Šta je novo?

063 - od Mobtela do Telenora

ej, jel tacno ovo da imamo pola sata razgovora u mrezi od kada je telenor vlasnik?
 
Pa to pitam?
Nisam ni ja shvatio, mada lepo pise da cemo to videti na racunu vec od sledeceg mesece, odnosno racuna.
 
pa ako pise da ces videti na sledecem racunu to znaci da je poklon za ovaj mesec
 
Zamena kartice je 300 + PDV, kao što reče Aca.
http://www.telenor.co.yu/?section=services&page=152

Ko ti je, šta ti je i gde ti je pokušao da naplati to? BTW, ne znam odakle vam ideja da će neko da dira 6-cifrene brojeve/korisnike, i zašto bi?

Nekima su već promenili brojeve. Jedan moj drugar je takođe imao šestocifreni i samo je jednog dana dobio poruku da mu se dodaje sedmica ispred postojećeg broja (063 mreža)...

Ja imam šestocifreni jer sam od 2000-te do 2002. godine bio pretplatnik (takođe 063). Zatim sam prvom prilikom prešao na prepaid uz doplatu nekih, valjda, 100 maraka (tada). Danas te peripetije izgledaju zaista smešno kada prepaid brojevi koštaju pišljivih 100 dinara. Tada su koštali kao da su od zlata.

No u korisničkom servisu su mi rekli da ću posle raskidanja ugovora dobiti drugi broj... Bio sam iznenađen, jer što mi ne bi ostao isti broj, ionako ga koristim dve i kusur godine, moj je...

"Ne, ne može isti - moraćete platiti ako želite da ostane - to se tretira kao zahtevanje "specijalnog" broja"... I tako ja platih da mi ostane moj sopstveni broj. Smešno ali istinito.

Još smešnije je bilo dogovaranje oko cene. Ženska u tom korisničkom servisu mi je rekla da se posebni brojevi plaćaju od 500 do 15.000 dinara (tada), odnosno što je "lepši" - veća cifra.

"Pa dobro, koliko treba da platim za svoj"? "500 dinara - nije neki lep"...

Ladno je mogla da kaže da je to lep broj (meni zaista jeste) i uzme mi 15.000 - a to je tada bila zaista velika lova....
 
Poslednja izmena:
Nije mogla da ti uzme druge pare jer ima cenovnik o "lepoti" brojeva, ja sam licno gledao jer sam i sam birao.
Sestocifreni brojevi koji su postali sedmocifreni su oni sa prvim brojem 7 i to posto su bili prvi pre paid brojevi, a ponestalo im je slobodnih brojeva za nove korisnike pa su dodali. Takodje se pricali da ce i svi ostali koji su nekada bili post paid, pa presli na pre paid sa brojevima koji pocinju sa 2,3,4,5,6 postati isto sedmocifreni, ali evo, vidite, to se nije desilo. E sad, vi strahujete koji ste presli sa post paida na pre paid a zadrzali ste sestocifrene brojeve. Bez razloga, ja mislim. Osim ako vas Telenor ne natera da opet predjete na post paid, ali ne vidim ni zasto bi i to uradio.
 
I ja sam nesto razmilsljao na tu temu, posto mi je moj tesko izvojevani sestocifreni poslovni broj bitan za posao, pa ako nesto budu menjali, bla, bla..
Ali realno nema razloga za brigu. Mi post -paid korisnici verovatno pravimo najvece racune i sve to, dosta firmi ima brojeve itd, pa sada kada bi svima nesto promenili, bez veze, a nema tehnickih razloga za to, valjda.. osim sto nigde osim u CG nisam video da postoje sestocifreni gsm brojevi.
 
Postoje. Znam ljude koji ih imaju, i sam sam ih koristio.
 
Šestocifreni na 7 su dobili još jednu 7, i to je bilo pre brat-bratu dve ili tri godine, jer im je postalo tanko sa prostorom. U međuvremenu su ubacili i brojeve na 1, kao i 062 numeraciju. Uostalom, ako im zatreba, za 6 meseci će imati na raspolaganju i 067, 068 i 069, a mogu da "prebace" i 061 numeraciju na GSM, ako to već nisu uradili (i samim tim ugase NMT mrežu, koju ionako koristi verovatno manje od 100 ljudi u Srbiji). Znači, prostora za širenje ima i ne verujem da će nešto posebno menjati. Uostalom, svi znamo koliko su "lepi šestocifreni brojevi" popularni, tj. na ceni. Zašto? Nemam pojma ... ali je tako.

