@Zuel камиони су тешки, ако је у тунелу нагиб који траје неколико стотина метара или километара, возачи континуирано морају да коче и дође до прегревања кочница, не помаже нижи пренос. Морају да пазе.
@ny555 који ауто?
@Декси10, па шта знам можда си управу али релативно је то. Нпр сад имам ауто од 100КWh бруто који има 140kw пуњење (на папиру 150 макс) али то је само од неких 20-40% батерије, од 40-60% буде око 100КW и после иде на 60. Имао сам пуно пута помињани Hyundai Ioniq EV 2017 28KWh. Онај Тесла Бјорн је радио упредан тест са њим и тадашњим ја мислим Тесла Y, возио типа 1000км. Брже је прешао дистанцу са ioniq-ом ако се добро сећам има тога још увек на YT. 28KWh a пуњење 67KW i то од почетка до краја, реално никад се не буде на пуњачу дуже од 20мин а најчешће 10ак минута. То што произвођачи рекламирају за бризину односно ефекат брзог пуњења је обично са * зато што је то максималан ефекат који траје временски јако кратко и опада са временом и напуњеношћу батерије. Нешто попут WLTP, рекламира се али сви знају да за 95% модела то није реално.
@видовданац Тесла има да у менију изабереш две врсте ”рачунања” домета. Rated и Typical. Изгуглај шта је шта, али свакако је глупост користити Rated, ту имаш веће флуктуације и једноставно није реално.
@giovanni Ја волим жену, децу, породицу и пријатеље, ауте са електичним погоном возим већ дуго јер ми одговара, не волим их. Не гледам у пасуљ, не опетерећујем се са тим стварима. Ни ти не идеш да трчиш маратон сваки дан па ти ништа не фали, функционалан си. Можеш да ходаш и кад затреба(за бежање 

 ) потрчиш ту и тамо. Знаш своје лимите и несилиш се. Теже ти је да трчиш кад је вруће и хладно...е сад ти извуци поуку из ових мојих писанија.