Šta je novo?

Yettel.bank ex Mobi Banka (2024 / 2025)

Danas su ti poslali ili si negde našao? Ovu su proletos slali mnogima da ocene i prilično negativno smo im to ocenili. Računao sam da su odustali. 🙈
 
Poslato danas u toku dana, prvi put, makar meni. Sa zadovoljstvom sam im i ja zalepio kečinu, kao vrata 😂
 
Yettel banka poslala novi upitnik danas, razmatra novi oblik "investicionog" proizvoda:

31b7206c8f6581583b646d869dee82c0.jpeg
Koji očaj od ponude. Nije teško naći banku koja ovoliko da na štednju u dinarima. Bez poreza na dobit, naknade za vođenje fonda i potpuno osigurano
 
Progutao mi bankomat Unicredit banke karticu Yettel-a. Jel zna neko gde ću trebati to da podignem na kraju kada je izvade? Jel tamo na NBG pošto nemaju druge poslovnice i koliko to traje otprilike?
 
Kad stiže polisa, kreditna aktivirana u petak fizički stigla u ponedeljak?
Ja oktivirao fizčki 03.10. a od polise ništa. Tamburao preko četa ali džabe. Sve je to jadno i bedno. Čet ti jedino zgodan ako hoćeš da se ženiš pa da muvaš neku mlađu. Koristi druge nema. Na mail ćute ko mule tako da je situacija pomozi Bože i lezi devojko. Moje iskustvo iz prve ruke :rolleyes:.
 
Progutao mi bankomat Unicredit banke karticu Yettel-a. Jel zna neko gde ću trebati to da podignem na kraju kada je izvade?
Probaj prvo sa njima ili ako je van ekspoziture, lokalom gde je kartica progutana da ti je vrate. Drugi slučaj ne navodim za badava pošto sam se susreo sa situacijom da u jednoj prodavnici gde je postavljen Intezin bankomat beskontaktno naplate cigarete i korisnici su tako „obavešteni“ da preuzmu karticu kod njih. Nakon niza takvih pritužbi, stari bankomat je zamenjen.
Jel tamo na NBG pošto nemaju druge poslovnice i koliko to traje otprilike?
Ako je takva procedura da isključivo šalju dalje banci, onda vidi sa njima. Najverovatnije u centrali.
 
Nisam odavno otvarao ebanking na desktopu. Danas otvorim stranicu, probam preko onog qr koda sa telefonom, dobijem da je prijava uspesna i da mogu da nastavim, ali nista se ne desi i dalje mi stoji onaj pocetni prozor sa qr kodom za logovanjem i objasnjenjem kako da se ulogujem. Jel nesto pogresno radili i jos neko ima ovaj problem?
 
Probao Firefox, Chrome i Edge. Probao sa ciscenjem kesa. Nije pomoglo. E svasta...

EDIT: addblockeri izgleda pravili problem, reseno
 
Poslednja izmena:
Drugarici stigla ponuda za povećanje limita kreditne kartice. I sve je to stvarno super. Ali, pogodite gde je morala da je prihvati? Pa, na novom webu. Ništa mobilna aplikacija, njihovo čudo od tehnike. Mobilna banka, svuda gde imaš... Računar? A nama, kad smo bili na razgovoru u februaru da nas otresu kao šljive s drveta, rekli da planiraju da potpuno ukinu web, jer pazi sad, praksa evropskih banaka je da imaju samo mobilnu aplikaciju. Toliko o njihovoj doslednosti. Bilo im je važno samo da ih ne tužimo NBS-u. I premda bih se ganjao sa njima do zadnjeg dinara, neću, jer ih ta NBS voli više nego sebe pa znam da bi ih branili do kraja. Da se ovo dešava negde drugde, sa zadovoljstvom bi napunio svoj račun sa nekoliko nula.
 
Oko mesec dana koristim yettel banku, priznajem podlegao sam reklami. I dalje imam i poštansku. Lep je osećaj da nema provizija, sitno ali prija. Aplikacija, realno zaostaje, nije ni pregledna ni logična. O tome da se detalji promena ne mogu videti, stalno piše pokušajte
kasnije, pa do toga da se nakon knjizenja prikazuju po datumu knjizenja, a ne datumu promene, sto zbunjuje. Realno koga briga kad je knjizeno, to moze kao dopunski podatak. Vrh je bio juce, uplatim čoveku novac na račun, sve naizgled prodje, čak mi apk pokaze i overen yettelov nalog gde piše izvršeno. Žao mi je što nisam screenshot tog overenog naloga tada. Uđem opet nakon 10 minuta jer ovom pare nisu legle, kad u apk niti je meni skinuto, niti ima ikakvog traga da sam uopšte pustio nalog. Jedino podaci primaoca ostali u istoriji dosadasnjih primaoca, kao s kruške da su pali. Tako da, biće ovo kratko druženje izgleda sa yettel bankom.
 
