Šta je novo?

Yettel.bank ex Mobi Banka (2024 / 2025)

Kod osiguranja da li gledaju broj dana (30) za svakog člana porodice ili samo za onog koji se poziva na osiguranje? Npr ja sam prebacio 30 dana a drugi član nije a hoću da iskoristim osiguranje za tog drugog, da li traže potvrdu i za mene da sam u tih 30?
 
Zanimljivo. Ja imam Bank Max / Progresiv 5+ sa prijemom zarade od početka 2024. Nikakav bolji kurs od 118,7 nemam.

Da nemaš još neku dodatnu pogodnost, tipa Yettel Sve ili nešto slično, pa da imaš bolji kurs? Prvi put čujem da neko ima bolji kurs do 1000 EUR. Da li neko sa foruma još ima to?
Nemam Yettel sve, imam broj kod njih ali nije u paketu potrebnom za yettel sve...

1762370987122.png
 
Hm, moguće da ti je ostao neki rep od Sjajan spoj ponude...

edit: evo upitah na četu za kurs, nemaju pojma, kažu da sistem automatski određuje, nude standardno samo bolji kurs za preko 5000 EUR. Garant im je to ostao nek rep od Mobi banke, tako da uživaj u dobrom kursu dok možeš, odnosno dok ne provale. 😄
 
Poslednja izmena:
aj valjda ne citaju ovo ovde :)
 
Uspeli su da poprave veb, sad se prikazuju detalji svih plaćanja debitnom karticom. U aplikaciji se i dalje vide samo neproknjižena, makar kod mene.
 
Siguran sam da je vec pominjano u temi, ali nije bas lako pronaci...
Da li su svi Yettel bankomati uplatno-isplatni, npr. ovi u Novom Sadu? Ako da, jesu li i multivalutni (eurski) ili neki hendluju samo dinare?
 
Kakva su iskustva sa novom World karticom?Koliko se ceka (okvirno) na izradu i dostavu(mozda je bilo vise pitanja o tome a da nisam ispratio sve)?Znam da je u ranijim postovima bilo price da bude kompromitovana i pre nego sto bude isporucena.
 
Kakva su iskustva sa novom World karticom?Koliko se ceka (okvirno) na izradu i dostavu(mozda je bilo vise pitanja o tome a da nisam ispratio sve)?Znam da je u ranijim postovima bilo price da bude kompromitovana i pre nego sto bude isporucena.
Mislim da je meni stigla za oko 3 nedelje od prijavljivanja na yettel sve.
Nisam je do sad koristio, ni ne znam da li ima nekih prednosti u odnosu na debitnu master karticu.
 
Stigla jedna relativno brzo, kompromitovana još brže, stigla druga relativno brzo :p
Ništa posebno, jedino što je baš lepa (crna sa zelenim rubom). Nikakvu razliku nisam primetila u odnosu na standardnu, osim što valjda donosi neke benefite koji mi do sada nisu trebali i verovatno i neće (tipa lounge na aerodromu i ne znam šta još, mrzi me da guglam šta tačno).
Zbog kompromitovanja nije u walletu, tako da je vucaram po novčaniku za neko eventualno provlačenje, mada uglavnom plaćam telefonom.
 
Ako je u telefonu kreditna a ne debitna kartica kako i kada se onda skidaju sredstva pri plaćanju u inostranstvu?
Da li se kao i kod debitne skida iznos sa devizne partije ili se to konvertuje u dinare pa se mora uplatiti do 15. u sledećem mesecu, ili neka treća varijanta?
 
Ako je u telefonu kreditna a ne debitna kartica kako i kada se onda skidaju sredstva pri plaćanju u inostranstvu?
Da li se kao i kod debitne skida iznos sa devizne partije ili se to konvertuje u dinare pa se mora uplatiti do 15. u sledećem mesecu, ili neka treća varijanta?

Kreditna nema deviznu partiju. Iznos se iz evra konvertuje u dinare autokoverzijom po kursu banke za devize (na današnji dan 121,9238), tako da korišćenje kreditne kartice u inostranstvu nije isplativo.

Ti možeš u digitalni novčanik ubaciti više kartica, te debitnu koristiti u inostranstvu, a kreditnu u Srbiji npr.
 
