Šta je novo?

SBB - generalna diskusija (2025) [nije tema za EON box/aplikacije, Total TV/EON sat]

Kada istekne EON full ugovor, da li može i kako da se izboksuje neka povoljnija ponuda za produženje ugovora ali samo za basic TV bez interneta i telefona, to je trenutno 2500 uz ugovor a 2900 kao prepaid? Ili da se raskine u totalu pa da se kupuju slotovi na tržištu?
 
Po meni besmislen paket samo za TV, totalno. Menjaj, ako imaš gde, i za iste pare više.
 
Nije prestao da se emituje u USA. Samo je Telekom Srbija izgubio prava za distribuciju kanala u ex-yu jer su sad potpisali jeftiniji ugovor koji ne sadrži NBA TV, a i izgubili su tržišta Slovenije i Hrvatske, verovatno i BiH.
 
Da li je neko uspeo da raskine ugovor zbog ukidanja Motorvision+ kanala ili bar dobio odgovor od SBB-a? Mene su oduvali kada sam podneo zahtev za raskid zbog ukidanja UM minuta. Podneo sam prigovor RATEL-u ali predmet jo[ stoji u obradi...
 
Da li je neko uspeo da raskine ugovor zbog ukidanja Motorvision+ kanala ili bar dobio odgovor od SBB-a? Mene su oduvali kada sam podneo zahtev za raskid zbog ukidanja UM minuta. Podneo sam prigovor RATEL-u ali predmet jo[ stoji u obradi...
Meni je ratel resio spor sa sbb-om posle skoro dve godine ;)
 
Sramota!
A što je najgore njih uopšte nije sram i nastaviće i dalje tako da natežu i zatežu dok ih potpuno ne progutaju još besramniji od njih.
Ja sam bio i zaboravio na to, digao ruke, to je valjda negde na njihovom portalu bilo zavedeno, i jednog dana stize samo koverta sa dokumentima...
Zaboravio sam sta sam ih prijavio, cini mi se zbog natovanja, i promene nacina koriscenja interneta...
Takoreci sam dobio spor, i mogucnost otkaza ugovora u bilo kom trenutku, ali nista vise od toga...
Interesantno je bilo sto je sbb angazovao advokata koji se tim bavio, i sto u dokumentaciji je bilo svih zivih mojih dokumenata, pa cak i umrlica od roditelja kad sam prebacivao nalog na mene, i jos neki privatni dokumenti, sto ne znam odakle im pravo da to distribuiraju dalje i prosledjuju ratelu bez mog pristanka...
 
Imam jedan problem, verujem da je do interneta, sad da li je sam ruting do game servera steam-a ili do sbb-a nisam siguran. Uglavnom dugo vremena sam na dual boot i win je za igranje, linux za posao. Od skora sam presao full na linux uz VM windows za sta je potrebno. Problem je sto imam dosta velik packet loss od kada sam presao na linux, ide i do 30%, nikada nisam imao ovaj problem na windows-u. Uglavnom sam na doti i cs2 i problem se manifestuje u oba slucaja ali nekada se desi dan kada je sve ok. Dotu recimo mogu igrati normalno 1 dan u nedelji, ostalih dana je uzas. Reci danas je srecan dan i sve izgleda ok :D
 

Prilozi

  • Screenshot From 2025-10-04 16-32-43.png
    Screenshot From 2025-10-04 16-32-43.png
    298.1 KB · Pregleda: 52
ili je problem do virtuelne mašine, tj. hipervizora. virtuelna mašina koristi virtuelnu mrežnu karticu i tu svakako može da bude problem. tako da, ako hoćeš da se igraš, ili koristi Linux verzije igara ili eventualno wine (ili šta već) za Windows verzije ili, što je najbolje u ovom slučaju, Windows.
sa druge strane, na Windows-u od verzije 10 postoji WSL (Windows Subsystem for Linux) pa probaj nešto sa time.

da ne idemo u off-topic
 
Poslednja izmena:
Imam jedan problem, verujem da je do interneta, sad da li je sam ruting do game servera steam-a ili do sbb-a nisam siguran. Uglavnom dugo vremena sam na dual boot i win je za igranje, linux za posao. Od skora sam presao full na linux uz VM windows za sta je potrebno. Problem je sto imam dosta velik packet loss od kada sam presao na linux, ide i do 30%, nikada nisam imao ovaj problem na windows-u. Uglavnom sam na doti i cs2 i problem se manifestuje u oba slucaja ali nekada se desi dan kada je sve ok. Dotu recimo mogu igrati normalno 1 dan u nedelji, ostalih dana je uzas. Reci danas je srecan dan i sve izgleda ok :D
Probaj stariji/noviji kernel. Na poslu smo prometili isti problem na ubuntu 24 sa novijim kernelom, dok stariji radi kako treba.
 
