Šta je novo?

Yettel.bank ex Mobi Banka (2024 / 2025)

Pre par dana sam aktivirao Yettel sve i poslata mi je ona nova Master kartica, u app mi piše da je instant i da mogu da je ubacim u wallet. E sad, da bih je ubacio moram da je aktiviram u app, što ne želim iz bezbednosnih razloga, dok mi fizička kartica ne stigne.
 
Ne moraš da brineš, plastična kartica se aktivira aktivacijom čipa u bankomat ili POS terminal. Ne moraš da čekaš plastiku.
 
Danas od EPS-a stigao zvanično mejl za popust od 7% za plaćanje do 20. u mesecu (zašto tek danas a ne bar dva dana ranije?), a danas stigao i račun na klik za Beograd. Nadam se da će od narednog meseca stizati pre dvadesetog.
 
Sitna ali dobra novina, desavalo mi se da zaboravim, sad jos preostalih 30 sitnica... :)
 
Danas od EPS-a stigao zvanično mejl za popust od 7% za plaćanje do 20. u mesecu (zašto tek danas a ne bar dva dana ranije?), a danas stigao i račun na klik za Beograd. Nadam se da će od narednog meseca stizati pre dvadesetog.
Poslali su da je od oktobarskog računa tako. Dakle od onog koji će dostaviti sledećeg meseca.
I ja nešto sumnjam da će na klik stizati pre 20.
 
  • Like
Reagovanja: uji
jel neko aktivirao yelletSVE a da ima popust na pretplatu 50%? koji je max popusta na pretplatu a da su vam odovrili ySVE?
 
Ja imam 50% popust na najskuplji paket, i aplikacija mi kaže da ne ispunjavam uslove za Yettel sve.
 
U početku je moglo, ja aktivirala yettel sve sa 50% na total data.
Doduše, uzela sam 50% nakon 2 dana na pripejdu posle prenosa broja, tako da ko bi ga znao, možda to i jeste komercijalna ponuda :p
 
Bilo je priče da je to u početku moglo, pa da je posle onemogućeno. Da li ima neko ko je u skorije vreme uzeo 50% sa pripejda?
 
Diskutovali smo to već, apsolutno niko sa Yettel M/L nije uspeo da uzme (uključuje, naravno, one koji su prešli sa pripejda, i to smo odvojeno diskutovali jer je specifično), a čak ni naknadno sa Total Data. Na početku je izgleda bio propust, i to isključivo sa starim Total Data paketom. Verovatno je ranije drugačije u sistemu bila evidentirana činjenica da je na neki stari paket dobijen popust, pa su onda takvi ugovori neplanirano prolazili proveru.
 
Znaci kad budem obnovio ugovor i dobijem 50% da ocekujem da ce da mi ugase yettel sve?
Sad imam "normalan" ugovor, jer sam kupio telefon.
 
Nažalost, tako je. Evo baš citata iz uslova programa:
Za korisnika koji uz aktivnu ugovornu obavezu ima pogodnosti u vidu dodatnog popusta na mesečnu pretplatu u odnosu na komercijalnu ponudu za ugovore sa ugovornom obavezom sa ili bez kupovine uređaja, koji se mogu videti na stranici yettel.rs, ne može se primeniti program „Yettel Sve”.
Priznaju se, dakle, samo podrazumevani popusti sa sajta.
 
Nažalost, tako je. Evo baš citata iz uslova programa:

Priznaju se, dakle, samo podrazumevani popusti sa sajta.
samo što na sajtu piše drugačije inicijalno:

  • Aktivna ugovorna obaveza u Yettel mreži (na osnovu kupljenog uređaja ili komercijalnog popusta na pretplatu) uz odgovarajući postpejd tarifni paket za fizička lica (Total data, Total data+, Yettel Mobile L, Yettel Mobile M) ili na paketima Yettel Sve M, Yettel Sve L, Yettel Svuda M i Yettel Svuda L
50% ili bilo koji durgi popust na pretplatu je komercijalni popust suštinski, i ovakvim stvarima u često postavljanim pitanjima obmanjuju korisnike/potencijalne korisnike... Nije da ih je briga doduše, ali ono, samo kažem...
 
