razliku od generickog obliviona ovde je celi svet rucno uradjen i stvara osecaj zivog sveta, nazalost na ustrb stabilnog frame rate-a. Atmosfera, koju upotpunjuje odlicna muzika i odlicna prica je i dalje glavni adut gothic serijala.
Sve u svemu moji utisci su, za sada, pozitivni i nadam se da ce tako i ostati.
 
Poslednja izmena:
Muzika je fantastična, tu se slažem, fenomenalna je. Pretpostavljam da je kasnije lakše protiv zverova, ali to ne menja očajan borbeni sistem, pošto posle ionako idu teži humanoidni protivnici i teži zverovi. Nije se meni nešto ni ranije dopadao, ali sada je baš katastrofa. Frejm rejt je očajan, a to i borbeni sistem su mi najbitniji. Tako da je pala deinstalacija i čekanje na 3-4 patcha...mada, verovatno se ni tada borba neće izmeniti, pa će opet pasti deinstalacija :(

Zale se svuda ljudi da nema mape kad ne znaju i ne gledaju a posle djavo im kriv :p
Mapa se dobija, maltene odmah na startu. U prvom gradu posle istrebljenja orkova kod bossa se moze pokupiti mapa ;)
Od Orc bossa nisam dobio mapu. Dobio sam zlato i par potiona...možda je bag ili random loot.
 
Poslednja izmena:
Pa moram da priznam da nisam odusevljen pogotovo posle prica da ce ovo zaseniti Oblivion. Istana je da je daleko od toga. U odnosu na Oblivion deluje poluprofesionalno. Sto se tice grafike Oblivion i na manjim rezolucijama izgleda odlicno dok ovo deluje kao igra od pre par godina. Gameplay i comabt sistem bas onakvi kako ih je opisao Filipenko. Igracu ga sigurno jos neko vreme (do izlaska NWN2 tacnije). Par pitanja da li je moguce pokupiti nesto od mrtvog protivnika i kako i kako na sebe staviti neki oklop ili slicno?
 
Par pitanja da li je moguce pokupiti nesto od mrtvog protivnika i kako i kako na sebe staviti neki oklop ili slicno?
Naravno. Staneš ispred mrtvaka tako da ti se pojavi njegovo ime (npr. Orc Scout ili nešto slično). Ako ne možeš odmah onda nabodi pozu u kojoj je to moguća (malo kruži oko tela, sigurno će moći). Onda evo dugme miša (action1) i otvoriće se njegov i tvoj inventar gde možeš da pokupiš stvari od njega. Slično i sa kupljenjem stvari sa zemlje, staneš ispred njih i kad se pojavi njihovo lebdeće ime klikneš levim dugmetom miša.

Odustao sam definitivno, čekam američku verziju pa ću joj dati još 1 šansu. Šteta, priča deluje veoma dobro, a atmosfera je veoma dobra, naročito zahvaljujući muzici, koja je fantastična :)
 
i kako i kako na sebe staviti neki oklop ili slicno?
Moras prvo da ga kupis. Najblizi prodavac je u redrocku - rebel kampu.

Ja jos nisam odustao i sto vise igram sve mi se vise i vise svidja a mane ili lagano nestaju ili ih zanemarujem. Kad se setim kada sam prvi put dosao u dodir sa Gothic-om 1 hteo sam da odustanem par puta ali sam istrajao zbog price i atmosfere. Kada sam obrnuo igru posle nekog vremena uradio sam to nekoliko puta sto je bio i slucaj sa Gothic-om 2. Gothic serijal je takav da bi osetio njegove blagodeti i zabavu mora da se istraje i zagazi dublje u igru.
 
a sta je sa najavama da ima vise nacina da se reshavaju questovi, pa chak i nenasilnim putem (!?!? :)) svi koji su igrali kazu da imaju osecaj da je stunlock kod svinje zapravo bug... mada divlji vepar ne bi relano ni bilo lako ubiti hladnim oruzjem, zar ne? koliko ja kapiram posto se neprijatelji ne lvl-uju na isti nachin kao na oblivionu da je zamisao programera da se izbegava fajt tamo gde ga ne mora ni biti, pogotovo na samom pochetku, pa nije ovo diablo...? ili jeste... i da se za razlichite protivnike koriste razlichita oruzja... hmm...

mene vise brine nestajanje npc-jeva i nedostatak dijaloga za zavrsavanje questova i tome slichno... koliko je to zapravo intezivno...
 
