Šta je novo?

063 - od Mobtela do Telenora

Ocekivao sam ovo, mada sam koristio u krajnje drugaciju svrhu tih 5 sati. Inace nalozi ostaju.
 
U cemu je problem? :)
Novi vlasnik, novi ugovori, nekom u ovoj prici (Eunetu ili Telenoru) nesto tu nije odgovaralo, aj sad da nagadjamo sta.

A to za bazne stanice, hocete da vam na telefonima pise Telenor? ;)
 
Ja hocu da mi signal bude stabilan, da baterija iole vise traje. Kada sam bio u Madjarskoj, iznenadio sam se koliko baterija duze traje.
 
Ma to je zato sto sve te sprave zrace.... :) :d :D
 
Pod ovim "da ostave da mozes da koristis" sam mislio da ostave kao "post paid nalog...bez free sati....

Jaksa, ako se ne varam, imas odredjene veze sa operaterom iz ovog topica, ali ne vidim razlog za takve postove...
 
Kakve postove?
 
Opasan ovaj Telenor.
1 dan sam zakasnio da uplatim racun i iskljucili mi broj.
Kod Mobtela nije bilo tako.
Mog`o si da platis i sa 2-3 dana zakasnjenja.
E, dosli stranci - sad nam je $ah-mat na na$oj teritoriji. :)
 
Posalji mi kopiju uplatnice i broj telefona na mail.
 
bre na 064 post paid(bel50) me sacekaju dobrih nedelju dana ako ne i vise da to platim...

hm...

mislim da se samo uigravaju, oni su dosli ovde da ostanu i ubedjen sam da ce uskoro da se pojave sa jako povoljnim ponudama... (barem se nadam ;) )
 
nije fer tako brzo iskljucivanje iz prostog razloga sto se meni recimo cesto desi da ne dobijem racun do 18,19. u mesecu i onda kad uplatim dok prodje uplata moze proci par dana. e a sad ja svaki put da se cimam pa popunjavam uplatnicu samoinicijativno i da uplacujem bas i nije fora. znam da oni svaljuju krivicu na postu ali ipak na kraju ispastaju korisnici. (inace imam dosta velike racune i redovno ih placam, retko prodje dan dva od prijema uplatine da ne platim)
 
Evo sad sam se raspitao, iskljucenje je ovog meseca bilo 27. a inace treba da bude 20. u mesecu.
 
Što se isključenja tiče, situacija je sledeća (ljubazno mi objasnila devojčica iz KS Knez Mihailova kad sam juče išao da im nosim uplatnicu):

- Račun za mesec avgust (ovaj sad za koji su bila isključenja juče) obuhvata period 01.08.-31.08.
- Presek računa je uglavnom poslednjeg dana meseca, ili prvog dana sledećeg meseca.
- Čim se presek računa uradi, podaci se šalju na štampu.
- Već drugog, trećeg dana u mesecu (u ovom slučaju 02./03.09.) postoje podaci o iznosu, pozivu na broj itd. i možemo se o tome informisati preko CCa, ili odlaskom u KS.
- Par dana posle toga (recimo do 05.09.) račun se pojavljuje i na portalu, kao i listing.
- Negde u to vreme, računi su već odštampani, pakuju se i šalju poštom i tog trenutka oni (Telenor) prestaju da budu nadležni za to šta se sa računom dešava. Ingerencije (odgovornost/krivicu) preuzima pošta. Pomenula mi je da tako nešto čak i piše u ugovoru, al' nisam našao to da pročitam.
- Krajnji rok za uplatu računa je 20.09.
- Dan za isključenja je bio juče (27.09.), što je skoro mesec dana od trenutka kada je račun napravljen.

Ja sam im juče prepodne odneo uplatnicu, posle par minuta dobio SMS da sam "zaštićen" i nisu me isključili. Znači, praktično, ti već negde petog u mesecu možeš sve da platiš opštom uplatnicom i da se ne smaraš sa problemima neažurnosti pošte, banke ili koga već. Kad ti sve tako lepo objasni i još se nasmeši, ne mož' čovek da se naljuti ... :)

U svakom slučaju, postoji X načina da saznaš koliki je iznos za uplatu, X načina da uplatiš i X načina da im dostaviš dokaz o uplati ako uplata "nije prošla". Imaju čak i varijantu sa nekim bankama da uzmeš trajni nalog i da ne razmišljaš o tome uopšte ...

