Šta je novo?

Digitalna TV: predlozi, sugestije i pitanja

Кад се може очекивати да нова верзија апликације дође на друге уређаје нпр. Chromecast?
Šta se sve od naučnih dostignuća planira u 22. veku?
-Leteći taksi automobili
-Humanoidi kao ispomoć u kući
-Prvi let na Mars sa ljudskom posadom
-Naučnici pokušavaju da kloniraju Tiranosaurus Reksa
-Jetel izbacuje ažuriranu aplikaciju za Chromecast
😁
 
Ja dve godine čekao novu revolucionarnu app, pola godine UM kanale, došla nova, nema UM kanala... bolje da nije (greška P0001).
Istekao ugovor, ništa nisu nudili za produženje, prešao na A1.
I tamo na A1 sve šljaka kako treba, ima UM i Arena kanali,...?
 
I tamo na A1 sve šljaka kako treba, ima UM i Arena kanali,...?

Svi arena kanali uključujući premium 1-5, tenis, adrenalin.
Nema UM kanala, nisam ih imao ni na Yetelu jer nisam hteo da plaćam 4100 dinara.
Aplikacija radi, ne izbacuje greške, tj. nismo testni korisnici.
I to sve za 12meseci / 0 dinara + 12meseci /2999 dinara, u proseku 1500 na dve godine.

Što se tiče UM kanala, ionako je jedan čovek rekao da uskoro više neće biti tih kanala, sredio nam on lično. :ROFLMAO:
 
Fascinantno je kako je Yettel nesposoban da napravi aplikaciju za gledanje TV/medijskog sadržaja koja će da radi bez očiglednih bugova.
Pri tome, sama aplikacija je osnovna, bez ikakvih naprednih ili dodatnih funkcija, i opet ne radi kako treba.
Pozdrav
 
Fascinantno je kako je Yettel nesposoban da napravi aplikaciju za gledanje TV/medijskog sadržaja koja će da radi bez očiglednih bugova.
Pri tome, sama aplikacija je osnovna, bez ikakvih naprednih ili dodatnih funkcija, i opet ne radi kako treba.
Pozdrav
Samo me zanima da li iste ove probleme kao mi ovde imaju i u Bugarskoj, Mađarskoj, Slovačkoj, Češkoj. I kako ih onda oni tamo trpe i tretiraju, ili samo mi u Srbiji stalno kukamo.
 
Kako da ukljucim ArenaPremijum 3,4,5 obzirom da smo javili da su svima slobodni sa promocijom od pre neku nedelju ?
 
Na oba boksa sam ulogovan sa istim nalogom, na jednom imam Rts planetu u prodavnici, na drugom ne.
Da nije u pitanju region/država da treba uskladiti? Gde to mogu da proverim?

Rešio sam instaliranjem sa USBa ali me zanima zašto na jednom dobijam poruku da nije poržana...
 
Sa takvima mora se biti uporan kao mazga.
Kao što čovek lepo reče - sa ovakvima treba biti uporan, dasadan i dosledan.

Jedan od načina, osim ovoga ovde na ovom forumu ili pozivanja broja 5000 (za koji trebaju debeli živci) ima i reklamacija putem linka:

https://www.yettel.rs/sr/privatni/p...iqpRszMS-RIPeLOKK6CSrNubenjDLemBoC3egQAvD_BwE

Tu se lepo odabere vrsta reklamacije - optički internet i digitalna televizija, vrsta paketa koji imate, zatim broj Ugovora, ime i prezime vlasnika ugovora, zadnji brojevi matičnog broja vlasnika ugovora, na šta se reklamacija odnosi (može na uređaj (SBB) ili na usluge - pošto se aplikacija ne navodi), i treba odabrati mesec kada se problem javio (mada se isti javlja mesecima unazad, ali nema veze).

I imate polje Opis problema: tu lepo navedete (opišete) šta vam tačno nedostaje, smeta i nervira vas kod rada aplikacije preko koje vam pružaju usluge. Kočenje, zamrzavanje, odbijanje da pusti sadržaj (pogotovo prilikom premotovanja sadržaja), plavi krug, plavi ekran sa porukom da "Sadržaj ne može biti učitan" ili "Sadržaj trenutno nije dostupan", svojevoljno izbacivanje u glavni Meni ili prebacivanje na neki drugi kanal u toku gledanja nekog kanala bez naše volje, to što fale snimanje, pretraživanje, info, podsetnik u EPG-u, nepregledan EPG u kojem slika zauzima pola ekrana pa umesto da ispod slike vidimo 8 kanala mi vidimo 5,... To što u kategoriji FILMOVI I SERIJE fali Trenutno (da vidimo šta se tog momenta na kom filmskom kanalu prikazuje), što u SPORTU pod TRENUTNO ne piše šta se tada na njima trenutno emituju tj. njihov sadržaj - koja tačno utakmica, što zbog dece ne možemo vremenski ograničiti gledanje pojedinih kanala,...)

