Šta je novo?

Yettel.bank ex Mobi Banka (2024 / 2025)

Da li je potrebno u max paketu imati potrošnju od 30000 dinara na master i 30000 na dina kartici u toku meseca ili je dovoljno ukupno sa obe potrošiti 30000? Hvala
 
Poslednja izmena:
@Neske1 ukupno obe, računa se i potrošnja sa deviznog u inostranstvu (kada uđeš u kartice i podešavanje limita, to je već uračunato).
 
Moram da pohvalim bivšu mi banku za elegantno rešenje koje su dodali u aplikaciju, za dodavanje kartica u GPay. Nema ukucavanje brojeva ni kodova. Sve se odradi za tren.

Hvala za ovu info! Sad vidim da isto ima i Intesa.

Promenio telefon pre 10ak dana i nikako da dodam kartice, jer sam poslednji put bio prinuđen da zovem call centar. Sad rešio sve za minut :)
 
Dobio Kreditnu karticu aktivirao je promenuo pin platio račun u prodavnici kucanjem pina i sad hteo da platim račun za struju Kreditnom ali nemam mogućnost da izaberem Kreditnukarticu. U čemu grešim ?
 
Upravo sam pokušao da platim jedan račun, vrti-vrti-vrti, dobijem poruku da transakcija nije uspela, tužan smajli, delovalo je slično kao pre neki dan sa Poštanskom, kreneme da proverim banku primaoca, da li je neko prijavio probleme, kad stiže mi obaveštenje iz aplikacije da je račun zadužen za taj iznos. Vratim se u aplikaciju, transakacija je realizovana.

Pre neki dan sam pokušao da prebacim novac na račun u poštanskoj ukupno 3 puta, za vreme koje je sada bilo potrebno da mi za neuspelu transakciju stigne poruka da je račun zadužen.

Ovo mi je do sada najozbiljniji problem koji imam sa Yettel aplikacijom.
 
Vidim sada na sajtu EPS-a da oni naplaćuju 28 din proviziju ako platim preko njihovog sajta . Moželi to da se izbegne ? Kao da sam negde pročitao da EPS vraća tu proviziju umanjenjem sledećeg računa, neznam koliko je to istina.
 
Vidim sada na sajtu EPS-a da oni naplaćuju 28 din proviziju ako platim preko njihovog sajta . Moželi to da se izbegne?
Ne može
Kao da sam negde pročitao da EPS vraća tu proviziju umanjenjem sledećeg računa, neznam koliko je to istina.
Pola. Za račune plaćene do kraja oktobra vraćaće, posle neće (prošle godine je izdato saopštenje da će to važiti narednih godinu dana).

Pretpostavljam da ti je potrebno za povećanje potrošnje karticom i tako je kako je.
 
Ne može

Pola. Za račune plaćene do kraja oktobra vraćaće, posle neće (prošle godine je izdato saopštenje da će to važiti narednih godinu dana).

Pretpostavljam da ti je potrebno za povećanje potrošnje karticom i tako je kako je.
Upravo zato, ali nemogu da verujem da im je malo što nas deru po raznim osnovama pa im i ovih 28 din nedostaje, bruka.
 
  • Like
Reagovanja: uji
Tobož vraćaju 30, ali slažem se da je suvišno pored TV pretplate i duplog poskupljenja još preko hleba pogače, ali ko smo mi da se nešto tu pitamo. Hvala Telenoru za Račun na klik i lak proces prijave trajnog naloga. Sve drugo u vezi s tim je piši propalo.
 
Vi sto ste uzimali kreditne moze krace upustvo sta ste sve odradili jer na njihovom sajtu pise da 100 dokumenata treba, podaci iz stare banke, ne znam ni sam sta vise.
 
Vi sto ste uzimali kreditne moze krace upustvo sta ste sve odradili jer na njihovom sajtu pise da 100 dokumenata treba, podaci iz stare banke, ne znam ni sam sta vise.
Dobio sam kreditnu pre par godina, bio sam zaposlen za stalno u jednoj od poznatih firmi.
Od papira su mi trazili jedan obrazac koji su u kadrovskoj popunili, to sam im poslao na mail.
 
Vi sto ste uzimali kreditne moze krace upustvo sta ste sve odradili jer na njihovom sajtu pise da 100 dokumenata treba, podaci iz stare banke, ne znam ni sam sta vise
Ako si primio tri-četiri plate kod njih i tražiš limit manji od plate, onda ne traže ništa dodatno. U suprotnom, mora papir iz firme sa tvojom platom, plus izvod iz banke gde primaš (ili si primio poslednje tri plate), plus saglasnost na Eupravi... Uglavnom, ja odustao i čekao da primim par plata, odobrili u roku par minuta bez dodatnih papira.
 
Vidim sada na sajtu EPS-a da oni naplaćuju 28 din proviziju ako platim preko njihovog sajta . Moželi to da se izbegne ? Kao da sam negde pročitao da EPS vraća tu proviziju umanjenjem sledećeg računa, neznam koliko je to istina.
Zasto bi onda neko plaćao preko portala? Iz mBankinga ispadne jeftinije u vecini banaka.
 