Neki su navodno share-ovali interne informacije da će pred kraj godine da krenu ponovo povoljnije akcije.
Ima li kakvih naznaka u tom pravcu?
Pitam zato što je Em-te-es počeo nekima da nudi 60% rabat na dvogodišnji ugovor, šta je odgovor Es-be-be-Ye-a?
 
Sbb ima i svoje filmske kanale koje drugi nemaju (ni Yettel). Oni koji nisu zavisnici od sporta i pomenutih kanala, zamenu za Sbb mogu da nadju i u lokalnim operaterima koji nude 110 kanala za 300 din. Sve zavisi koga sta interesuje.
 
Sbb ima i svoje filmske kanale koje drugi nemaju (ni Yettel).

Ako misliš na Cinestar kanale (koji nisu u vlasništvu UG tj. UM), s obzirom na to da ih Yettel nije dodao kad su ujednačavali cene i najveći deo ponude kanala, verovatno će uskoro tj. po isteku trenutnog ugovora biti izbačeni iz SBB-a, kao što su i ranije bili izbačeni neki kanali koje Yettel nema u ponudi otkako ih je Yettelov vlasnik preuzeo.
 
Ako misliš na Cinestar kanale (koji nisu u vlasništvu UG tj. UM), s obzirom na to da ih Yettel nije dodao kad su ujednačavali cene i najveći deo ponude kanala, verovatno će uskoro tj. po isteku trenutnog ugovora biti izbačeni iz SBB-a, kao što su i ranije bili izbačeni neki kanali koje Yettel nema u ponudi otkako ih je Yettelov vlasnik preuzeo.
A sto mislis da bi ih izbacili ?
 
Mala je verovatnoca da ce ih izbaciti.
Pretpostavljam ( iako se ne bavimo pretpostavkama ovde :) ) da bi doslo do veceg broja raskinutih ugovora.
Msm, svakako bih potrazio alternativu, Cinestar kanale gledam aktivno. Videoteka, EON.
 
A sto mislis da bi ih izbacili ?

Zato što su naveli da im je krajnji cilj da SBB i Yettel budu jedna firma, dakle s jedinstvenom ponudom. Da su hteli da ih imaju na duge staze, valjda bi ih dosad dodali u Yettelovu ponudu, za šta su imali sasvim dovoljno vremena.

Podsećam da su već tako po isteku ugovora sukcesivno izbacivali nemački RTL, francuski TV5 Monde, Extreme Sports i italijanski Mediaset Italia, što su sve kanali koje Yettel nema u svojoj ponudi.

Dakle, po onome što smo viđali dosad, cilj je da se SBB-ova ponuda manje-više skreše na Yettelovu, a ne da se Yettelova proširi na SBB-ovu.
 
Poslednja izmena:
Poenta svega je da klijentima ponudis sto vise i bolje....
Ugovor sa firmom iz HR je vise nego povoljan, tako da nemaju niakvog razloga da ga ne nastave, tj. da ga Yettel ne potpise.
Greota je da za male pare izgubis onakvih 7 kanala.
 
Poenta svega je da klijentima ponudis sto vise i bolje....

Pa ne baš. Poenta je da izmuzeš što više para od korisnika pri što manjim sopstvenim troškovima, u čemu su i SBB i Yettel dosad bili srpski šampioni, a sigurno je da žele da se tako nastavi.

Sad Cinemax kanali direktno konkurišu njihovom video servisu Voyo, na kome bi oni da mlate pare, tako da je to, pored ovog tromesečnog neuvršćivanja u Yettelovu ponudu od objedinjavanja cena, još jedan argument u prilog tezi da će nestati iz ponude.

Naravno, sve to zavisi i od reakcije korisnika, videli smo da su posle besnih reakcija korisnika onima s najskupljim paketima na 6 meseci omogućili gledanje novih Arena, pa nije isključeno da će morati da okrenu ploču ako do slične reakcije dođe i pri eventualnom izbacivanju Cinestarova.
 
