Šta je novo?

Raiffeisen bank

Da li je ovo samo kod mene greška, ili treba da protekne određeno vreme dok se ne pojave detalji o kartici?!

U pitanju je nova kartica, stigla i aktivirana pre desetak dana... Kod ostalih kartica se vide detalji, čak i kod nove (još uvek neuručene) Dine :)

rf.jpg
 
Meni je tako bilo na kartici i morao sam da idem u filijalu da nešto odrade. Posle toga sve je ok.
 
Obično se pojave sutradan nakon aktivacije. Nazovi call centar i pitaj za tu grešku koju ti prikazuje.
 
U krajnjoj linij probaj reinstall aplikacije.
Meni se koruptovao nalog, imali su valjda neki server maintanance za koji nisam znao, pokusao da se logujem 2 puta u 5 minuta i nisam hteo treci put bas da se to ne bi desilo.
Slao mail podrsci , nisu ni beknuli. Zvao ih, isto se niko nije javio (onaj mrtav signal kao da je nepostojeci broj).

Ironicno sam kod njih presao upravo zbog digitalnog bankarstva i reputacije koje je steklo. Srecom reinstall jer resio problem , samo sam pin morao da promenim.
 
Ja nikako ne mogu da nadjem taj link za preporuku, u aplikaciji nema nicega
 
Da li si probao da je ažuriraš? Ovde sam postavio snimak ekrana kako bi trebalo da izgleda. U međuvremenu su zamenili mesta prikazima, pa se prvo prikazuje akcija.
 
Da, redovno azuriram aplikaciju ali nikada nisam do sada video ovu opciju. Ocigledno da nemaju svi to
 
A koristite li račun, makar povremeno? Možda je do toga. Ranijih puta jeste akcija bila ograničenog obima, ali sad se činilo kao da su svi dobili.
 
Poslednja izmena:
Sad mi stiglo ažuriranje RaiPay aplikacije. Uparivanja sa Moja mBanka aplikacijom prošlo bez problema.
 
U krajnjoj linij probaj reinstall aplikacije.
Meni se koruptovao nalog, imali su valjda neki server maintanance za koji nisam znao, pokusao da se logujem 2 puta u 5 minuta i nisam hteo treci put bas da se to ne bi desilo.
Slao mail podrsci , nisu ni beknuli. Zvao ih, isto se niko nije javio (onaj mrtav signal kao da je nepostojeci broj).

Ironicno sam kod njih presao upravo zbog digitalnog bankarstva i reputacije koje je steklo. Srecom reinstall jer resio problem , samo sam pin morao da promenim.
Hahah stigao mail, naravno nidje veze sa logikom. Podsecam, reinstall aplikacije je resio problem. A mail je stigao gotovo nedelju dana nakon sto sam resio problem i 2 nedelje od nastanka problema.
1761743858432.png
 
Hahah stigao mail, naravno nidje veze sa logikom. Podsecam, reinstall aplikacije je resio problem. A mail je stigao gotovo nedelju dana nakon sto sam resio problem i 2 nedelje od nastanka problema.
Kod mene reinstall nije pomogao, tako da ću morati do ekspoziture, kako je predložio @kiza :)
 
Sad mi stiglo ažuriranje RaiPay aplikacije. Uparivanja sa Moja mBanka aplikacijom prošlo bez problema.
Čini se da su danas pustili svima. Upravo sam i ja upario bez problema, a rešeni su i problemi neintuitivnosti koje sam naveo u ovoj poruci. Možda čitaju forum, heheh. Svi su koraci tačno navedeni, pojavljuju se prozorčići sa tačnim narednim korakom, pa sad ne bi trebalo da se iko zbuni, a i ne pominje se više Play prodavnica (mada je već neko rekao da se može i bez nje).

Postoji, doduše, razlika u zavisnosti od operativnog sistema. Meni na Androidu 12 je sve prošlo maksimalno glatko, dok drugom klijentu sa Androidom 11 (tu verziju je imao i klijent iz prethodne poruke) opet prvi pokušaj nije uspeo (grrrr), a drugi jeste. Na nižoj verziji je i nešto duža procedura jer zahteva dodatne dozvole za preusmeravanje, tj. automatski prelazak iz RaiPay-a u mBanku i obrnuto.

