Šta je novo?

AliExpress (FAQ u prvom postu)

Prvi put za mnogo godina mi se ovo dešava. Naime, kao što se vidi na slici. zvanično sam dobio paket (maska za telefon je u pitanju). Naravno paket nisam primio. Kinez kaže da sam primio (poslao mi screenshot, ova druga slika). Da li je neko u pošti maznuo ili je nešto drugo u pitanju?
Sada imam situaciju kao na trećoj slici (da napišem review, a nisam chekirao da sam primio paket).
Nemam iskustva sa ovom situacijom.

Kada odem u help center imam situaciju sa četvrte slike.

Šta da radim?
 

Prilozi

  • Screenshot 2025-10-30 180759.png
    Screenshot 2025-10-30 180759.png
    91.2 KB · Pregleda: 114
  • Screenshot 2025-10-30 181258.png
    Screenshot 2025-10-30 181258.png
    128.1 KB · Pregleda: 64
  • Screenshot 2025-10-30 181704.png
    Screenshot 2025-10-30 181704.png
    64.5 KB · Pregleda: 55
  • Screenshot 2025-10-30 182034.png
    Screenshot 2025-10-30 182034.png
    69.6 KB · Pregleda: 115
Prvi put za mnogo godina mi se ovo dešava. Naime, kao što se vidi na slici. zvanično sam dobio paket (maska za telefon je u pitanju). Naravno paket nisam primio. Kinez kaže da sam primio (poslao mi screenshot, ova druga slika). Da li je neko u pošti maznuo ili je nešto drugo u pitanju?
Sada imam situaciju kao na trećoj slici (da napišem review, a nisam chekirao da sam primio paket).
Nemam iskustva sa ovom situacijom.

Kada odem u help center imam situaciju sa četvrte slike.

Šta da radim?
Koji je bio broj za praćenje? Možda je dupli broj.
 
Vidi se CN broj na prvoj slici, to je ovo od nedavno što ide direktno iz Kine za Srbiju i praćenje je samo preko kineske pošte, naši ih ne registruju, a vodi se kao Choice slanje. Tako da velike su šanse da je neko ovde to maznuo.
 
Bas meni treba da stignu 2 paketa sa CN brojem pracenja, nadam se da necu imati problem kao kolega.
 
I ja čekam jedan CN... paket, Ajazz miš. Očekivao sam da se promeni broj, videćemo.
 
Na postal.ninja nema evidencija po tom cn broju, ali ima po ovom drugom AP00766162877843, Ali nema ništa od naše pošte, pa me to zbunilo.
 
Takođe me buni onaj podatak da je nepostojeća adresa, a nedugo zatim stoji da je paket uručen. A dostava pokušana u 19:35h, a onda uručeno u 20:00h.
Ništa mi nije jasno, tj. najverovatnije da je neko iz pošte maznuo.
Kolege, hvala na odgovorima. ;)
 
Ko isporučuje te CN pošiljke?
Skoro na svakom trakeru postoji praćenje a alternativni broj je CNG i sve statuse daje cainiao, traži od prodavca ko ti je dostavio pošiljku, neka on juri logistike. Danas napišeš prodavcu i ako ti ne odgovori za 24h (valjda je još uvek toliki rok za odgovor, nisam skoro gledao) odma dispute sa full refundom, neka vode računa šta objavljuju.
Može biti da je tad preuzela neka logistika ili kurirska služba kod nas a ako je pošta u pitanju pošiljka bi morala da dobije neki standardni broj.
 
Ko isporučuje te CN pošiljke?
Skoro na svakom trakeru postoji praćenje a alternativni broj je CNG i sve statuse daje cainiao, traži od prodavca ko ti je dostavio pošiljku, neka on juri logistike. Danas napišeš prodavcu i ako ti ne odgovori za 24h (valjda je još uvek toliki rok za odgovor, nisam skoro gledao) odma dispute sa full refundom, neka vode računa šta objavljuju.
Može biti da je tad preuzela neka logistika ili kurirska služba kod nas a ako je pošta u pitanju pošiljka bi morala da dobije neki standardni broj.
Poslao sam pitanje prodavcu, a ujedno sam tražio full refund preko help centra.
 