Pa i pticama na grani je dosad jasno da svi problemi koje oni imaju proizilaze iz očigledno užasno lošeg tima koji im radi softverki backend.
Znam da zvuči surovo, ali jedini izlaz iz bule je otpustiti ceo tim i rekodirati obe aplikacije (mobilnu i web) od nule, better late than never.
 
Koliko sam razumeo, razlog da se pređe ne ovo rešenje je strateški. U Češkoj koriste taj softver i svi sada koriste sada isti kome je PPF vlasnik. Tako da je jedini način da se dobije novi softer ukoliko neko od gore odluči da svi treba da menjaju. Teško da će dopustiti da Yettel banka ima zaseban razvoj.
Ili da prodaju Yettel banku nekom novom, pa da onda dobijemo novo rešenje od tog novog kupca..
 
svi sada koriste sada isti kome je PPF vlasnik
Da preciziramo, koristi se rešenje koje koristi češka neobanka Air Bank. Bilo bi zanimljivo naći nekog njihovog klijenta i uporediti šta sve može kod njih. To, međutim, nije jedina PPF-ova banka, a druge koriste potpuno različite aplikacije. Npr. PPF banka (baš tako se zove) koristi nešto što najviše liči na naš Digital Edge, kao BPŠ, ali svakako izgleda potpuno drugačije od ovog što koriste Air Bank i Yettel.
 
I Raiffeisen banka npr. ima svoje podružnice svuda po evropi, ali svuda imaju lokalno prilagođene aplikacije, koliko je npr. učešće kineskih telefona na češkom, a koliko na srpskom tržištu?
Na našem tržištu uslovljavati rad aplikacije Google servisima i novijim verzijama Anroida je ravno samoubistvu (ka tome ide kako sada stoje stvari).
 
Ovde nije problem sam dizajn i logika aplikacije, to je stvar ukusa. Problem je održavanje aplikacije koje je kao da ga radi komšija koji zna ponešto o programiranju, volonterski.

Bukvalno svako ažuriranje strepiš da dodatno nešto ne pokvare. Evo od prošlog ažuriranja detalji transakcija posle knjiženja ne rade. Valuta inostranih plaćanja koje nisu EUR pre knjiženja prikazuje tačan iznos u valuti plaćanja, ali pogrešnu valutu. Pre ažuriranja prikazuje EUR, a sada prikazuje RSD, a ni jedno ni drugo nije tačno. Od početka aplikacije različite valute na viševalutnom računu su prikazane kao različiti računi, a ne kao različite valute na istom računu. Od početka aplikacije pod račun i naziv primaoca stoje račun i naziv platioca. Plaćanje sa računa kreditne kartice i dalje nije omogućeno ni kroz mobilnu ap. ni kroz desktop iako je deo tarifnika. Podela na rate je moguća samo na desktopu. Milion problema.

Jednostavno aplikacija odaje utisak da onaj koji je održava uopšte nema pojma šta radi. Ispravke banalnih stvari koje su minut posla nisu se desile ni posle godinu i kusur dana. Dakle, na dva mesta ispraviti "primaoca" u "platioca", kliknuti enter. Jedan problem rešen. Zar je toliko teško?
 
Pretpostavka je da mnogi problemi nastaju zato što su "primorani" da koriste šablon Air Bank, zbog toga se potencira na tom podatku. Koliko god zvučalo banalno, čini se da oni stvarno ne mogu spornog primaoca da pretvore u platioca niti da prikažu tačnu treću valutu i slično. Kako onda i očekivati da urade nešto veće. Što se tiče detalja transakcija, što je ranije radilo, pa je kategorija za sebe, čini se da ne uspeju da nađu šta je izazvalo taj problem, pa da ga zato ni ne rešavaju.
 
Dobro iskustvo sa renta karom,depozit mi je oslobodjen u rekordnom roku od 3 h, što je sa starom bankom bila misaona imenica🙂
 
To im je pohvalno. Pokrenuo sam delimičnu refundaciju sa Temua zbog neodgovarajućeg opisa i u četvrtak se pojavilo pa nestalo. Jutros proknjiženo. Mislio sam da bi možda tretirali kao uplatu pošto je bilo instant, ali nisu obračunali proviziju i verovatno da je moguće preko MasterCard Send protokola da se procesuira povraćaj.
 
Jutros je bio neki update aplikacije:

1000012543.png
 
Po opštim uslovima ovo će značiti da se izdaju digitalne kartice, a ko bude hteo fizičke, moraće da ih potraži. Od peglanja baga za neprikazivanje detalja proknjižene kartične transakcije naravno i dalje ništa.
 