Jedna zanimljivost, ovom drugom klijentu, kome je isto tek danas pušteno ažuriranje, pojavio se bag da je prestalo da mu se prikazuje stanje. Uključeno je u podešavanjima, ali nije uspevalo da se učita. Ipak, u toku dana se to spontano popravilo, pa je sad sve u redu.

Takođe, koliko se čini, plaćanja bi ipak radila i bez uparivanja (ako su kartice već ranije dodate), mada nisam probao. Suština je da RaiPay dozvoljava da se uparivanje odloži, i sve izgleda uobičajeno ako se to uradi, npr. piše da se prisloni telefon terminalu, dostupni su detalji kartica i slično. Jedino što baš nikako ne može da se uradi jeste dodavanje nove kartice.

Za kraj, napomenuo bih i da mi je ostala jedna tuđa kartica koju sam imao, ipak nije izbrisana nakon uparivanja. Pojavile su se sve moje, ali ostala je i ta jedna. Lepo je što su ipak odlučili da to, makar zasad, ne diraju. Ne postoji, dakle, mogućnost da se ručno doda nova, tako da su tuđe sad po definiciji isključene, ali stare tokene očigledno ipak ne diraju.
 
Jel zna neko da li se izrada kartica za iRačun plaća i koliko. Zaboravio sam kako je to bilo pre godinu dana kada sam postao korisnik.
 
Mozda glupo pitanje, ali kako koristite kreditne kartice? Pretpostavljam da opcija na rate nije rasprostranjena kao kod Banka Intese?
 
Od 01.09 nikako. Gde god da pazaris 5% placas od punog iznosa deljenje na rate kad ti stigne obracun prve rate.
Raniie je bilo top bez kamate i provizije na rate bilo koka radnja.
Sada bilo koja radnja uzimaju 5% na ceo iznos :(
 
Od 01.09 nikako. Gde god da pazaris 5% placas od punog iznosa deljenje na rate kad ti stigne obracun prve rate.
Raniie je bilo top bez kamate i provizije na rate bilo koka radnja.
Sada bilo koja radnja uzimaju 5% na ceo iznos :(
Ja sam morao da uzmem nesto sad, razmisljam da isplatim ceo iznos da se ne patim godinu dana, jel ima nekih penala za prevremeno otplacivanje?

Naravno gasim je cim budemo na nuli, novi uslovi su bas nepovoljni
 
Ja sam morao da uzmem nesto sad, razmisljam da isplatim ceo iznos da se ne patim godinu dana, jel ima nekih penala za prevremeno otplacivanje?

Naravno gasim je cim budemo na nuli, novi uslovi su bas nepovoljni
Kolko znam mozes da uplatis ceo zaostali iznos i to se zatvara. Samo ces morati da kontaktiras nekog u banci oko toga. Ja sam imam svog licnog bankara pa sam samo najavio da platim celokupan dug.
 
Ne razumem zasto je toliko otezano, meni je to presmesno. Onda da ne prelazim iz Intese, mislio sam da je fazon isto ili bolje...
 
Jel normalno, očekivalo da plastična Visa Debit kartica koja je stigla u koverti na sebi nema ni broj kartice ni CVV broj, samo moje ime i prezime? 😂

Dina plastika ima sve te podatke, Visa Debit prazno samo čip i ime i prezime.
 
A kad ti crkne telefon ili polupaš ekran do nivoa neupotrebljivosti onda bude cvrc 😉
 
Istina, hahah. Možeš i da zapišeš podatke negde, ali opet, danas većina onlajn plaćanja ne prolazi bez potvrde, a i za to ti treba aplikacija da bi generisao jednokratni kod (ne šalju SMS, obavezan je mToken). Drugim rečima, bez aplikacije se svakako teško može, pa kad već moraš da uđem u nju da bi generisao kod, računaju da možeš pre toga i da pogledaš detalje kartice.
 
Ne mogu da pronađem da li je bilo slično pitanje u ovoj temi, ali ako se iskoristi link preporuke 5 puta, da li će svaka sledeća osoba koja dobije link i otvori račun dobiti novac?
 
Isteklo je vreme za edit. Dobio sam informaciju posle 30 minuta čekanja operatera, da samo 5 osoba mogu da dobiju novac preko računa.
 
Vrh Dno