Neka ti neko (ili prodavac ili pošta) da potvrdu na koju adresu i ja koje ime je isporučeno. Moguće da je dupli broj za praćenje. To je Standard Shipping, treba da ima praćenje od početka do kraja. A to što za prvo uručenje piše neuspešno, to se većini dešava.
 
Evo ga epilog.
Zadovoljan istim.
E sad ne znam od koga da naručujem, a da se ne ponovi isto. Mada ako naši kradu onda Kinezi ne mogu ništa.
 

Prilozi

  • Screenshot 2025-10-31 111014.png
    Screenshot 2025-10-31 111014.png
    88.1 KB · Pregleda: 96
Koliko razumem pošiljka je još u tranzitu a prodavac je prijavio da je pošiljka primljena na osnovu cainiao statusa da brže pokupi kintu. Svaki traker prevodi na svoj način statuse i ovde jeste primljena pošiljka ali od strane neke logistike, merodavni su statusi pošte ili kurirske službe u zavisnosti ko dostavlja i lako može da ti stigne pošiljka u narednom periodu.
 
Koliko razumem pošiljka je još u tranzitu a prodavac je prijavio da je pošiljka primljena na osnovu cainiao statusa da brže pokupi kintu. Svaki traker prevodi na svoj način statuse i ovde jeste primljena pošiljka ali od strane neke logistike, merodavni su statusi pošte ili kurirske službe u zavisnosti ko dostavlja i lako može da ti stigne pošiljka u narednom periodu.
Moguće. Nemam iskustva sa ovakvom situacijom, ali po brzini kako je help centar rešio stvar izgleda da se ovo često dešava.
Naravno ako mi stigne paket, vratiću novac.
 
Tvoja volja da li ćeš da ponudiš prodavcu novac ili ne, nemaš nikakve obaveze a potrčao je da naplati svoje. Za potvrdu prijema od strane prodavca znam još od pre 7-8 godina ali sasvim druga situacija, spremam se za put na 3-4 dana i ujutru vidim da je pošiljka kod poštara i sačekam da preuzmem pošiljku jer sam imao toliko vremena. Kada sam se vratio sa puta vidim da je potvrdjen prijem pošiljke od strane prodavca što nisam sporio i još se izvinuo i naveo razlog što kasnim sa ocenom a inače su to radili dok je bilo muljanje sa duplim brojem kad prijavi onaj kome je stvarno poslato prodavac prijavi da je pošiljku dobio i onaj koga je pokušao da zavrne i uglavnom im je prolazilo jer većina ne zna svoja prava. Sada dupli brojevi ne postoje, ne mogu da muljaju na taj fazon.
 
Drugari treba mi vaša pomoć i savet. Kupio sam predmet na Aliekspressu (vrednost oko 200$) Aliekspress Standard Shipping. U pitanju je oficijalna prodavnica. Problem je što je prodavac
navodno poslao predmet i broj za praćenje je CN25101006633 Cainiao umesto klasičnog LA.........HU.
Po pracenju statusa ove pošiljke piše da je predmet isporučen, a prdmet nije ni došao do mene. Verovatno da je poslao lažan broj ili duplikat broja za pracenje.
U problemu sam jer ako otvorim spor pod razlogom da nisam dobio pošiljku Aliexpress to presudi kao "Not Valid" jer na statusu piše "Delivered" i traži mi da u roku od 3 dana dostavim nekakve dokaze od logištičke kompanije. Kako ja mogu dostaviti bilo kakve dokaze od Cainiao?
Imate li savet šta raditi u ovom delikatnom trenutku?
 

