Šta je novo?

Kurirske službe i paketomati

Samo taj određeni mejl milica.bog ne može da primi mejl

iz prilozenog se vidi da se svaki mail koji se posalje na email adresu reklamacije @ m-one se sistemski forwarduje na nalog na milspedu. tamo je disk quota full pa se sistemski senderu tj u ovom slucaju meni salje obavestenje da mail nije primljen iz razloga sto nema mesta na disku. reklamacije > milica > disk quota full
 
Je l' postoji neki razlog zašto određeni paketomat Dexpressa neće da "učita"? Ono izaberem ga, odaberem veličinu boksa i onda samo onaj kružić loaduje i ništa, poništi selekciju... Za ostale radi sve normalno al' konkretan taj neće pa neće...
 
Svidja mi se kad temu paket ide preko bexa , plus subotom odradi carinu i plus kurir preuzme , valjda ce stici u ponedeljak.
 
Moze malo detaljniji info, ne koristim Instagram ni Facebook. Znam da su iz BiH, ali ne znam kad stizu kod nas?
 
Otvorili su Instagram profil i napisali "Uskoro".


GLS je takodje počeo da radi door2door pre nekoliko meseci, ali je za krajnje korisnike besmisleno skup, a za njih me brine last mile do BB mesta, pa nisam ni tražio ponudu za pravna lica. Recimo, najjeftiniji paket sa minimalnim otkupom je 9xx dinara. Dobijao sam neke pakete od njih, kuriri kulturni, kao da rade u pozorištu, obaveštenja stižu baš kako treba, ali cena i broj vozila su priličan nedostatak.
 
Ma tako se beše i Royal predstavljao, kurir iz aksa beše prešo kod njih i meni ispriča silne preporuke da počnem slati preko njih, i kad prvi paket cveća da pošaljem tad smo još zvali telefonom za kurira iz cal centra kažu cveće ne vozimo. I propadoše a ne prodje ni godina.
 
Ma tako se beše i Royal predstavljao, kurir iz aksa beše prešo kod njih i meni ispriča silne preporuke da počnem slati preko njih, i kad prvi paket cveća da pošaljem tad smo još zvali telefonom za kurira iz cal centra kažu cveće ne vozimo. I propadoše a ne prodje ni godina.
pa kad je bata bio vlasnik
 
U fukciji je godinama. Nismo se dopisivali neko vreme, ali ne vidim razlog da ne bude u funkciji.
 
Šta je ovo novo uveo aks, iman ugovor sa njima i uplatu otkupa na moj račun mi naplate svaki put kada odrade uplatu. Ovde se pominje niki procenat prokredit banke od 202 dinara. Čak i da želim da ga platim ovaj poziv na broj mi je neobičan.
Poslah im meil ali ne odgovoriše.
 

Prilozi

  • Screenshot_20251013_200441_Samsung Notes~2.jpg
    Screenshot_20251013_200441_Samsung Notes~2.jpg
    85.3 KB · Pregleda: 34
Možda je neki primalac paketa platio otkup karticom.
Ti kao pošiljalac nemaš način da utičeš na to, a prenos novca je nešto skuplji, nego kada primalac da keš kuriru.

Stiže odvojeno naplata provizije kada kurir primi keš i kada naplati karticom.
 
Tako je otkup je plaćen karticom, ali provizija od 200 din. za otkup oko 3000 malo je poveća. Zato me duže 201 din.
 
Stvarno ne znam kako tačno fukcioniše, a koleginica koja to radi je zatrpana, ne smem sada da je pitam ni kako je, a ne koliko AKS naplaćuje povrat novca.
Verovatno ima veze sa onim "minimum xxx dinara".

Nama su iz AKS ponovo slali knjižna odobrenja za pogrešno merene pakete. Naš kurir nam je objasnio tačno šta se dešava. Već smo to ranije čuli, ali je zvučalo nelogično.
Odmah je znao da su problem baš laki paketi. Kaže, velike su vage i bukvalno se desi da ne detektuju pakete od 100-200-300 grama. Onda magacioner malo cimne vagu tj nasloni se na nju i desi se da prebaci po 2-3 težinske kategorije. Kaže uvek je problem sa istim magacionerom. Kako ne provali da paket koji drži sa dva prsta ne može da ima 12kg?!
 
Da napomenuo je meni to i ovdašnji kurir da pišem realniju težinu i morao sam da povećam koji kg. za baš teže kutije preko 5 kg.
 
Nismo se razumeli. Mi pišemo masu paketa baš tačno, u +/-10 grama, ali se već 10+ puta desilo da nam paket od recimo 300 grama naplate kao da su transportovali npr 7kg.

Pomere paket nekoliko cenovnih zona. Kada mi plaćamo, primetimo, verovatno ni to uvek, ali kada primalac plaća transport, nemamo način da proverimo.
 
Slao sam nesto preko postexpress i kupac je preusmerio na paketomat, postojao je otkup i posiljka je preuzeta. Zanima me zbog mene recimo kako ide taj nacin preuzimanja gde postoji otkup sa paketomata?
 
Nisam znao da Post Express ima tu opciju :unsure:

Znam za Dexpress - plaća se direktno platnom karticom na samom paketomatu, ili ako je paketomat npr. na pumpi, onda se plaća na kasi pre preuzimanja paketa...
 
Meni primaoci PE paketa koji žele paketomat uvek traže predrčun SA uračunatim troškom transporta, da bi mogli da preusmere na paketomat. Mada u više navrata je bilo i "da mogu da preuzmem noću".
 