Ako je u telefonu kreditna a ne debitna kartica kako i kada se onda skidaju sredstva pri plaćanju u inostranstvu?
Da li se kao i kod debitne skida iznos sa devizne partije ili se to konvertuje u dinare pa se mora uplatiti do 15. u sledećem mesecu, ili neka treća varijanta?
Najbolje ti je u app da promenis valutu u eure i on ti u inostranstvu skida eure dok god ih imas na racunu, ako nemas eure oni ih koveruju od dinara, ali ne po istom kursu kao kad imas eure na racunu
 
Pušteno novo ažuriranje aplikacije, makar za Android, nakon koga se na početnoj strani, neposredno po logovanju, prikazuje potrošnja debitnim karticama u toku meseca. Prikazan je iznos zaključno sa jučerašnjim danom, i to je zbir svih autorizovanih transakcija, u skladu sa uslovima za oslobađanje od održavanja (napomena: za aktuelni keš-bek je ipak neophodno da sve bude i proknjiženo), kao i koliko nedostaje do "magičnih" 30k. Malo mi je, doduše, previše ovo upadljivo. Ako vam je dosad smetalo što vam se na početnoj strani bez mogućnosti sakrivanja vidi stanje na računu, a znam da nekima jeste (sećam se da se pisalo o tome), sad će vam dodatno smetati što se vidi i koliko trošite, i to u Yettelovoj neonskoj zelenoj boji. 😆
 
Ažurirao. Isto Android. Kod mene nema toga (srećom). Možda što uslov za besplatan Bank Max ostvarujem prijemom plate, a ne potrošnjom. Mada prepoznavanje u aplikaciji na koji način korisnik ostvaruje benefit i da na osnovu toga prikazuje ili ne prikazuje određen meni bi bilo neverovatno dostignuće za banku koja se bezuspešno bori sa dečjim bolestima u aplikaciji godinu i po dana.
 
Nema ni kod mene, na max paketu sam sa prijemom zarade
 
Ja sam sakrio tako sto sam otvorio vise stednih racuna pa na prvih par stoji 0 dok za ostale mora da se ide na "prikazi vise" ili kako se vec zove, ovo sa ovih 30k je mnogo manje cimanje nego da ti svako gleda u stedne racune na izvolte
 
Pošto sam otvorio oročenu štednju na 3 meseca, interesantno da se pored podmenija Oročene štednje nalazi plusić koji kad se klikne izlazi poruka na roze pozadini Create account is not implemented yet (iako mi je aplikacija na srpskom).

Verovatno nešto još što nisu skontali kako da izbace, a još im i izlazi iz korporativne kolor šeme. :poop:
 
Možda što uslov za besplatan Bank Max ostvarujem prijemom plate, a ne potrošnjom.
Nema ni kod mene, na max paketu sam sa prijemom zarade
Ima smisla da je to razlog, mada u opisu ažuriranja nema takve napomene, samo piše da je dodat prikaz potrošnje. Svakako, ne prikazuje se ni samo korisnicima MAX paketa. Pogledao sam upravo kako izgleda i na jednom Lite računu i isti je prikaz, samo još dodatno ima dugme koje može da se iskoristi kao prečica za prelazak na MAX. Sve u svemu, klasična gejmifikacija, agresivno reklamiraju to, pa i ne čudi što šljašti.

Mada prepoznavanje u aplikaciji na koji način korisnik ostvaruje benefit
To rade svakako i može da se vidi prilikom prijave za program Yettel Sve. Konkretno, odvojeno se prikazuje ispunjenost uslova zarade i potrošnje. Naravno, dovoljno je da samo jedan bude ispunjen, ali suština je da prate oba odvojeno, pa mogu ipak odvojeno i da ih prikažu.

Ja sam sakrio tako sto sam otvorio vise stednih racuna pa na prvih par stoji 0 dok za ostale mora da se ide na "prikazi vise" ili kako se vec zove, ovo sa ovih 30k je mnogo manje cimanje nego da ti svako gleda u stedne racune na izvolte
E, pa upravo ta tvoja priča me je i inspirisala da napišem tu napomenu, baš toga sam se setio. 😂

nalazi plusić koji kad se klikne izlazi poruka na roze pozadini Create account is not implemented yet (iako mi je aplikacija na srpskom)
Da, tako je oduvek. Isti plusić stoji i kod štednje po viđenju, čudo to dosad nisi primetio. Ne znam, doduše, što im je problem da implementiraju. Bukvalno bi dovoljno bilo preusmeravanje na odgovarajuće stranice. Jedino ako ne smeju da čačkaju taj deo aplikacije, to bi objasnilo i poruku na engleskom.
 