Ugovor eon light duo mi ističe sledeće nedelje, nisu se ni potrudili da zadrže starog korisnika. Zvala sam sbb call centar pre dve nedelje da raskinem ugovor i devojka mi je rekla da će me pozvati neko iz tehničke službe, medjutim niko me nije zvao, opet sam ih zvala i opet ništa. Pošto neću više da čekam da mi se neko javi, da li je dovoljno da lićno dodjem u poslovnicu i da li moram da ponesem i opremu sa sobom? Hvala
 
Ugovor eon light duo mi ističe sledeće nedelje, nisu se ni potrudili da zadrže starog korisnika. Zvala sam sbb call centar pre dve nedelje da raskinem ugovor i devojka mi je rekla da će me pozvati neko iz tehničke službe, medjutim niko me nije zvao, opet sam ih zvala i opet ništa. Pošto neću više da čekam da mi se neko javi, da li je dovoljno da lićno dodjem u poslovnicu i da li moram da ponesem i opremu sa sobom? Hvala
Meni su rekli da odem prvo bez opreme a onda kada naprave obračun do dana u mesecu onda da idem da vratim opremu. Ispade da moram dva puta da idem.
 
Problem je što postoji otkazni rok od 30 dana, pa i nema previše smisla da im recimo danas odnesete opremu, a onda svakako platite ceo oktobar i još malo novembra. Ugovorom je definisano da se otkaz najavljuje pisanim putem, ne nužno uživo u poslovnici, ali opet je bolje otići ako ste u mogućnosti nego se uzdati u to da će prihvatiti mejl.
 
Problem je što postoji otkazni rok od 30 dana, pa i nema previše smisla da im recimo danas odnesete opremu, a onda svakako platite ceo oktobar i još malo novembra. Ugovorom je definisano da se otkaz najavljuje pisanim putem, ne nužno uživo u poslovnici, ali opet je bolje otići ako ste u mogućnosti nego se uzdati u to da će prihvatiti mejl.
Ds li daju neki papir onda, kada se ode prvi put?
 
Problem je što postoji otkazni rok od 30 dana, pa i nema previše smisla da im recimo danas odnesete opremu, a onda svakako platite ceo oktobar i još malo novembra. Ugovorom je definisano da se otkaz najavljuje pisanim putem, ne nužno uživo u poslovnici, ali opet je bolje otići ako ste u mogućnosti nego se uzdati u to da će prihvatiti mejl.
Kako otkazni rok,ako je ugovor istekao?! Nema logike.
 
  • Like
Reagovanja: Ira
Ds li daju neki papir onda, kada se ode prvi put?
da, potpišete i posle mesec dana razdužite opremu. tako je bilo kod sbb-a pre prodaje. e sad, ovo što su vam rekli da će vam se neko javiti, to tako miriše na yettel i njihove jajarske fore... najbolje da svratite do najbliže sbb poslovnice.
 
Kako otkazni rok,ako je ugovor istekao?! Nema logike.
Zapravo ne ističe ugovor već njegov minimalni period važenja, tj. ugovorna obaveza. Sam ugovor bez problema nastavlja da teče, i to po nepovoljnijim uslovima za korisnike: veća cena, ukinuti benefiti... Da nije tako, cela priča sa provajderima bi bila drugačija. Između ostalog, usluga bi bila isključena čim ugovorna obaveza prođe.
 
Da li može da se najavi raskid ugovora dok je ugovorna obaveza još uvek u toku? Recimo 3 meseca pred istek ugovorne obaveze najavim da raskidam ugovor sa operatorom sa danom isteka ugovorne obaveze. Dao sam im najavu, ispoštovao otkazni rok, čak i znatno više od toga. U tom slučaju, prilikom potpisivanja ugovora, da stvorim naviku da najavim raskid ugovora :)
 
Meni su rekli da odem prvo bez opreme a onda kada naprave obračun do dana u mesecu onda da idem da vratim opremu. Ispade da moram dva puta da idem.
Bila sam u poslovnici, potpisala sam zahtev za raskid ugovora, imaću signal do 9. novembra (16. oktobra ističe ugovor) i do tada je obračunski period, nakon tog datuma treba da vratim opremu, tako su mi objasnili.
 
Nazad
Vrh Dno