Ovo mi je do sada najozbiljniji problem koji imam sa Yettel aplikacijom.
Imali su već ovaj problem više puta, a poslednji put vrlo skoro, s tim što su tad i zvanično objavili da postoje poteškoće sa plaćanjima i da im se piše reklamacija ako dođe do duplog zaduženja. I pre neki dan je kočilo plaćanje, ali nije dolazilo do zaduženja, makar ne da sam čuo. Otprilike sam iz petog pokušaja uspeo da platim šta sam hteo. Nisam se ni suzdržavao od kliktanja, budući da na tekućem računu nisam ni imao dovoljno novca da plaćanje prođe dvaput, hahah.

Zasto bi onda neko plaćao preko portala? Iz mBankinga ispadne jeftinije u vecini banaka.
Jeste da je off ovde, ali najrealniji odgovor je da ima dosta ljudi bez računa u srpskim bankama (najviše ciljam na nerezidente, nevezano za državljanstvo) i njima je to najzgodnija opcija za plaćanje. Njihova plaćanja su i najskuplja za trgovca, u ovom slučaju EPS, pa meni ova naknada u krajnjem slučaju i ima smisla. Slično je sa Infostanom. Što se tiče nas sa srpskim računima, ako izuzmemo granične slučajeve (npr. ljudi bez mobilnog bankarstva, mada ima i takvih dosta), "isplati" nam se samo još ovog meseca, dok postoji popust na to.
 
Tih 28,77 dinara ne uzima EPS već firma preko koje ide plaćanje Alta pej.
Meni taj EPS deluje nesposoban za mnogo šta : nemogu da čitaju brojila, nemogu da naplačuju potrošnju bez postednik ili je to samo paravan za neke druge radnje, Ništa netvrdim samo konstatujem činjenice. Dvaput pao tender za čitače jer nije mogao tender da dobije Pera Kojot pa odustali. Kad nemože Pera Kojot neće niko dobiti, bar za sada. Samo konstatujem činjenice. Ništa više od toga. MTS plaćam bez problema a EPS nemože da omogući plaćanje recimo kao MTS, mada nemam baš neko mišljenje ni o MTS-u.
 
Kad salje yettel bank izvode za prethodni mesec? Hocu da vidim kolko treba kred karticu da platim cekam taj digitalni papir :D
Ili da uplatim ceo iznos i da nuliram? Frka mi ide 15 ne placa mi se kamata.
 
Ako si primio tri-četiri plate kod njih i tražiš limit manji od plate, onda ne traže ništa dodatno. U suprotnom, mora papir iz firme sa tvojom platom, plus izvod iz banke gde primaš (ili si primio poslednje tri plate), plus saglasnost na Eupravi... Uglavnom, ja odustao i čekao da primim par plata, odobrili u roku par minuta bez dodatnih papira.
Hvala, novi posao pa tek druga plata lijeve, sačekacu još malo onda. A limit uzmem platu ili ispod plate, mislim u AIK da su davali x3 plate limit hm
 
Elem radi li ikome od vas pregled transakcije koja je placena Google novcanikom, koja god ika Google u nazivu ne otvara se i ide poruka da pokusam kasnije?
Prijavio sam danas:
Boris:Razumem, prijavljeno je kolegama, očekujemo rešenje vrlo uskoro.
Boris:Naredno ažuriranje verujemo da će rešiti poteškoću :)

Kod mene se kod transakcija kojima je status "na čekanju" vide detalji, a promenom statusa javlja se poruka "Trenutno nismo u mogućnosti da učitamo podatke"
(u pitanju su sve transakcije)
 
Hvala, novi posao pa tek druga plata lijeve, sačekacu još malo onda. A limit uzmem platu ili ispod plate, mislim u AIK da su davali x3 plate limit hm
Možda grešim, ali čini mi se da je odobrenje automatsko ako je plata neko vreme kod njih i limit je ispod plate. Verujem da i oni hoće da odobre veći limit kada ocene da je klijent dobar, ali to ocenjivanje radi čovek i onda može da se desi da traže i dodatne papire.
 
Prijavio sam danas:
Boris:Razumem, prijavljeno je kolegama, očekujemo rešenje vrlo uskoro.
Boris:Naredno ažuriranje verujemo da će rešiti poteškoću :)

Kod mene se kod transakcija kojima je status "na čekanju" vide detalji, a promenom statusa javlja se poruka "Trenutno nismo u mogućnosti da učitamo podatke"
(u pitanju su sve transakcije)
Da da, na cekanju se vide bez problema, realizovane ne rade.

Juce sam bas proverio kod gospodje i ni njoj ne radi.

Znaci ipak se veci broj nas pozalio pa mozda i rese to za neki vikend.
 
Stigao je i meni odgovor na mejl. Ocenili su ga kao opšti upit umesto kao prigovor, heheh, što implicira da smatraju da prikaz detalja transakcija nije naše pravo nego dodatna pogodnost. Sadržaj odgovora je da je bag poznat i da se aktivno radi na njegovom otklanjanju, te da očekuju da će biti rešen u kraćem roku. To je jedan kratak pasus, a zatim slede dva ogromna i kojim mi reklamiraju Bank MAX i Yettel Sve...
 
Yettel banka poslala novi upitnik danas, razmatra novi oblik "investicionog" proizvoda:

31b7206c8f6581583b646d869dee82c0.jpeg
 
Nazad
Vrh Dno