Što se isključenja tiče, situacija je sledeća (ljubazno mi objasnila devojčica iz KS Knez Mihailova kad sam juče išao da im nosim uplatnicu):
- Račun za mesec avgust (ovaj sad za koji su bila isključenja juče) obuhvata period 01.08.-31.08.
- Presek računa je uglavnom poslednjeg dana meseca, ili prvog dana sledećeg meseca.
- Čim se presek računa uradi, podaci se šalju na štampu.
- Već drugog, trećeg dana u mesecu (u ovom slučaju 02./03.09.) postoje podaci o iznosu, pozivu na broj itd. i možemo se o tome informisati preko CCa, ili odlaskom u KS.
- Par dana posle toga (recimo do 05.09.) račun se pojavljuje i na portalu, kao i listing.
- Negde u to vreme, računi su već odštampani, pakuju se i šalju poštom i tog trenutka oni (Telenor) prestaju da budu nadležni za to šta se sa računom dešava. Ingerencije (odgovornost/krivicu) preuzima pošta. Pomenula mi je da tako nešto čak i piše u ugovoru, al' nisam našao to da pročitam.
- Krajnji rok za uplatu računa je 20.09.
- Dan za isključenja je bio juče (27.09.), što je skoro mesec dana od trenutka kada je račun napravljen.
Ja sam im juče prepodne odneo uplatnicu, posle par minuta dobio SMS da sam "zaštićen" i nisu me isključili. Znači, praktično, ti već negde petog u mesecu možeš sve da platiš opštom uplatnicom i da se ne smaraš sa problemima neažurnosti pošte, banke ili koga već. Kad ti sve tako lepo objasni i još se nasmeši, ne mož' čovek da se naljuti ...
U svakom slučaju, postoji X načina da saznaš koliki je iznos za uplatu, X načina da uplatiš i X načina da im dostaviš dokaz o uplati ako uplata "nije prošla". Imaju čak i varijantu sa nekim bankama da uzmeš trajni nalog i da ne razmišljaš o tome uopšte ...
Sledeći meseć ću da platim na vreme ... obećavam!