Pa ne, pogrešno shvataš. Komercijalni popust je popust sa sajta, npr. 3599 mesečno za Yettel M umesto 4499 je komercijalna ponuda, jer se svima javno daje. To je u skladu sa citatom iz uslova programa. Sve što ti je vanredno dato nije komercijalno nego kao specijalno za tebe, iako znamo da daju svima, pogotovu ponude za prelazak sa pripejda na postpejd uz 50% popusta.
 
Једно мало техничко питање: да ли се плаћање Информатике на шалтеру картицом може рачунати у оних 30.000 за потрошњу за бесплатан Банк МАКС пакет?
 
Једно мало техничко питање: да ли се плаћање Информатике на шалтеру картицом може рачунати у оних 30.000 за потрошњу за бесплатан Банк МАКС пакет?
Ukoliko se racuna kao transakcija karticom (a trebalo bi, nije posta), odgovor je da.
 
Računa se. Doduše, nisam plaćao objedinjenom naplatom, ali vodovod, đubrarina i komunalci su se vodili kao transakcija na prodajnom mestu pa sam tako prošle godine izvukao MasterCard cashback.
 
Једно мало техничко питање: да ли се плаћање Информатике на шалтеру картицом може рачунати у оних 30.000 за потрошњу за бесплатан Банк МАКС пакет?
I sve online transakcije gde upisuješ broj kartice se vode i potpadaju kao plaćanje karticom i ulaze u tih 30.000 dinara, čak i račun EPS-a ako se plaća preko njihovog portala se računa kao transakcija karticom!
 
Uz svu dobru volju, ovo je neozbiljna banka, igracka. Za neku stotinu dinara ustede,prosto ne vredi .Još nisu rešili ni uvid u promene, a svi tražimo to danima. O uplati koja je prvo prošla, pa volsebno nestala iz univerzuma, to je top. Koliko je komplikovano zatvaranje računa i ima li troškova? Hvala
 
Koliko je komplikovano zatvaranje računa i ima li troškova?
Nije komplikovano, zahtevaš ga kroz eBanking, ali ne možeš da imaš rezervacije po karticama na čekanju i troškovi se obračunavaju na licu mesta. Ako ispunjavaš uslove (prenos zarade, potrošnja preko 30k) i sistem ih nije evidentirao, sačekaj 1. narednog meseca.
 
Danas stigla nova promocija, korisnik sam Bank Max kao primarnog računa sa prijemom zarade:

Prosledi link ka prijavi za Bank MAX na 8 svojih prijatelja: za svakog od nijih koji otvori Bank MAX tekući racun preko tvog linka i napravi makar jednu transakciju Instant karticom, mi ćemo tebi i njemu (njoj) uplatiti po 2.000 RSD.
To znači: 2000 RSD x 8 (prijatelja) = 16.000 RSD za tebe 2000 RSD za svakog od ovih 8 prijatelja
Koliko je potrebno da ti prijatelji čekate na uplatu novca?
Novac vam leže na Bank MAX tekući račun najvise 5 radnilh dana nakon što tvoj prijatelj napravi prvu transakciju Instant karticom (drugim rečima: na prodajnom mestu plati bilo šta telefonom)
 
Koliko je komplikovano zatvaranje računa i ima li troškova?
Nije komplikovano, zahtevaš ga kroz eBanking, ali ne možeš da imaš rezervacije po karticama na čekanju i troškovi se obračunavaju na licu mesta.
Mora prethodno i da se ugasi štednja, ukoliko je ima. Čak i ako je stanje nula, a i bilo je tako celog meseca, tj. neće biti kamate, opet pokušaj zatvaranja tekućeg računa javlja sledeće: Postoje aktivni proizvodi. Kako biste nastavili proces aktivni proizvodi moraju biti zatvoreni. Sama štednja se, pritom, ne može samostalno zatvoriti, ali beše može i preko četa, to je najbezbolniji način.

Banka pocinje da mi lici na sektu.
Mnoge banke su u skorije vreme imale ili i dalje imaju neki program preporuke: Raiffeisen, OTP, Addiko, UniCredit, 3Bank... Neke su se i same preporučivale, npr. Halk je slao nekim većim firmama sa kojima sarađuje ponudu (koja je postojala i na sajtu) sa 12 meseci besplatnog najjačeg paketa, a i Yettel je nekima slao za benefit izjavu.
 
Meni deluje na jeftinu kopiju RF kampanje, koja često ima ovaj sistem preporuke. Kažem jeftinu, jer tamo daju 3k.
 
Nazad
Vrh Dno