Danas sam i dobio odgovor banke vezano za kes bek iz septembra meseca, koji se odnosio na placanje google novcanikom u iznosu od 5000 rsd.
Prvo nisam mogao preko kol centra da dobijem kes bek jer sam i pre te akcije koristio placanje novcanikom, ali kako sam im i u mailu naveo nigde nije bilo naznaceno da ta promocija ne vazi za nas.
Na kraju odobrili su mi povrat kes beka u iznosu od 1000 rsd, uz izvinjenje.
 
Na kraju odobrili su mi povrat kes beka u iznosu od 1000 rsd, uz izvinjenje.
Rekoh ja da samo treba da ih pretegnete. Nadam se da im je i @Blade Runner napisao prigovor.

Vidiš, kod mene nema plusić kod štednje po viđenju. Samo kod oročene. Zato sam i sad tek primetio kad sam otvorio oročenu.
Zanimljivo. Stavljam u prilog kako izgleda kod mene početna, taman da vidite potrošnju i vi kojima se ne prikazuje.
 

Prilozi

  • yettel_pocetna.jpg
    yettel_pocetna.jpg
    72.7 KB · Pregleda: 91
  • yettel_potrosnja.jpg
    yettel_potrosnja.jpg
    131.1 KB · Pregleda: 111
Au, ovo je baš jezivo kako se prikazuje kartična potrošnja.

Kod mene pored štednje po viđenju nema ni ova prečica za interni transfer. Pored tekućih računa i oročene štednje je isto kao kod tebe.
 
Au, ovo je baš jezivo kako se prikazuje kartična potrošnja.
Nisam se šalio kad sam rekao da je previše upadljivo, hahah. Još na nižim paketima dodatno ima dugme za prelazak na MAX. Ipak, prijatnije je za oko na tamnoj temi. Evo i toga u prilogu.

Kod mene pored štednje po viđenju nema ni ova prečica za interni transfer.
Hmmm, čini se onda da imaš neki bag sa prikazom. Plus ti ni ne treba, to i hajde, ali prečica je definitivno korisna i na nju se oslanjam kada prebacujem novac sa štednje. To je, dakle, baš prečica za prebacivanje sa štednje na tekući račun (eventualno drugi štedni ili neki ovlašćeni, valjda i to može), kao što je kod tekućeg prečica za obrnuti smer.
 

Prilozi

  • lite_tamni.jpg
    lite_tamni.jpg
    162.6 KB · Pregleda: 87
@Burgija @rovello
Meni i majci su isplatili za 5 kartica, a za ovu jednu su naveli taj izgovor kao da je u avgustu već korišćena ta kartica preko Apple Pay-a (samo onda su trebali u mailu akcije da navedu na koje tvoje kartice se odnosi). Mrzelo me odmah da im odgovaram na to sa žalbom, ali hoću sad za vikend.

Ali najjače mi je bilo što su mi za jednu kreditnu isto naveli nebulozu zašto kao nije ispunjen uslov jer sam koristio onu akciju 2 transakcije preko 5.000din gde mi je jedna bila online, a druga Apple Pay (a lepo im je tu pisalo online, POS i da važi i digitalnim novčanikom). Rekli su mi da to isplaćuje Master direktno. A da stvar bude smešnija isplatili su mi keš-bek za tu karticu pre njihovog odgovora gde mi govore da nisam ispunio uslov (ne znaju koliko su glupi).

Kolegi sa posla isto nisu isplatili keš-bek, a on ima i MasterCard World karticu i garant će izgovor da im bude pa akcija se odnosila samo na tu World karticu, a ne i na običnu debitnu Master koju je on verovatno koristio da ispuni uslove akcije.
 
Hit su skroz, sve već poznato. Za aktuelnu akciju su se popravili, u smislu da su dodali napomenu da se može dobiti samo jedan povrat, pa sa tim ovog puta nema nedoumica (da nije tebe, ne bismo ni znali pouzdano da je u prošlom moglo više), ali videćemo hoće li biti nekih dodatnih izgovora. Ja se, recimo, uopšte ne bih iznenadio da meni pokušaju da ne isplate sa izgovorom da npr. već imam opštih 500 dinara povrata preko benefit izjave, no neće im proći ako se slučajno desi. Ali hajde da se ne ureknem, svakako bi bio smor ako bih morao da ih ganjam. 🙈
 
@rovello Bila je i za prošlu akciju rečenica “Keš-bek se može ostvariti samo jednom u toku promotivnog perioda.”
Jednom, ali po svakoj kartici odvojeno :)

E sad kako je za ovu akciju ne znam, treba ih pitati (ko na primer ima i World i običnu, ili neke dodatne debitne).
 
Nazad
Vrh Dno