Predmet: Ponovljeni prigovor na odgovor po prigovoru br. [Broj Vašeg prvog prigovora/predmeta] i na račun za septembar 2025.
VEZA: PRIGOVOR OD [Datum Vašeg prvog prigovora], ODGOVOR MTS-A OD [Datum odgovora MTS-a]
Poštovani,
Ovim putem, u zakonskom roku, podnosim PONOVLJENI PRIGOVOR na Vaš odgovor od [Datum odgovora MTS-a] povodom mog prigovora na ispostavljeni račun za mesec septembar 2025. godine za korisničke brojeve:
* [Unesite prvi broj telefona]
* [Unesite drugi broj telefona]
* [Unesite treći broj telefona]
U Vašem odgovoru navodite da se, s obzirom na to da se radi o tarifi Kontrola troškova, mesečni kredit dodeljuje u celosti 1. u mesecu, te se i pretplata obračunava u punom iznosu bez obzira na broj dana korišćenja usluge. Ovakvo tumačenje smatram pravno neutemeljenim, nezakonitim i suprotnim načelima savesnosti i poštenja, iz sledećih razloga:
* Činjenično stanje: Ugovorna obaveza za navedene brojeve istekla je dana 3. septembra 2025. godine. U skladu sa zakonskom procedurom, podnet je i sa Vaše strane odobren zahtev za prenos brojeva u mrežu operatora A1 Srbija d.o.o. Usluge u Vašoj mreži su za navedene brojeve prestale da se pružaju zaključno sa 4. septembrom 2025. godine, a od 5. septembra 2025. godine brojevi su postali aktivni u mreži A1, čime je naš ugovorni odnos faktički i pravno raskinut. Nikakav saobraćaj na navedenim brojevima nije ostvaren u periodu od 1. do 4. septembra.
* Povreda Zakona o elektronskim komunikacijama: Naplatom usluge za period u kojem ista nije pružena (od 5. do 30. septembra 2025.), direktno kršite osnovno načelo da operator može naplatiti samo stvarno pružene usluge. Vaša interna pravila o dodeli kredita ne mogu biti iznad zakona i ne mogu stvoriti obavezu plaćanja za nešto što nije isporučeno. Raskidom ugovora prestaje i obaveza plaćanja pretplate, koja se mora obračunati srazmerno broju dana trajanja ugovornog odnosa u datom obračunskom periodu.
* Povreda Zakona o obligacionim odnosima: Vaš postupak je u direktnoj suprotnosti sa načelom jednake vrednosti uzajamnih davanja (Član 8.). Zahtevate isplatu pune mesečne pretplate, dok ste sa Vaše strane uslugu pružali samo 4 dana u mesecu. Time se stvara očigledna i nedopustiva nesrazmera u uzajamnim obavezama. Raskidom ugovora, prestale su obaveze obe ugovorne strane za budući period.
* Povreda Zakona o zaštiti potrošača: Ovakva praksa predstavlja nepravičnu poslovnu praksu. Ugovorna odredba ili praksa po kojoj se potrošaču nameće obaveza da plati punu cenu usluge bez obzira na to što je ugovor zakonito raskinut i usluga nije pružena do kraja obračunskog perioda, smatra se nepravičnom i kao takva je ništava jer dovodi do značajne neravnoteže u pravima i obavezama na štetu potrošača.
Obrazloženje da se "kredit dodeljuje u celosti" je irelevantno, jer je Vaša obaveza da pružite uslugu tokom celog meseca, a moja da to platim. Kako ste se saglasili sa prenosom broja i time i sa raskidom ugovora, Vaša obaveza pružanja usluge je prestala, te srazmerno tome mora prestati i moja obaveza plaćanja.
ZAHTEV
Na osnovu svega navedenog, ZAHTEVAM da bez odlaganja:
* Stornirate u celosti postojeći račun za septembar 2025. godine.
* Ispostavite nov, korigovan račun na kojem će iznos pretplate biti obračunat srazmerno broju dana tokom kojih su brojevi bili aktivni u Vašoj mreži, odnosno za period od 1. septembra do 4. septembra 2025. godine.
Ukoliko u zakonskom roku od 8 dana ne postupite po ovom ponovljenom prigovoru i ne korigujete sporni račun, biću prinuđen da, u skladu sa Članom 139. Zakona o elektronskim komunikacijama, podnesem prigovor Regulatornoj agenciji za elektronske komunikacije i poštanske usluge (RATEL), kao i da se obratim nadležnoj Tržišnoj inspekciji zbog povrede Zakona o zaštiti potrošača.
S poštovanjem,
[Vaše Ime i Prezime]
[Vaša adresa]
[Vaš kontakt telefon]