Sledeći meseć ću da platim na vreme ... obećavam! :D
 
ccc, pa zar nije logicno da te iskljuce ako ne platis?? i pre telenora su iskljucivali

ako si iskljucen, kada platis, posaljes uplatnicu na fax call centra i ukljuce te
 
jeste logicno, zato na vreme placajte racune :)

ja sam problem placana resio elektronskim bankarstvo....

skinem racun sa portala i samo ukucam sifru i poziv na broj i to je to....

ne idem po postama, bankama, sve iz fotelje.... :)
 
Poslednja izmena:
U cemu je problem? :)
Novi vlasnik, novi ugovori, nekom u ovoj prici (Eunetu ili Telenoru) nesto tu nije odgovaralo, aj sad da nagadjamo sta.

Iskreno ne znam da li imas neke veze sa Telenorom ali konstatujem da ako "ne znas" u cemu je problem ili se pravis bezobrazno blesav, jer imas vese sa njima ili... pa ono drugo ali da ne vredjam.

Kada ti internet provajder bude poslao mejl da "blablabla od sutra cemo vam ukinuti internet", dakle bez najave, bez obrazlozenja iako ti je usluga bila ugovorom obecana, onda se javi ovde, a ja cu da ti postavim isto ovo pitanje koje si ti postavio nama.

Stvarno mi je dosta ljudi koji se iz nekog interesa prave blesavi. Dok je tako, ovakve i slicne stvari ce se i desavati u Srbiji. Kada ljudi budu smogli snage da za promenu kritikuju svoj rad i krituku prime k znanju, onda ce mozda biti nade za ovu zemlju.
 
Zaista ne znam u cemu je problem izmedju Euneta i Telenora.
S kim ja imam ili nemam veze je apsolutno nebitno u ovom kontekstu.

"bezobrazno"...."ali da ne vredjam..." mnogo lako se potezu reci i kvalifikacije kojima nije mesto.

Ovaj forum i ova tema nije mesto za pricu, bar ne na ovaj nacin, o zemlji Srbiji i nadi za nju. Ko hoce da navrce pricu na tu temu, ima i politicke forume pa nek izvoli tamo, niko ga nece opominjati.

Dakle, usluga 5 za internet je ukinuta, ne znam zasto, ne znam da li je ukinuta na inicijativu Euneta ili Telenora, izvol'te na telenor forum pa trazite odgovor zasto.
 
Stvarno mislim da je bilo dosta o politici u ovoj temi:mad: ...
Postoje forumi za to.
A sto se tice racuna El Toro vam je lepo objasnio!
 
Poslednja izmena:
I meni je rekla da se poziv tarifira i ako si u besplatnim minutima ...
 
A kad ce 3GP da proradi i taj cudesni protok podataka i kako ce se kretati cene za protok.........Kolika je cena u svetu po 1Mb?Sta sve donosi 3GP ?
 
Od sada nadalje, sva pitanja u vezi cena, tarifnih paketa i svega sto se ne moze povezati sa temama ovog foruma se brisu a clanove upucujem na forum.telenor.co.yu
 
Poslednja izmena:
Na mom telefonu od juce pise "Telenor" i za sad sve radi ok, tako da su to recimo dobre vesti ;)
 
Za sad vidim da je na pre paid 062
 
Nisam razumeo, pusteno je i na prepaid 062?
 
trenutno sam u zr i pise mi mobtel
 
I meni piše Mobtel. U centru Beograda sam, a telefon je Nokia 6610. Probao sam sa isključivanjem i ponovnm uključivanjem, rekoh možda je potrebno ponovno logovanje na mrežu ali nema efekata.
 
:D

U toku sledece nedelje bice uradjeno i na vasim brojevima.

Pozdrav,
Milos
 

Prilozi

  • screen.jpg
    screen.jpg
    143.1 KB · Pregleda: 124
Vrh Dno