Sada sam deseti lvl i borba je mnogo laksa tj. ne bivam nokautiran po sto puta ali je ipak je ovo i dalje problem, sve manji i manji ali nije trebalo ni da postoji u svakom slucaju.
@filipenko
Mapa se takodje moze kupiti i u gradu Montera za 500 zlatnika, ista fora kao iz predhodnih delova.
mene vise brine nestajanje npc-jeva i nedostatak dijaloga za zavrsavanje questova i tome slichno... koliko je to zapravo intezivno...
21.10.2006. 14:08
Nestajanje NPC-ova je bio problem koji je resen patchem, barem meni do sada niko nije nestao a igram preko 15 sati. Sto se tice dijaloga to je vec stvar snalazenja. To sto nema detaljna upusta je samo plus i svaka cast na tome. Naime, neko ti dodeli kvest da nadjes neke snadbevne kutije i nista drugo, bez detalja. Sada ne slalazljivi igrac ce odmah zaplakati gde i kako to da nadjem, ovo je glupa igra, nema GPS sistem koji ce mi pokazati gde se to tacno nalazi kako bih bez pomuke zavrsio ovaj kvest... Ono sto bi trebalo da uradi jeste da se raspita po okolini, pita druge NPC-ove da li nesto znaju o tome, kada nadje neki trag krene za njim i onda se parcici polako sklapaju.
Nemojte mesati nesposobnost igraca sa nesposobnoscu developera.
 
hvala na infou, to mi je trebalo :)

a resavanje questova na vise nacina?

ebga moram da vas smaram, stize mi tek u ponedeljak
 
Nabavih i ja danas Gothic 3!!! :D

Na 1024x768 na mid-low podesavanjim izgleda sasvim pristojno i gura dosta dobro.'Oce da secne, narocito u gradu, ali sam navikao i na mnoogo gore performanse (Diablo 2 na 266MHz i 32 MB RAMa), tako da sam zadovoljan.Da je Gothic feeling tu - jeste.Jedno mi je u pocetku mjuza delovala suvise Oblivionski.
Za sada nisam naisao ni na jedan bug (patchovana verzija), jedino sto je na jednom mestu trava lebdela iznad tla :)

Fajt je zaj**an, ali mi sve manje ide na zivce.Nervira me sto su spore animcije i sto moram svakoga 2 puta da ubijem (mislim na klanje).Glasovi su ok, iako mi nedostaju oni iz dvojke.

Btw, u onom seocetu gde je Phil i zarobljen paladin, gde se nalazi paladinov armor "za poneti"?
 
Poslednja izmena:
Jedno mi je u pocetku mjuza delovala suvise Oblivionski.
Jel u ovom threadu obavezno mrzeti Oblivion da bih bio uključen u priču???

Svašta. Koliko sam upućen, jedina stvar koja je premašila očekivanja u G3 je upravo muzika. Sve ostalo je, nešto manje, a nešto više, ali lošije od prvobitnih najava.
 
Sto se tice dijaloga to je vec stvar snalazenja. To sto nema detaljna upusta je samo plus i svaka cast na tome. Naime, neko ti dodeli kvest da nadjes neke snadbevne kutije i nista drugo, bez detalja. Sada ne slalazljivi igrac ce odmah zaplakati gde i kako to da nadjem, ovo je glupa igra, nema GPS sistem koji ce mi pokazati gde se to tacno nalazi kako bih bez pomuke zavrsio ovaj kvest... Ono sto bi trebalo da uradi jeste da se raspita po okolini, pita druge NPC-ove da li nesto znaju o tome, kada nadje neki trag krene za njim i onda se parcici polako sklapaju.
Nemojte mesati nesposobnost igraca sa nesposobnoscu developera.

Kako stoje stvari sa dijalogom po pitanju detaljnosti istih? Prochitao sam da ljudi najvise zameraju na dosta oskudnim dijalozima. Ne po pitanju questova, nego po pitanju priche. Npr. sa likovima koje znas iz prethodne dve igre mozes razmeniti tek po koju rechenicu, a bilo bi za ocekivati da je sa njima malo pazljivije odradjen dialog tree. Da li je po tom pitanju nesto odradjeno u prvom patchu?
 