Prilozi

  • Screenshot_4.jpg
    Screenshot_4.jpg
    54.4 KB · Pregleda: 41
  • Screenshot_5.jpg
    Screenshot_5.jpg
    61.2 KB · Pregleda: 24
  • Screenshot_3.jpg
    Screenshot_3.jpg
    33.7 KB · Pregleda: 20
  • Screenshot_6.jpg
    Screenshot_6.jpg
    35.3 KB · Pregleda: 25
Poslednja izmena:
Drugari treba mi vaša pomoć i savet. Kupio sam predmet na Aliekspressu (vrednost oko 200$) Aliekspress Standard Shipping. U pitanju je oficijalna prodavnica. Problem je što je prodavac
navodno poslao predmet i broj za praćenje je CN25101006633 Cainiao umesto klasičnog LA.........HU.
Po pracenju statusa ove pošiljke piše da je predmet isporučen, a prdmet nije ni došao do mene. Verovatno da je poslao lažan broj ili duplikat broja za pracenje.
U problemu sam jer ako otvorim spor pod razlogom da nisam dobio pošiljku Aliexpress to presudi kao "Not Valid" jer na statusu piše "Delivered" i traži mi da u roku od 3 dana dostavim nekakve dokaze od logištičke kompanije. Kako ja mogu dostaviti bilo kakve dokaze od Cainiao?
Imate li savet šta raditi u ovom delikatnom trenutku?
Proveri prodavca jel scam ili ne. Pogledaj ocene, komentare i ostalih predmeta sto prodaje. Ako je scam skoro pa sigurno ce ti proci disput kod Alija.
 
A ti si to prvo ušao u spor pa onda pitanje ovde šta da se radi?
Isčitaj ovu stranu pisano je o CN pošiljci.
 
@dj13 Oficijalna prodavnica je u pitanju, nije nikakav scam.

@Mali Perica Da ali mogu da ga otkažem, birao sam opciju "Tracked as delivered but not recieved" i Aliexpress to ocenjuje kao "Not Valid". Mozda bi trebao pokrenuti spor pod drugim razlogom ili da sacekam mozda ce pošiljka stići, mada je več označena kao isporučena i rok od 15 dana na dispute je poćeo da teče.
Šta da radim?

Pročitao sam stranu o CN pošiljci, nadam se da će i @vladabg pomoći oko ovoga
 
Poslednja izmena:
Meni se u zadnjih godinu dve jedno 7-8 posiljki zaglavilo na CN. Samo jedna se odglavilav posle 10-15 dana na redovni tracking i stigla. Ostale mi je sam Ali refundirao u nekom trenutku i to pre isteka vremena za dostavu.
 
Drugaru sam porucio ovaj komplet sitnih alata u ovoj radnji 25.10.2025 i jos uvek nisu poslali.


Koliko vidim radnja je novootvorena sto se kaze i ne znam hoce li uopste poslati ili nece posto je vec proslo skoro 7 dana..
Sta mi je ciniti ako neko ima neka slicna iskustva?
Da li vec sada mogu otkazati porudzbinu i kontaktirati aliexpres da mi se vrati novac nazad na racun ili moram jos uvek cekati?
 
Ne možeš ništa dok ne istekne rok za slanje osim da moliš Evu ako je dobre volje da pokrene spor. Ako nije poslato do isteka roka AE bi trebao automatski da vrati novac.
 
Ja imam situaciju da sam naručio ventilator, turbinu za irobot roombu. (cca 3000 din)
Deo je stigao, medjutim ne radi kako treba, ne "vuče".
Prijavio prodavcu, on kaže daj slike i video. Ja dam, on ćuti.
Onda je dobio 1 star review i otvorio sam dispute preko Alija sa "not fuctioning properly" razlogom, morao sam da instaliram njihovu budjavu app za to :)
Wish me luck.
 