Takođe se možemo žaliti i na broj uređaja za istovremeno gledanje TV sadržaja, kao i na broj uređaja na koje smo prijavljeni. Da se isti povečaju. Kao i na kombinacije tih uređaja - insistirati da se može gledati na bilo koja 3 uređaja a ne kao što je sada slučaj.

Sve to lepo napišete i opišete (ima opcija da se prilože slike) i pošaljete im - pa kada im to bude poslalo 200 nas, i ako smo uporni pa im iznova pošaljemo svakih 10 dana (možda i sa novim primedbama) jer se nije ništa promenilo - možda i bude nešto od ove aplikacije tj. od svega čemu se mesecima unazad nadamo.
 
Poslednja izmena:
Istekao ugovor, ništa nisu nudili za produženje, prešao na A1.

Čekali su 4 dana pred (najavljeni) istek ugovora da ponude 12 meseci / 1 din, drugih 12 puna cena.
Međutim kasno, bio je uveren da nigde ne mogu da pređem dok konačno ne raskinem ugovor i vratim opremu.
Nije znao da je moguće preći na A1, jer koriste Targo optiku.
Loša taktika Yettela za zadržavanje korisnika
 
Izgleda da se spremaju za update android tv app. Posto se u playstore pojavila nova verzija https://play.google.com/store/apps/details?id=rs.tv.kal&hl=en
Jedino potrebno unapređenje za telefonsku aplikaciju je da se doda ikonica Mute X na ekranu dok nešto gledamo (kako bi tapom prsta odmah utišali i kasnije pustili zvuk bez stiskanja tastera na boku) i prikaz rednog broja kanala koji trenutno gledamo. I više podešavanja oko kvaliteta slike (oko protoka podataka) kada smo na mobilnoj mreži a ne na WiFi. Eventualno preglednija lista svih kanala (da ista bude sitnija ili krupnija u zavisnosti kome kako više odgovara).
 
Bio mi neki film u pozadini na pink trileru dok sam spavao i puce ko da ga nije ni bilo greska 107 video nije dostupan na vasoj lokaciji. Jos godinu dana i odo ja. Sta meni ovo treba
 
Bio mi neki film u pozadini na pink trileru dok sam spavao i puce ko da ga nije ni bilo greska 107 video nije dostupan na vasoj lokaciji. Jos godinu dana i odo ja. Sta meni ovo treba
I meni se to cesto desava,a sad isto ali greska je P111
 
Meni se često dešava da me iz čista mira tokom gledanja vrati u Uživo. Dakle pustim neki film ili utakmicu koji su na 30-40-50%, i odmah kliknem na "Ispočetka" i krenem opušteno da gledam isti od samog početka i posle nekog vremena, ne bitno kojeg (nekad posle 20 min nekad posle više od sat vremena gledanja) me samo prebaci u Uživo. A da nisam ni pogledao daljinac a kamoli nešto na njemu pritisnuo. I onda moram da ga uzmem i da vratim-premotam do vremenske tačke koju sam zadnju gledao pre no što me tad katapultirao u Live prenos, ne bi li nastavio da normalno gledam dalje. To mi se desilo desetak puta.
 
Meni se često dešava da me iz čista mira tokom gledanja vrati u Uživo. Dakle pustim neki film ili utakmicu koji su na 30-40-50%, i odmah kliknem na "Ispočetka" i krenem opušteno da gledam isti od samog početka i posle nekog vremena, ne bitno kojeg (nekad posle 20 min nekad posle više od sat vremena gledanja) me samo prebaci u Uživo. A da nisam ni pogledao daljinac a kamoli nešto na njemu pritisnuo. I onda moram da ga uzmem i da vratim-premotam do vremenske tačke koju sam zadnju gledao pre no što me tad katapultirao u Live prenos, ne bi li nastavio da normalno gledam dalje. To mi se desilo desetak puta.
Nije mi se to dešavalo, ali nisam često ni vraćao emisije, možda Kesića par puta ako ne stignem da pogledam u subotu.
Ono što mi se jeste dešavalo je da promeni kanal samo od sebe, da se samo vrati na početnu stranu, da pukne veza sa netom... nešto što mi se sa Irisom u pet godina korišćenja nikada nije desilo, a svi znamo koliko je i Iris u početku bio bagovit.
 
Nazad
Vrh Dno