Šta je novo?

Digitalna TV: predlozi, sugestije i pitanja

Btw jel samo ja ne mogu da nadjem yettel tv aplikaciju na webos? Ili je povucena?
 
Par njih sa foruma , a i ja sam među njima
Pošalji im u vidu reklamacije i posle korespodencija ide preko registrovanog maila
Rok da ti odgovore je 8 dana , od dana slanja
 
Jel to ozbiljno moze da se uradio mislim jel neko pokusao i jel uspelo, a i uopste me ne cudi sto je povucena aplikacija...
O, da. Ja sam +1.
Sporo rešavaju u poslovnici, ali vrlo jasan email potvrde sam dobio, a nakon malo čekanja i stb.
 
Jel to ozbiljno moze da se uradio mislim jel neko pokusao i jel uspelo, a i uopste me ne cudi sto je povucena aplikacija...
I ja sam uzeo za 1 din, prosto je.
Pise na njihovom sajtu da se 3.strim moze koristiti na nekim od uredjaja: Mibox, EON, Nvidia Shield....u praksi ne moze.
Po ugovoru jasno stoji napisano da korisnik u isto vreme moze da koristi ukupno tri strima, s toga ili da daju box za dinar ili tuzba.
 
Cekajte jel oni uopste imaju nameru da vrate aplikaciju u store? Wtf 😆
Dobro pitanje. Stoji mi klauzula u novom ugovoru- nakon što se aplikacija vrati na webOS moram da vratim stb.
Pita radnica u radnji kad je pročitala ovo: ja vama nov uređaj, vi meni korišćeni vratite?
- pa tako je. Meni više odgovara aplikacija na LG nego stb, sad ću dva da imam pored tv. Nije do mene problem. Vratiću ga prvom prilikom :)
 
Da li je moguce u yettel tv app/yettel box podesiti kvalitet slike/protok podataka kao na eon aplikaciji (7mbps/4mbps/2mbps)?
 
Dobro pitanje. Stoji mi klauzula u novom ugovoru- nakon što se aplikacija vrati na webOS moram da vratim stb.
Pita radnica u radnji kad je pročitala ovo: ja vama nov uređaj, vi meni korišćeni vratite?
- pa tako je. Meni više odgovara aplikacija na LG nego stb, sad ću dva da imam pored tv. Nije do mene problem. Vratiću ga prvom prilikom :)
I meni su isto odgovorili , kada se pojavi apk da vratim stb
Nije problem da vratim , samo neka stave apk .
Ja sam tražio stb umesto apk ili raskid ugovora . Tužba me nije zanimala u ovom slučaju .
 
da odg sam sebi...

Ne moze
Nikad nije ni moglo... ni pre 4 godine a ni danas. Uvek je prikaz na maksimalnom kvalitetu uz povremeni pad kvaliteta u "zavisnosti od situacije na terenu".

To može samo na mobilnoj aplikciji kada koristiš mobilni internet.
 
Opet mi se vratio stari problem na TV aplikaciji (WebOS) nakon poslednjeg update-a da malo malo pa moram da se logujem. Frustrirajuće...
 
Ja još nešto kukam za logovanje a sad tek vidim da je povučena. Dobro je nisam slučajno obrisao 😀. Znači circkus se vratio, a taman sam ih pohvalio operateru/prodavcu da su sada ok kakvi su bili 🙃.
 
Umesto da
Ja još nešto kukam za logovanje a sad tek vidim da je povučena. Dobro je nisam slučajno obrisao 😀. Znači circkus se vratio, a taman sam ih pohvalio operateru/prodavcu da su sada ok kakvi su
Umesto da pišeš reklamacije ti ih hvališ... 😆😆😆
 
Ja još nešto kukam za logovanje a sad tek vidim da je povučena. Dobro je nisam slučajno obrisao 😀. Znači circkus se vratio, a taman sam ih pohvalio operateru/prodavcu da su sada ok kakvi su bili 🙃.
Početnička greška što si ih pohvalio.
Izbio si sebi adut za pregovore bilo koje vrste sa njima 🤗
 
Jel treba da dodajem da sam odbio MTS 2 godina džabe i SBB popust za stare korisnike 🤦‍♂️
 
sta je sbb popust za stare korisnike? kesica grisina i mali smoki?
 
Jel treba da dodajem da sam odbio MTS 2 godina džabe i SBB popust za stare korisnike 🤦‍♂️
ne brini. kada te budu zvali pred istek ugovora samo im navodi stvari koje nisu dobre. Sve treba da funkcioniše, a ne samo neke stvari. Ne može da se posle 45-60 minuta gledanja fudbala pojavi smanjenje rezolucije na tom kanalu. Oko 70og čak i uspori slika (ne znam kako, ali bude očajno za gledati). Problem se reši promenom kanala i vraćanjem na isti koji se gleda. --ovo je meni najveći problem, pored nekih P0000 i Pxxx povremenih grešaka).
I nikako ne prihvataj ono što ti nude, već isključivo ono što ti tražiš (budi realan, naravno. Ako ovi drugi/konkurencija nude 9m/1din, onda tražiš malo bolju ponudu tipa 18m/din :) ...)
Veliki je plus ako imaš A1 u zgradi. Ne znam zašto, ali to je izgleda kec u rukavu u ovom trenutku.
 
Da li je moguce u yettel tv app/yettel box podesiti kvalitet slike/protok podataka kao na eon aplikaciji (7mbps/4mbps/2mbps)?
u web app, u browseru, ima podesavanje kvaliteta:

1761578392080.png

Da li se ovo odnosi na sve uredjaje ili ne?
 
Direktor Yettela rece pre mesec dana da ce aplikacije za Vidaa Hisense i OS LG biti dostupni u "dogledno vreme" koliko mu je to dogledno vreme, par meseci, godina...
 
Sad ce mozda i moci da navatavaju korisnike u neznanju, ali ako ovako nastave, kad krene bezanija. Sreca ja box koristim samo.kao android box, ne gledam njihovu tv...
 
Kako se dodaje neki novi kanal u favourite?
Ulazio sam u listu omiljeni i u Listi svi kanali i mogu samo da pomeram poziciji kanala.
 
Vrh Dno