Video klip je najbolji nacin za dispute. Ako vam stize paket za koji ste sumnjicavi da je prevara ili je nesto lomljivo ili je vrednost poveca snimite otvaranje. Isto tako ako ne radi kako treba ili sta god je neispravno snimite klip. Meni u 3-4 slucaja dispute za neispravost sa fotkama nije bila prihvacena ni od Alija. Stali su na stranu trgovca. Tek posle dobrog snimljnog klipa I zalbe na odluku sve sam slucaje dobio. Npr. slucaj bezicne bubice kad jedna slusalica ne radi uopste, neispravno mini audio pojacalo...
I kod dispute se desava da trgovac i ne odgovori nista, i automatski Ali presudjuje na vasu stranu.
 
Poslednja izmena:
Evo ga epilog.
Zadovoljan istim.
E sad ne znam od koga da naručujem, a da se ne ponovi isto. Mada ako naši kradu onda Kinezi ne mogu ništa.

Kako si uspeo da dođeš do pozitivnog ishoda, koje si dokaze priložio da nisi primio CN........... pošiljku?
ja sam na pragu da mi na bezobrazan način uzmu 200$. Kupac je u svakom slučaju nemoćan da bilo šta učini osim da se oprosti od para. No comment
 
Ne možeš ništa dok ne istekne rok za slanje osim da moliš Evu ako je dobre volje da pokrene spor. Ako nije poslato do isteka roka AE bi trebao automatski da vrati novac.
Istekao je rok za slanje verovatno sinoc i posle toga sam dobio poruku od aliexpresa da ce mi biti vracen full refund.
I danas sam opet dobio poruku da su sredstva uplacena na karticu i da ce biti na racunu od 3 do 5 radnih dana.
 
Pregledao sam na brzinu prve postove par tema ovde i nazalost nisam nasao info, pa se unapred izvinjavam na siguran sam vise puta postavljenom pitanju.

Nisam par godina nista uzimao sa Alija, pa me zanima koja je trenutna situacija oko vrednosti posiljki koje nisu podlozne carini, ako postoji i dalje to. Ranije je bilo 50e, pa 75e pa su posle opet nesto menjali nisam ispratio situaciju.
Drugo ako predjem taj iznos kako je najlakse da otprilike izracunam koliko bi mi mogli biti troskovi, i tu se secam ja bilo nesto kao pomnozis za 1.45 iznos pa otprilike dobijes koliko ce zapravo da te kosta :D Ali nemam pojma da li je to tacno ili ne.
 
Pregledao sam na brzinu prve postove par tema ovde i nazalost nisam nasao info, pa se unapred izvinjavam na siguran sam vise puta postavljenom pitanju.

Nisam par godina nista uzimao sa Alija, pa me zanima koja je trenutna situacija oko vrednosti posiljki koje nisu podlozne carini, ako postoji i dalje to. Ranije je bilo 50e, pa 75e pa su posle opet nesto menjali nisam ispratio situaciju.
Drugo ako predjem taj iznos kako je najlakse da otprilike izracunam koliko bi mi mogli biti troskovi, i tu se secam ja bilo nesto kao pomnozis za 1.45 iznos pa otprilike dobijes koliko ce zapravo da te kosta :D Ali nemam pojma da li je to tacno ili ne.
Preko 50e se carini, a ispod ne. Ispod ide samo pdv + 160din za pošiljke koje se otvaraju na carini. Obično su to registrovane pošiljke, sa praćenjem. Niška carina otvara sve takve, za Bg u NS ne znam. Mislim da su pisali da nešto i prolazi bez otvaranja.
 
Evo samo da javim novosti. Upravo mi je legao novac od ali-a. Full refund.
Od dokaza nisam ništa priložio jer bukvalno ništa nisam imao ni da priložim. Pošteno sam platio, a za sada paket nisam dobio. Izgleda da Eva nešto zna što ja ne znam.
Opet naglašavam da se sa ovakvom situacijom prvi put susrećem pa nisam baš merodavan da dajem savete.
 
Nazad
Vrh Dno