Šta je novo?

PayPal (FAQ u prvom postu)

Američki nalozi mogu da skidaju sa Play store.
 
Imam neka pitanja vezana za zatvaranje PayPal naloga. Nadam se da neko moze da odgovori.

  • Da li traze potvrdu identiteta pre zatvaranja naloga? Preciznije, ukoliko nisu update-ovani licni podaci nakon isteka licne karte, da li moze da dodje do nekih problema prilikom zatvaranja naloga?
  • Da li je potrebno da se eksplicitno zahteva brisanje licnih podataka ili to automatski rade nakon brisanja naloga? Ukoliko to rade automatski a moguce je eksplicitno zahtevati brisanje podataka, sta se dobija tim zahtevom?
  • Da li moze da dodje do nekih problema kao sto su dugovanja prema PayPal-u nakon zatvaranja naloga? Znam da je moguce da se pokrenu sporovi do 6 meseci nakon transakcije i da kupac trazi novac nazad a da rezultat toga bude negativan balans, ali ne znam da li je moguce da u slucaju naloga sa poslednjom dolaznom transakcijom pre vise od 6 meseci dodje do nekih naknadnih dugovanja. Vidim da se spominje neko cuvanje podataka od strane PayPal-a u raznim slucajevima, ukljucujuci i preracunavanje provizija i mogucih dugovanja ili tako nesto.

Takodje me zanima da li u slucaju negativnog balansa PayPal moze da naplati ta dugovanja? Vidim da se spominje prinudna naplata preko kreditnog biroa ali ne znam za koje zemlje je to moguce i sta je konkretno moguce kad je Srbija u pitanju.
 
Ima problem. Za logovanje u PayPal treba da dobijem kod (koji ukucam da bih se logovao) na broj mobilnog koga vise nemam jer koristim drugi broj. Na koji nacin mogu taj broj da koristim? Mail je ostao isti.
 
uhhh...teska prica.

kod ne dobijamo ni mi sa istim telefonom a ne sa drugim

Trenutno ni kod na whatsapp ne radi, sada ga salju na mail,
ali opet mislim da je samo za placanje a ne logovanje na nalog.

Probaj tako.
 
Ja kada hocu da platim i izaberem PayPal trazi mi da se ulogujem. Danas sam isao na varijantu da zam zaboravio sifru. Sve sam uradio sto su trazili i stavio novu sifru sto je potvrdjeno. Kada sam hteo da sa njom ulogujem opet ne moze. I ako mi Engleski nije jaca strana moracu ocigledno da ih pozovem i objasnim sta je problem.
 
Ja od kad imam Paaskey za login ne cimam se vise.... ne bi smeo da gasim 2FA, a nervirao me uzasno jer je bio za svako placanje (zbog logina) potreban.

Nas nalog, a fizicki sam u Nemackoj.
 
US Google nalog
 

Prilozi

  • Screenshot_2025-11-12-14-14-57-773-edit_com.android.vending.jpg
    Screenshot_2025-11-12-14-14-57-773-edit_com.android.vending.jpg
    62.1 KB · Pregleda: 40
Tebi radi?

Nije problem skidanje, imao sam aplikaciju prestala je sa radom
 
Ako ste nekad ranije imali instaliranu Paypal, cak i preko .apk, a sada je nemate dostupnu za instalirati na Play Storeu (logicno, nema je na nasem Play Store), idite u Play Store, Manage Apps i Devices pa na Manage i umesto This Device izaberite Not installed. Pronadjite tu Paypal i instalirajte je, tako sto cete je stiklirati i u gornjem desnom uglu kliknuti za instalaciju (upravo isprobano, na srpskom Play Store).
To je "najsigurnija" varijanta jer je instalirate direktno sa Play Storea.

E sad, ako nikad niste ranije imali instaliranu aplikaciju (bar na tom nalogu na kom ste trenutno logovani na Play Store), onda probajte da je instalirate pre random .apk sa interneta, ALI SE NE LOGUJTE, izbrisite je i ponovite postupak iz prvog pasusa.

PS: Pricam o obicnoj Paypal aplikaciji (koja NIKAD nije prestajala sa radom, odnosno uvek je radila), ne Paypal Business aplikacija koja je prestala sa radom.
 
Potvrđujem, radi kad se iz Gugla klikne install i na srpskom Google nalogu se pojavi Install dugme (ne piše da je nedostupna u našoj zemlji).
 
Ja sam mu čak u predzadnjem postu na prethodnoj strani okačio i link ka APK fajlu, ali on dečko očigledno ništa nije razumeo :)
 
Drugari, šta mi konkretno savetujete da izlažem PayPal "human assistant"-a kada ga kontaktiram povodom ovog dole, a da bude dovoljno uverljivo?
Treba da izbegnem da provale da je u pitanju virtuelni Payoneer-ov US račun tj. konkurentski.
Već sam objasnio Paoneer-ovom support-u za šta mi treba i oni su mi namenski kreirali dodatni virtuelni US račun u FIRST CENTURY za koji tvrde da ima "high succcess rate" pri dodavanju na PPal za razliku od CITY-jevih računa koji su svi po default-u flagovani i nemogu se dodati na PPal.
 

Prilozi

  • PayPal-US-BankAccount.jpg
    PayPal-US-BankAccount.jpg
    113.8 KB · Pregleda: 30
@Belgrade. napiši da dobijaš tu poruku te ih zato kontaktiraš tim povodom. Agentkinja koja mi se javila navela je da je potrebno samo da obavi neka podešavanja i kada budeš spreman, da se javiš da si pripravan kako bi ti poslao/la sms kod i napiši ga svaku cifru odvojeno, primer: 8 8 5 9 4 1 pa kad to završite, moći ćeš da ga dodaš.
 
@Belgrade. napiši da dobijaš tu poruku te ih zato kontaktiraš tim povodom. Agentkinja koja mi se javila navela je da je potrebno samo da obavi neka podešavanja i kada budeš spreman, da se javiš da si pripravan kako bi ti poslao/la sms kod i napiši ga svaku cifru odvojeno, primer: 8 8 5 9 4 1 pa kad to završite, moći ćeš da ga dodaš.
Hvala!
 
  • Like
Reagovanja: uji
Pozdrav ljudi, da li je ikako moguće da sa mog Pay Pal naloga iz Srbije pošaljem nekom f&f uplatu u inostranstvo (dozvoljava mi samo goods & services)? Ili skinuti novac na neku od naših kartica pa da pošaljem nekim drugim putem?
 
F+F mislim da ne radi iz Srbije. Pre par godina sam nekom liku uspeo da pošaljem novac na taj način, ali je on poslao zahtev. Par puta je pokušao sa nekim varijantama i na kraju upalilo. Kako, nemam pojma.
 
Paysendom na nečiju karticu ili na devizni račun putem IBAN-a ? Tek sam registrovao Paysend nalog, nisam još pokušavao da pošaljem pa ne vidim gde mi ponudi slanje sa Paypala, izvinite ako postavljam glupa pitanja, ali ne bih da pogrešim, nije mala suma u pitanju
 
Nazad
Vrh Dno