Obzirom da je numeracija sedmocifrenih brojeva na 063 odaaavno prošla SVE brojeve (72, 73, 74 ... 82, 83, 84 ... 13, 16 ...), mislim da nema potrebe da bilo ko strahuje za svoj šestocifreni broj (koji je lep i treba mu za posao po default-u). ;)

E, sad ... što se tiče sklapanja ugovora na "lep broj", to je nešto potpuno drugo u odnosu na zamenu oštećene/ukradene/pas-je-pojeo kartice. Kada je bila ta akcija (pre 4 ili 5 godina), uzeo sam i ja tada broj. Ko danas se sećam da sam ga platio 1000 din, i to 500 zato što sam uopšte birao (a nisam uzeo neki sa liste koja je bila na stolu), i 500 zato što je bio iz numeracije predviđene za drugi region (Za BG su bili predviđeni brojevi na 2 i 3). Glupost ili ne, nije sada ni bitno ... to je bila politika kompanije tada, i naravno da sam mogao da kažem neću i da uzmem neki broj "sa stola". Akcija je bila - uzmeš broj, platiš unapred 100 marke, tri metra dana si na postpaidu, imaš free poruke, i onda te prebacujemo na prepaid, uz fiksnu nadoknadu od X dinara i ostatak ti prebacujemo kao kredit. Sve je išlo sistemski i sve se znalo unapred.

Kada su uveli MobiPRO pakete, ODMAH sam se prebacio na MobiFUN (jer je razlika u ceni poruke bila značajna), pa na MobiPRO30, pa kad su uveli tarifiranje na sekund, onda na taj MobiPRO30 Specijal paket, pa na MobiJunior, a kako mi ističe "Junior" status za par meseci, prešao sam na PRO200 skoro (jer sam počeo više da pričam, a manje da kuckam) i spram toga koliko koristim telefon, vrhunski sam zadovoljan računima. Nisam uspeo da dočekam SonyEricsson sad u ovoj akciji ... al' biće ih još ... pa možda uspem da uzmem i neki bolji telefon do Nove godine ... ne žurim nigde. Skoro sam pazario E61 i sumnjam da će ponuditi nešto u toj klasi, ali šta god da daju, mogu da obradujem kevu koja i dalje nosi 3310 i jedva se i sa njime snalazi.

Primetićete da sam relativno često menjao pakete, al' jednostavno, to i jeste cilj ponude tolikog broja paketa ... da odabereš onaj koji ti najviše odgovara u odnosu na tvoju potrošnju. Kad budu uveli neke nove pakete, pogledaću, možda budu imali nešto što mi još više odgovara ... i to je tako ... Kamo lepe sreće kada bu svi ostali (npr. EPS) nudili pakete koji se najbolje uklapaju u moju potrošnju.

Da se vratim samo na post Saše iz NS: Pomešao si malo babe i žabe. Lep broj jeste koštao, a zamena kartice je uvek bila 300 din, tako da ... sećaš li se šta si zapravo radio tada?
 
sada sam bio do Telenora, kaze da je ovih pola sata samo za ovaj mesec. To je kao poklon od novog operatera.

Toliko o tome. Koristite ljudi!
 
Stvarno ne znam kako sam mogao da im uplatim do 20-og, kad mi je istog dana i stigao racun.
 
To je vec nesto drugo.
Ja sam danas isao da vidim jer nikada ne verujem u ono sto pise ili bar mislim da oni nisu lepo to napisali ili vec hoce nesto da smute. I odem tamo i lepo mi kazu to sto sam napisao.
 
Da se vratim samo na post Saše iz NS: Pomešao si malo babe i žabe. Lep broj jeste koštao, a zamena kartice je uvek bila 300 din, tako da ... sećaš li se šta si zapravo radio tada?

