Sa takvima mora se biti uporan kao mazga.
Kao što čovek lepo reče - sa ovakvima treba biti uporan, dasadan i dosledan.
Jedan od načina, osim ovoga ovde na ovom forumu ili pozivanja broja 5000 (za koji trebaju debeli živci) ima i reklamacija putem linka:
https://www.yettel.rs/sr/privatni/p...iqpRszMS-RIPeLOKK6CSrNubenjDLemBoC3egQAvD_BwE
Tu se lepo odabere
vrsta reklamacije -
optički internet i digitalna televizija, vrsta paketa koji imate, zatim
broj Ugovora,
ime i prezime vlasnika ugovora,
zadnji brojevi matičnog broja vlasnika ugovora, na šta se reklamacija odnosi (može na uređaj (SBB) ili na usluge - pošto se aplikacija ne navodi), i treba odabrati mesec kada se problem javio (mada se isti javlja mesecima unazad, ali nema veze).
I imate polje
Opis problema: tu lepo navedete (opišete) šta vam tačno nedostaje, smeta i nervira vas kod rada aplikacije preko koje vam pružaju usluge. Kočenje, zamrzavanje, odbijanje da pusti sadržaj (pogotovo prilikom premotovanja sadržaja), plavi krug, plavi ekran sa porukom da "Sadržaj ne može biti učitan" ili "Sadržaj trenutno nije dostupan", svojevoljno izbacivanje u glavni Meni ili prebacivanje na neki drugi kanal u toku gledanja nekog kanala bez naše volje, to što fale snimanje, pretraživanje, info, podsetnik u EPG-u, nepregledan EPG u kojem slika zauzima pola ekrana pa umesto da ispod slike vidimo 8 kanala mi vidimo 5,... To što u kategoriji FILMOVI I SERIJE fali Trenutno (da vidimo šta se tog momenta na kom filmskom kanalu prikazuje), što u SPORTU pod TRENUTNO ne piše šta se tada na njima trenutno emituju tj. njihov sadržaj - koja tačno utakmica, što zbog dece ne možemo vremenski ograničiti gledanje pojedinih kanala,...)
Takođe se možemo žaliti i na broj uređaja za istovremeno gledanje TV sadržaja, kao i na broj uređaja na koje smo prijavljeni. Da se isti povečaju. Kao i na kombinacije tih uređaja - insistirati da se može gledati na bilo koja 3 uređaja a ne kao što je sada slučaj.
Sve to lepo napišete i opišete (ima opcija da se prilože slike) i pošaljete im - pa kada im to bude poslalo 200 nas, i ako smo uporni pa im iznova pošaljemo svakih 10 dana (možda i sa novim primedbama) jer se nije ništa promenilo - možda i bude nešto od ove aplikacije tj. od svega čemu se mesecima unazad nadamo.