Од скора Пошта има и велике пакетомате, сличне (ако не и исте као D-Express),
на НИС и ГАЗПРОМ бензинским станицама. Може и са откупом, али не знам како се шаље,
у поштиној апликацији и даље нема такве опције.

Ево више о томе:

 
Možda će sada za svaki paket primaocima stizati poruka da preuzmere paket na paketomat. Jedino što će na osnovu (ne)postojanja otkupa biti ponuđena različita lista paketomata za preuzimanje.
 
Nisam znao da Post Express ima tu opciju :unsure:

Znam za Dexpress - plaća se direktno platnom karticom na samom paketomatu, ili ako je paketomat npr. na pumpi, onda se plaća na kasi pre preuzimanja paketa...
Ja to praktikujem prilikom naručivanja - da platim unapred (pored robe i ) procenjene troškove transporta, a kažem prodavcu da ću doplatiti ako treba razliku, jer on plaća troškove slanja.

Zanimljivo; pre 2 dana sam naručivao nešto i prodavcu napomenuo da hoću da se pošalje na paketomat (u Post Express kalkulatoru troškova imaju tu opciju) i rekao mi je da u Pošti nisu znali kako to da urade, iako sam poslao i poštanski broj ("adresu") paketomata.

Ranije, dok nije bila postojala mogućnost direktnog biranja slanja na paketomat, iz Pošte mi je često stizala poruka da mogu da preusmerim na paketomat. Uslov je uvek bio da nema šta da se plaća.
 
Може и пошиљалац из апликације Поште да пријави Пост Експрес тако да директно иде на пакетомат.

Једино глупо код Поште је то што се после 17:00 не може преусмерити на пакетомат, па ако некоме уплатим а он пошаље после тог времена не могу да преусмерим пакет. Једино ако директно преко апликације или из поште пошаље директно на пакетомат.
 
Opet zanimljivost: Pošta permutovala poštanske brojeve i poslali pošiljku u pogrešan paketomat. Uložiću prigovor, ali tek kad preuzmem, da ne čekam da krenu sa ispravljanjem greške.

Sreća, pa je sa ove strane Save, mogli su ga poslati ko zna gde.
 
Možda može da se desi da je slučajnost (u smislu permutacije brojeva) - ja obično usmeravam na paketomat u Super Veru u Ruzveltovoj (blizu firme, lako uđem kolima u garažu, ne jurim mesto za parkiranje), međutim malo malo pa mi bez ikakve najave ostave paket u paketomatu kod Gradske bolnice, pretpostavljam da je paketomat u Super Veru bio pun, a ovaj im je možda "rezervni"... Nije daleko, što kažeš sa ove strane Save, ali ipak malo nezgodno (malo dalje, nema parkinga, gužva oko bolnice...)
 
Једино глупо код Поште је то што се после 17:00 не може преусмерити на пакетомат
Malo koja Posta prima pakete posle 17h za opciju danas za sutra, mozda samo u BG-u jer im je tu veliki GPC iz kojeg sve ide dalje.
Kod mene u Somboru ranije je bilo do 15h da se moze predati, sad su nesto promenili do 16h, sve poslato posle tog vremena ne ide danas za sutra, nego se sutradan iz Poste transportuje u GPC i sledeci dan je isporuka, odnosno slanje ispada da je danas za prekosutra.
 
Meni su prosle nedelje poslali u pogresan paketomat ali je blizu izabranog. Telefonom su mi rekli da je verovatno izabran paketomat bio pun, pa da ne bih dugo cekala da su zato ubacili u ovaj drugi.
 
Pa, pomešali su brojeve, njihova je greška, ispratio sam na njihovom sajtu:
  • izabrao sam 11718 (Zemun)
  • ubacili ga u 11817 (Novi Beograd)

Ako se ne stavi poštanski broj paketomata (situacija kada naručujem sa Ali Express) onda Pošta ostavlja u paketomat u kojem ima mesta, a najbliži je adresi primaoca. Ovo mi se dešavalo kada stižu pošiljke koje ne mogu da prođu kroz otvor poštanskog sandučeta.
 
Malo koja Posta prima pakete posle 17h za opciju danas za sutra, mozda samo u BG-u jer im je tu veliki GPC iz kojeg sve ide dalje.
Kod mene u Somboru ranije je bilo do 15h da se moze predati, sad su nesto promenili do 16h, sve poslato posle tog vremena ne ide danas za sutra, nego se sutradan iz Poste transportuje u GPC i sledeci dan je isporuka, odnosno slanje ispada da je danas za prekosutra.
У Нишу је у већини пошта отпрема у 18:00. Пакети примљени после 18:00 крећу из поште сутра дан.
Док је у пошти 18106 отпрема после краја радног времена, тако да се сви пакети примљени до 19:00 истог дана шаљу даље из поште. Такође, пошиљке које се недељом пошаљу данас за сутра у току преподнева (до 12:00) из поште 18101 (која једина ради недељом до 14:00), одмах истог дана иду даље у ГПЦ Ниш, тако да се може послати и у недељу а да примаоцу стигне у понедељак.

Али опет то нема везе са ограничењем за преусмеравање пошиљака на пакетомат,
на пример чак и да неко преда пакет после отпреме, неко свакако жели да му стигне на пакетомат, сутра, прекосутра, кад стигне.
 
Nazad
Vrh Dno