Jel u ovom threadu obavezno mrzeti Oblivion da bih bio uključen u priču???

Svašta. Koliko sam upućen, jedina stvar koja je premašila očekivanja u G3 je upravo muzika. Sve ostalo je, nešto manje, a nešto više, ali lošije od prvobitnih najava.

Nemoj pogresno da me razumes, ne kazem da ako lici na Obl. muziku da je losa, vec da nije (bar po meni) bas u duhu muzike ranijih Gothica.(Obl. ima odlicnu muziku) Vise se forsiraju violine..To je sve..
 
Poslednja izmena:
Ti patcheve zamišljaš baš svemoćnim stvarima :)

Pa naravno..zar nisu? ;)
Poenta je u tome da su G1 i G2 imali odlicne dijaloge, a ne vidim zasto to ne bi bilo i u trojci osim ako dizajneri nisu imali dovoljno vremena da sve ispoliraju. I dizajneri moraju da doprinesu patchu nekako, a ne samo programeri :)
 
Kako stoje stvari sa dijalogom po pitanju detaljnosti istih? Prochitao sam da ljudi najvise zameraju na dosta oskudnim dijalozima. Ne po pitanju questova, nego po pitanju priche. Npr. sa likovima koje znas iz prethodne dve igre mozes razmeniti tek po koju rechenicu, a bilo bi za ocekivati da je sa njima malo pazljivije odradjen dialog tree. Da li je po tom pitanju nesto odradjeno u prvom patchu?
Sa starim likovima na pocetku (samo su na pocetku dostupni sada su se razebezali na sve cetri strane sveta srescu ih kasnije) razmenio sam reci o sadasnjoj situaciji, gotovo nista o starim dobrim vremenima. Sto se tice dijaloga sa ostalim NPC-ovima vrlo su detaljni ima dosta toga da se porazgovara, barem sada na pocetku. Igram preko dvadeset sati ali i dalje smatram da sam na pocetku, sto je dobra stvar, ima jos dosta da se igra.
Za sve one koji tek pocinju i razmisljaju da batale igre jedan savet: Sledite kvestove, nemojte odmah da pretrazujete mapu i putujete daleko. Mapu pretrazujte detaljno, zavirite u svaki kutak. Ako vidite da se u pecinama nalaze tezi protivnici tipa minecrawlera nemojte na njih macem vec nekom magijom ili lukom i strelama, pa povlacenje, pregupisanje i opet napad. To je bila fora iz prethodnih delova a sada je akcenat bas na ovaj sistem.
Okacicu danas/sutra jedan combat trailer gde ubijam vukove, famozne divlje svinje i ostala cuda sada kada sam nabacio jaci oklop, nabudzio snagu i nabavio bolje oruzje.
 
Čemu služi iskustvo kad mi se NI JEDNA osobina ne poboljšava? I kako ubiti one patrole orka? Ubijem ih desetak puta, ali uvek ustaju.
 
Čemu služi iskustvo kad mi se NI JEDNA osobina ne poboljšava? I kako ubiti one patrole orka? Ubijem ih desetak puta, ali uvek ustaju.

Moras svakog ponaosob da zakoljes : drzis desni taster misa + pritisnes levi
Meni je taj sistem malo bezveze.AJd' recimo da vazi za neke vodje orkova, ali sad bas za svakog vojnika...
 
Poslednja izmena:
Sistem je uveden da ne bi išao okolo i ubijao kao ******, pogotovu što je sada moguće ubiti sve što se kreće (znači nema više zaštićenih likova zbog priče i sl). U Gothicu je sasvim normalna stvar da se dvojica pokače i potuku, ali da baš jedan oduzme drugom život,.. ipak nije mala stvar. Ako je neko po definiciji neprijatelj (i nema ime), onda će automatski umreti. Za sve ostale važi da morate da ih overite, ako ste baš sigurni da želite da ih ubijete, a ne samo isprašite.
 
@Trek
Pa koristis iskustvo za kupovinu (tj. trening) osobina kod raznih likova koji te necemu mogu poduciti.
 
blah,igra nece da se pokrene...
patchovao sam brijacevu verziju,prekopirao sta vec treba i kada kliknem na ikonu nista se ne desava...
da li se nekome nesto slicno desavalo?
 
Vrh Dno