Verzija na srpskom:
Više ne moraš da čekaš da kartica stigne na tvoju adresu – plaćaj odmah uz dostupnu Instant karticu.

Instant kartica je digitalna verzija tvoje platne kartice — aktiviraj je putem aplikacije banke, dodaj karticu u digitalni novčanik i koristi je odmah.
Dugo očekivana stvar, a da li je stvarno već puštena i kako tačno radi, ostaje da javi neko od novih klijenata. Opis mi ostavlja utisak da još ne planiraju da ukinu podrazumevane plastične kartice, podgotovu što je u englelskoj verziji naglašeno da je reč o digitalnoj verziji fizičke, što mi implicira da fizička i dalje postoji kao podrazumevana, a ne da je ili-ili.

I dalje se ne pominje ništa o tome na sajtu, ali su tu zato u opis svake kartice dodali ovo:
Da li znaš?
Kartice možeš beskontaktno koristiti na bankomatu, baš kao što to radiš na mestu prodaje. Samo prisloniš karticu na označeno mesto (znak za beskontaktno plaćanje) i bez ubacivanja u bankomat možeš da koristiš sve njegove usluge, osim uplate evra.
Neću danas biti u mogućnosti da proverim, ali po ovome ispada da su uveli beskontaktnu uplatu dinara (nije postojala poslednji put kad sam gledao ili je to do mog sivog bankomata?), kao i uopšteno beskontaktno očitavanje Dine, što mi je sumnjivo. Ali odlično ako je istinito bilo šta od to dvoje, plus je dobro pitanje važi li i za očitavanje digitalnog novčanika, jer bi i to bila novina u srpskom bankarstvu.

Izmenili su i stranicu za Bank MAX, pa je sada još eksplicitnije i boldirano naglašeno da su pogodnosti vremenski neograničene i sa potrošnjom od 30k, iako ispod tarfinika i dalje stoji da je reč o promotivnom periodu koji traje do 31. decembra. Dodali su i rezultate Ipsosove ankete u kojoj kao 82% od 1024 (to je 2^10, zanimljiv broj, hahah) slučajno odabrana ispitanika smatra da je Bank MAX bolji od drugih računa koje su koristili. Istraživanje kao istraživanje, ali naglašavam ga jer sam i ja dobio SMS poziv da učestvujem, ali sam ga propustio jer je završio u spamu.
 
  • Like
Reagovanja: uji
Zvala sam ih juče za podelu na rate - na webu izbacuje grešku, na aplikaciji ni ne postoji.
Reče mi operatorka da čekam da se transakcija rasknjiži i da će onda moći.
Divno.
 
Učestvovao sam i ja u tim Cint istraživanjima koje je verovatno naručio Yettel preko Ipsosa, a oni, ironično, više ne prosleđuju ankete na svoj panel u znatno većoj meri kao do prošle godine (promenjena su i pravila, mora da se drži svaki odgovor preko 15 sekundi da ne bi oduzimali bodove koji vrede manje nego ranije pa ne preporučujem da se iko cima). Pitanja su bila koja je mi glavna banka (u trenutku davanja odgovra je to postala Yettel), šta mislim o Yettel promo spotovima i tako dalje, da li planiram da spojim banku i telekomunikacione usluge (naravno da ne, preskupe su, pored besplatnog Mega plana u A1 ili 200GB uz uplaćen Freepaid u Globaltelu, uslovljeno prenosom broja, suvišno je komentarisati). Kod nas su pre dve nedelje počeli da renoviraju poslovnicu i skinuli bankomat u petak. Bilo bi neverovatno da je zbog promene softvera, jer kada je Mobi postala Yettel banka i dalje je bio tu stari.
 
Ja imam nov racun kod njih i aktivirane su mi kartice prosli cetvrtak a stigle u post. sanduce u subotu (tacno 30 dana od otvaranja). Tako da tebi nisu kartice aktivne cim napravis racun, sem ako je to nesto novo od danas.

edit: I ne dobijas ti digitalnu sa posebnim brojem kao u raiff, to je ista kartica kao fizicka koju ces dobiti, isti broj, sve, samo mozes da je koristis cim je aktiviraju (kao).

Neću danas biti u mogućnosti da proverim, ali po ovome ispada da su uveli beskontaktnu uplatu dinara (nije postojala poslednji put kad sam gledao ili je to do mog sivog bankomata?), kao i uopšteno beskontaktno očitavanje Dine, što mi je sumnjivo. Ali odlično ako je istinito bilo šta od to dvoje, plus je dobro pitanje važi li i za očitavanje digitalnog novčanika, jer bi i to bila novina u srpskom bankarstvu.
GWallet na postanska stedionica bankomatu sa ybanka karticom dizes bez problema, master je uvek mogao beskontaktno, dina verovatno ne.
 
Vrh Dno