Sećam se dobro. And, I dont mix grandmothers and frogs...:D

Raskidao sam pretplatnički ugovor i prelazio na prepaid (po sistemu koji si opisao)... Poenta cele priče je bila u tome što nisu hteli da mi ostave moj stari broj.
Da bi mi ostao, morao sam da ga platim kao "specijalan ili lep" broj (nazovi ga kako hoćeš), što mi je u tom trenutku izgledalo kao vrhunski *****luk... Pa to je bio moj "obični" broj već dve godine a oni me teraju da ga platim kao da sada nešto specijalno izvoljevam!?:wall:
 
ja sam bio uzeo broj 063/63339X pre jedno dve godine zejebo sve po spisku ... uveli bili da mozes preko neta da vidis slobodne "lepe" brojeve ja izabrao popunio sve i dosao u ns u korisnicki servis i rekao da sam rezervisao broj. kad sam im rekao ovi se poceli cesati o cemu pricam pa su zvali bg gde su im potvrdili da to moze... trebali su mi dati ugovornu obavezu od 12 meseci ali onaj smotani je zaboravio da upise u ugovor ugovornu obavezu. I sve je bilo lepo ja dobio karticu i kao rekli mi kada bude nedostupna ti ubaci u telefon i cepaj... kad ono dan dva tri cetri prodje nista... i odjednom nazovem ja sa fixnog kaze nedostupno ubacim karticu ono nece da udje u mrezu... i tako opet zovem opet nedostupno kad jednom zazvoni... i javi se neka riba... ja se zaprepastio... nazovem korisnicki servis kazu slucajno je dodeljen broj nekom drugom i vama u isto vreme... (gluposti mislim) i uporno mi se riba izvinjava i pokusava da mi podvali neki br koji jedva ima dve iste cifre a kamoli sestice... da bih se ja par puta izdrao na nju i pricao sa sefom kako u ugovoru pise da moraju da me obaveste u roku od valjda bilo 3 ili 5 dana ako je odbijen zahtev i da ima da ih tuzim... i onda me nazvali za 10minuta dali opet nekoj novoj plavusici da me zove i da se izvinjava i ponudili mi broj 063663X00 koji sam prihvatio... e sad ga nedam nema leba :) ....

inace ortak je tako bio izabrao "lep" broj i ispalo je da te "lepe" brojeve cim se oslobode stavljaju u promet i ispalo je da je taj broj bio od nekog zelenasa pa su ga sledecih jedno 6meseci stalno zvali ljudi da im pozajmi neke pare za procenat :) :) :)
 
Ne razumem ljude koji kupuju "lepe" brojeve i "lepe" registarske tablice :D
 
Ne razumem ljude koji kupuju "lepe" brojeve i "lepe" registarske tablice :D

mesas babe i zabe... za tablicu je glupost ali za broj telefona nije narocito ako ga koristis za posao jer za razliku od tablica brojeve telefona neko i pamti
 
Nije to više ni toliko bitno kao nekad... Ja 90% odsto brojeva u imeniku svog telefona uopšte ne znam napamet, niti se trudim da ih zapamtim. Više nema ni potrebe. Tu su pametne spravice da ih zapamte i izlistaju kad ti zatreba...
 
Poslednja izmena:
Nije to više ni toliko bitno kao nekad... Ja 90% odsto brojeva u imeniku svog telefona uopšte ne znam napamet, niti se trudim da ih zapamtim. Više nema ni potrebe. Tu su pametne spravice da ih zapamte i izlistaju kad ti zatreba...

i ja isto... ali stariji ljudi ili pamte ili pisu u tefter koji nose pored mobilnog :)
 
To za tefter mogu da potvrdim za caleta mog druga, inace profesora, pa tefter stavi u kesu, pa kesu u torbu, pa torbu u...A ima covek 2 fona.
 
@raindog
Tek sam sada stigao kuci i provrio postu.
Evo sta su mi odgovorili:
Sto se tice tarifiranja uspostavljanja veze u besplatnim minutima, isto ne podleze naplati. Takodje, prilikom pozivanja broja sa kojim ostavrujete saobracaj od 50% popusta, uspostavljanje veze se takodje tarifira sa 50% popusta.

Tako da ovo potvrdjuje tvoje tvrdnje. Ne mogu da verujem sta mi je riba rekla tada. Trebao sam da je snimi i sada da je nadje i da joj pusti......
Kakva je to guska.
 
meni sada stigla poruka.....

nije da koristim od kako sam uzeo adsl, ali se nikada ne zna da li ce zatrebati
 
Smaraci. Sto bar ne ostave da mozes da koristis, pa da placas preko racuna.....ja potrosim nekoliko minuta mesecno sa tog naloga (nekada sat-dva, a onda 3 meseca nista), kada kod nekoga testiram neki modem ili negde sa notebooka kada imam landline pri ruci...
Jeste bezobrazno ovo danas za sutra.

Prethodnih dana mreza vise nije radila nego sto jeste. Izgleda da rade na poboljsanju baznih stanica. Bar se nadam :)
 
Nazad
Vrh Dno